Skip to main content
Antwoord

aankoopbewijs

  • August 29, 2022
  • 9 reacties
  • 163 Bekeken

Beste

Mijn gsm is gepikt, en nu heb ik voor de verzekering mijn aankoopbewijs nodig. Dit vindt ik echter niet terug. Ik heb mijn toestel samen met mijn abonnement aangekocht.

Beste antwoord door Martin

Best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie zetten. bv als de aankoop via ee shop zou gebeurd zij , in welke shop enz...
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen. 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

9 reacties

Martin
  • Antwoord
  • August 29, 2022

Best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie zetten. bv als de aankoop via ee shop zou gebeurd zij , in welke shop enz...
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen. 


  • Auteur
  • Apprentice
  • August 29, 2022

@Martin gebeurd 👍


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 30, 2022

Dag @Dgmr ik heb je vraag onder dossiernummer 51188531 doorgegeven aan de dienst Logistiek. Zij bezorgen je een duplicaat. Groetjes, Heidi


  • Auteur
  • Apprentice
  • August 30, 2022

@HeidiE  hartelijk dank! weet je hoe ze mij deze gaan bezorgen? 

met vriendelijke groeten 

Dagmar


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 31, 2022

Hi @Dgmr ze vragen nu of je dit toestel in de Proximus winkel hebt aangekocht? Indien ja, dan kan je best in het verkooppunt een duplicaat gaan ophalen. Of als je ons laat weten in welke Shop dat was en de exacte datum, zoeken we het voor je op. Groetjes, Heidi


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • September 1, 2022

@Dgmr Als je deze in de shop hebt gekocht best terug naar ginder gaan.Zij kunnen dit voor u afprinten.Ik kan er ook een mail voor sturen maar dan weet ik niet hoelang het gaat duren vooraleer het aankoopbewijs u gaat bezorgd worden.Groetjes,Joel


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • September 1, 2022

@Dgmr Als u me de juiste datum van aankoop kan doorgeven van de shop te Hasselt kan ik het ook intern doorsturen voor u.Je laat maar iets weten.Groetjes,Joel


  • Apprentice
  • September 2, 2023

Ik zou graag men aankoopfactuur willen krijgen dat ik online besteld heb 611563*** deze is men klant nummer ik heb die zeer dringend nodig dank


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • September 4, 2023

@Jonathan hem 

ik merk dat er vandaag mails verzonden zijn.

is dat wat je nodig had?

is je communicatietaal met ons OK in het Frans? of passen we aan naar NL?

groeten,

Tina