Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Een tweetal weken geleden heb ik een Sony Xperia 5 II gekocht, maar ik krijg hierop geen 5G. In mijn toestel staat het aan en mijn abonnement ondersteunt het ook. Wel zie ik dat hij niet bij de ondersteunde toestellen voor 5G staat. Wordt hieraan gewerkt en op welke termijn mag ik dat verwachten? Ik zie dat de IPhone 12 daar bijvoorbeeld wel bijstaat en die is recenter…Ook werkt VoLTE niet op mij toestel. Wanneer ik bel gaat dat via 3G of 2G. De optie "bellen via 4G" staat aan. Kan het zijn dat dat apart voor mijn nummer geactiveerd moet worden? Of ligt dat ook aan het model dat niet ondersteund wordt? Mijn nummer staat in mijn profiel. Alvast bedankt om hier eens naar te kijken.
Vervalt mijn gratis domeinnaam ? Dit zou enerzijds een onaangekondigde wijziging van de abonnementsvoorwaarden zijn en anderzijds een onwelkome complicatie gezien mijn email-adres eraan "gekoppeld" is. - In 2006 maakte ik voor het eerst gebruik van volgende gratis opties van mijn skynet-abonnement : gratis website + gratis domeinnaam. - Jaarlijks kreeg ik email van dnsmaster@proximus.com met "...een jaarlijkse herinnering om u te vragen de contactinformatie voor uw domeinnaam te controleren...Als de informatie nog altijd correct is, hoeft u niets te doen....Uw domeinnaam wordt bij Proximus automatisch vernieuwd. Indien u recht hebt op een gratis domeinnaam als onderdeel van uw internetabonnement, dan blijft deze domeinnaam bij Proximus gratis, ook bij vernieuwing." - Op 10/06/2020 ontving ik dit bericht van dnsmaster@proximus.com : “Dear Customer,Your domain name(s) will expire in 30 days. Act now to avoid any disruption to email or website services and avoid losing your chosen name.
Beste,Na het recentelijk overlijden van mijn moeder heb ik haar contract overgenomen, ik heb daar ook de bevestiging van ontvangen. Het probleem is dat ik de facturen op haar naam blijf ontvangen, ondanks dat ik als beheerder van de account word vermeld. Ik kan ook inloggen op MyProximus onder mijn eigen naam, maar verder heb ik niet de mogelijkheid om iets uit te voeren. Ik heb geen toegang tot Proximus Mail, ik kan de facturatie en het verbruik niet meer raadplegen en ik krijg de melding dat er geen producten aan deze account zijn toegekend.Zou ik dit mogelijk kunnen oplossen door een nieuwe account aan te maken op een ander email adres, of moet ik hiervoor effectief contact opnemen met de klantendienst (wat ik het liefst vermeid wegens de ellenlange wachttijden)?Dank bij voorbaat.Philip.
Na een laatste update van mijn apple tablet kan ik Proximus picx niet meer downloaden.Er word mij gevraagd die te kopen,hoe komt dat?
Dag iedereen Heeft er iemand enig idee hoe ik mijn gebruikersnaam hier kan wijzigen? In biekedelanghe bijvoorbeeld? Ik heb dat per ongeluk ingesteld dat het mijn emailadres is, maar dat wil ik natuurlijk niet.Alvast bedankt. Groeten
Hallo, Bij het doorspoelen van een opgenomen programma herstart mijn V7 decoder. Na meerdere pogingen geeft het altijd hetzelfde resultaat. Wie heeft hier ook last van?
Goedemorgen, ik belde vorige week naar het 0800 nummer om mijn keuze te maken welke decoder te houden na afloop van de testperiode van de v7. Dit verliep prima maar enkele dagen later kreeg ik een sms van Proximus dat ze mijn keuze nog steeds niet ontvangen hadden. Een email met retourinstructies heb ik ook nog niet ontvangen.Kan iemand mij via deze weg helpen? thx
Het is mogelijk om apps toe te voegen op Pickx TV. Het blijkt echter dat bepaalde apps om op buitenlandse zenders te kijken er niet mogelijk zijn. Voor mij, meer bepaald de app HRTi OTT, waarop Kroatische zenders zichtbaar worden. Waarom is deze app niet mogelijk? Zijn er andere apps die wel Kroatische zenders kunnen tonen?
Hallo, Ik had gisteren een hypo aanval (type 1 diabetes) en heb per ongeluk alle opgenomen afleveringen (dat waren er een stuk of 20) gewist. Kan ik deze opname ergens terugvinden? Of kan iemand ze terugzetten? Alvast bedankt en met vriendelijke groeten, Kenneth?
