Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Sinds nacht van dinsdag 21/01 op woensdag 22/01 stuurt jullie applicatie P&G één maand vooraf dagelijks rond 02h00 ‘s nachts (01h57, 01h58, ...) een sms als waarschuwing om tijdig te herladen Dit is uiterst vervelend en storend; graag dus op zijn minst dergelijke sms-waarschuwingen op een ander tijdstip bv. na 06h00 en voor 22h00; mijns inziens is een dergelijke hoeveelheid aan sms-waarschuwingen overbodig en zelf heb ik dit ook nog nooit gezien bij bv. Orange Graag een oplossing “eerder vandaag dan morgen”, dank bij voorbaat P.S. Het betrokken P&G GSM-nr staat in mij profiel in de rubriek interesses
Ik heb vandaag voor een nieuwe vestiging van ons bedrijf www.w8control.be een nieuw nummer afgesloten, maar hettoestel dat we wilden was niet binnen en komt later. WIj willen nu graag ons drukwerk al in orde brengen maar op de simkaart staat natuurlijk nog geen telefoonnummer op? Kan ik ergens zelf obv de EAN nummer of SSN nummer opzoeken welke telefoonnummer er bij mijn nieuwe simkaart hoort?
Op 29 januari deden we een opname van de programma’s ‘Op één’ en ‘The Sky is The Limit’. Wat staat er bij beide opnames geschreven? 0 seconden opname, en als we de opname willen starten, krijgen we de melding: ‘serverfout. deze media is niet beschikbaar.Probeer later opnieuw’. We hebben het al 6 dagen op rij opnieuw geprobeerd, zelfs door de modem meermaals uit te zetten en ook alle aansluitingen uit het stopcontact te halen, maar niets lukt. Erger nog: het programma ‘op één’ van 29 januari staat nog bij de opnames (maar kan niet bekeken worden) en het programma ‘The Sky is The Limit’ van 29 januari is volledig verdwenen. Het moet gezegd worden: de laatste maanden zijn er heel wat problemen met de opnames. Sinds jullie een paar jaar terug met die nieuwe kleine modem zijn gestart, ontstaan er alleen maar meer en meer problemen. Hebben jullie een oplossing voor mijn specifiek probleem zoals hierboven omschreven?? Dank u
Beste, bij ons thuis hebben wij heel veel toestellen die via wifi werken. Tv, tablets, iPhone s, slimme thermostaat, wifi verlichting, wifi stopcontacten, google home mini s, zonnescreens, zonneluifels, … Nu heb ik de indruk dat het soms een beetje teveel is want de wifi snelheid laat te wensen over. Bbox staat niet ver en niet in een kast, al eens van wifi kanaal veranderd, volledige reset, … maar niets helpt. Iemand tips aub? Wifi booster? Maar helpt dit echt wel, al veel negatieve ervaringen over gehoord. Bedankt!
Ik kan niet meer inloggen op proximuscloud. Krijg telkens fout code 2055. Ik heb al geprobeerd mijn inloggegevens te wijzigen, maar helpt ook niet. Ik zag wel dat er twee myproximus accounts actief zijn.
Beste, Wanneer iemand mij belt uit men contacten lijst dan zie ik deze altijd als onbekend verschijnen. Ik heb hier al vele jaren last van ik kan mezelf niet meer herinneren wanneer dit nog correct werkte(Ondertussen al verschillende mobile phones versleten). Als ik hier en daar wat rond lees dan zou het gaan om een instelling die Proximus goed moet zetten kunnen jullie dit eens bekijken? Alvast bedankt! mvg, Bram
Hoi iedereen, Afgelopen maand hebben mijn vriendin en ik een nieuw minimus abonbement afgesloten voor onze nieuwbouw, dat start vanaf 1 april. Vorig jaar in maart heb ik al eens gechat met een medewerker om te vragen wat mijn te verwachten internetsnelheid zou zijn (zie bijlage). Toen is er mij gezegd tussen de 70 en 100 mbps, wat voor ons goed was en zelf toen bevestigd via de speedtest van Proximus. Nu heb ik afgelopen week nog eens de test gedaan en nu krijg ik maar een te verwachte snelheid van 45 mbps (zie bijlage). Nu heb ik al contact gehad met de klantendienst waarom dit ineens lager is tov in het verleden. Tot nu toe heeft helaas mij nog niemand een antwoord kunnen geven waarom dit lager is en of hier iets aan gedaan kan worden. Ik weet dat zolang de modem niet draait je niet definitief de internetsnelheid weet maar ik informeer liever nu al omdat ik 45 mbps toch wat laag vind en hier misschien al iets aan gedaan kan worden aangezien het het in het verleden hoger werd geadvert
Er is een knop die zo goed als niet meer werkt op de afstandsbediening (pijltje naar beneden), tenzij nog heel af en toe als ik er met twee vingers met alle macht op duw, dus dat gaat het ook niet lang meer uithouden. Dat maakt scrollen in de tv gids en in opnames zo goed als onmogelijk. Via de online support zie ik dat ze vroeger gewoon opgestuurd werden, maar dat je nu zelf naar een proximus winkel moet. Mijn decoder zit in mijn pack, dus ik neem aan dat dit gehuurd is, en dus valt de afstandsbediening dan ook onder “huur”? Is een nieuwe dan gratis? En breng ik dan best de oude ook mee naar de winkel?
Mijn Proximus producten vallen nu onder een nieuw klantennummer.Waar kan ik het klantennummer aanpassen in MyProximus?Als dit niet kan hoe kan ik mijn profiel op my proximus verwijderen?
