Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Ik heb sinds een paar dagen een nieuwe smartphone en wou eveneens toegang tot Proximus Public Wifi met mijn nieuwe toestel. Op mijn oude toestel functioneerde dit perfect ! Blijkt nu dat corporate klanten plots geen toegang meer krijgen en dit zonder enige melding of informatie hierover. Enkel residentiële klanten, zelfstandigen of KMO’s kunnen nog op de Public Wifi !!. Wat een discriminatie ! Waarom worden we plots uitgesloten ? We betalen nochtans genoeg aan abonnement en verbruik !
Hallo ik heb nu de decoder v3 Ik zou graag de laatste nieuwe decoder hebben. Eigenlijk ben ik een freak in uittesten van nieuwe dingen. Ik heb echter vernomen dat de testfase al lang is opgestart. Ik kon toch maar proberen. Voor de rest ben ik super tevreden over proximus doe zo voort. Groetjes Axel.
alhoewel ik sedert twee maanden al de bundel Family FR betaal krijg ik de zenders van deze bundel niet op Pickx op mijn computer
@ Proximus Hmm, zijn er IT-problemen? Concreet: mijn toegang zou blijkbaar voor 15 minuten geblokkeerd zijn omwille van 3 foutieve wachtwoorden. Ik dacht dat mijn 2e poging toch het juiste wachtwoord had ... Maar als ik de optie kies "wachtwoord vergeten" en mijn e-mail adres type "x.yz....@....be" kies krijg ik het bericht "niet bestaand adres" (alias) wat zeker uiteraard niet het geval is (mijn e-mail werkt althans voorlopig nog altijd)....
Beste, ik probeer al meer dan 20min een mail te versturen, jammer genoeg een totaal gebruiksonvriendelijke website. Ik vind dus geen mogelijkheid om rechtstreeks een mail te sturen, telkens verwijzingen naar pagina’s die niet van toepassing zijn. Ik liet een bericht na om teruggebeld te worden, specifieke dag en tussen bepaalde tijdstippen. Jammer genoeg geen reactie. Op heden nu enkele dagen zonder tv, lijkt me niet nuttig om nog verder energie in te stoppen. Terugbellen hoeft niet echt meer, ik heb intussen enkele alternatieven vergeleken ifv service - kostprijs. Ik beslis eerstdaags om een overstap te maken. Jammer.
ik heb deze betaalt mr mijn diensten zijn geblokkeerd kan ik een betaalbewijs of iets door stre dat men modem toch terug geactiveerd wordt?
Net de TV opgezegd, via het online formulier, tegen einde maand want we kijken toch nooit. Maar we hadden/hebben een pack tv/internet/2 gsms/vaste lijn Kan ik de vaste lijn ook opzeggen? Want we bellen hoogst zelden ermee. Ben wat bang als we die opzeggen dat we internet kwijtgeraken en dat mag niet. Wordt de formule van de gsms dan veranderd? We hebben beiden Mobilus S met data phone (aankoop gsms vorig jaar) Zonder tv lijkt het abonnement van internet en vaste lijn wel duur, kan het zijn dat dat 61 euro is? Hoeveel zonder vaste lijn? Ik zie advertenties dat dit 49 euro kost, wordt dat dan automatisch aangepast? Ik vind het wel gek dat telefoon plus tv maar 44 euro is… al die kanalen en toch goedkoper dan telefoon plus internet????
Sinds geruime tijd staat op de Proximus website voor de verschillende packs (Tuttimus/Minimus/Familus) vermeld 'Netflix inbegrepen' : Ook in de radio reclame wordt dit letterlijk zo vermeld, waardoor ik dit logischerwijze als volgt interpreteerde : "inbegrepen" = "gratis" in de prijs van deze packs. Alvorens mijn nieuwe Netflix abonnement op te starten, nam ik voor de zekerheid tóch nog eens contact op met Proximus via de chatroom met de vraag of Netflix wel degelijk gratis wordt aangeboden, ook aan bestaande klanten zoals ik. Dit werd mij bevestigd door de chatroom medewerker: Tot mijn grote verbazing blijkt nu dat Netflix toch werd aangerekend op mijn eerstvolgende factuur! Wanneer ik dit aankaart bij Proximus krijg ik als antwoord dat "Netflix, gezien een dienst geleverd door derden, niet gratis is inbegrepen in de packs maar dat ik wel 2 euro korting krijg als Tuttimus klant...". Ik vind dit zéér misleidende om niet te zeggen bedrieglijke praktijken, zéker gez
Telenet en DPG Media lanceren eind 2020 'Vlaamse Netflix' _ zie > https://www.tijd.be/ondernemen/media-marketing/telenet-en-dpg-media-lanceren-eind-2020-vlaamse-netflix/10207464.html Proximus en Orange worden niet mee in bad getrokken ! Ander discussie hieromtrent kun je ook volgen, voor wie het zich interesseert > klik hier
Sommige van mijn eigen verzonden mails komen automatisch in de spamfolder van mijn Skynet account terecht. Ik vind nergens instellingen terug om deze spambox/filter te beheren.
