Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Slechte ervaring met hulp in Proximus shop Ninove. Vragen omtrent de nieuwe decorder werd door "Femke" behandeld: je hebt getekend voor ontvangst, dus je hebt decorder aanvaard. Is dit klantvriendelijk?
Geachte,Gedurende reeds enkele maanden geeft de Decoder v5 Mini een giftige geur af, en blijft die afgeven, zelfs als hij in slaapstand staat. Hebben anderen daar ook last van ?Graag uw bevindingen en/of eventuele oplossingen aub.Met alle achting,Jan
ik niet inloggen in my proximus en pickx, gewoon kijken op de website wel maar niet inloggen, zijn er nog die problemen hebben?krijg volgende melding
Ik bezit een mobiel abonnement Mobilus Xl . Als ik op mijn thuisadres (Beekstraat Mariakerke-Gent)de downloadsnelheid met de app “Ookla” of “Nperf” meet, krijg ik 34,9 Mbps, wat voor mij OK is. Als ik echter in mijn appartement in De Panne (Nieuwpoortlaan 87) dezelfde meting doe, krijg ikamper een downloadsnelheid van 0,5 Mbps !!!!! Hier kan ik met veel moeite surfen of mailen ! Waarom het duurste abonnement nemen en er dan niets kan mee aanvangen op verplaatsing ?
op mijn andere toestellen (tablet Samsung) en andere toestellen binnen mijn gezin lukt het hen allemaal met wifi te verbinden en sterke signaal te hebben terwijl ik met mijn iphone sukkel. Wifi valt regelmatig uit en moet ik ‘renew lease’ regelmatig aanklikken binnen mijn instellingen. Bij familie die Proximus wifi hebben, lukt het om online te blijven. Ligt het aan de wifi bij ons thuis?
Na lang sparen heeft mijn zoon voldoende punten om enkele (3 x 20€) waardebonnen te verzilveren. Hij wenst “oortjes” (https://accessoires.proximus.be/nl/accessoires/mykronoz-zebuds-lite-true-wireless-bt-earphones-wit) aan te kopen maar telkens hij de code ingeeft van zijn bonnen krijgt hij een melding dat de codes niet geldig zijn. Op de bonnen staat duidelijk dat ze kunnen gebruikt worden in de shop maar als men ze dan wenst te verzilveren lukt het niet. Graag advies. Ps: probeerde reeds via de chat maar enkel jullie “virtuele assistent” is daar actief. Ik wacht al meer dan een half uur op “zijn collega”.
hallo k heb deze week een wijziging van tutimus naar flex daar staat dat men recht heeft op een gratis booster wordt deze geleverd want ik krijg daar geen bericht of zo van groeten Freddy van wassenhove
Beste, Een tijd geleden had ik de technische dienst gecontacteerd aangezien mijn internetsnelheid lager ligt dan de snelheid die jullie speedtest aangeeft. De snelheid die jullie speedtest aangeeft haalde ik echter wel op de eerste dagen na installatie, maar ligt nu aanzienlijk lager (nu 3.5 mb/s max tov de 13 mb/s in de eerste dagen en 20 mb/s in de speedtest).Volgens de technische dienst waren er geen problemen op te merken. Hun voorstel was om een happy house afspraak te maken, waarvoor ze me een mail zouden sturen (aangezien dit door Corona niet zelf kon aangevraagd worden).Ik heb echter nooit een mail ontvangen, en mijn probleem blijft bestaan; Hoe kan ik een happy house afspraak maken? Aangezien het duidelijk is dat mijn internetsnelheid niet is wat het hoort te zijn. Alvast bedankt
Mijn modem werkt niet meer en zo Kan ik geen tv kijken en heb ik geen wifi... Er zijn 2 lichtjes die blijven pinken.
Alhoewel pickx in mijn produkten staat kan ik mij op de pickx app niet inloggen. Ook via de webbrowser gaat het niet.
Goede avond,ik keek zojuist op de site van proximus om de prijs te vinden voor een tweede decorder v5 compact.Er staan 2 prijzen vermeld eerst prijs 6 euro en op de bestelling 8 euro.Welk is de juiste prijs aub.?
