Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Beste, ik probeer een klacht in te dienen via mail maal dit lukt niet.Daarom probeer ik via deze weg.In augustus 2023 krijg ik een mail van proximus met de melding dat ik een aanpassing moet doen, anders zal ik geen mail meer kunnen verzenden.Ik bel naar proximus, daar zegt men mij dat ik deze mail mag negeren!Groot was mijn verbazing toen ik op 5 oktober 2023 geen mails meer kon verzenden.Ik neem terug contact op met proximus, een medewerker doet mij verschillende aanpassingen doen bij de instellingen.Plots kan ik niet alleen geen mails verzenden maar ook niet meer ontvangen!Dan zegt de medewerker dat ik iemand moet zoeken buiten proximus om het probleem op te lossen.Als ik zeg dat dit geen manier van werken is, wordt de verbinding plots verbroken?Even later bel ik terug, een vriendelijke medewerkster zegt na mijn uitleg dat ze me binnen de twee dagen zullen opbellen en hulp op afstand zal doen.Sindsdien niets meer gehoord van proximus!Als jaren lange klant , had ik toch meer verwacht
Ik heb vorige week mijn abonnement opgezegd maar ik ben vergeten door te geven dat ik naar een ander provider ga en nu is mijn nummer gedeactiveerd en dat zal ik graag weer willen heractiveren.
Beste, zou het 🙆 zijn om te kijken of wij (mijn echtgenote en ikzelf bijde 66% gehandicapt) recht hebben.
ik heb sinds dinsdag 24okttober2023 mijn iphone 12 gekregen maar abonnement is nog steeds niet actief ik snap er werkeijk niets meer van !!!! wat steken jullie in godsnaam uit daar in het hoofdkantoor !!! GELIEVE DIT NA TE KIJEKN EN ABO ACTIEF TE ZETTEN !! dit is echt niet meer ok zo de medewerks van de proximus center zeggen telkens komt in orde maar het komt werkeijk nie in orde goed bezig proximus…..
Beste,hebben op 10/06/2023 besteling gedaan om fiber te installeren.Ze hebben gebeld van proximus op die datum of we fiber wilden installeren en toen gezegd dat het goed was.Op 04/07/2023 is technieker langsgeweest om alles te installeren,die heeft toen gezien dat ze toch geen fiber konden istalleren.Ze zijn toen weggegaan en alles doorgeven dat dit nie ging bij ons,er moesten nog extra werken gebeuren buiten waarvoor we niet moesten thuis zijn,we zijn nu 3/10/2023.Ze gingen op 5 september langskomen om die aansluiting buiten te doen.We moesten daarvoor niet thuis zijn stond er in die mail.Blijkbaar hadden ze ons stuk in de straat vergeten.Ze gingen dan laten weten achteraf wanneer ze de installatie gingen komen doen voor binnen.Heb hier tot op heden nog niemand gezien voor die installatie buiten.Wanneer je inlogt op my proximus staat er dat we toegang hebben tot fiber maar dat is dus niet het geval.Hebben hier geen toegang want zoals gezegd hebben ze ons stuk van de straat vergeten ad
Goeiedag Het is zoals bij vele andere gebruikers van dit forum, al vier (!) keer gebeurd dat de afspraak met een technicus om fiber te installeren op het laatste moment niet doorgaat. Op het laatste moment wordt de afspraak verzet naar een nieuwe datum. Deze berichten zijn zuiver eenrichtingsverkeer. Ik krijg geen nummer om naar te bellen (bij de klantendienst krijg ik ook niemand aan de lijn) en in de Proximus shop kan men mij ook niet helpen - men regelt enkel een andere afspraak met een technicus die dan ook niet opdaagt.Men zou zogenaamd op 12/09, 22/09, 03/10 en 30/10 langs komen. U zult zich kunnen indenken dat dit bijzonder frustrerend is. Ik vroeg me af welke mogelijkheden ik heb om deze klacht te escaleren zodat ik eindelijk geholpen word. Daarnaast vroeg ik me af of een afspraak in de voormiddag meer kans heeft om door te gaan dan in de namiddag, of dat de regio uitmaakt… kortom welke factoren de kans om iemand te zien beïnvloeden.- Orderreferentie nummer: SHE_R000000110000R8
Hallo, gisteren ontving ik een mail waarin veld stond dat ik mijn eSIM kon activeren. Maar wanneer ik dit probeer lukt het me niet via de app. Hij vermeld steeds dat er geen producten gevonden zijn. Wanneer ik zelf mijn product wil toevoegen in de app krijg ik steeds een foutmelding. Ik kom over van Orange en heb ook al gecheckt online dat mijn huidig telefoonnummer is overgezet naar Proximus. Alvast bedankt om dit te bekijken.
