Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Is er ooit overwogen om het data- en belvolume van meerdere gsm abonnementen binnen één tuttimus abonnement samen te voegen? Als één gebruiker bv slechts 10% opgebruikt dat de andere gebruiker de 90% van het niet opgebruikte volume kan gebruiken.
Na het instellen van accounts op mijn herstelde pc, kon ik via “bestand”, dan “openen”, dan “outlook gegevensbestand openen” de oude mappen en bestanden (ost) die voordien in mijn inbox stonden importeren. Bij het aanmaken van een profiel waren deze bestanden plots verdwenen en kon ik zien dat de grootte van het bestand maar 256k meer bedroeg. Mijn vraag: kan ik nu nog deze bestanden recupereren of moet ik de vraag stellen aan Proximus ?
Hallo, ik heb vorige week mijn bbox 2 omgeruild naar een bbox 3. Nu kan ik geen HD zenders meer ontvangen of opnames in HD (zo goed als alle opnames) bekijken, foutmelding SPC_4. De decoder gaat niet over wifi maar via de ethernet kabel.
Hallo, Sinds vandaag hebben we wisselende kleuren als we tv kijken met Pickx via onze Chromecast. Ik heb dit probleem vastgesteld op 2 verschillende tv’s met 2 verschillende Chromecasts en 2 verschillende mobiele telefoons. Alle andere apps casten gewoon normaal. Weet iemand wat hier het probleem kan zijn? Met vriendelijke groet, Caelan.
We bieden aan onze klanten een eerste fase van ons 5G netwerk aan. Via de site kunnen klanten de Find X2 Pro 5G Black aankopen wie gaat kijken naar performance ziet daar staat 4G en 4,5 ook de frequenties die als informatie op de site staan zijn 2G/3G/4G Zou het informatief en commercieel niet beter zijn dat we hier de 5G frequenties bij zetten t is maar een idee dank u !!
Ik ben op zoek naar een power line met geïntegreerde repeater. Bedoeling is om de powerline op de eerste verdieping te installeren, kwestie van daar via kabel te kunnen surfen op het internet op de PC, en op de tweede verdieping gebruik te maken van het wifi-signaal (smartphone of tablet) dat de power line uitzendt. Bestaat zo’n toestel en zo ja, welk merk raden jullie mij aan? Alvast bedankt.
Vooreerst moet ik zeggen dat het ENORM moeilijk is om heel simpel een mail te sturen naar één of ander dienst om een klacht in te dienen, daarmee gooi ik het maar op het enigste toegangkelijke - forum blijkbaar. Naam: J. D.C. Klantnummer: 611XXXXXX Telefoonnummer.: 09XXXXXXX GSM: 04XXXXXX Orderreferentie nummer: SHE-RO00000110000DRYQ3-2 Installatie op glasvezelkabel: UTAC_541372900001794835 1-2 Betreft: verhuis van HunXXXXXXXXX, MerXXXXXX naar KXXXXXXXXX. Installatiedag voorzien op donderdag 30 januari in de voormiddag, zo’n 2 weken vooraf afgesproken. Geachte, Ik wou even opsommen wat er allemaal gebeurd bij deze verhuis en heel ontevreden ben over uw diensten, en service. Donderdag 30-01-‘20 kwam de technieker langs op het voorafgesproken tijdstip. Bij aankomst vertelde BRAM mij dat het niet zal lukken aangezien er nog glasvezel moest geboord, aangesloten worden. Hij stelde me gerust dat het kalm was op de dienst en dat het tegen zaterdag wel in orde zal komen. Om 19
Was gisteren aangenaam verrast toen ik merkte dat ik plotseling tegen 1 Gigabit/s kon downloaden. Dacht dat dit misschien een geste was van Proximus om de fiber lijn helemaal open te leggen aangezien er heel veel mensen thuis zitten dezer tijden. Helaas is mijn snelheid terug naar 400 Megabit/s gegaan sinds vanmorgen. Waarom werd deze teruggeschroeft? Het voelde fantastisch om eindelijk die fiber maximaal te benutten. Alvast bedankt!
Tijdens het tv kijken stopt het beeld, er komen allerlei blokjes van verschillende kleuren op het scherm en na enkele seconden gaat het programma gewoon verder. Wat is de oorzaak van dit euvel en wat kan je ertegen doen? Dank u, Michel
Ik heb een Fiber Home verbinding en als product het Minimus-pack, een vaste telefoon moest ik niet hebben, vandaar geen Tuttimus. In de praktijk is de downloadsnelheid 110 Mbps. Is het niet mogelijk om via optie een Fiber Boost te bestellen? Indien niet vind ik dit toch wel jammer, ik heb verleden jaar bij verhuis voor Proximus gekozen vermits in elk appartement een glasvezelaansluiting was. Klantnummer= 622******. Thx voor feedback.
Op 20/03 bestelde ik onderRef.: RMYPRXWEB007115908 TV Replay + . Tot op heden is deze functie nog altijd niet geactiveerd. Wat moet er nog verder gebeuren?
