Beste,hebben op 10/06/2023 besteling gedaan om fiber te installeren.Ze hebben gebeld van proximus op die datum of we fiber wilden installeren en toen gezegd dat het goed was.Op 04/07/2023 is technieker langsgeweest om alles te installeren,die heeft toen gezien dat ze toch geen fiber konden istalleren.Ze zijn toen weggegaan en alles doorgeven dat dit nie ging bij ons,er moesten nog extra werken gebeuren buiten waarvoor we niet moesten thuis zijn,we zijn nu 3/10/2023.Ze gingen op 5 september langskomen om die aansluiting buiten te doen.We moesten daarvoor niet thuis zijn stond er in die mail.Blijkbaar hadden ze ons stuk in de straat vergeten.Ze gingen dan laten weten achteraf wanneer ze de installatie gingen komen doen voor binnen.Heb hier tot op heden nog niemand gezien voor die installatie buiten.Wanneer je inlogt op my proximus staat er dat we toegang hebben tot fiber maar dat is dus niet het geval.Hebben hier geen toegang want zoals gezegd hebben ze ons stuk van de straat vergeten adres is Tijl Uilenspiegelstraat 4 8000 Brugge.Dus mijn vraag is wat is de stand van zaken nu.Mvg.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

