Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Ondanks nieuw abonnement nog steeds geen telefoonverbinding op Iphone. instellingen verwijzen nog steeds naar vorige provider Orange die sinds gisteren dit nummer als herlaadkaart heeft geregistreerd. Niemand kan mij bereiken en ik kan ook niet bellen want ook met het nieuw abonnement Flex S is de vaste lijn ook afgesloten.
Ik kan de bestelling van mijn nieuwe gsm niet volgen en die is telaat heb hem nogsteeds niet.Normaal zal die maandag al geleverd meiden zijn en het is nu zaterdag nog geen enkel mails niks.R4WEBSHOP019406767
Ik ontving in een proximus shop een pay&go simkaart zonder gsm nummer. Hoe kan ik die kaart activeren a.u.b.? Dank u.
wat kan ik doen om op het 2de verblijf in de Ardennen toch Netflix te zien? zeker met het slechte weer.mijn tvscherm wordt niet meer aanvaard door netflix maar we hebben er wel een account en ook met nieuwe paswoorden lukt het niet. maandag werkte dit nog wel. graag reactie. Mvg. Johan en Diane De Bock Goossens
Beste mede Proximus gebruikers en Experts SMS is niet meer van deze tijd maar ik ontvang geen service meldingen meer van Proximus, Nu hebben ze me de raad gegeven om de SMS centrale te controleren op mijn GSM (iPhone 13) maar e vraag is hoe in godsnaam geraak je bij die instelling ? Is er geen **1234*blablabla* code om dat te doen ?
Op onze beide smartphones (Android OnePlus) werkt de pickx app vandaag 21 september 17u10.Niet meer correct. Tv gids wordt niet geladenlive tv werkt niet. Is er een algemeen probleem of moeten we iets anders doen?
Hallo,sinds kort is blijkbaar bij mijn ma op de vaste lijn de 2e oproep geactiveerd. Geen idee hoe dit plots komt, want dit is jarenlang nooit zo geweest.Kan u die opnieuw de-activeren ? klantnr en oproepnr staan in mijn profiel bedankt
Hello, I requested a phone with an online subscription and I paid and I have the order number and confirmation, but I have not received anything so far. Is there a problem?
Als ik content wil bekijken in de studio 100 go app, waarvoor een go pass nodig is, dan slaag ik er niet in om me hiermee aan te melden. Ik kies het item dat ik wil bekijken, meld me aan, krijg de melding dat aanmelden succesvol is, en dan kom ik terug op het hoofdscherm waar nog steeds dat item staat met een slotje op. Dit probleem heb ik zowel op android als op pc. Op proximus TV werkt het allemaal wel perfect, dus de pass werkt wel degelijk, maar de site/app niet. Als ik even rondsurf op dit forum zie ik dat het niet kunnen aanmelden met een go pass voor live/offline te kijken/downloaden een probleem is dat al lang bestaat. Voor android is er zelfs op 12 november een update geweest van de app, waarbij dit probleem blijkbaar niet verholpen is. Wanneer zal dit opgelost worden?
Omdat we een nogal groot huis hebben en ook in de tuin willen heb ik een intern Wifi Mesh netwerk opgezet met Netgear Access Points. (Netgear WAX620 als Root, een WAX615 en WAX610 als extenders).Het internet is zeer instabiel, Android apparaten hebben amper werkend internet etc… Na veel zoekwerk raadt men mij aan om stateful DHCPv6 uit te schakelen. Android apparaten blijken daar namelijk niet goed mee te werken en verkiezen een IPv4 adres.Daar de Internet Box fungeert als DHCP zoek ik het daar een oplossing, maar tot nu toe met weinig succes.2 vraagjes: Iemand al iets gelijkaardig voorgehad en daarvoor een oplossing? (zoekfunctie heeft me niet verder geholpen) Iemand ervaring met een eigen modem te gebruiken op een Proximus lijn? Werkt mijn Android TV box dan nog? (zal andere internet IP range hebben etc.)
