Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Ik heb sinds vandaag een nieuwe decoder (V7) maar krijg hier steeds de melding "Zenderinfo ophalen mislukt". Na meermaals herstarten en resetten krijg ik nog altijd geen live tv. Ik blijf hier foutmelding P133 krijgen.
Hallo. Vandaag heb ik mijn modem V7 ontvangen. Nu het probleem is dat ik deze heb geïnstalleerd en op het einde kan ik mijn zenderlijst niet inladen. Zou er problemen zijn met proximus
Ik heb sedert vandaag een nieuwe decoder beneden, de V7 Android decoder. Alles werkt behalve “live TV”, ik kan dus netflix kijken, opnames kijken maar kan helaas geen enkele zender ( rechtstreeks live ) ontvangen. Op elke zender komt de melding “No playback options for channel UID...foutmelding P133”. Ik heb de decoder (en modem) meermaals gereset, het decoder geheugen gewist naar fabrieksinstellingen, het pickx app geheugen gewist naar fabrieksinstellingen, maar het enige verschil wat dat geeft zit in de UID*nummering die de foutcode 133 voorafgaat (“No playback options for channel UID gevolgd door een nummer dat verschilt na reset).Ik lees ergens dat het na lang genoeg wachten zichzelf “vanzelf” oplost? Tja, we zijn nu 8 uur verder.. Dat is duidelijk niet lang genoeg ;-)Na herstart volgt steeds de foutmelding “zenderinfo ophalen mislukt” en kan je enkel offline gaan. Dat offline gedeelte werkt wel zeer goed (netflix, opnames.. menu, zendergegevens..) maar dus niets “live”.Heeft ieman
Sinds vandaag kan ik mijn tv gids niet meer bekijken op mijn v7 decorder
hoe komt het dat mijn opnames spontaan verdwijnen ??. wat is er verdwenen:alle afleveringen van “new amsterdam”van volgende series zijn er ook een deel afleveringen weg:designated surviver : s1 e2 tot e4the blacklist : verschillende van de laatste 2 wekenen zo zijn er nog verschillende series waar er afleveringen van zijn verdwenen.ook gebeurd het dat de serie opname zelf verdwijnt.ik heb ook net gekeken naar de vrije plaats en die is meer dan 80 %de lange termijn opnames, die kan ik niet meer terigvinden sinds ik een V7 heb staandit is erg vervelend en is al een tijdje bezigdus wanneer wordt hier iets aan gedaan??
Bij mijn bejaarde schoonmoeder van 87 jaar zijn vandaag mensen van proximus langs geweest met de vraag installeren van modem voor internet … nee want ik gebruik geen computer en heb alleen een oude telefoon, ja mevrouw maar we gaan dat installeren voor de toekomst.Mensje is slecht te been, hoort en verstaat alles maar amper en op hun reactie van het moet voor de toekomst hé mevrouw laat ze hen binnen.De vaste telefoon die naast haar zeteltje staat om er snel bij te kunnen als ze gebeld word, die word weggenomen en verplaatst naar 2 kamers verder waar ze de modem hebben geplaatst...1 als de telefoon nu gaat hoort ze hem niet en 2 als ze hem bij toeval wel hoort is deze al gedaan tegen de tijd dat ze bij de telefoon is… mensje gaat zich willen haasten wat de kans op vallen vergoot Het alarm dat ze om haar pols draagt is (was) mee verbonden bij de telefoon… nu dus niet meer Waarom misbruik maken van oude mensen die het woord internet amper kennen, die zeggen dat ze dat nooit zullen gebrui
Goede morgen, met een app op men S20 note 5G was ik gisteren in lede verbonden met operator 20604. Dat is merkwaardig omdat wij 20601 als mobiele operator hebben, een foutje in men Smartphone ? Verder op was weer 20601was ik werkelijk verbonden met een andere operator ?.
Beste, zonder mijn vraag werd deze week mijn domeinnaam verwijderd. Deze is ondertussen terug actief, doch mijn alias voor mijn mail werkt niet meer. Ik krijg geen mails meer binnen en kan er ook geen verzenden. Contact met de klantendienst is tot frustratie toe tot op heden niet gelukt. Net ook weer 15 minuten aan de lijn gehangen en 2x doorgeschakeld waarna de lijn gewoon verbroken wordt. Kan er aub iemand mij helpen. Ik zit ondertussen al 3 dagen zonder mail… met vriendelijke groeten Nathalie
Sinds vandaag kan ik nog enkel live TV bekijken via Android Decoder. Bij TV Gids melding Aan het laden/geen informatie beschikbaar. Netflix & Disney+ is geen probleem. Ook via de PickX app op tablet geen probleem, enkel via TV niet mogelijk. Decoder werds reeds meerdere malen gereboot maar het probleem blijft
Sinds vandaag heb ik de nieuwe V7 decoder en ben niet tevreden over de zendervolgorde.Bij mijn vorige V6 stelde ik mijn voorkeurzenders in in een zelf gekozen volgorde en dat kan nu niet meer.Telkens ik de decoder weer opstart moet ik naar “live tv” en dan naar favorieten, vooraleer ik kan beginnen kijken. Zo omslachtig.En het programma overzicht is onoverzichtelijk.Kan dit aangepast worden? Zo niet, wil ik terug de V6, die werkte altijd prima.