Drie jaar geleden heb ik gevraagd om mijn ADSL te vervangen door VDSL. Toen was dat nog nietmogelijk. We zijn nu 2020 en ik moet het nog steeds stellen met ADSL.Als ex-werknemer bij Proximus (vroeger Belgacom) wordt het steeds moeilijker mijn vroegerewerkgever aan te prijzen bij familie en vrienden. Als zij horen dan ik maar een downloadsnelheidvan hoogstens 3 Mbps heb, moeten zij hun lach inhouden.Ik ben altijd trouw gebleven aan Proximus, maar nu geraakt mijn geduld toch op.Indien er geen beterschap in het vooruitzicht is, zal ik met spijt in het hart AL mijn producten bijProximus moeten opzeggen en overstappen naar de concurrentie. Mijn lijn : 09 227 29 33Mijn straat : Beekstraat 23 9030 Mariakerke
Hallo, ik heb naast een flex pack een 5G unlimited premium en in Oostende zou Proximus gestart zijn met 5G light . Is hiervoor een speciale simkaart noodzakelijk of kan in mijn nanosimkaart in de OnePlus nord laten zitten. Heb wel al via *#*#4636#*#* de 5G NR functionaliteit OnePlus nord voor Europa ingeschakeld
Hallo, ik ben sinds kort klant bij Proximus. Helaas werkt de pickx app niet. Deze blijft op het laadscherm hangen. Al verschillende malen afgesloten, opnieuw geïnstalleerd in de app store op mijn iPhone maar niets lijkt te werken.
Hallo, Graag zou ik me inloggen op de Pickx-app, maar als ik dit doe krijg ik de foutmelding dat mijn account niet gekoppeld is. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen? Alvast bedankt!
ik heb 2 tv’s met elk een decoder. Via mail werd gemeld dat oude decoders automatisch worden vervangen. Ik kreeg echter 1 decoder, V6 met nieuwe afstandsbediening. Na een telefoontje naar de klantendienst werd de tweede decoder opgestuurd, model V5 zonder afstandsbediening. Waarom geen 2 gelijke modellen voor eenzelfde klant? En wat is het verschil tussen de 2? Waarom de ene met nieuwe afstandsbediening en de andere niet? Ik probeerde de klantendienst hierover te telefoneren, na In totaal drie kwartier wachten heb ik het opgegeven.
Tv gids klopt niet, sport late night staat er niet op en de starttijd van de shawshank klopt niet.. Ik was hier al een uur voetbal aan het opnemen.
hallo, ik heb mobilus s met facebook als favoriete app voor data. Maar telkens ik op facebook kom, telt dat mee. Dit kan toch niet?
Sinds gisterenavond geen Pickx tv via de website . Verschillende browsers geprobeerd ! Geen oplossing
We hebben de test gedaan via de telefoonlijn. Door onze telefoonlijn zouden we drie tv's kunnen aansluiten. Maar hoe wordt dit gedaan? Hebben we alsnog een tweede decorder nodig? Het is voor in de kids hun kamer.
Heb All sports pakket maar zenders 111, 112 en 113 staan niet in mijn tv gids
Is het eventueel een idee om-zoals bij Telenet - de optie aan te bieden "alle nieuwe afleveringen" op te nemen? Op die manier vermijd je dat alle heruitzendingen van een programma ook opgenomen worden.
Hallo,Is er nog een mogelijkheid om de uitgaande oproepnummers terug te vinden ? Op mijn factuur staat er maandelijks wel iets extra te betalen voor uitgaande gesprekken. Zou graag achterhalen dewelke dit zijn.
Goeiemorgen,Wij hebben vorige week een nieuwe Android Smart Tv gekocht. Is het mogelijk om onze oude V6 afstandsbediening om te ruilen naar een Android TV variant? MvgMaxim
Dag aan de Community,graag kom ik terug met de vraag om een bijkomende decoder aan te vragen voor een 2é TV toestel.Ondertussen heb ik getest met mijn eerste decoder en het is een succes op mijn 2é TV .Mijn vraag: Als ik een 2é decoder aanvraag is daar ook een afstand bediening bij of moet ik die afzonderlijk kopen.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.