De laatste tijd ontvang ik op mijn mobiel nummer oproepen van o.a. volgende nummers die drie of vier keer laten bellen en dan weer opleggen:: 3222702622,3222802389,3222802389,3223152362,3223152364, 3223152369,3223152375, 3223152377,3264861213,3264861215,32460207009, 32460207078,32460207089,32460253379 Kan daar iets tegen gedaan worden?
Kan ik deze bestelling nog annuleren? Is een vergissing en had deze nog niet mogen bestellen.Nr: R4WEBSHOP015188624
Onze digicorder loopt steeds vast wanneer we een opname bekijken of uitgesteld kijken. Het beeld bevriest en ik kan niets meer doen met de afstandsbediening. Het enige dat helpt is het toestel uit en aan zetten met de knop achteraan. Maar de volgende keer dat we een opname bekijken doet het probleem zich weer voor.
Beste, Ik zou graag mijn bestelling met nummer: R4WEBSHOP019591006 annuleren.Is dit mogelijk, was een vergissing en had dit niet mogen doen.Dank alvast
Sinds het leggen van de Proximuskabel, hebben we schade in onze kelder. Er is een duidelijk lek bij deze kabel waardoor alle (ook onze toestellen) onder water staan. Online geen manier te vinden om klacht in te dienen. Graag ons in contact brengen met de juiste mensen.
Op 19 juli is men fiber komen installeren en zou proximus 2 gsm nummers mee overnemen van telenet. Na paar telefoontjes ( betalend want telenet heeft pakket geschrapt en betalen volgens verbruik geinstalleerd) is er nog steeds niets overgezet. Volgens telenet heeft proximus geen overdracht van 2 nummers aangevraagd en volgens proximus is dit wel gebeurd. Ondertussen kost dit me mega veel geld en had ik dit graag asap in orde gehad daar ik op vakantie vertrek. Mvg Mieke
Enkele zenders, BBC first, Entertainment, FOX, Brava, …… zijn verdwenen, waarom?Decoder herstarten helpt niet.
Hey! Ik ben ondertussen denk ik al ongeveer een jaar of 4-5 klant bij Proximus, met doorheen de jaren al verschillende formules te hebben gehad wat betreft abonnement. Sinds het begin van mijn overschakeling doet zich (naar ik hoor) een terugkerend probleem voor: sommige inkomende oproepen krijg ik niet binnen en de beller krijgt van Proximus de mededeling dat "dit nummer niet in gebruik is of niet bestaat". Dit is onafhankelijk van de provider van de beller, zowel abonnees van Proximus, Orange, Mobile Vikings, Telenet, .... krijgen mij willekeurig niet te pakken. Ook naar toestel is dit willekeurig - niet enkel iPhones of Androids, ook dit is willekeurig. Ook m'n eigen toestel is irrelevant. Ik ben recent veranderd van iPhone naar Android en het probleem houdt aan. Dit probleem situeert zich bij vrienden, familie, collega's en klanten. Aangezien ik vanwege mijn werk vaak opgebeld kan worden, is dit niet ok. Sommige klanten/contacten sturen mij achteraf een mail met de vraag mijn "
Beste forumleden,Waarom biedt Proximus niet een datasim aan in haar Flex packs? Ik denk Proximus veel klanten zo verliest, en naar de concurrentie gaat puur voor dat. Een datasim waar je dus niet mee kan bellen, maar enkel dient voor bv in een 4G-modem te steken.In ons tweede verblijf heb ik altijd kunnen gebruik maken van de gratis datasim van TN van een familielid, maar wegens persoonlijke redenen hebben we het pack moeten stopzetten (waardoor we daar dus geen recht meer op hebben) maar omdat mijn oma bij PX zit (en dus geen recht heeft op dit datasim) kan zij niet aan zo’n datasim geraken.Misschien is dit wel iets wat onderzocht kan worden, heel interessant voor mensen met een tweede verblijf bijvoorbeeld. Wat denken jullie? Bedankt alvast! Met vriendelijke groet, Rune