Goeiendag,Ik heb een probleem met een 'laattijdige' annulatie van een afspraak met een technician op 21/09/2023.Situatieschets: men ging fiber installeren bij ons thuis op naam van mijn zus. Technician is langsgekomen, en heeft gezien dat er bekabeling tekort was voor fiber, dus moest hij terug een afspraak maken. Ik heb contact opgenomen met jullie op 13/09 (telefonisch), en er werd per ongeluk een afspraak gemaakt op mijn naam voor de technieker nog eens langs te laten komen. Deze werd gepland voor donderdag 21/09/2023. Mijn zus had ook die dag gebeld vanuit haar werk en ze hebben haar een afspraak gegeven voor hetzelfde adres op vrijdag 22/09/2023. Geen probleem, natuurlijk zijn we beleefd en annuleren we 1 van de 2 afspraken de volgende dag (14/09) zodat er geen misverstanden opkomen en geen tijdsverlies optreedt. Dit wilt zeggen dat er 1 week op voorhand de afspraak werd geannuleerd... Hoe komt het dat dit als laattijdig wordt gezien? Waarom wordt er een kost van 59€ aangerekend -
Wanneer wordt nu is eindelijk werk gemaakt van het opwaarderen van dit pakket ?18 zenders ( met paar flut zenders dan nog )..voor 10,99 euroPICKX MIX FR 27 ZENDERS ...ZELFDE PRIJS ..Dit zijn zomaar 9 zenders meer ..Waarom voegt men deze 2 paketten niet samen tot 1 pakket ?
goeiemorgen, ik heb eens een vraag. wat moet je eigenlijk doen om een technieker naar je huis te kunnen laten komen?vorige week zaterdag 4u met proximus callers aan telefoon gehangen telkens andere gekregen en die nieuwe modem dat we hebben gekregen via de post werkt nog altijd niet omdat ze geen technieker willen sturen naar ons huis.
Goedendag, Ik heb per ongeluk mijn abonnement afgesloten en ik vroeg me af of ik dit terug online kan activeren met behoud van nummer of ik dan naar de winkel moet gaan. Alvast bedankt, Met vriendelijke groeten, Kim
Op 6 december 2022 werden al onze Proximus diensten plots afgesloten. Navraag in Proximus shop toonde aan dat er op 5 september een Proximus operator per vergissing ons heeft afgesloten.Op 6 september, is via chat ‘s avonds, een wederindienststelling geactiveerd, waarvan ik ook een mail heb gekregen. Er wordt beloofd dat alles binnen de 24 u in orde komt.7 september, nog altijd niet opgelost.8 december werkten onze GSM nummers opnieuw, maar vaste lijn nog altijd niet. Dus nog geen internet en TV. Via chat wordt opnieuw beloofd dat dit binnen de 24 u in orde komt.Vandaag 12 december en nog niet opgelost. Op 10 december porberen te bellen naar klachtendienst, maar wordt er na 5 minuten afgesmeten. Vandaag 12 december terug proberen te bellen. Wordt er opnieuw na 5 minuten uitgesmeten. Daarnet via chat geprobeerd. Deze raadt mij aan om naar technische dienst te bellen. Maar ik wordt er altijd uitgesmeten.We zijn machteloos.Alle gsm nummers en vaste lijn nummers werden in een oogwenk gede
Sedert een tweetal weken is het netwerk op mijn laptop opeens verdwenen. Deze staat er niet meer tussen/ kan ik nergens meer terugvinden. Ik heb al verschillende zaken geprobeerd, pc aan en uit zetten, modem opnieuw opstarten enz. Maar niets lijkt te helpen. De rest van mijn toestellen kan ik wel gewoon verbinden aan mijn netwerk.Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen of waar het probleem zit?
Ik ben nieuw bij proximus, en heb dan ook een tv abonnement met een tv box, nu valt het mij op dat ik veel zenders mis, ik heb niks van kinderzenders behalve ketnet, en ook niks van sportzenders of natuurzenders zoals discovery of national geographic. Hoe komt dit?
