Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Sinds een kleine twee weken, dat is toch de indruk, valt internet weg een tot twee keer per dag. Niemand vh gezin heeft dan nog internet, wel zijn we nog verbonden met de router. Voornamelijk gebeurt dit in de namiddag. Na reset router is het terug ok. raar is ook dat de internet snelheid terugvalt van 80 Mbps tot 30 a 40Mbps.
Beste Heeft proximus iets gewijzigd zodat het niet meer mogelijk is om via 4G een RDP verbinding tot stand te brengen? de firewall is ingesteld op hoog, poortmapping ingesteld zodat enkele IP adressen op mijn laptop kunnen geraken van buiten uit, ene is van waar ik op zelfstandige basis soms werk. Vandaag, wou ik een test doen, en heb dan mijn wifi uitgezet op de iphone, ik heb een goede connectie 4 G van proximus. Maar slaag er niet meer in om vanuit RD client app op de iphone, om verbinding te maken met mijn laptop. Iets blokkeert de poort ofzo? Doe ik dan erna, de test om van mijn mijn werk, verbinding te maken, eerst naar chrome remote, dan maakte ik verbinding met mijn laptop vanuit de pc op kantoor, dit werkte zonder problemen. Zet ik de lijn in de poortmapping even op non actief, dan werkt het niet meer. Dus de bbox 3 v+ werkt goed, er is niets mis met de modem. De poortmapping regel voor de 4G is heel simpel in te stellen, even kijken wat de ip adres is op mijn ipho
hoi, ik kreeg vanmorgen een email van proximus ivm gratis gsm aan trouwe klanten. te kiezen binnen 1 minuut . ik heb dit gedaan en moest 1.5 € betalen. Maar ik krijg geen bevestigingsmail en vind ook mijn initiele mail niet terug . heeft nog iemand zo een mail gehad ? of ben is dit phising? thx . GRRoger
Beste, Had op 17/3 afspraak gehad voor installatie decoder (uitbreiding naar Familus pack) die niet kon doorgaan. Nu vandaag (27/3) telefoon gehad van proximus met vraag of ik eventueel zelf decoder zou willen installeren. Nu omdat Bbox, utp kabel geïnstalleerd zijn is dat geen probleem. Enige hardware actie is het plaatsen van decoder bij tv, aansluiten via hdmi en utp kabel. Activatie en setup zou via email uitgelegd worden. Maar misschien is in telefoon communicatie iets niet duidelijk geweest. Volgens de mevrouw die mij contacteerde zou er toch een wijziging moeten gebeuren aan de kant van de contactdoos met splitter, en moet er toch een technieker langskomen. Achteraf en volgens de handleidingen die ik kan raadplegen lijkt mijn aansluiting toch redelijk up to date te zijn. Ook gaf ze aan dat er eventueel een nieuwe Bbox zou moeten geplaatst worden. Denk dat er in principe geen aanpassing meer moet gebeuren, maar ik kan mij natuurlijk vergissen. Daarom voeg ik twee fotos bij v
mijn factuur klopt niet en het is onmogelijk jullie te contacteren. ik heb hier vorige maand al over gechat en gemaild ik krijg geen antwoord wel een aanmaning ik betaal niet als ik niet weet waarom die ineens 60 euro duurder is los het op. je moet de schuld niet op corona steken want dateert al van februai
Hallo, Sinds kort ben ik overgestapt naar Proximus Epic combo. Eerste paar dagen leek alles prima te werken maar daarna heb ik regelmatig dat het internet een aantal keer per dag weg valt. Dit duurt dan een paar minuten totdat de verbinding hersteld wordt. Ik zit voornamelijk op wifi maar ik zie op het modem het internet lampje uit gaan en het DSL lampje begint te knipperen. Opnieuw opstarten van het modem maakt geen verschil. Verbinding valt dus weg op alle aanwezige apparaten in huis. Natuurlijk valt dit nu meer op omdat we met z'n allen thuis zitten maar daarvoor was dit probleem er ook al. Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.
