Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Ik krijg tegenwoordig maandelijks, zo rond de 19e of de 20e, een sms van Proximus: "Beste Proximus-klant: je maandelijks surfvolume van 1.0 GB inbegrepen bij je abonnement voor de Proximus TV-app in België & EU is opgebruikt. Vanaf nu gebruik je de data van je mobiele abonnement tot het einde van de maand. Tip: Volg je verbruik op de voet via de MyProximus-app. https://myproximusapp.page.link/usage. Tot binnenkort!" Ik gebruik die TV-app echter helemaal niet. Ik heb die niet eens geïnstalleerd! Waar komt dat zogenaamde verbruik dan vandaan? In elk geval niet van mij!
Beste Enkele dagen geleden is in mijn straat iemand aangesloten op Proximus TV. Ik weet dat dat in het verleden niet beschikbaar was bij ons. De techniekers zeiden mij dat dat nu ook voor mij beschikbaar is doordat er recent een aanpassing is gebeurd aan een kast die aan het begin van onze straat staat. Voor het aan te vragen moest ik gewoon contact opnemen met jullie klantendienst. Ik heb daarnet gebeld, maar zij vertelden mij dat het niet beschikbaar is voor mij. Ze hebben mij doorverbonden naar de technische dienst, en ook daar vertelden ze mij dat het niet beschikbaar was. Zou het kunnen dat die wijziging recent nog maar is gebeurd en dus nog niet in jullie systemen is verwerkt? Hoe kan ik bij nu wel een aansluiting krijgen op Proximus TV (volgens die techniekers die deze week bij een nieuwbouw in mijn straat bezig waren is het wel mogelijk)? Alvast dank voor uw reactie.
Sinds dinsdag ben ik overgeschakeld op Proximus Flex. Vandaag donderdag, de Pickx App geïnstalleerd op Android en iPad. Maar helaas lijkt deze nog niet te werken. Na het aanmelden verschijnt de melding “Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account” hoewel de login de beheerder login is van MyProximus. TV staat vermeld in MyProximusIs er een instelling die ik kan wijzigen om het werkende te krijgen?
Wanneer gaat er eindelijk eens iets gedaan worden aan die doorspoelsnelheden? Is 1 van de grootste redenen waarom ik zolang gewacht heb om over te schakelen van telenet. Is nog maar een week geïnstalleerd en ik word er al zot van. x2 met geluid is zo handig. Vooral bij voetbalmatchen of om saaie stukken uit praatprogramma’s over te slaan,..Bij Telenet gebruikte ik dit dagelijks.Dit kan toch niet zo lastig zijn om die optie aan uw klanten aan te bieden?
Beste,sinds kort een decoder v7 aangevraagd, hier staat de app build in Chrome cast op.maar ik slaag er niet ik om deze in werking te krijgen, kan deze niet toevoegen aan de Google home app op mijn iPhone iemand tips?
Gelet er nu veel meer geskyped of andere videochats gebeuren, heb ik mijn pc aangesloten via ethernet in de hoop sneller internet te hebben… echter, de testen doen uitschijnen dat de snelheid zelfs lager is dan het gegarandeerd minimum… daar komt nog eens bij dat we de laatste tijd op het tv toestel bij het bekijken van opnames ook vaak haperingen hebben. Wat kunnen wij doen om de snelheid te verhogen? Wij betalen voor een maxi pack met 100 Mbps en krijgen hier maar 1/4de van… schermafdruk voor mijn lijnnummerschermafdruk speedtest
1 )Eerst : dossier 20349102 Medio juni, online bij verhuis volledige overschakeling gevraagd van Orange naar Proximus. Na talloze telefoons met de klantendienst , urenlang wachten aan de telefoon, heb ik het order geannuleerd op advies van een medewerker van de klantendienst. Waarom? Meerdere keren tegenstrijdige info gekregen van de medewerkers van de klantendienst : u hebt een afspraak, neen u hebt geen afspraak, jawel, maar neen. Meerdere keren is er beloofd terug te bellen, geen enkele keer gebeurd. Uiteindelijk toch een afspraak, bevestigd via email en sms : op donderdag voor de lasser maar niemand daagde op, en op vrijdag want dan kwamen ze met twee maar niemand daagde op. Twee dagen verlof genomen voor niets, als je belt zijn ze onderweg. Is er iemand die het wel weet, ik twijfel. Dus dat order dan maar geannuleerd en vol goeie moed beginnen we opnieuw. 2)Klant 620178***. Nieuw order op zaterdag 11 juli in Proximus shop. Aankoop verloopt vlot. Gisteren 13 juli, begint
Geachte, Is het mogelijk deze verouderde topic te verwijderen? https://nl.forum.proximus.be/mobiele-telefonie-13/ongelimiteerd-mobiele-data-voor-alle-apps-en-persoonlijke-hotspot-vanwege-zero-rating-exploit-49695 Dit onderwerp werd telefonisch afgerond.
