Skip to main content
Vraag

0.97 ct aangerekend naar nr 1970

  • February 13, 2022
  • 17 reacties
  • 155 Bekeken

Onlangs heb ik mijn pack gewijzigd en heb ik de vaste lijn opgezegd.

Nu krijg ik voor het mijn factuur en daar staat 0.97 cent verbruik aangerekend voor een oproep naar nr 1970 en dit via de vaste lijn die we niet hebben….

Weet iemand wat dit is?

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

17 reacties

  • Auteur
  • Practitioner
  • February 13, 2022

Ik zie nu wel dat ik pas mijn pack op 14 01 heb gewijzigd. En de oproep die is aangerekend dateert van 6 01. Ik had wel kort ervoor mijn vast telefoontoestel afgekoppeld.


Martin
  • February 13, 2022

FYI:  dit lijken inkomende oproepen op uw vaste lijn die doorgeschakeld werden te zijn.

Het nummer 1970 wordt gebruikt om een doorschakeling te activeren

zie bvb pagina 4 = call-connect-yealink-t19p~2016-12-22-11-54-12~cache.pdf (proximus.be)


  • Auteur
  • Practitioner
  • February 13, 2022

bedankt, Martin. En kan ik dat ergens deactiveren? Zou niet graag maandelijks een paar van die 97 cten gefactureerd zien.


Martin
  • February 13, 2022

Om de doorschakeling te deactiveren, gebruik de code #21#


  • Auteur
  • Practitioner
  • February 13, 2022

Bedankt, zal moeten wachten op iemand van Proximus want ik heb geen vast toestel meer.


Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • February 13, 2022

FYI in afwachting van een reactie van een Proximus medewerker (moderator)

telefoonnummer 1970 | Proximus Forum

&

Indien uw vaste lijn geschrapt werd op datum van 14/01/22 is er uiteraard ook geen “call forward” meer actief op het betrokken vaste nummer (enkel tenzij anders gevraagd komt er een standaard gesproken bericht “dit nummer is niet in gebruik”)

 

 


Martin
  • February 13, 2022

Bedankt, zal moeten wachten op iemand van Proximus want ik heb geen vast toestel meer.

@Nathalie12f Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten (zoals het telefoonnummer waarover je onderwerp ging….).
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen.  


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • February 14, 2022

@Nathalie12f

De aangerekende 0,97 cent heeft te maken met een eenmalige rechtzetting

je had promo op een tv bundel.  Die bundel is ondertussen opgezegd, dus is de promo voor die periode ook herberekend en rechtgezet.

 

ik zie geen verwijzing naar een ander telefoonnr? oproep?

groeten

Tina


  • Auteur
  • Practitioner
  • February 14, 2022

Dag tina.b

Dit komt niet van mijn factuur .

Op mijn factuur staat een oproep van 16 sec op 06 01 naar nr 1970.


  • Auteur
  • Practitioner
  • February 14, 2022

 


  • Auteur
  • Practitioner
  • February 14, 2022

 


  • Auteur
  • Practitioner
  • February 14, 2022

@tina.b 

Ik heb trouwens geen tv bundel opgezegd.


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • February 14, 2022

@Nathalie12f 

dit bedragje staat ook op je fact onder verbruik

Ik vermoed dat je in je vorige pack een zekere korting/voordeel…  op een tv bundel had en die is er niet in het Flex S pack... 

ik vind nergens anders een teken dat dit een maandelijkse aanrekening zou zijn, deze 0,97 is eenmalig, maar de details die jij ziet kan ik nergens terugvinden..; vreemd.

indien er volgende maand nog onduidelijkheden zijn, mag je ons steeds contacteren. 

 


  • Auteur
  • Practitioner
  • February 14, 2022

@tina.b 

Dit is mijn factuur

 


  • Auteur
  • Practitioner
  • February 14, 2022

@tina.b 

Ik weet niet van waar uw afbeelding komt maar in ieder geval niet van mijn factuur/ profiel...


  • Auteur
  • Practitioner
  • February 14, 2022

@tina.b  Zeer vreemd dit. Ik heb nu mijn factuur gedownload in pdf en daar staat hetzelfde als bij u. 

En in My Proximus staat een oproep naar 1970. Raar, maar opgelost.

Groeten

Nathalie


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • February 14, 2022

ok, opgelost…

bedankt voor feedback.