Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Hallo allemaal,Het is me vandaag opgevallen dat ook de Franse versie van Dobbit TV te bekijken is in HD in Vlaanderen, op kanaal 337. Het staat nog niet te lezen op de infokanalen, maar bij deze wil ik jullie dit nieuws toch melden, toch al 1 nieuwe zender erbij in het basispakket, op naar meer!Timm1983
De interface dat ik terug vind onder 192.168.1.1 is voor mij onduidelijk.Ik log in met een user account, maar kan nergens specifiek de optie vinden om dit aan te zetten.Het signaal verbreekt soms in mijn slaapkamer omdat het standaard op 5.0 staat.Heb geen zin om een wifi extender hier voor aan te schaffen.Is dit mogelijk?
Ben hier volledig ten einde raad terechtgekomen…Al geruime tijd dat de modem de connectie met internet verliest. Je kan noch met WiFi, noch bedraad connectie internet maken. Ook geen Tv. Na 5 tot 10 minuten komt dit dan terug. Contact opgenomen met Proximus. Technieker langsgekomen met de plaatsing nieuwe modem. Nu heb ik echter het probleem dat de modem zich meerdere keren per dag reset, dus heropstart. Bijzonder irritant want ik doe thuiswerk en de connectie valt dan telkens weg.Terug contact opgenomen met Belgacom waar ze beleefd zeggen dat ze niets kunnen vinden. M’n vraag wordt doorgegeven aan een bepaalde dienst waarvan ik de naam niet goed begreep. Er kon geen idee worden gegeven wanneer er reactie zou komen.Momenteel dus een internet die wel, niet,wel,niet… werkt Echt ik ben radeloos!
Check it out! Al de antwoorden op uw vragen kan je hier vinden ! Aarzel zeker niet om commentaar op deze wijziging door te geven. Feedback vinden wij heel belangrijk! Wat vinden jullie van de nieuwe versie?
Kan iemand de pickx app koppelen aan mijn account krijg telkens foutmeldingen
Hi! Ik kan niet inloggen met my.proximus account op my e-press en Pickx. Bij Pickx krijg ik de melding dat er geen link is met de Pickx Account.
Beste, wij krijgen de sleutel van ons huisje 27 oktober. De eerste week van november zouden we willen dat ze proximus pakket komen installeren. Hoelang op voorrand moet ik dit aanvragen dan? mvg.
Hallo,Ik had gisteren of eergsteren iemand van de technische dienst aan de lijn. Raadde me een wifi booster aan. Kost 5 euro volgens haar. Hier zie ik echter dat het om 2,50 euro per maand gaat. Wat is het nu? En twee: hoe moet ik zo’n ding bestellen? Kan iemand mij bellen? 0497 703564 Groet,Tom
Is het mogelijk om de hele lijst van geprogrammeerde opnames te wissen? Dus niet alleen de toekomstige opnames van alle afleveringen van één tv show, maar van alle shows in mijn ‘geprogrmmeerd’ lijst. Alex
Ik heb een internet start fiber. Als ik naar mijn verbruikgegevens kijk zie ik dat ik 2,91 TB zou verbruikt hebben van de 3 en word ik aangemaand extra (gratis 300 GB) te bestellen. Dat verbruik is onmogelijk want in de maandcijfers voor juli staat vermeld dat ik tot heden 60,97 GB verbruikt heb. Het verbruik wordt toch weergegeven per maand? Voor de volledigheid moet ik er wel bij vertellen dat ik sinds 2 juli een “internet only “heb , daarvoor had ik een minimus-pack waaruit ik in juni ook het mobile onderdeel eruit gehaald heb. En bij een internet only mag je bliojkbaar maar 150 GB per maand verbruiken , terwijl in een pack is dat 3TB, een enorm verschil; hoe kan dit? ik voeg overzicht scherm hieronder
Hallo allemaal,Vanmiddag bij het lezen van mijn nieuw TV Blad viel het mij op dat de zender La Deux van naam is verandert is Tipik.Tipik is te bekijken in HD kanaal 252 en SD kanaal 552.Misschien voor sommigen weeral een primeur die hier door mij gemeld wordt, het staat nog niet op de vele infokanalen te lezen.De Brusselaars of andere leden weten wellicht meer over deze naamsverandering van La Deux? La Une en La Trois, blijven dus ongewijzigd? Dus dat wordt dan La Une, Tipik en La Trois.Timm1983
Beste Proximus, 31/08 kwamen jullie mijn epic combo full fiber installeren. De technieker stootte op een probleem met de kabel en ging een lasser sturen. Na dagen wachten is er nog steeds geen nieuwe afspraak gemaakt, en heb ik dus nog steeds geen internet thuis. Waarvoor ik ondertussen dus wel aan het betalen ben, vanwege een compleet pakket met gsm en dergelijke...Kunnen jullie mij graag contacteren aub voor een nieuwe afspraak ? Groeten, Stef
Beste,We hadden 1 decoder en nu namen we er nog 2 bij.3 in totaal dus omdat dit mogelijk is (ook volgens een medewerker).Maar bij de installatie van de 3e krijg ik het bericht dat ik aan het maximum aantal zit.Hoe komt dit en is het te verhelpen?
