Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Hallo goede dag ,ik heb een proxmius factuur betaald via mijn bank app op 06 oktober, nu pas zie ik dat het foute mededling hebt maar de juiste bedrag betaald, hoe kan ik dat oplossen? Dank u
Beste Wij wensen over te schakelen van Tuttimus naar Flex. Hoe kunnen wij dit het beste doen?In de Proximus shop was er een probleempje waardoor het woensdag niet direct toegepast kon worden. Momenteel zie ik ook nog geen aanpassing in My Proximus.Wij zouden nu opteren voor Flex Netflix en met de optie thuis ervaring. De opties die wij nu hebben wensen wij te behouden.Wij hebben nu ook fiber. Ik neem aan dat dit ook zo voor Flex is en is er hiervoor een speciaal abonnement? dank bij voorbaat mvgStefan
Beste,Aangezien iedereen via thuiswerk zeer intensief gebruik maakt van het particuliere internet, is deze vraag meer dan ooit relevant:Ik vroeg me af of er bij de instellingen van de Bbox3+ de mogelijkheid is om QoS (Quality of Service) in te stellen. Hiermee kan je (zoals in bedrijfsnetwerken) bepaalde protocollen voorrang geven. Microsoft Teams meet prioriteit op het netwerk geven dan Netflix.Als ik boven aan het vergaderen ben met MS Teams video dan heb ik soms een onderbreking als beneden iemand Netflix opzet.
Beste proximus ,Aangezien ik meer uren aan wachtlijn hang ,dan doorverbonden te geraken naar een medewerker( Alle begrip dat het daar druk is , dus totaal geen verwijt) wil ik hier toch even wat meedelen want hulp via hier is nu iets sneller. Wij hebben online naar jullie overgeschakeld van telenet naar jullie met easy switch. Blijkbaar is dit eind augustus gebeurd voor gsm alleen , niet voor vaste telefonie en tv , want op 12 sept heb ik bij telenet alles zelf stop moeten zetten omdat jullie dit niet gedaan hebben Volgens telenet. Pas op ik kan begrijpen met drukte dat dit over het hoofd gezien wordt Maar toch hebben we nu een factuur gekregen van telenet die we moeten betalen tot 12 sept. Nu hoort u me afkomen dat wij dit dus niet gaan betalen want wij hebben via proximus alles opgezegt bij telenet. Dat de easyswitch verkeerd gelopen is ,is immers niet ons probleem maar die van jullie en/of telenet. Heb onlangs van jullie een brief gekregen dat wij eens naar proximus moesten bell
Is het mogelijk om in my Proximus debestelling van 10 oktober te verwijderen,er staat nog steeds binnenkort..Ik heb mijn V5C al ontvangen …MVG
Geachte, ik heb deze nm mijn nieuwe decoder v5c aangesloten. Zou er aansluitend een nieuwe Proximus afstandsbediening opgestuurd kunnen worden, dit in vervanging van het huidige belgacom ex zonder RF. Het is immers de bedoeling om de RF mogelijkheid wel degelijk te gebruiken.Dank bij voorbaat,AV
De laatste weken is het ontvangst binnen en rondom ons huis in Kessel-Lo ontzettend slecht. Bij bellen duurt het meer dan 10 seconden vooraleer de andere persoon mij kan horen en/of Ik val tijdens het gesprek verschillende keren weg. Mijn vriend, ook bij Proximus, heeft hetzelfde probleem. Kan dit aan de antenne liggen? Alvast bedankt om dit verder te onderzoeken.
Sinds enkele weken valt live tv gewoon uit terwijl we aan het kijken zijn. Wifi blijft werken, maar op tv krijgen we geen signaal meer. Ik heb ongeveer een 4-tal keer met de helpdesk gebeld, en telkens krijg ik zelfde antwoord, nl. decoder afzetten en wachten, modem afzetten en wachten, decoder resetten en wachten, tot gisteren zelfs de melding dat waarschijnlijk "mijn internetkabel defect is". Lijkt me eigenaardig want na enkele uren wachten, blijkt het dan toch te werken, maar heb ik wel voetbal gemist waarvoor ik extra betaal. Er wordt voorgesteld om een technieker langs te sturen om het probleem na te kijken, maar "opgepast, want als het aan u ligt moet je betalen he!!". Niet echt klantvriendelijke, maar soit. Ik had dan toch na uren vol frustratie een afspraak vastgelegd, omdat we weer eens enkele uren geen tv hadden, om dan de volgende ochtend die afspraak met een bang hartje te annuleren omdat we ondertussen dan toch weer tv hadden. Gisteren opnieuw hetzelfde, we zitten ten
Is het normaal dat een wireless toestel (Ipad) onder het rubriek ‘Ethernet’ verschijnt in de lijst van aangesloten toestellen in de bbox 3 v+?