Hoi, zit een beetje met een vervelende situatie. Heb een tijdje geleden een abonnement bij proximus genomen met een Playstation erbij. Nu in januari was ik redelijk ontevreden over de diensten van proximus (prijs, snelheid, stabiliteit, etc) Ik heb dan telefonisch en via de chat contact opgenomen met de klantenservice, om te zien wat de voorwaarden waren om mijn abonnement op te zeggen. daar hebben ze me beide keren bevestigd dat ik mijn abonnement eender wanneer kon opzeggen om dat er “ geen producten of toestellen op afbetaling waren”. gebaseerd op deze info, heb ik dan mijn abonnement ook opgezegd. nu krijg ik een aantal dagen geleden een herinnering om de restwaarde te betalen voor de Playstation. Gebaseerd op de info die me telefonisch en via chat heb gekregen, heb ik een beslissing gemaakt, en nu dat er blijkt dat ik foutieve informatie heb gekregen, krijg ik nu een factuur. Heb al telefonisch proberen contact op te nemen, via chat, via email, maar krijg geen antwoord te
Heb ondertussen films opgenomen van kanaal movies en series en nu na 31 maart kan men niet meer zien op pvr belachelijk dank u proximus .betalen we nog niet genoeg ?, 😨😨😡😡
Bedankt om tijdelijk extra zenders open te zetten. Heel jammer dat je opgenomen films van die zenders niet meer kan bekijken na 31 maart Dan liever geen extra kanaal gehad
Kan ik ergens mijn pincode terugvinden zoals bij Telenet? Want hier vind ik die precies nergens.
Ik heb nog steeds tv-bundel: All kids NL , met daarin o.a. de ‘all kids pass’ , Nu merk je dat deze een bijna lege bundel is, nog 21 gratis films, waarvan de meeste Franstalig. Als Proximus van een bundel af willen, kunnen ze dan niet met een voorstel komen om over te stappen naar bestaande bundels
Ik probeer reeds 2 dagen een nieuwe mailbox aan te maken, maar dit lukt steeds niet door een “Algemeen technisch proleem - SMS activatie”. Kan dit snel opgelost worden aub? Wouter
Beste wij zijn klant geworden bij Proximus, de aansluiting moet gebeuren in onze nieuwe woning, waar we op 15 april naar verhuizen. Volgens uw medewerkers gaat dit over een niet dringende installatie...maar met 2 kinderen die moeten thuis studeren en ik die zelf ook soms van thuis uit werk. Dus lijkt mij dit wel hoogdringend. We kunnen heel goed de maatregelen van afstand bewaren toepassen. Op de website vond ik de info daaromtrent nogal verwarrend, vandaar de vraag. Alvast bedankt voor het antwoord. Mvg Sandy
Ik heb geen dekking meer voor mijn vaste lijn, moeilijk om de klantendienst te bellen. Ik heb wel internet. Zijn er storingen?
I can not connect to public hotspot with windows 10. I have 2 laptops. One of them is not connecting. I make all updates and troubleshoot but still can not connect in public hotspots. Is not about the limit of equipments with the same account. I try to see any problem in services of wifi adaptor but this I don’t understand what to do. Can somebody tell me what I should do? Thank you!
Voor alle opmerkingen ivm de Live TV & zenders kunnen jullie in dit topic terecht.
Beste Community-leden, momenteel heb ik 4 PLC’s in huis, 2 oude nog uitgegeven onder Belgacom, en 2 recente (max 1 jaar) van Proximus. Al vele jaren trouw van dienst zonder noemenswaardige problemen, maar de oude PLC’s beginnen steeds vaker problemen te geven, en ik wou deze 2 PLC’s daarom vervangen door een Devolo Magic2-set (zonder WIFI). Nu sluit ik mijn BBOX3 rechtstreeks aan op de MAGIC2, en de verbinding met de andere MAGIC2-PLC wordt probleemloos tot stand gebracht. Alleen krijg ik de 2 recente PLC’s van Proximus niet gepaired met de MAGIC2. Kunnen jullie duidelijkheid brengen of een “mixed” oplossing uberhaupt werkt? En zo ja, hoe krijg ik deze gepaired? alvast bedankt voor de reacties T
Aangezien ik via messenger en mijn vorig bericht volledig genegeerd word begin ik dan maar een nieuwe topic. WAAR KAN IK DIE 5 GRATIS FILMS VINDEN DIE VERLELD STAAN NAAR AANLEIDING VAN DE CORONACRISIS? Het gaat hier om cadeaufilms en NIET om bonusfilms.
Beste proximus, Mijn afstandsbediening is volledig kapot en zpu graag een nieuwe willen. De proximus shop is niet open dus ik kan men oude niet gaan ruile voor een nieuwe. Wat moet ik doen? M.v.g., Ahmed Zerrouak
Wij wonen/werken in het dorpje Saint Jacques 5 km buiten Trois Ponts in het Waalse gedeelte. Wij hebben al die jaren (20 Jaar) een zeer trage internet verbinding en zeer traag is nog maar voorzichtig uitgedrukt. De verbinding lag op 27 Maart op 4.6 . Een dame van proximus kon me niet verder helpen, noteerde gelukkig wel over een mogelijke mobiele oplossing, waarover men gaat terug bellen. Omdat het zo traag was heb ik nog eens contact gezocht en kon een werknemer de snelheid opschroeven tot een verbinding van 12, terwij glasvezel maar liefst ±106 is. Het ligt aan de koperen kabel koper in de grond zegt men. Jammer dat er bij gemeentes etc. weinig communicatie is anders hadden ze 3 jaar geleden bij het leggen van nieuwe elektra kabels en waterleiding in het hele parc, ook glasvezel kabel kunnen meeleggen. Maar… mijn brandende vraag is, waarom moet ik wel het volle pond betalen voor een internet verbinding van bijna niets? wij hebben 2 internet verbindingen: 1 privé/kantoor en ook in de
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.