Beste,Sinds ik Proximus heb, verbaas ik me over de slechte kwaliteit van de streaming van pickx op pc. Ik heb een 4K beeldscherm maar de streamkwaliteit ligt, heb ik de indruk, zelfs niet op 1080P. De kwaliteit staat alleszins bij instellingen op 'HD'. Ik zie enorm veel pixels. Een streamkwaliteit die toch ondermaats is in 2021. Ook op een laptopscherm van 1080 is dat eigenlijk hetzelfde.Alvast bedankt voor uw antwoord. Het is vermoedelijk niet iets dat kan opgelost worden aan mijn scherm, ik denk dat het de max. kwaliteit is die jullie aanbieden.MvgBert
Ik kan mij niet meer inloggen op PICKX (Android).Ik krijg: “There seems to be a problem with your account configuration ...”, bla, bla. Kan iemand nakijken a.u.b.? Alvast bedankt.
Beste, ik wil mijn contract internet opzeggen. Op deze pagina staat uitgelegd hoe dit te doen.https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_change_cancel/particulieren/support/myproximus/verhuizen-wijzigen-of-opzeggen/contract-wijzigen/je-abonnement-wijzigen-of-opzeggen.htmlNa het doorlopen van vier pagina’s (!) wordt er gezegd dat ik naar MyProximus naar het product dat ik wil opzeggen en dat er daar linksbeneden een knop staat om op te zeggen. Ik zie daar niets.Ik heb het geprobeerd met google chrome, firefox en internet explorer. Als ik jullie telefonisch contacteer nemen jullie niet op.Als ik via facebook een bericht stuur zeggen ze mij dat het niet lukt en dat ze het doorsturen naar een collega. Maar sindsdien is het doodse stilte. Als ik op het forum kijk, zie ik topics waar er een link wordt gepost naar een opzegformulier (https://www.proximus.be/webshop/nl/customs/cease.html?redirectUrl=/myproximus/nl/Personal/services/My-Products__/home#/select-cease-type). Wanneer ik alle infor
Al een paar jaar vaste klant bij proximus.Ik wil overstappen van pack naar EPIC COMBO FULL EXPERIENCE met de actie van apple tv voor 69€ en een cadeau Microsoft Surface Go 2 ter waarde van 99€. Ik krijg per chat te horen dat dit niet voor bestaande klanten geld. Ik heb nog geen epic combo, maar wel een klassiek pack (flex S)met internet, televisie en mobiel. Dus ik wilde overstappen en van dit leuke actie kunnen genieten.Het is zonde dat je als klant van Proximus wordt afgestraft. Dus de oplossing die door Proximus wordt voorgesteld is om over te stappen naar een andere leverancier voor bestaande klanten? En enkel leuke cadeaus aanbieden voor nieuw klanten om ze te lokken en vast te houden voor 2 jaar. Heel erg!!!!!
Hallo, Graag zou ik mijn oude V5 decoder willen omwisselen naar een V7 decoder. Wij hebben Disney + en zouden hier ook graag gebruik van willen maken via de decoder.Ook moet ik de V5 decoder geregeld geheel resetten om deze aan/uit te kunnen schakelen via de afstandsbediening. Zoniet moet ik deze manueel opstarten via de decoder achteraan waardoor deze telkens geheel moet heropstarten..Ik weet dat Flex abboneehouders deze decoder standaard krijgen maar ik hou de voorkeur aan mijn tuttimus pack te behouden daar ik van de affinity korting geniet en daar meer als 2 maand mee bezig was om deze in orde te krijgen Er werd mij ook gezeg dat deze in de toekomst niet verder zou doorgaan.
Mijn vrouw neemt Home and away op vtm2 in serie op.Ze wil vandaag kijken en geen home and away, want wat is er gebeurd?In de gids:18.38 >18.49 US Kitchen nightmares18.49 > 19.33 Home and away19.33 > 20.40 AmbulanceOpnamesVandaag 18.49 79 min Home and away Wat is te zien? Einde van US Kitchen en begin van Ambulance maar wat er tussen staat niet.Hoe krijgen ze het voor mekaar??