Sinds een week of 3 valt mijn wifi een aantal keren per dag uit. Ik dacht eerst dat het aan de overschakeling naar one ssd lag. Ben terug naar mijn vorige instellingen gegaan, zelfde probleem..router naar fabrieksinstellingen gezet, zelfde probleemrouter weer ingesteld met proximus home app, zelfde probleemrouter terug met eigen instellingen ingesteld, met ipad voor de zekerheid op public wifi…maar probleem blijft duren; alle toestellen op wifi vallen enkele minuten zonder connectie. In een browser dan een error dat de server niet reageert. . Ik kan het uitlokken door bijvoorbeeld een iphone een tijdje niet te gebruiken en dan te surfen(via wifi). Dan vallen de connecties van alle wifitoestellen uit (zowel 2,4; 5ghz en de public wifi) lijkt ook geen ip-conflict te zijn...de bekabelde connecties lijken corect te werken (afgezien van soms lag op de input van de decoder)
Probeer iphone te bestellen maar dit lukt niet.krijg steeds foutmelding:Incompatibele produkt.Smartphone met abonnement is niet compatibel met je bestaande abonnementen.heb een Flex met 2 nummers.
We hebben meer dan een jaar geleden een extra 50 GB volumepack aangekocht voor internet. De bedoeling was om dit éénmalig te doen. Ik ben er sindsdien nog niet in geslaagd om dit op te zeggen via MyProximus en blijf dit maand na maand betalen. Hoe kan ik dit maandelijks extra volumepack opzeggen?Alvast bedankt.
Beste,ikzelf heb en Proximus abonnement via het werk. mijn gezinsleden hebben Telenet voor mobiele telefonie. zij hebben binnen en in de tuin perfecte ontvangst. ikzelf heb binnen zo goed als geen ontvangst en in de tuin af en toe. het gaat om een huis in de Eduard De Backerstraat, 2900 Scoten
Al even zijn we aan de sukkel met onze decoder. Bij het herbekijken van opnames, of terugkijken van een programma gebeurt 50% van de tijd dat het beeld bevriest en je niets meer kan doen. Enige optie is om decoder manueel uit te zetten. Bovendien is de bediening heel traag geworden over de jaren heen. soms duurt het een volle 20 seconden tegen de tvgids opent. Heb al enkele keren contact gehad met de support van Proximus en alles gedaan (opnames wissen, volledige reset, enz) maar probleem blijft terug komen. Nu betalen wij niet graag 8 euro voor het huren van een decoder waar je elke avond problemen met hebt. Is het mogelijk om een decoder om te wisselen met een nieuwe? Alvast bedankt voor de hulp!
Vorige week verandert van pack naar flex, hierdoor hebben ze ook mijn vaste lijn buiten dienst genomen, wat niet op mijn vraag was.na dit te hebben vastgesteld al tientallen telefoontjes gepleegd om dit terug in orde te krijgen, vandaag melding gekregen dat er een technieker moet langs komen, en dit pas op 06/11.Nogmaals telefonisch contact opgenomen, met de melding dat dit geen nieuwe aansluiting is, maar een storing veroorzaakt door Proximus zelf.Daar op mijn vaste lijn de meldingen van mijn huisalarm binnenkomen,stelde ik de vraag om een snelle interventie te regelen, wat helaas niet mogelijk was.wat een service voor één jarenlange klant
Ik kan er echt niet bij dat de omschakeling van een pay go naar een mobilus abo maar niet lukt…vrijdag ben ik langs Proximus center langsgegaan om mijn pay go te identificeren (was voorheen abo werkgever), dat is gelukt. Aansluitend vraag ik om een mobilus S te willen openen op ditzelfde nummer. Dat was volgens de winkel ook geen probleem, dit zou de ochtend daarop actief zijn.tegen zaterdagmiddag had ik echter nog niks… dan maar proberen bellen naar Proximus, een zeer tijdrovende en enerverende bezigheid! Uiteindelijk wist iemand me te zeggen, de aanvraag is door, tegen vanavond 22u zal het wel ok zijn. Maar tegen savonds was er niks ok.. Enkele pogingen om doorheen de dag via chat geholpen te worden, waren ook een lachertje, nadat je al je gegevens hebt ingetikt krijg je “chat onderbroken”, om de muren van op te lopen. ook de zondag niks! Maandagmorgen bel ik naar Proximus, na 55min(!) wachten eindelijk iemand aan de lijn die vroeg of ik mijn simkaart al had ontvangen…? Welke simk
Ik heb problemen met het in stellen van mijn e-mail account instelling. Deze boodschap krijg ik, deze account is al in gebruik of de gegevensbestand is niet gemaakt. Echt rottig.