Iemand deze al ontvangen???Dit kan nu toch niet meer.Ook geen nieuws niks je word gewoon in het ongewisse gelaten. Ieder winkel zelfs bij apple als je hem besteld staat erbij wanneer. PROXIMUS WEET HET NOOIT ZOALS ALTIJD. MENS IS MEER DAN 30 JAAR LID.STUUR MIJN ZONEN NAAR JULLIE OMDAN DIE SERVICE TE KRIJGEN!!EN DAT NIEUWE KLANTEN ZONDER ABBO HUN TOESTEL WEL KRIJGEN. WAT EEN PRAKTIJKEN ZIJN DIT EIGENLIJK. EN ALS JULLIE KIJKEN WEET JE MAAR AL TE GOED HOEVEEL ER BINNEN KOMEN!!!Heb het gehad als het zo blijft verhuis ik ook heel mijne boel.Want zo klantenservice kan echt niet!!!!
Beste proximus, nu begint het toch beetje erg te worden zoon z'n iPhone gepreorderd, die dag letterlijk beloofd hij hem de 26/09 mocht ontvangen. Is nu al meer dan een maand dat hij aan het lijntje gehouden wordt Al weet ik dat jullie maar al te goed kunnen zien of de persoon gsm bij jullie leveringen zitten. Meegemaakt met mihn zoon voor de 14 pro max werd ook me kluitje in het riet gestuurd. En kom nie af me de zever negers te krijgen het toestel is OVERAL TE VERKRIJGEN. HOE ZIT HET EIGENLIJK EN WORDEN DE MENSEN DEFTIG OP DE HOOGTE GEBRACHT MET EEN DEFTIG ANTW, WANT JULLIE WETEN MAAR AL TE GOED HOEVEEL JULLIE ER BINNEN KRIJGEN!!!WAT IS DAN HET NUT OM DE PRE ORDERS EEN WEEK TE LATEN OPEN STAAN ALS JULLIE DE HOEVEELHEID TOESTELLEN NIET HEBBEN EN NIE BEGINNEN OO WAREN MEER BESTELLINGEN ALS VERWACHT NEE!!!MET DE 14 PRO MAX WAQ NA 20 MIN DE PRE ORDER AL UITGESCHAKELD NU LATEN AAN STAAN OP VOORRAAD OM ZOVEEL MOGELIJK ABBONEMENTEN UIT DE MENSEN HUN GAT TE DUWEN.EN JULLIE COMPENSATIE VAN 20€
Wij hebben iets meer dan een jaar geleden de overstap gemaakt naar proximus. We namen het Flex S pak met internet, 2 mobile telefoons, tv en netflix. Afgelopen zaterdag contacteerde ik de klantendienst om disney+ bij op te nemen in het pakket. De vrouw vertelde ons dat het voordeliger was als we dan een pickx mix all stars namen. Hiermee akkoord gegaan. Op zondagochtend merk ik dat er iets mis is, dus opnieuw contact met de klantendienst. Gevolg: alles is opgelost. We hebben alles en kunnen disney+ kijken.Echter op maandag krijg ik een mail dat onze tv werd opgezegd. Na telefonisch contact blijkt dat een medewerker per ongeluk een order heeft aangemaakt om tv op te zeggen. Geen probleem,ze zouden dit onmiddellijk rechtzetten. 2 dagen en een 6-tal telefoons later, waarin de ene keer gezegd wordt dat het makkelijk op te lossen is en de andere keer ik de boodschap krijg dat het opnieuw opgezegd is, heb ik nog steeds geen tv. Ik krijg 1/3 een medewerker die me op een medelevende manier te
Voor de zoveelste keer geraak ik niet meer in de optie Cloud waar ik iedere maand voor betaal. Het staat nog wel bij My Proximus Maar als ik naar de website Proximus Cloud surf krijg ik het volgende “Gelieve in MyProximus na te kijken of u recht heeft op dit product en gelieve het via MyProximus te activeren.”Kan iemand dat nakijken aub?
Kan Cloud console op Windows PC niet meer openen.Helpdesk heeft nog nooit van Cloud gehoord…Kan hier iemand helpen?
Ik heb een Internet Box+ die via Myproximus dient geconfigureerd te worden. Volgens de documentatie zou port forwarding moeten te vinden zijn in Myproximus op de volgende locatie :https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_ports_mapping/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/poort-forwarding-op-je-b-box-of-internet-box.htmlEchter vind ik op die locatie in Myproximus de tab Firewall niet. Enkel dat de mogelijkheid om een standaard of geavanceerde modus te kiezen om bepaalde standaard poorten op het Proximus netwerk niveau te openen of te sluiten. Iemand die een soortgelijke config heeft en wel de mogelijkheid heeft om port forwarding te configureren vanuit MyProximus ?
