Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Kan mijn profiel aangepast worden aub?Ik kan me niet inloggen op Pickx terwijl ik wel beheerder ben van My Proximus.foutmelding ‘Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account’
Hallo, eerder plaatste ik hier al een mededeling dat ons internet om de 5 min uitviel. Nu is dit probleem nog steeds niet verholpen. We hebben sinds kort wel een Magic Wifi Mini set aangeschaft van Devolo. Wanneer ik deze instel, zie ik meteen dat ook door het internet steeds uitvalt dat versterkt wordt. Ik heb dus de veronderstelling dat onze modem momenteel niet correct werkt. Resetten enzoverder is allemaal al getest, maar het uitvallen komt nog altijd voor. Kunnen jullie anders een medewerker langssturen of hoe kan ik ervoor zorgen dat er iemand van proximus met expertise, onze bbox eens onderhanden kan nemen en ervoor zorgen dat het internet correct werkt? Als ik verifieer met de toolbox, zit de lijn goed:
Voor alle opmerkingen of vragen ivm bestaande applicaties op de decoder (of nog niet) kunnen jullie in dit topic terecht.
Kan je het flex all in voor families ook voor je bedrijf gebruiken via factuur ? die formule is het goedkoopst voor mijn bedrijf
Hoi, ik ben mijn pin code vergeten en voer daarom mijn puk code in. Hierna vraagt mijn gsm om een nieuwe pincode te kiezen. Wanneer ik 2 maal een nieuwe pincode gekozen hebt kom ik gewoon opnieuw bij puk code ingeven (ik ben zeker dat ik de juiste puk code invoer met my proximus account)
Kunnen jullie mijn account koppelen? ik krijg zelf geen kans om in te loggen. Hij blijft draaien op het startscherm.
Hallo ,ik probeer de voetbal zenders 111; 112 en 113 te bekijken via de Pickx app en dit lukt niet. In de tv-gids staat er niks. Via de decoder kan ik wel naar de voetbal kijken. Waarom gaat dit niet.? Andere sportzenders kan ik wel bekijken (121; 122, enz).Eddy
Goedemiddag,in mijn vorige berichten op het forum vermeld ik de problemen die ik had! met de verbinding met de TV..4 techniekers zijn hier geweest, al de toestellen komende van jullie zijn omgewisseldgaande van de modem, decoder, wifi booster , aansluiting fiche in de muur en zelfs de kabel buiten in de proximus doos aan de straat..Vorige week is er een technieker geweest, vroeg wat de problemen waren, checkt de verbinding, bekijkt de vorige vragen en klachten, zegt mij, Mijnheer Engelen dit is opgelost in 15 minuten..ik ga uw wifi kanaal ontdubbelen, ééntje (het oudere) houden we voor intenet, dat is daar prima voor en voor de tv gaan we naar een ‘high way’ die niet of weinig bezet is ...zo gezegd zo gedaan ...en EUREKA ...tot nu toe geen enkel probleem meer gehad...dan is mijn vraag, waarom hebben die andere techniekers dit niet gedaan en ben ik ± 10 maanden met het probleem blijven zitten...Ik moet wel zeggen dat qua hulpvaardigheid Iedere Technieker + de telefoonbediende die ik ge
Hi. Ik ben buitenhuis en wou naar enkele opnames kijken via mijn browser. Woensdag lukte dat perfect.Vrijdag en gisteren niet. Opname start en dan blojft laden. Die rode cirkel en na een tijdje komt er oops something went wrong.Al verschillende browser geprobeerd, niets helpt.Dacht eraan, de woensdag was er iemand thuis en stond de Box aan, terwijl hij sindsdien in standby staat. Zou het daar mee te maken hebben?Of zou er een andere oplossing zijn?
Hallo, Ik heb nu al enkele maanden een bericht van proximus op mijn gsm "activeer slimme wifi". En dan nog iets van stel iets in voor 2,4 of 5 op de apparaten.Kan iemand mij uitleggen wat dat allemaal precies betekent van die slimme wifi?En ook wat dat is van dat 2 4 en 5 gedoe?Ik snap er niks van, o ja, zijn daar kosten aan verbonden?Ik vind proximus goed, maar soms maken ze het toch een beetje moeilijk, voor mij toch.Maar pas op he, ik blijf een super tevreden proximus klant!!
Heb optie sport betaald en kan Eleven 111 112 en 114 kijken op mijn tv ; echter op de app Proximus Pickx niet te kijken ?? Niet op mijn iPad en ook niet op,mijn i phone ; alle andere zenders wel beschikbaar ?? Wat is het probleem ? graag spoedig een oplossing mvg Benny
Goeie avond,gisteren heb ik mijn bijkomende decoder ontvangen.(er zat geen scartkabel bij maar wel een hdd kabel)Bij het aansluiten van de decoder heb ik gezien dat de bijgevoegde grijze draad die de decoder verbind met de adapter beschadigt is (plastiek zit los en daardoor krijg ik storing).Kan ik deze ruilen voor een andere kabel in de winkel of moet ik die aankopen.dank
Poging 2 ; de Pickx app en de website werken niet bij ons , ook niet hier al veel tijd in gestoken te hebben.Alles geprobeerd en zelfs al een keer via deze weg naar laten kijken , zonder succes. ONBEGRIJPELIJK dat een klant zoveel moeite moet doen om te krijgen waar hij voor betaald.
