Skip to main content
Antwoord

2e oproep deactiveren vaste lijn

  • July 24, 2023
  • 7 reacties
  • 214 Bekeken

Hallo,

sinds kort is blijkbaar bij mijn ma op de vaste lijn de 2e oproep geactiveerd. Geen idee hoe dit plots komt, want dit is jarenlang nooit zo geweest.

Kan u die opnieuw de-activeren ? 

klantnr en oproepnr staan in mijn profiel

 

bedankt

Beste antwoord door Els VO

Luc,

ik heb het daarnet nog even getest en nu krijgen we wel een bezettoon als de lijn bezet is.

maw bedankt voor je interventie

Els

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Martin
  • July 24, 2023

ter info: Je kan deze optie tijdelijk uitschakelen (# 43 #) en zelf terug inschakelen (* 43 #)


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • July 25, 2023

@Els VO

is het ondertussen opgelost met tip van Martin?

en achterliggend hebben we het ook nog eens laten nakijken.

groetjes

Tina


  • Auteur
  • Practitioner
  • July 28, 2023

Neen, ik heb het 2x geprobeerd met code #43# maar dit verandert niets.
Let wel, dit is een vaste lijn.

Kunnen jullie vanaf Proximus kant dit niet afzetten ? wij hebben dit zelf ook niet aangezet 


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • July 31, 2023

Dag Els,  ik heb navraag gedaan bij de technische dienst, in onze systemen staat dit niet actief. Ik laat je later feedback. Groetjes


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • July 31, 2023

@Els VO  Dag Els, het zou in orde moeten zijn. Fijne dag nog


  • Auteur
  • Practitioner
  • July 31, 2023

OK, ik zal morgenavond eens lansgaan om het uit te testen

ik vermoed dat dit zo is sinds ze de lijn op 2 plaatsen overgeknipt hebben toen ze in de straat fiberkabels kwamen leggen, maar zeker ben ik dit niet


  • Auteur
  • Practitioner
  • Antwoord
  • August 1, 2023

Luc,

ik heb het daarnet nog even getest en nu krijgen we wel een bezettoon als de lijn bezet is.

maw bedankt voor je interventie

Els