Technieker komt niet opdagen
Beste, Op 26/10/2022 doe ik een aanvraag online bij Proximus voor fiber kabel in te leggen.Ik krijg een bevestiging van de aanvraag met de datum 02/12/2022 tussen 08:00u en 12:30u waarop ze het zouden komen inleggen.Zonder te verwittigen komen ze niet opdagen en wordt er dus geen fiber kabel ingelegd.Ik bel in de namiddag dus naar Proximus en daar zegt men mij dat ze van niks weten, dat er geen bevestiging is geweest vanuit de technische dienst en dat hij mij zou doorverbinden met de technische dienst voor een nieuwe afspraak te maken.Na een uur en een kwartier aan de telefoon gewacht te hebben sluit ik dan maar de verbinding.De dag erna ga ik naar de Proximus Shop Hasselt, Kempische Steenweg 89 3500 Hasselt met de vraag of ze mij konden zeggen wat er fout gelopen was, maar omdat ik het niet in deze shop besteld had konden ze niks terug vinden en raden ze me aan om via hun een nieuwe afspraak te maken, wat ik dan ook gedaan heb.