Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Beste, Ik heb sinds een 3-tal maand een abonnement genomen via mijn werkgever. Een smart Enterprise Intense. Mijn vraag luidt: mijn Samsung Note 10 staat ingesteld om via 4G te bellen, maar doet dit overduidelijk niet. Mss iets langs jullie kant, en kunnen jullie dit activeren zonder dat ik via de beheerder moet gaan? Bedankt voor een snelle reactie
Beste meneer/mevrouw Onlangs probeerde ik via mijn mailaccount een viertal foto’s te versturen. Het mailbestand was echter te groot dus ik heb het bericht verwijderd. Telkens als ik nu mijn mailbox open via Window Live Mail krijg ik de volgende melding: Wat moet ik doen zodat ik deze melding niet meer krijg? Alvast bedankt voor de hulp
microsoft surface go werkt niet meer na update, nog mensen met dit probleem? krijg blauw scherm met de melding: recovery is necessary.
Op verschillende zenders zijn andere films bezig dan in de gids aangekondigd staan… In de gids staat bijvoorbeeld vanavond op VIER Pacific Rim maar daar is nu een Harry Potter film bezig. Op ACHT is Live and let die bezig, maar daar staat Psycho in de gids… Probleempje bij Proximus?
Vandaag weer een verschrikkelijke dag, constant weer weg vallen van internet en tv, dit is niet leuk en zeker savonds niet, en met de corona vind het verschrikkelijk 😢😢
Beste, Sinds kort zijn we verhuisd. Aangezien er in ons nieuwe huis geen Telenet aansluiting mogelijk was, zijn we naar Proximus overgestapt. De afspraak met de installateur was 17/03. Deze werd diezelfde nog bevestigd. We hebben nog steeds niemand gezien en geen verdere info over nieuwe datum. Van thuis uit werken is onmogelijk en we lopen elke dag risico om virus te krijgen/ over te dragen. Wanneer zal ons internet aangesloten worden? Mvg, Marie-Sophie
Geachte, Ondanks mijn eerdere meldingen, blijf ik verzoeken bekomen tot betalen van mijn laatste factuur. Bij deze herhaal ik nogmaals, dat deze officieel geprotesteerd blijft, tot wanneer de problemen met de Cloud zijn opgelost (zie hiervoor andere topics, u zeker bekend). Ik tracht al maanden een oplossing te bekomen hiervoor, en het enige dat wij als klant bekomen, is “er wordt aan gewerkt”. Sinds meer dan 2 maanden !!! Beste Proximus, de engineers die bij u werken, zijn zeer intelligente mensen, en ik kan u verzekeren, dat zij dit probleem oplossen, binnen de 2 werkdagen, niet langer dan 2 maanden. Maar ze moeten er wel aan mogen werken natuurlijk. In mijn concreet geval, ben ik een business-klant waarin ik met u ben overeengekomen (uw engagement) dat mijn problemen binnen 24 uur worden opgelost. U zie? Jawel, 24 uur! Ik heb tot op heden (en dit reeds gedurende vele jaren) al mijn facturen tijdig en correct betaald. Ik verwacht dus nu: een oplossing voor het cloud probleem (en
Vorige maand had ik gebeld om m'n telefoonabonnement te wijzigen voor internetgebruik zonder limiet omwille ik deze zeer vaak gebruik voor stream en van software, nu blijkt dat ik maar 20 GB heb en dan een vertraagde verbinding?! Ik had specefiek gevraagd voor data zonder limiet.. En voor €43 per maand maar 20 GB en dan de snelheid verlagen vind ik schandalig. Dit is oplichterij en niet wat ik besteld heb/voor betaal.
Wij zijn onlangs verhuisd en op de dag dat de winkels van proximus moesten sluiten zijn wij ingetrokken. Wij begrepen op de dag zelf dat alleen proximus aangesloten kan worden in dit gebouw. Wij hebben een aanvraag gedaan maar ivm corona moeten wij wachten voor de aansluiting. Enkel voor dringende aansluitingen kan een technieker langskomen. Mijn 3 dochters kunnen nu hun huiswerk niet maken, zitten verplicht thuis van school en mijn man en ik kunnen niet werken omdat er geen internet aanwezig is. De kids hebben geen contact met familie omdat er geen internet is (ik gebruik nu buiten een wifipunt antwerpen) en er is geen tv. Het lijkt mij een dringende situatie toch? Er wordt helaas tot nu toe geen gehoor aan gegeven en ik zit met mijn handen in het haar. Kan ik alsnog aanspraak maken op een dringende situatie?