Op donderdag ontvang ik een bijkomende decoder.Ik update de decoder met de modem.(idem adapter)zoals beschreven.Alles werkt bij aansluiting normaal goed geluid en zuiver beeld.Sinds deze morgen komen strepen en blokjes in het beeld van de tv waar de nieuwe decoder geplaatst is.Aan wat zou dat kunnen liggen.Wat heb ik misschien over het hoofd gezien.dank
Heel veel spijt dat ik naar 20 jaar Telenet overgestapt ben naar proximus. Al een ganse week probeer ik mijn betalende diensten / apps te openen zonder resultaat! Ben zelf al 2x naar een proximuswinkel moeten gaan en moet alle moeite doen om telefonisch iemand te kunnen bereiken. Ze maken voor jou een afspraak per telefoon maar je moet al geluk hebben dat ze je opbellen.. bel je zelf, rekenen ze je deze gesprekskosten nog eens aan ook! Deze week laat ik mijn volledige installatie ongedaan maken en keer ik terug naar Telenet. Aangename kennismaking met proximus, één week heeft het geduurd, en ze hebben me nog zo verwittigd, stap niet over naar proximus..
Beste, referentie storing: 645 827We zitten sinds woensdag 19/08 zonder vaste lijn. Eerst wordt bij hoog en laag beweerd dat de oorzaak bij de telefooncentrale ligt. Als deze mensen dan ter plaatste komen, waarvoor factuur wordt aangerekend, geven jullie uiteindelijk, na meermaals contacten toch toe dat er een fout op de lijn zit. Zelf dit is al ongehoord. Uiteindelijk wordt de storing aanvaard om iets na 14:00 terwijl het eerste contact dateert van 09:00. technieker kan pas ter plaatse komen op vrijdag 20/08 PM. Deze technieker stelt vast dat de lijnen van slechte kwaliteit zijn en dat ook de reserve lijn niet aanwezig is. Hij kan ons dus niet helpen. We zouden vrijdagnamiddag bericht krijgen wanneer de dit probleem zou verholpen worden, maar niemand gehoord. Maar wel vastgesteld nu dat ook het internet nu instabiel is. Al meermaals de bbox3 moeten herstarten. Dit is ongehoord, we betalen extra met Bizz services intense en dit krijg je als dienstverlening.
Ik wil tv kijken op men pc. Ik heb een account aangemaakt op myproximus. Als ik dan naar live tv wil gaan komt er steeds op dat er in ons pack geen tv zit terwijl ik wel tv kan kijken. Hoe kan ik tv kijken op men pc ?
Had tot voorheen Familus maar wij kijken nooit TV, vandaar de “downgrade” naar enkel internet, Maxi fiber. (telefoon gebruikten we ook niet aangezien we allebei een gsm abo van werk hebben) Maar nu merk ik op dat de optie FIBER BOOST verdwenen is uit myproximus? Dit wil dus zeggen dat ik zonder pack mijn snelheid niet kan upgraden naar het maximum? Ook al wil ik er voor betalen. Ik hoop dat er toch 1 of andere manier bestaat om het maximum uit mijn fiber te halen. Ik moet onder andere voor werk heel veel uploaden (soms bestanden van 60+GB), dit doen met een upload van 25mbps ipv 50 is niet leuk.
Ik bestelde op 22 juli een Apple TV via de webshop ter vervanging van de decoder voor mijn Epic Combo abonnement. Sindsdien blijft de status van mijn bestelling hangen op “parcel in preparation”. Zijn er nog gebruikers die zo lang hebben moeten wachten op hun toestel?
Beste,Hoe komt het dat ik niet meer kan kijken naar mijn opnames, Netflux en youtube? Ik betaal mijn facturen op tijd.
Ik heb gemerkt dat in mijn TV gids deze 3 nieuwe sportkanalen nog steeds ontbreken. Morgen begin het belgisch voetbal dus begint dringend te worden. ik heb uiteraard all sports als optie op mijn pack. Bij andere mensne die ik ken zag ik deze zenders wel toegevoegd, vreemd. Kan iemand dit nakijken? Klantnummer 623211310
Beste Proximus medewerkers, wanneer zal dit eindelijk werken ?de golden master komt over enkele weken uit…
Welkom op het Proximus Forum!Dit topic is aangemaakt voor de nieuwe gebruikers, die zijn ingeschreven wegens hun deelname aan het testen van de V7 decoders. Dit laat ons toe om ze toe te voegen in het verborgen topic.Het is nutteloos om hier te vragen mee te doen aan de testing als je niet geslecteerd bent geweest. Wanneer je dit niet respecteert kunnen we je tijdelijk bannen van het forum.Alvast bedankt voor het begrip.Als je tester bent van de V7 en je wenst deel te nemen aan de discussie op het forum, laat het ons dan weten in dit topic of stuur een privé bericht naar@Maxime C of naar @Charlotte.D .
Beste,Na ingeven van login en paswoord krijg ik steeds terug het scherm met de inloggen button. Het is dus onmogelijk om in te loggen op Pickx op mijn iPad. Kan hier eens naar gekeken worden aub ?Alvast bedankt.
Beste,Beschik al geruime tijd over een 4k beamer en zou nu graag mijn installatie verder willen uitbreiden met een v7 decoder.Deze blijken momenteel enkel beschikbaar te zijn via dit forum.Kan ik bij deze een aanvraag indienen?Hopend op een reactie,Vriendelijke groeten,Eric Smets
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.