Hallo, De aflevering van FBI op vijf op zondag 22/03 (21:24) was al bezig als de opnames gestart zijn. Kunnen jullie het vorige programma activeren zodat de volledige we de aflevering volledig kunnen zien? Ik zie dat dit voor verschillende programma’s zo is op verschillende kanalen. Is dat een probleem langs jullie kant? Mvg, Jurgen
Beste, ik heb een abonnement van het werk. Nu had ik op de app gezien dat ik een gsm aan mijn bestaand nummer kon koppelen. Dit zou een eenmalige kost van 199 euro betekenen en maandelijks 25 euro phone data (dus zonder extra abonnement). Helaas krijg ik bij het uitchecken de melding dat ik als "corporate klant" geen gebruik kan maken van de basket. Wil dit zeggen dat als ik de promotie wil, ik een nieuw abonnement moet aanschaffen? Alvast bedankt
Hallo, Ik zou graag bestelling R000000110000EFH8J willen annuleren. Maar vind niet hoe. Mijn klantnummer is 622****** Kunnen jullie mij hier verder mee helpen aub? Alvast bedankt!
Geachte Ik heb enkele weken geleden mijn abbonement bij jullie opgezegd omdat ik er een van het werk kreeg, nu krijg ik een melding dat mijn sim kaart iets te vroeg was gedeactiveerd. Ik zou willen vragen om deze eventjes terug te heractiveren zodat ik de nummeroverdacht kan vervoledigen. Het gaat over volgend nummer : 0475****** Met simkart nummer : 2100336****** Wanneer ik naar de klantendienst bel werd mij gezegd dat dit niet mogelijk is en dat ik het via de website moet proberen met een formulier. Het enige formulier dat ik vind is mensen dat het op deze forum vragen. Ik zie ook dat er altijd een heractiverings kost van 59 euro wordt aangereken en daarna terug wordt kwijtgescholden :) Ik moet er wel bij vermelden dat mijn ik dit abonnement heb aangeschaft met een telefoon en daarvoor moet ik dus nog de boete van contractbreuk activeren, ik heb geen benut hoe ik dit moet doen maar er is nog geen automatische aanrekening gekomen. Alvast bedankt !
Beste Ik ga jullie niet kunnen afbetalen momenteel ik ben technisch werkloos door de Corona crisis. Dat kunnen jullie toch begrijpen. Moment dat ik kan betalen betaal ik Mvg Jessica Teeuwen
Beste Als ik op mijn fb pagina een verhaal wil bekijken krijg ik steeds te lezen Maximaliseer je browservenster. Maar hoe doe ik dat ? mvg jan
Zoals jullie weten, neem ik alles op wat ik wil zien omdat ik zelf wil bepalen wanneer ik iets wil zien. Nu met de Corona heeft VTM zich geworpen op uitgebreid nieuws uitzenden, wat natuurlijk gevolgen heeft voor de andere avondprogramma’s. De helft van wat ik opgenomen heb, is niet het programma dat achter de titel staat. Beat VTM was plots Helden van hier Corona, en het volgende programma was dan Beat VTM, maar slechts voor de helft. Kunnen de zenders die last minute wijzigingen niet tijdig doorgeven aan de providers, zodat de opnames toch nog correct gebeuren? Het Nieuws van VTM heet nu ook plots weer VTM Nieuws update, maar daar wordt dan weer alles van opgenomen. Nieuws van 19u is weer gewist. Grr. Seffens krijg ik nog Corona door mij te ergeren aan al die wijzigingen. Spijtig dat ik VTM niet kan contacteren, anders was dat al lang gebeurd.
Zoals mijn titel het wel doet vermoeden is mijn simkaart dus defect. Ik kan niet naar de hulpdienst bellen en de online chat en mail zijn niet bereikbaar. Zoals normaal naar een Proximus winkel gaan is nu ook geen optie. Hoe kan ik nu een nieuwe simkaart aanvragen om terug bereikbaar te zijn?