Ik heb mijn oude b-box omgeruild voor een nieuwe. Helaas ben ik de retouretiketten verloren. De link in de mail verwijst mij niet naar de retouretiketten. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt
Beste leden, Mijn B-box 3 heeft al geruime tijd problemen met connectie.Internet is ok, maar connectie met TV decoder mislukt. Soms werkt het plots en dan krijg ik geen beeld en klank. De lampjes achteraan flikkeren niet. Deze flikkeren enkel en alleen bij de internet kabel.Ik heb het volgende al gedaan:ResetKabels veranderdNieuwe kabels besteldAlle poorten proper gemaaktNiets helpt. Alleen internet werkt. Ik heb vorige week mijn internet box wifi 6 besteld.Het pakket is op 28/07/2023 geleverd in een postpunt.Na mijn werk wou ik dit pakket gaan ophalen, maar postpunt was al gesloten.Normaal zijn de openingsuren van 06h00 tot 20h00, maar die dag sloten ze vroeger.Dit omwille van verlof.Ze zijn nu gesloten tot en met 13/08/2023 en terug op 14/08/2023 geopend.Ik dien mijn b-box tijdig terug in te leveren, maar dat moet ik vóór de datum doen dat postpunt terug open zou gaan.Dit zou zeggen dat ik een tijd zonder zou B box zitten. Wat is jullie advies hierin?Kan Ik een nieuwe B box bestell
Reeds lange tijd kampen mijn schoonouders met gekraak en geruis op hun vaste telefoonlijn. Ook de tv haperde regelmatig maar dit is uiteindelijk verholpen door plaatsen internet booster en alles binnen te vervangen. Het probleem van de vaste lijn blijft echter, soms zo erg dat je de tegenpartij amper verstaat. Gisteren had ik een extra vreemd fenomeen: ik neem de vaste telefoon op en hoor geen kiestoon, maar krijg een fouttoon en de melding ‘dit nummer is niet in gebruik, bel 1212 of 1207’, en dit zonder dat ik op een toets had gedrukt! Tegelijk kraakte de lijn ook enorm. Aangezien die mensen ook 10 tot 15 keer per dag opgebeld worden zonder nummer en zonder antwoord (zie ander topic), begin ik toch te denken dat dit allemaal aan die slechte lijn ligt. Proximus is reeds meerdere malen langsgeweest (dat gekraak sleept reeds meer dan een jaar aan) maar zij vinden nooit iets. Onbegrijpelijk vind ik dat. Er blijkt ook geen andere koperpaar meer vrij te zijn om te wisselen en fiber is nog n
Hallo, Via mijn werk heb ik een nieuw nummer gekregen, waadoor mijn oud nummer door inactiviteit werd opgezegd. Ik wil echter mijn privé- en werknummer terug gescheiden houden, en zou dus mijn oud nummer terug willen gebruiken. Is het mogelijk een nummer te kiezen bij het aanvragen van een abo? Met vriendelijke groeten
HalloDe app My Proximus start de helft van de tijd niet op, maar blijft de hele tijd “draaien”.Zeer vervelend als je je dataverbruik in de gaten wil houden. Over het algemeen blijf ik daar altijd heel mooi onder. Moest het toch zo zijn dat ik erover ga, had ik ingesteld dat ik een sms-bericht kreeg als ik het met 10 euro overschreed. Nu kreeg ik dat bericht deze maand, maar letterlijk vijf minuten later ook een bericht dat ik 48 euro over mijn limiet zat. Dus kan ik niet anders dan concluderen dat de eerste sms véél te laat is verstuurd! En ook al weet ik dat die berichten een extra service zijn, zou het toch fijner geweest zijn mocht ik dat bericht op tijd hebben gekregen!
Ik heb van proximus een email gehad dat mijn abonnement binnenkort afloopt.Dus heb ik op het aanbod gekeken en nieuw abonnement met nieuw toestel gekozen, maar asl ik naar afreken ga geeft hij aan dat ik met dit gsm nummer niet een ander abonnement kan bestellen.wat gaat er fout?
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.