Beste, In het kort. Het probleem is begonnen nadat ik na een onderbreking van 1 jaar opnieuw een internet account heb. Hierdoor is er een probleem ontstaan dat ik niet meer kon inloggen op mijn cloud account. Hiervoor is er 2X telefonisch contact geweest om dit op te lossen. De laatste keer is het echter helemaal mis gegaan en heb ik helemaal geen toegang meer op my account. Zelfs mijn e mail adres wordt als niet bekend aanzien. Mijn klantnummer is 6********
sinds jaren wordt gevraagd de blauwe balk onderaan het scherm te verwijderen. Die maakt doorspoelen en vooral versneld kijken nagenoeg onmogelijk. Ook de snelheden zijn niet wat ze zeggen : je spoelt niet door x2 (te weinig frames, springen van een paar minuten, niet nauwkeurig te stoppen…) en er is geen geluid. Dit werd vorig jaar al aangeklaagd : zie topic ‘Het grootste nadeel van Proximus TV (sinds overstap van T'net)’ op het forum van vorig jaar. Honderden reacties en duizenden likes… Er gebeurd gewoon niets… Is de ideeenbus alleen bedoeld om mensen hun frustratie te laten neerschrijven?????
Ik heb op 6 september via de site een aanvraag 'vooraanleg' ingediend (920981197). De lassers zijn eind september gekomen, maar vertelden mijn elektricien dat ze niets konden doen. De kabel ligt aan de andere kant van de weg. Ik kreeg een mail dat het probleem later zou worden opgelost. Er moest iemand anders komen. Mijn elektricien had de nodige kabels voorzien zoals te vinden op jullie site, binnen en buiten.het is ongeveer 100m tot aan de rooilijn. Daarna niets meer gehoord van jullie. Aangezien de verhuis nadert, ben ik in december opnieuw beginnen te bellen. Uiteindelijk heeft er mij iemand een casenummer gegeven (44014531) zodat het vlotter zou gaan als ik belde..… Er zou ook al iemand ter plaatse zijn geweest, een onderaannemer. Maar het is nog steeds niet aangesloten. Woensdagavond kreeg ik te horen dat ik moest terugbellen als de techniekers aanwezig zijn, tussen 8 en 17u. Dus ik heb vrijdagochtend gebeld. Na 2 keer doorschakelen, heb ik 2 uur aan de lijn geha
Constant verbinding decoder die wegvalt. kan het zijn dat de internetkabel tussen modem en box stuk is? zo ja is he mogenlijk een nieuwe op te sturen om dit te proberen?
Op mijn nieuwe GSM (voorlopig zonder nano sim kaart) lukt het mij niet om verbinding te maken met Proximus Public wifi, op mijn oude GSM is er geen probleem. My Proximus app is geinstalleerd en werkt normaal. Volgende gegevens moeten ingevuld worden, ik ken mijn login en paswoord voor de Public wifi. Moet ik de Public wifi op mijn oude GSM annuleren omdat ik slechts recht op 1 verbinding ???