Wie kan mij helpen om de internet status te zien op ons 2de verblijf van op afstand te zien. Het gaat dus om een modem van Proximus die eigenlijk een TPLink is waar een SIM kaart van Proximus in zit.Ik heb een hostname aangemaakt op NOIP en vanuit de modem stel ik ddns in en dat geeft daar een succesvolle login.Mijn DDNS naam werkt enkel ter plekke, niet op afstand.Een paar zaken die ik al testte.Als ik mijn router herstart krijg ik een nieuw publiek IP adres maar dit wijzigt niet op NOIP - hoe komt dit? Ter plekke doe ik het volgende: NOIP verwijst ook naar https://www.portchecktool.com/ en dat geeft een totaal ander publiek adres aan => Thuis met mijn Proximus modem klopt dit wel allemaal… k snap dit niet Ter plekke neem ik het IP adres van de router en update ik dat manueel in NOIP, dan doe ik een NSLOOKUP van mijn hostname, dit werkt, alsook ernaar toe pingen. Als ik dan mijn hostname ter plekke open op een browser werkt het, als ik via mijn GSM dan via 4G surf, dan werkt dit we
Sinds de nieuwe layout krijg ik elke dag nieuwe problemen bij… mails komen door elkaar binnen qua tijdnotificatie, meldingen als : cannot convert to undefined or null object - onverwachte fout maar de grootste frustratie is het feit dat ik van de ene op de andere dag geen mails meer kan verzenden en telkens ‘webtop error’ krijg via webmail maar ik kan ook geen mails versturen via de app en het gaat dan over mijn werk mailadres! Proximus klantendienst zegt me niet te kunnen helpen?! Vorige keren dat ik belde kreeg ik tenminste nog te horen dat de technische dienst mij zou terugbellen maar dit is dus niet eens meer het geval…
Ik ben momenteel in Spanje en probeer de Pickx app aan de praat te krijgen. Als ik deze op de WiFi hier probeer op te starten, dan krijg ik na een hele lange tijd een draaiend wieltje de melding ‘Something went wrong’.Zet ik een hotspot op via mijn GSM om over het datanetwerk te gaan, dan werkt het wel, maar dat kan niet de bedoeling zijn.WiFi is wel degelijk verbonden en haalt een snelheid tussen 400 en 500 Mbps.Probleem doet zich zowel voor op de iPad als de Apple TV :(
BesteIk ben al enkele jaren (+10) klant bij Proximus, maar het loopt echt de spuigaten uit. In huis is er quasi geen mobiel bereik, ik kan amper telefoons ontvangen of uitvoeren. Je zou denken OK dan doe je alles via WIFI... helaas, ook die laat te wensen over. Als ik in mijn slaapkamer zit die zich vlak boven het WIFI bakje bevind kan ik het netwerk zelfs niet terugvinden. In de keuken heb ik al een repeater geplaatst omdat ik anders daar ook amper bereik heb, laat staan op mijn terras.Ik heb echt geen mega groot huis, eerder een kleintje zelfs. Onlangs stapte ik bovendien over naar een tariefplan voor mijn gsm met minder data omdat ik het toch niet verbruikte... nu al 2 keer waarschuwing gehad dat ik bijna over mijn bundel ga TERWIJL IK GEWOON THUIS ZIT. Omdat mijn gsm dus verbinding maakt met het mobiele netwerk omdat WIFI gewoon niet bereikbaar is. Dat je ergens op zolder of in de kelder minder bereik zou hebben tot daar aan toe, maar dit is echt vlakbij de router en dan nog.... M
Beste, Woensdagnamiddag (4/10) moet tijdens de werken van fiberklaar in de straat de telefoonlijn geraakt zijn. Het resultaat is een zeer onstabiele ADSL verbinding. Dit is donderdag door een proximus technieker bevestigd. Tevens heeft uw collega mij verzekerd dat ik zeer spoedig door “dispatch” gecontacteerd zou worden wanneer de herstelling door “de lassers” zou plaatsvinden. Aangezien in vrijdagavond nog niets gehoord had heb ik opnieuw de technische dienst gecontacteerd. De behulpzame mevrouw die ik aan de lijn kreeg zag in het systeem dat er inderdaad een ticket aangemaakt was maar dat het nog open stond: er was nog niets mee gebeurd.We zijn nu 4 dagen verder, ik heb geen internet en TV. Mijn vrouw, mijn kinderen en ikzelf behelpen ons op dit ogenblik voor ons voor thuiswerk/studeren met personal hotspots maar wat dataverbruik betreft is dit niet echt haalbaar… Zou er iemand mij kunnen vertellen hoe/wie je kan contacteren om een afspraak te maken? Het feit dat je niet weet of het
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.