https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_google_messaging/particulieren/blog/news/uit-eerste-hand/google-messaging.html
Beste, Ik heb de pickx app op mijn smartphone geladen maar telkens als ik mijn inloggegevens en paswoord intik en dan druk op verdergaan, gebeurt er helemaal niets.Kan er even nagegaan worden of mijn account gekoppeld is met de pickx app aub?Alvast bedankt.Groetjes,
Ik sta momenteel op herlaadkaart Pay&Go en wil graag een abonnement.Ik heb op de website gekozen en in mijn winkelmandje geplaatst.Wanneer ik wil bestellen, lukt dit niet: ik kan mezelf identificeren maar naar de volgende stap (configuratie) gaan lukt niet. Dan is er steeds een fout..Ik wil graag het abonnement zo bestellen gezien er momenteel een webpromo loopt..Als ik klantendienst bel, kunnen ze mij enkel abonnement aanbieden zonder promo en vragen ze mij het (opnieuw) morgen te proberen voor de webpromo te verkrijgen..Kan iemand me helpen?
Beste, Op 15 Juli had ik via de website een fiberinstallatie besteld voor mijn nieuwe woning. Deze is daar beschikbaar en de dag nadien werd ik dan ook opgebeld om een afspraak te maken. Deze was dinsdag 04/08 voorzien. De installateur is dan ook gekomen maar blijkbaar was er iets fout gelopen bij de klantendienst want hij was niet voorzien een fiberinstallatie te plaatsen en hij is dus weer vertrokken. Ze gingen mij contacteren ivm een nieuwe afspraak, ik heb gebeld en ze gingen een ticket aanmaken bij IT om dit zo vlot mogelijk te laten verlopen. Een half uur later kreeg ik dan een bericht dat ik een afspraak heb op 26 augustus - waarop ik de klantendienst nogmaals gebeld heb omdat ik geen communicatie omtrend die datum ontvangen had en ze gingen me opnieuw terug bellen. We zijn nu toch al weer 2 dagen verder en ik heb nog geen update gekregen, ook zie ik de afspraak niet staan in MyProximus enkel als ik de URL in de SMS volg staat er 26 augustus. Ik werk momenteel van thuis uit en h
Beste Forum,Sinds enkele weken een vervelend probleem.Iedere keer bij opstart van de PC en schakelen naar Outlook, wordt gevraagd mijn wachtwoord in te vullen.Alhoewel het vakje “Wachtwoord onthouden” is aangevinkt, verdwijnen de wachtwoorden na het afsluiten van de PC.Iemand een idee om dit te verhelpen?
Zoeken op het forum helpt niet.De links zijn te oud en werken niet. 4 weken werd ik gestoord door de telefoon, rara voicemail ??Ik heb die al 5 jaar geleden laten uitzetten. Bel naar 080022800, vraag om het uit te zetten.Het staan niet aan ?Jawel, ik ben niet gek, ik kreeg een oproep van voicemail en heb die beluisterd, geen pen bij de hand, nummer niet kunnen noteren. Nog een keer bellen kan blijkbaar niet : eens gelusiterd = voicemail weg. Ai, de beller zal denken dat ik onbeleefd ben……………. Zal een tijdelijke error zijn zeker ? VANDAAG 12:56 ‘’dit is uw voicemail, u heeft een boodschap van 0222022222 (Makro Gent) !! Voicemail staat UIT. !! Werd bevestigd 4 weken geleden. ? De 1e lijn man kan er niet aan. (dat zei de beste man 4 weken geleden ook)Hij zal een mail sturen, met DE oplossing. Beste klant, Na ons gesprek sturen we u zoals afgesproken de volgende informatie: https://www.proximus.be/suppor
Beste, Vorige maandag (27/07) werd bij mij fiber geïnstalleerd. Deze gebeurde door een zeer vriendelijke vrouwelijk installateur, die weliswaar geen mondmasker droeg. Nu, heb ik de zaterdag erop mijn reuk- en smaakzin verloren waardoor ik me dan maandag heb laten testen op het corona-virus. Deze test was jammer genoeg positief. Zou Proximus deze persoon aub kunnen verwittigen dat zij haar ook laat testen? We hadden weliswaar geen dicht contact maar men neemt tegenwoordig toch best het zekere voor het onzekere.Groeten,
Ik vermoed dat ik een decoder heb zoals op afbeelding .Vandaag krijg ik een mail van proxius waarin staat dat mijn decoder vervangen wordt door een nieuwer type . Verbetering weergave pix o.i.d. ; Wat gebeurd er met mijn opnames ? Hopelijk niet weg ?Kan ik de opnames overzetten op het nieuwe toestel ?Vriendelijke groet