Ik kan totaal niet meer in mijn mailbox. Ik krijg steeds de volgende melding: Niet beveiligd http://192.168.1.1/login.lp?event=ServerConnect Mvg
Ik kan mij niet aanmelden bij HLN+. Ik krijg altijd deze boodschap te zien: Er ging iets mis Je hebt waarschijnlijk geen toegang tot HLN digitaal in jouw huidige Proximus pack. Ik heb het Tuttimus-pack.
Omdat we sinds kort een paar google home hubs en mini's hebben, redelijk wat hue lampen en slimme stekkers zocht ik naar een manier om ons wifi netwerk stabieler te maken over het gehele huis. De verbinding was op een paar plekken in huis slechts toereikend of zwak en daar waren de google speakers dan ook moeilijker te gebruiken. Ik huurde daarom een wifi booster en plaatste die op de bovenverdieping (volgens de aanwijzingen van de home optimizer app). Mijn zoon was heel tevreden hiermee vermits hij zijn playstation console nu rechtstreeks met ethernet kabel kon verbinden en het downloaden van games veel sneller ging. Sinds de plaatsing van de wifi booster hebben wij beneden echter vaak haperingen in de verbindingen, daar waar er voordien dus helemaal geen probleem was. Zo zie ik de google hub vaak opnieuw verbinding maken en zit zelfs proximus pickx af en toe in "freeze". We hebben nu de wifi booster op repeater gezet ipv op auto en dat geeft al ietwat verbetering maar toch nog niet z
Inloggen op de pickx-app (iPad) lukt niet. Na login en paswoord in te vullen kom onmiddellijk terug op het login scherm. Zonder foutmelding of andere boodschap.
ik ben momenteel aan zee in de Haan en wil met mijn laptop om de proximus publi. Hoe komt het dat ik geen aansluiting krijg. Kun je mij daar aub eens over bellen of mailen.
In een maand tijd heb ik 2 maal vastgesteld dat bij het in sluimerstand plaatsen van de V6 decoder de blauwe led HD bleef branden. Ik heb telkens met het knopje achteraan de decoder de V6 heropgestart en werkt het terug voor een tijd normaal. Heeft er iemand hetzelfde al ervaren of is dit mogelijks een probleem met het toestel?
Gisteren gsm besteld bij mijn al bestaand abbonement, vandaag zou mijn gsm geleverd worden tussen 8 uur en 17 uur. om 17.20 nog steeds niks ontvangen. Ik heb toen naar de klantenservice gebeld van jullie waar ze mij het antwoord gaven dat de bezorger onderweg was. Het is nu 22:10 en ik heb nog altijd geen bezorger gezien, geen briefje ontvangen en mijn veilige plaatsen en de buren heb ik al gecontroleerd. Waar is mijn pakje, je moet weten dat ik hier al een hele dag voor thuis gebleven ben en ook beter dingen te doen heb….
Hallo Ik heb vandaag mijn wachtwoord verandert en niets doet het nog wifi nog tv wat moet ik doen
Melding :Account niet gekoppeld. Ook bij mijn producten via mijn proximus zie ik niets staan. Nochtans werkte deze app in het verleden(al was het altijd met horten en stoten) . Nu vind ik op de nieuwe lay-out van mijn factuur ook niets meer terug van mijn Pickx abonnement.
Beste Forum, Graag had ik alle “adult content” geblokkeerd op mijn netwerken (meerdere locaties). Op één locatie heb ik dit reeds kunnen doen door de DNS server op mijn eigen router aan te passen naar het static IP adres van de daar aanwezige Raspberry Pi die een aangepaste versie van Pi-Hole draait. Op één netwerk is er geen eigen router aanwezig en volgens dit topic zijn de DNS servers in de Bbox 3 hard coded. Daarom zou ik graag hier informeren naar tips hoe je op een Bbox 3 alle “adult content” kan blokkeren ? Alvast hartelijk dank voor jullie reactie. Met vriendelijke groeten, Tim
Bij het bekijken van opnames lopen die geregeld vast wat echt irritant begint te worden decoder reageert gedurende een tijd op niets meer en keert dan terug naar het opnamemenu dan moeten we de opname terug starten en doorspoelen net over waar we gekomen waren met kijken dan kunnen we weer een poos kijken tot hij terug vast loopt. Wat doen we eraan? Mvgr
Why don't you add the production year of films and other programs on your tv guide? That’s rather standard information. Thank you.
Smartphones: ze zijn niet meer weg te denken uit jullie dagelijkse leven. Maar hun productie heeft zeer schadelijke gevolgen. Het betekent ook dat er meer en meer toestellen moeten worden gemaakt. En dat terwijl de materialen en edele metalen die ervoor nodig zijn alsmaar schaarser worden. Zoals zilver, goud, cobalt en tantalum (coltan) om er een paar te noemen. En helaas is hun winning erg vervuilend! Daarom lanceert Proximus de Miss The Call-beweging om zoveel mogelijk personen en bedrijven op te roepen om deel te nemen aan deze urban mining. Het doel: 100.000 telefoons verzamelen in 2020... Het is de hoogste tijd om in actie te komen, je oude telefoons terug te brengen en anderen te betrekken in deze beweging!
Ben tester reeds een maand ,replay+ geopend normaal 3 md gratis tijdens test periode ? maar wel rekening 5 euro/Md aan gerekend dus deze deactiveerde maar kon dan niet meer gewoon replay gebruiken en zien ,dus nu terug geactiveerd en zien wat er nu gaat gebeuren met de factuur want op 0800 nr geen kennis van het gratis gebruik tijdens test face ?
mijn wifi verbinding valt tegenwoordig weer vaak weg best lastig hoe op te lossen
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.