Na mijn Topic van vorig jaar aarbij ik gedurende weken geen programma’s kon bekijken via PICKX op mijn IPAD is het vandaag weer van dat.Bij het openen van de app krijg ik melding dat ik niet de laatste versie heb.Nadat ik doorgestuurd word naar de appstore kan ik niet bijwerken maar zie ik onmiddellijk “open”.is er opnieuw een update gebeurd bij jullie zonder rekening re houden met de klant? Zo ja, wanneer wordt dit opgelost?
Op de USB-ingang van mijn Bbox 3 heb ik een -SSD schijf (1TB) aangesloten. Via 192.168.1.1 zie ik de schijf en heb ik ze een naam ‘Onsmoe’ gegeven.Ik kan nu dit zien:Vraag: hoe kan ik nu verder de schiijf als opslag gebruiken (mappen aanmaken, bestanden up- of downloaden, enz.)?Dank bij voorbaat!
Hierbij copy van de mail die ik van proximus ontving.Duurt het echt bijna een maand om een lijntest te doen? Beste klant, We hebben uw vraag via e-mail goed ontvangen. Met de volgende referentie kunt u uw dossier verder opvolgen 46101862.Hieronder vindt u een kopie van uw vraag: E-Mail: marc.van.caester@skynet.be Contactnummer: 0475285793 Info: Internet snelheid is heel traag, via speedtest download van 1.5 Mb/s Ik heb internet start met Bbox3 Speed meting via kabel (zelfs rechtstreeks op ntp) We stellen alles in het werk om u zo snel mogelijk te antwoorden. Deze e-mail werd automatisch via onze computersystemen verstuurd. U kunt hier niet op antwoorden. Voor alle verdere vragen kunt u steeds op www.proximus.be/contact terecht. Hartelijk dank. Met vriendelijke groeten, het Proximus-team
Beste,Ik heb helemaal op random tijd plotseling geen internet voor 5 seconden. Ik vraag mij af of er een probleem is met het netwerk of dat het een ddos is. Ik heb geen kennis erover, gewoon mijn gedachten.Ik heb dit probleem al 2 dagen en zou graag willen weten of ik zelf iets kan doen om het te verbeteren.Wat ik ook raar vind is dat ik via Chrome niet kan inloggen op Proximus forum met MyProximus. Ik krijg dit met wit scherm: NET::ERR_SSL_OBSOLETE_VERSION MvgSoort
Ik heb alle afleveringen van NCIS New Orleans van 5/5/2020 op zes opgenomen. Nadat ik de aflevering met nr S03E23 bekeken had wou ik die wissen en verder kijken naar aflevering S03E24 (Poetic Justice). maar heb blijkbaar de verkeerde gewist. Hoe kan ik die aflevering bekijken?
2 ergernissen :Ik blijf het ontoelaatbaar vinden dat opnames van programmas nooit beginnen als het programma effectief begint. Waarom moet ik steeds tot 20 (!!) minuten van het vorige programma doorworstelen (als dat op welke reden dan ook uitloopt) ? En wat nog erger is : het opgenomen programma stopt dan zelfs 20 minuten voor het einde. Ik heb mijn decoder al ettelijke keren gereboot … in de tijd van analoge televisie konden videorecorders geprogrammeerd worden zodat ze begonnen op te nemen als het programma begon Zaterdagavond 3 oktober wilde ik een aantal programmas van vrijdagavond herbekijken. De Afspraak lukte me, maar de film daarna (Erin Brokovitch) werd na 15 minuten afgebroken. In zoverre zelfs dat ik hem niet kon herstarten. Dat gebeurt ook regelmatigEnige uitleg hiervoor ?MvgMarc VerbruggenMortsel
Beste is er al meer nieuws voor de android tv appen kan ik eventueel wanneer deze nog niet in de nabije toekomst beschikbaar komt al een beta versie bekomen met vriendelijke groetenjasper de haseleer
Een simpele verhuis indienen is kennelijk onmogelijk bij Proximus. Wat een ellende! Op 9 september een verhuis doorgegeven per telefoon. Ik kreeg keurig een bevestiging per e-mail. Daar stopte het dan ook. Na een paar dagen telefonisch contact opgenomen. Ow, er was een fout gemaakt in de registratie waardoor het nog niet in behandeling was genomen. Het werd opgelost, binnen een paar dagen zouden we een datum voor het plannen van het bezoek van de technieker doorkrijgen. OK, dat kan gebeuren. Maar na bijna een week nog steeds geen datum. Weer bellen. Voila, op 1 oktober komt er een technieker langs. Joepie, we zijn nl. inmiddels al verhuisd en zitten zonder internet. Best lastig nu we zoveel mogelijk moeten telewerken…. Aanbod gekregen voor gratis internet op mijn telefoon zodat ik via een hotspot toch thuis internet kan hebben. Dat werkt enigszins, behalve als we allemaal (5 personen, waarvan 3 tieners) op diezelfde hotspot bezig zijn. En als ik telefoon krijg, stopt de wifi en verlies
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.