Hoi,ik ook was te laat om mijn pay and go bij te laden.Mijn nummer is al in mijn forum profiel gezet. Kan iemand deze deblokkeren, aub?
We hebben “ all creatures great and small” in serie opname staan.Eerder op de avond zag ik in de gids “ midsomer murders” staan maar een ander programma was bezig, dus de gids klopte niet. ik keek verder en all creatures stond goed maar als het in serie opname staat, staat er normaal een grijs cirkeltje achter, nu niet. Ik klik erop om te zien hoe de opname stond en er stond opnemenserie opname annuleren en eronder nog 2 tekstenVoor de veiligheid klikte ik toch maar op opnemen en toen stond er dat grijs cirkeltje achter.Om iets voor 21.00 uur, de tijd dat all creatures bijna begon keek ik bij opname en ja er stond all creatures met een rood cirkeltje, dus normaal was het aan het opnemen.Om 21.10 uur willen we via de opname kijken, maar er stond niets op, en toch stond er nog een rood cirkeltje achter all creatures. dus dan maar rechtstreeks gekeken maar wel 10 minuten gemist.Er gebeuren hier echt rare dingen.
We hebben een nieuwe decorder ontvangen nadat de oude niet meer werkte. We hebben deze geïnstalleerd en krijgen enkel het proximus scherm met geluid. Wanneer we een kanaal selecteren is het scherm zwart. We hebben alle vormen van reset uitgevoerd. Daarnaast hebben we nog 2 keer naar de support gebeld, maar onze decoder geeft nog steeds geen beeld. Is de decoder kapot? Of is deze niet compatibel met de TV?
Sommige toetsen van onze afstandsbediening werken niet meer of zeer slecht , waarschijnlijk omwille van veelvuldig gebruik .Is het mogelijk om die om te ruilen ? Met vriendelijke groeten .
Hallo, Het is 2021 is er nu al een app om die afstandsbediening te vervangen? Iedere maand zijn die batterijen plat … ieder toestal kan tegenwoordig bedient worden via een app … dit niet
configuratie van wifi is als volgt:wifi signaal 2,4 en 5,0 GHz van proximus modem (bbox 3) TV decoder V5 compact hangt aan switch bijkomend wifi access point hangt (bekabeld) aan switch en staat fysiek naast TVdecoderProbleem:wifi signaal 2,4 GHz dat wordt uitgezonden door access point valt heel regelmatig (elke 5-10 min) even weg wanneer er live TV wordt gekeken via de decoder V5 compact Wanneer de TV decoder afstaat of wanneer er opgenomen programmas worden bekeken , dan blijft het 2,4 GHZ wifi signaal afkomstig van access point heel stabielWat zou er aan de hand kunnen zijn ?Bestaat de mogelijkheid dat uitgezonden wifi signaal door AP ‘gestoord wordt’ door de TV decoder ?
Beste, Ik ben al jaren klant bij Proximus en heb de MyProximus app altijd zonder problemen kunnen gebruiken.Vorige maand ben ik overgestapt op het bedrijfsabonnement via SSDGPI bij Proximus.De overschakeling gebeurde zeer snel en zonder problemen, behoud nummer, enz. …Bij het opstarten van de Proximus app nu krijg ik echter te zien dat ik geen producten kan zien, noch toevoegen. Ik heb de app reeds verwijderd en terug geïnstalleerd, (via 4G en wifi) maar zonder resultaat. Als ik op het icoon linksboven klik kan ik zien dat ik wel degelijk ingelogd ben op de app en er als beheerder sta. Mijn mobiel abonnement is dan ook het enige product die ik op mijn nummer staan heb. Kan hier voor eens gekeken worden? Met vriendelijke groeten,Steve Sigmans
Movies & Series NL werd vervangen door Pickx.Voor mij was het de bedoeling met Movies & Series NL geen sport te zien, maar nu met Pickx worden we weer overdonderd met sport.Er zijn meer dan genoeg kanalen waar sport wordt uitgezonden en laat de zendermet Movies & Series zoals hij was.
Zowel via de app op mijn smartphone als via mijnproximus krijg ik bij “Mijn Verbruik” het volgende te zien: Ondertussen ben ik al bijna een maand klant, en mijn internetverbruik heb ik nog nooit kunnen controleren. Voor mij is dit echter een must aangezien ik voor werk zeer veel moet downloaden en uploaden. Ik kan uiteraard gratis pakketten van 300GB aanvragen, maar ik heb geen idee hoe “dicht” ik tegen de limiet zit en op welk moment.
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.