Beste, wij proberen online een schadeclaim in te vullen voor een iPhone XR 64GB Maar kunnen nergens het aankoopbedrag terugvinden aangezien het toestel werd aangekocht incl.abonnement. Het toestel werd al een keer vervangen bij een vorig schadegeval. IMEI/MEID 353083102942306 Kan u dit voor ons even nakijken aub?
Beste, Gisteren heb ik jullie administratieve diensten gecontacteerd i.v.m een nieuwe installatie die ging plaats vinden op woensdag 18/03/2020. Ik werk als bediende bij Luminus in Gent en moet verplicht thuis werken van mijn werkgever gezien de nieuwe Coronamaatregels. Nu ben ik afgelopen weekend net verhuisd naar een nieuw appartement in Gentbrugge (Jacob van Arteveldestraat 17), waar er normaal gezien gisteren internet werd geïnstalleerd door Proximus. Nu kreeg ik gisteren (18/03/20 - 15u00) bericht van Proximus dat er voorlopig niemand zal kunnen langskomen tot en met 20 april. Van mijn werkgever kan ik niet op tijdelijke werkloosheid staan. Zij hebben naar mij gecommuniceerd dat ik indien nodig op familie of dichte vrienden beroep moet doen. Gezien de maatregelen van de overheid uit lijkt me dit een tweestrijd omdat ik mijn eigen gezondheid en die van anderen niet onnodig in gevaar wil brengen. Mijn vraag aan jullie is of ik via deze weg een versnelde procedure aan te vragen
Online aanvraag gedaan. SIM kaart ontvangen, maar krijg de melding dat de netwerk niet geregistreed is. Helpdesk gebeld, kon geen antwoord geven waarom en hing op. Waarom laten ze nog onbeschofte helpdeskmedewerks werken ? Zit al 4 dagen zonder netwerk, kan niet bellen en gebeld worden, nog altijd geen reactie van proximus !!!
Als ik een filmpje op VTM Go wil bekijken krijg ik steeds de mededeling “De video kan niet afspelen als er en adblocker actief is”. Als ik naar de instellingen van mijn browser (chrome) kijk bij Instellingen dan staat bij Advertenties “Toegestaan”. Dus, concludeer ik, er is geen adblocker actief. Ik heb de invoegtoepassingen bekeken, ook daar is geen adblocker bij. Nu vertelde mij iemand dat er misschien een adblocker in de router zit. Heb net de instellingen van de router bekeken en zie ook niets. Iemand enig idee hoe ik dit opgelost krijg? Alvast bedankt.
Movies & Series bekijken Hebt u tv bij Proximus? Of bent u een EPIC-klant? U kunt ons Movies & Series kanaal gratis bekijken tot 31 maart 2020. Hoe bekijk ik Movies & Series? U kunt Movies & Series bekijken op uw tv (via uw decoder), computer (via www.proximuspickx.be), smartphone of tablet (via Pickx-app). Vlaanderen: Ga naar kanaal 13 (HD), 50 (HD) of 449 (SD). Wallonië: Ga naar kanaal 13 (HD), 50 (HD) of 468 (SD). Brussel: Afhankelijk van uw taal: Frans: Ga naar kanaal 13 (HD) of 468 (SD), Nederlands: op kanaal 50 (HD), 263 (HD), 300 (HD) of 599 (SD).
Op de Nederlandse zender NPO2 loopt de reeks Blauw bloed. Iedere zaterdag rond 19:50 wordt een nieuwe aflevering uitgezonden. Die wordt opgenomen. Dan volgen er herhalingen op maandag rond 16:00 uur, op woensdag rond 13:20 en op zaterdag rond 7:50. die herhalingen worden ook opgenomen. Hoe kan ik verhinderen dat die herhalingen worden opgenomen ?
Ik heb onlangs een nieuwe smartphone gekocht maar mijn simkaart bevat niet de kleinere formaten. Ik kan die dus niet in de smartphone steken. Hoe kan ik die omruilen?
