Skip to main content
Vraag

2 maanden facturatie

  • August 29, 2023
  • 2 reacties
  • 52 Bekeken

Hoe komt het dat ik met een facturatie zit van twee maanden? Juli - Augustus.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • August 29, 2023

Hoe komt het dat ik met een facturatie zit van twee maanden? Juli - Augustus.

@Pribus Bellen naar de 0800 nummer van PX, die kunnen jou verder helpen. Heb dit nog niet meegemaakt. Maar als ik zou merken dat ik geen afrekening had gekregen van Juli dan had ik zelf al contact opgenomen met PX waar de Facturatie bleef. Weet niet of je de MyProximus app hebt, daar komt de factuur van elke maand op tijd tevoorschijn en kun je via de app afrekenen. Zou morgen de 0800 bellen. 


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 31, 2023

Dag @Pribus als je in het klantprofiel je gegevens aanvult, kijken we het graag voor je na. Groetjes, Heidi