Vraag

Applicaties op de V7


Reputatie 7
Badge +4
Voor alle opmerkingen of vragen ivm bestaande applicaties op de decoder (of nog niet) kunnen jullie in dit topic terecht.

12 reacties

Reputatie 1
Badge

Ik heb geprobeerd om enkele apps te installeren maar geen enkele is geschikt voor de v7

Reputatie 2
Badge

Dan moet je is kijken op app instellingen zoals je smartphone het kan dan zijn dat je hebt aangeklikt. 

Ook geen android ondersteuning games of apps 

Reputatie 1
Badge

Als ik wil installeren vanuit google play geeft hij de toestellen weer waar google op is geregistreerd. Voor de decoder geeft hij bijna altijd dat de app niet compatibel is met het toestel. Enkel Kodi was installeerbaar. 

Een rariteit bij de voor-geinstalleerde apps: VTM Go en NPO plus staat er op, van VRTnu geen spoor.  Via de play store kan deze uiteraard wel geinstalleerd worden, maar het is toch iets vreemd...

Reputatie 2
Badge

Ik heb alle apps direct kunnen installeren .

YouTube

VTM go

Netflix

Google alles.

Plex

Mxplayer

Vlc

 

Geen probleem ondervonden.

 

Reputatie 1
Badge

Als je vanuit google play apps wil instaleren zijn de meeste niet geschikt.

Badge

Een rariteit bij de voor-geinstalleerde apps: VTM Go en NPO plus staat er op, van VRTnu geen spoor.  Via de play store kan deze uiteraard wel geinstalleerd worden, maar het is toch iets vreemd...


Bij mij stonden VTM Go en NPO niet voorgeinstalleerd. En VRT NU kon via de Play Store niet geinstalleerd worden wegens niet compatibel het device.

Reputatie 2
Badge

Als je de decoder afsluit en YouTube staat op . Als je dan erna de decoder opzet kan hij niet inloggen op YouTube bdan moet je naar het menu gaan en weer YouTube opzetten dan wel . Dus voor je hem afzet youtube afsluiten dan pas kun je gewoon als je tv opzet gewoon weer de YouTube app aanzetten . Wilde deze is testen en dus elke keer je de decoder afzet met het YouTube kanaal op kun je dus YouTube niet gebruiken als je hem opstart want hij staat op YouTube dan tijdens het opstarten .

Reputatie 1
Badge

Een rariteit bij de voor-geinstalleerde apps: VTM Go en NPO plus staat er op, van VRTnu geen spoor.  Via de play store kan deze uiteraard wel geinstalleerd worden, maar het is toch iets vreemd...


Via de playstore kan ik vrt.nu niet installeren...iemand een idee waarom niet?

Reputatie 7
Badge +4

De apps op de V7 zijn alleen deze die gemarkeerd zijn als android Tv compatibel. Dit nog niet het geval met deze van vrt.nu eenmaal als ze het nodige doen zal je hem daar vast wel in terug vinden.

Reputatie 2
Badge

de app van VTMgo werkt meer niet dan wel blijft lang laden of je krijgt niks op je scherm . als je een serie ziet dan de helft en dan stopt het gewoon omdat het gewoon niet kan laden .

Reputatie 1

Ik krijg melding dat Disney + niet compatibel is met deze decoder ? 

Reageer