Hoi, waar kan ik een Wifibooster bestellen of is dat niet mogelijk in deze tijden van Corona ? Mvg Jolien
ik hoop dat de mail terecht komt bij de juiste persoon Hierbij wil ik vermelden dat ik ik ni te vreden ben over techniecker da loopt hier gewoon op zijn sokken doe al of hij thuis is Koppelt wifi verterkers af voor paar dagen er na terug te komen zetten en wilde er daar na een bij zetten Zagen da hier 3 tv's staan sorry het was er over Het ergerste vond ik nog dat meneer zelf zijn gerief uit mijn kasten wilde nemen waar ik ze had in gelegd (mag dit zomaar da is toch prive u kassen) hierbij wil ik ook laten weten da ik een bestek ga vragen bij telenet zoiets heb ik nog nooit meegemaakt ik voelde mij te veel in mijn eigen huis terwijl uwe TECHNIECKER rustig in zetel zat met zijne pc en weer op zijn sokken rod liep heb hier 10 stoelen staan dus plaats genoeg ik heb het eigenlijk gehad ik was daar echt ni goed van mvg
tv app werkt niet; We kunnen niet inloggen omdat er geen account aan gelinkt is niet op de gsm en niet op surface go( die ik nota bene heb bijgekregen voor een prijsje toen ik klant werd)
Sinds enkele maanden is de NL zender Bruzz niet meer te vinden bij ons. Nu we veel thuis zijn, vandaag gebeld naar Proximus. Ik sta blijkbaar standaard geregistreerd als wonende in Wallonië terwijl ik in Sint-Joost-ten-Node (postcode 1210 maar in Brussels gewest) woon. De man van het callcenter kreeg van zijn chef te horen dat elke postcode die met 12 begint standaard als in Wallonië wonend wordt beschouwd, dus moet ik het doen met de Waalse posten…. that’s it… geen oplossing voorgesteld. Ik vind dat schandalig… temeer daar ik bijna een uur aan de telefoon heb gehangen met het callcenter, mijn decoder is gereset en al mijn opnames zijn verdwenen door het geklungel van Proximus. Een klacht indienen kan ook al niet blijkbaar want het formulier werkt niet… tijd om naar telenet te verhuizen ?? philippe
Oproepen op uw vaste lijn doorschakelen Corona Update: Tijdens deze periode kunt u gratis oproepen doorschakelen van uw vaste lijn naar een andere vaste lijn. Als u oproepen doorschakelt van uw vaste lijn naar een gsm, dan wordt u wel nog steeds aan buitenbundeltarief gefactureerd. Als je de betalende optie oproepdoorschakeling geactiveerd hebt, dan blijven doorschakelingen gratis. Alle betalende opties blijven betalend. De optie oproepdoorschakeling activeren Om oproepen door te kunnen schakelen moet u eerst (éénmalig) de betalende optie 'oproepdoorschakeling' activeren. Om dit te doen, surf naar onze betalende opties, scroll naar beneden tot je Andere opties ziet, klik op Oproepdoorschakeling en klik op Bestel nu. Volg de stappen in onze webshop. Er kunt nu op 2 manieren uw doorschakeling instellen of wijzigen: via een korte code of via het nummer 1987 (Phone Manager). Doorschakelingen instellen via een korte code Activeer of deactiveer een doorschakeling door een korte cod
Ik krijg telkens de foutcode 115 bij Netflix. Dit in de slaapkamer. In de andere kamers werkt het wel. Wij hebben 3 decoders waarvan er bij 1 Netflix dus niet werkt.
Hallo, Na problemen met de V5 decoder een omruiling voorgesteld gekregen en vandaag eindelijk tijd gehad om de nieuwe te gaan afhalen bij het UPS punt: een V5 mini. Vol goede moed aangesloten en dat leek allemaal prima te werken. Vanavond voor de eerste maal TV gekeken, maar na een minuut of 5 werd al duidelijk dat het niet uit te houden valt. Het beeld hapert/bevriest continue, en het geluid begint ook mee te stotteren. Het lijkt een beedje op té felle MPEG compressie zoals je vroeger met videos op je PC wel eens voor had. Dit doet zich voor op elke zender, ook non-HD kanaal, en het beeld van de vorige zender blijft zelfs nog een seconde of 5 à 10 hangen samen met het geluid van de volgende zender als je zapt. Er zijn geen 2 ononderbroken seconden met een normaal beeld. Aan wat kan dit liggen ? Nieuwe decoder die niet deugd ? Problemen met de lijn ? Internet werkt voorts prima, Pickx website op de PC via wifi ook. Eservices zegt het volgende over mijn lijn: Mvg
Beste, op de iPad kunnen we niet inloggen op studio100go app.hij zegt steeds “inloggen mislukt,geen geldig abonnement “ terwijl we al jaren geabonneerd zijn.we hebben gebeld naar Proximus en daar werd ons gemeld dat ze niks kunnen doen gezien de crisis. indien het niet lukt bel binnen een half jaar eens terug???? we betalen er wel iedere maand voor. En in de huidige situatie met kinderen geen gepast antwoord. we zouden graag een oplossing vinden. mvg
Beste, we kunnen niet inloggen op de iPad met de studio 100 app,hij zegt steeds “ inloggen mislukt,geen geldig abonnement “ terwijl we al jaren geabonneerd zijn. nu in tijden van crisis niet interessant als je kinderen hebt. mvg
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.