Hallo, op maandag 1 juli zijn er 2 verkopers van Proximus bij ons aan de deur geweest met de vraag of wij interesse hadden in fiber. Hier hebben we positief op gereageerd en wij gingen de week daarop gecontacteerd worden voor de installatie. Na 1 maand geduld heb ik afgelopen maandag 27/7 het heft in eigen handen genomen en zelf gebeld naar de klantendienst om te vragen naar een stand van zaken. Bij het keuzemenu wordt er niets over fiber gezegd dus is het al goed gokken om ergens juist terecht te komen. Na ettelijke doorverwijzigingen, zelfs medewerkers die gewoon opleggen, aan de lijn te hebben gehad, ben ik maandagavond terug gebeld geworden door iemand uit Brussel van proximus die samen met mij ons abonnement/pakket heeft aangepast naar flex fiber. De volgende dag zou de technicus zeker contact met ons opnemen. De volgende dag geen gehoor, dus 's avonds laat naar de proximus winkel. Daar het antwoord dat we de volgende dag gebeld zouden worden. Ook hier weer geen telefoontje dus ze
Ondanks dat ik al meerdere keren gevraagd heb het mandaat te verwijderen bij mijn bank en jullie telkens beweren dit gedaan te hebben, is dit nog niet gebeurd. Kan er iemand dit in orde maken aub. In de MyProximus app en in MyProximus staat ook nog altijd dat de factuur via domiciliëring betaald wordt hoewel dit al 2 maanden niet het geval is. Dit gingen jullie ook in orde maken,niet dus. Ook is de knop factuur betalen verdwenen in MyProximus. Alvast bedankt. mvg
Hallo,Dit weekend zijn we verhuisd naar ons nieuw huisje, telefonisch heb ik de proximus technieker geregeld. Hierin vroegen we naar de v7 decorder, een proximus collega zei me dat ik deze ging ontvangen en heb papieren gekregen om mijn huidige decorder terug te sturen. Vol spanning was ik aan het wachten op deze nieuwe decorder, tot de techniekers deze niet mee hadden. Wat moet ik nu doen? Ik moet mijn oude decorder terug sturen, maar de v7 decorder heb ik niet ontvangen? De techniekers zeiden wel dat ik de nieuwe decorder kon aanvragen, maar vind niet precies waar ik dit moet doen? :-) Mvg, Bert
Beste, Sinds enkele lijnproblemen voor de lockdown, welke opgelost zijn geweest door een technieker, staan we nog altijd op een 80/30 profiel. Terwijl dit vroeger 100/30 was. DLM staat op actief, heb al de bbox3 gereset etc. zonder succes. Kan dit verholpen worden? Mvg, Andrea Cornand
Klantenservice geeft door dat de order nummer webschop de Bpost tracking nummer is maar Bpost herkent alleen maar 3232 nummers
maandag 03/08/2020 is een technieker langs geweest om de installatie van internet tv telefoon om te schakelen naar fiberlijn, ik stel vast internet was die dag niet denderend , ik had een snelheid van 20 mb ipv van 60 tot 80 mb voordien, tv decoder deze was o.k, telefoon was niet getest geweest.de installatie was gedaan en technieker vertrok ik wou gebruik van mijn telefoon , ik kon geen enkel nummer bellen alle nummer die ik belde steeds bezet blijkbaar was de telefoonlijn niet omgezet van dsl naar fiber.. die zelfde dag nog heb ik getracht om de technische dienst te bellen met mijn gsm omstreeks 17u30 tot 19u30 blijkbaar niemand meer aanwezig. ondertussen online hulp gezocht , ben ik ik in een online gesprek terug gekomen , maar deze konden mij niet helpen.volgende dag 04/08/2020 omstreeks 09u30 naar de technische dienst van Proximus terug gebeld , de persoon dat ik aan de lijn had , zou terug een technieker uit sturen, voor de volgende dag afspraak tussen 08u00 en 12u00.05/08
Beste, Krijg je een korting bij All Stars +Sports , ( Tv content )En geldt op dit pakket ook de korting van de werkgever ( als je dit hebt ) ?Zitten de franstalige zenders ook in dit pack…? Mvg
Met de installatie van de nieuwe decoder blijkt dat het geluid naar de woonkamer stereo installatie niet meer kan: de rood-wit jackets aan de achterzijde van de decoder zijn niet meer aanwezig. Hoe los ik dat op?
Ik probeer sinds gisteren in te loggen op pickx . Ik ben een nieuwe klant . Maar het lukt niet als ik mijn gegevens met paswoord invul krijg ik direct erna weer een inlog scherm . Wat moet ik doen ? Iemand een oplossing ? Ik heb de app ook al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd .
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.