Heb 1 maand gratis all sports genomen en na 1 maand via mijn account geannuleerd met vermelding wordt behandeld maar wat stel ik vast werd toch gefactureerd.Ik raad iedereen aan om voorzichtig te zijn met gratis maand want uiteindelijk gaan ze nu toch verklaren dat ik de behandeling moest opvolge
Beste, op 21/08 heb ik een klacht ingediend betreffende een te hoge facturatie. Dit werd opgemaakt met referentie nr 45963503.Tot op heden heb ik hier nog géén enkel antwoord op ontvangen. Factuur werd betaald, om het risico op afsluiting niet te lopen. Graag onderzoek van het betreffende dossier. met vriendelijke groetenfranki
Hallo, is het mogelijk om mijn bestelling te annuleren alsook de nieuwe simkaart die ik zou krijgen ? Mvg Ordernummer: R4WEBSHOP008396217 Klantennummer 20******
Beste,Sinds kortelings valt de verbinding van de modem (b-box 3) steeds weg wanneer er wordt gebeld met de vaste lijn. Het DSL-lampje begint dan te knipperen, en alle andere verbindingen zijn dan verbroken (o.a. geen Internet, WIFI en Pickx-TV meer).Eens het telefoneren met de vaste lijn stopt, maakt de modem terug verbinding en worden alle andere verbindingen (Internet, WIFI en Pickx-TV) terug hersteld.Kan het zijn dat de DSL-splitter niet goed meer functioneert? Of is er een andere oorzaak mogelijk?Enige feedback zou zeer welkom zijn.Alvast op voorhand bedankt.
Zoals de titel het zegt staat de TV-gids bij National Geographic een half uur te vroeg. Bijzonder vervelend bij opnames !
Beste,ik ben de beheerder van mijn account en kan maar niet in logen via de pickx app ik krijg steeds deze melding deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx account. Ik weet niet wat ik moet doen kunnen jullie mij helpen met dit probleem.
Us tante , intussen 82 lente’s jong, heeft een nieuwe GSM gekocht ( Nokia 2720 ) nu blijkbaar kan ze geen SMS berichten ontvangen, verzenden lukt dan wel.GSM werkt met Pay&Go kaart.Efkes instellingen gecontroleerd en het Nr +320475161616 staat als berichtencentrale ingevuld.. Wie helpt haar uit de nood ;-)
Beste ik probeer steeds te bellen naar de klantendienst maar het lukt niet ik ben mijn gsm verloren en zou die graag willen laten blokeren mijn simkaar heb ik nog want had mijn gsm nog niet ingesteld
Ik ben sinds 10 dagen klant bij proximus - fiber flex, maar ik kan nog steeds niet inloggen op de Pickx app.
Ik bemerk net dat de zender vice niet meer in het aanbod zit, de NL versie is toch nergens meer te vinden, terwijl de FR versie er wel nog op staat.Is dit tijdelijk of een storing? ik hoop maar dat deze zender terug komt ipv nog wat meer commerciëlen brol hehe
Beste,Blij dat ik eindelijk er in slaag een schriftelijke vraag te stellen. Wat een lijdensweg !Ik ben vandaag 3 x gebeld op ons vaste tel nr 05380****. Wat mij betreft bizatte telefoontjes. De eerste keer was ik te laat. De 2e keer heb ik de oproep beantwoord, werd ik in het Engels aangesproken ivm Windows. Ik heb het gesprek afgesloten. Een 3e oproep heb ik beantwoord met het dreigement de politie te bellen. Voorlopig zijn de telefoontjes gestopt. Dien/kan ik verder iets ondernemen?Mvg Jurgen Vervecken
Ik erger me omdat pickx app wel lijkt op te starten maar ik toch niets kan afspelen, het eeuwige draaiende wieltje...
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.