Replay zit alleen in pakketten en replay + moe afzonderlijk bijbetaald worden. Maar nu kan je van elke Vlaamse zender de programma’s bekijken op hu website, zoals VTMGO en VRTNU. Wat is de zin dan nog van abonnementsgeld te vragen voor die 2 opties?
Beste, Bij het inloggen op de proximus pickx app krijg ik de foutmelding : Deze login is niet gekoppeld aan een pickx account. Ik heb het probleem hier al vaker zien verschijnen, maar geen oplossing die ik zal kan toepassen. Alvast bedankt voor de hulp!
mijn moeder kocht 09/03/2020 online een Huawei P30 lite met abonnement voor mijn vader. Daar werd een nieuwe simkaart bij geleverd. Ik belde al verscheidene malen naar de klantendienst doch de kaart is nog steeds niet actief tevens is er nog geen nr aan toegewezen. Mss kan iemand helpen? Dit zijn gegevens die ik heb: Webordernr: R4WEBSHOP00702634 Klantnr: 6******** Geboortedatum: 16/03/45 SSN/ 210**********
Beste, 02/03 heb ik de s20 ultra met abb besteld voor 499 ik heb de bevestings mail en de orderbevestiging enz allemaal ontvangen wanneer kan ik nu deze bestelling ontvangen Of hoe weet ik dat alles in orde is Bestelnummer : R4WEBSHOP006998138 mvg
beste, ik heb vorige week een iPhone 8 met abbonement besteld bij jullie waar ik toen een mail voor heb gekregen in verband met mijn ID deze heb ik dan ook door gestuurd. Nu heb ik vandaag weer dezelfde mail gekregen terwijl ik mijn ID al heb doorgestuurd naar jullie
Hallo, op mijn telefoon staat er altijd BEL PROXIMUS als provider. Terwijl bij de rest van mijn gezin Proximus staat en nu stayhome proximus.
Ik heb een factuur gekregen die niet bij me past. Ik wil graag telefonisch contact met u opnemen. Schriftelijk zal het moeilijk uit te leggen zi
Reeds sinds geruime tijd hebben we problemen met de verbinding tussen de modem en de decoders. Er is een draadloze verbinding tussen deze (wifi-boosters). Ondanks reeds enkele bezoeken van een technieker, contact met support dienst, etc is er geen verbetering….. steeds slechts tijdelijk. Het draadloze signaal zou toch op eenvoudige wijze voldoende versterkt moeten kunnen worden probleemloos een verbinding te kunnen opbouwen…. Heeft iemand enige tips?
Ik heb onlangs een Ubiquiti AP (standalone) geïnstalleerd op de bovenverdieping. Sindsdien verliest mijn Samsung S10 geregeld WiFi op de benedenverdieping (mijn oorspronkelijke netwerk). Vreemd is dat hij dan aangeeft dat mijn paswoord onjuist is. Andere apparaten (zoals de IPad) hebben dit probleem niet.
Vanmorgen werkte alles nog goed, nu kom ik net thuis van het werk en digitale tv werkt niet. Decoder is met kabel aan modem verbonden, heb decoder afgezet (knop van achter), dan krijg ik eerst WELCOME HDD, daarna HELLO+ en dan valt decoder uit en gaat niet meer aan tot ik knop vanachter weer uit en aan zet. Dan heb ik decoder afgezet en modem opnieuw opgestart, duurde keilang, maar uiteindelijk opgestart, decoder terug aan en dan werkt ie 1 minuut en dan word het beeld zwart en doet het weer niks meer. Heb ook adapter al zonder stroom gezet, werkt ook niet. Internet werkt wel en vaste telefoon ook.
Tvgids wordt niet aangepast aan werkelijke uitzending ! bij Telenet is dit wel correct !!! Waarom kan dit bij Proximus niet ? bv vandaag op VIER de slimste mens ter wereld, maar op de tvgids niet van te zien. Hoe kunnen we dit dan opnemen ?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.