Weten jullie of er problemen zijn met internet op het netwerk van Borgloon zone 012? Heb mojn verbinding al nagezien en de modem terug opgestart, maar zonder resultaat. Bedankt
Beste, Ik begrijp onze situatie niet goed. vrijdagmorgen bellen wij naar proximus met de vraag of het mogelijk is om een wifi booster te bestellen. en of het eventueel kan om onze oude decoder die boven staat te laten vervangen ( deze was nog van belgacom),geen probleem verzekert de medewerker, morgen word alles geleverd. Onmiddellijk kreeg ik een mail waar ik zogezegd een papieren factuur vraag, opnieuw bellen naar proximus want ik vroeg deze helemaal niet. diezelfde dag merk ik op my proximus dat enkel de decoder op weg is naar ons en dus bel ik proximus opnieuw. inderdaad, de medewerker heeft deze niet besteld, hij zal daar een nota bij voegen? maar wanneer komt deze wifi booster nu aan bij ons ? niemand heeft daar ook maar gedacht over, deze is blijkbaar nog steeds in behandeling ! Wat is er nu zo problematisch aan het bestellen van een wifi booster, als de klant die vraagt, dan stuur je deze toch gewoon op? Dus vraag ik me af, wat is daar aan de hand bij proximus ? een mens zou b
Op vrijdag 7/02/2020 was een technicus van proximus langsgeeest om de installatie van internet uit te voeren. na paar uur ging de internet still. ik heb naar proximus gebeld en had ik een nieuwe afspraak op dinsdag 11/02/2020. ondertussen had ik gevraagd voor een andere oplossing om mijn projecten af te werken, ze hebben me geen hulp aangeboden. ( qua Tijdelijke toegang to public wifi of andere oplossing) vandaag dinsdag 11/02/2020 kwam niemand van proximus op vermelde tijd van 10 tot 14:30 heb naar proximus gebeld voor de reden.en krijg ik te horen dat mijn afspraak was niet geregistreerd. ik werd ongeveer half uur van ene naar andere doorverwijzen voor en nadien gewoon de telefoon opgehangen. ik vraag de compensatie voor mijn 2 dagen die ik verlof heb genomen en de hele week zonder internet te zijn.
Beste, Ik ben recent verhuisd naar een pas gerenoveerd appartement op de 6de verdieping. Er is bekabeling en volgens de huisbaas ook een aansluiting voor internet beschikbaar. Op dit moment is het slechts een kabel die uit de muur komt en vroeg me af of dit effectief een geldige proximus aansluiting was (zie foto's) Alvast bedankt!
Hallo Ik kan al sinds enkele maanden mijn producten en verbruik niet zien in de MyProximus app. Zowel in de web als mobile applicatie. Hoe los ik dit op?
op 6 februari (23.26.06 uur verstuurd) heeft een vriend een mail verstuurd naar ons groepje (27 personen) van een telenet adres, iedereen heeft die ontvangen behalve ik, ook niet in spam terecht gekomen, via één van die personen heb ik dan de mail ontvangen, en ik kon daarin mijn email adres controleren en die was ok op 7 februari om 19.52 heeft hij diezelfde mail dan nog eens verstuur via gmail en die is wel toegekomen, Hoe is dit mogelijk dat die mail niet toekomt? Ik heb ook nagekeken via de website van proximus mail en daar was ook niets te zien. wat zou het probleem kunnen zijn?
Goedeavond ik heb probleem met internet die is al paar weken geleden geen internet bij ons die heeft probleem met aansluiting doos. En okk geen internet singel.
Ik plaatste een bestelling op 27 januari en betaalde 779 euro. U hebt per e-mail om mijn identiteitskaart gevraagd en deze 3 keer verzonden. Ik ben nog steeds niet op de hoogte gebracht. En ik zie dat de bestelling is geannuleerd. Kunt u hierbij helpen? Het is echt triest om te wachten en onzekerheid.
Beste, Mijn proximusgsmnummer heb momenteel een gsm-abonnement met smartphone met restwaarde ongeveer 48 eur. Ik wilde een nieuwe smartphone kopen met abbo en na de identificatie (punt 1) wordt bij punt 2 configuratie gevraagd of ik mijn gsmnummer wilde behouden, natuurlijk wil ik mijn nummer van proximus behouden, maar als je ‘ja’ proximusnr aanduid en ingeeft wordt er gemeld dat dit niet kan… de enigste mogelijkheid is om verder te gaan door een nieuw nummer te vragen maar waarom zou ik een nieuw nummer vragen als ik al jaren via proximus met bovenstand nummer verder kan en ik een bestelling bij proximus bezig bent? mvg Frank De Schryver
Hi ik probeer al een tijdje een poging te doen om me laptop te verbinden met xxxxxxx@proximuswifi.be volgens me account staat alles actief toch staat er ‘ kan geen verbinding maken met dit netwerk “ via me smarttoon tablet krijg ik geen verbinding , Ooit bij telenet stond het op ‘ EAP Methode’ Aka wat nu niet gaat ook op andere standen gaat dit niet. wachtwoord hebben min 1 letter en getal en 8 lang…. alvast bedankt,
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.