Ik betaal voor 100 mbps en heb nu 18mbps max…Tot 3 weken geleden had ik geen problemen.Alles al geprobeerd ondertussen(modem reset, ethernet kabel, proximus medewerker op afstand heeft ook al gereset….)Hoe kan ik dit oplossen?Ik ben al meer dan 30 jaar vaste klant, dit kan toch niet???
Sinds gisteren vallen TV en internet op hetzelfde moment weg. Na paar minuten is er terug TV en internet. Op het moment van het wegvallen begint het DSL knopje te knipperen. Ik heb de bbox3 al eens heropgestart en ook gereset maar dit helpt niet. Het gebeurt nu toch wel elk uur dat internet en tv wegvallen, is heel vervelend.
Niet dat het mijn bedrag op mijn factuur beïnvloedt, maar ik merk op via MyProximus dat ik elke dag ongeveer 1,5 gb download via mijn vast internet. Altijd na middernacht. Heeft iemand enig idee of dat een soort automatische download is of een samenvatting van de afgelopen dag ofzo? Want ik download zelden of nooit iets na middernacht, maar wel overdag bijvoorbeeld. Of slaat dat overzicht werkelijk nergens op? Alvast bedankt!
Beste, ik heb mijn factuur betaald via overschrijving, maar ben de mededeling er vergeten bij te zetten.Wat is nu het beste dat ik kan doen? groeten
Afgelopen dinsdag heb ik op advies van een medewerker van een Proximus-winkel een gsm-abonnement (Mobilus 5G Unlimited) afgesloten. Op die manier kon ik met mijn telefoon een mobiele hotspot maken totdat ik een vaste internetverbinding zou hebben. Sinds gisteren heb ik een vaste internetverbinding. Sindsdien probeer ik mijn abonnement per direct op te zeggen. Gisteren heb ik twee keer telefonisch contact met een Proximus-medewerker gehad. Beide keren werd mij beloofd dat de instructies voor het opzeggen direct naar mijn e-mailadres zouden worden verstuurd. Dit is niet gebeurd. Vandaag heb ik opnieuw gebeld, werd mij weer gezegd dat de instructies zouden worden verstuurd en opnieuw heb ik geen e-mail gekregen.Daarom mijn vraag: hoe zeg ik mijn abonnement wél op?
De App Pickx werkt niet zoals het volgens mij zou moeten werken.Als ik een programma aanvink Om te kijken krijg ik het laatste deel niet te zien en springt het gewoon af.Als ik het laatste deel wil bekijken moet ik het programma opzetten dat daarna komt. mvg,Martine
Wij hebben vastgesteld dat onze downloadsnelheid maar 16mbps is ipv van de 100 mbps volgens contract . We hebben dit ondertussen al meermaals doorgeven aan de helpdesk , die dit dan zou doorgegeven en ons terug contacteren .Deze week terug en dan kregen we de melding dat er altijd een afwijking opzit . Daar kunnen we mee leven en hebben daar begrip voor . Maar een afwijking van 84% van wat er beloofd wordt lijkt me nogal veel . De grootste impact heeft onze zoon op z’n PS.Graag raad / tips hoe we dit kunnen optimaliseren .groetenFilip
een man belt bij mij aan en zegt dat hij voor proximus werkt en wil een foto maken van mijn instalatie kan dat zomaar zonder inlichtingen en zonder afspraak bij wie kan ik terecht om dit te checken en die de telefoon opneemt
Hallo allemaal,Vanmiddag zag ik op mijn gsm een sms van waarschijnlijk een Orange gsmnr. want het begint met 0491, dat er voor mij een pakket is binnengekomen bij bpost op het sorteercentrum, met een link bij: https://bit.do/Bpost-Sorteercentrum. Als ik deze site open in mijn browser dan zie ik misleidende site dus het zal wel weer oplichting zijn zeker? Ik heb bij mijn weten nergens iets besteld, ofwel is dit een zet om zo aan gegevens te komen van mij.Ik heb gelukkig nog niet gereageerd op deze sms, zijn er nog leden die dit berichtje gekregen hebben van Bpost? Misschien best het 0491 nr. blokkeren?Timm1983
Ik heb echt al lang last dat als ik bv game ik regelmatig lag spikes heb. mijn ping gaat dan van bv. 50ms naar 400ms. of mijn internet valt regelmatig uit Ik speel op een computer die verbonden is met een plc adapter. ik heb al mijn modem gereset mijn plc’s gereset kan iemand mij een oplossing bieden mvg
Hallo men heeft met happyhous mijn opgestuurde nieuwe decoder komen aansluiten en zowel deze man als de klantendienst zegen dat ikmin oude decoder mocht binnendoen in een proximus winkel.mijn vrouw nam een taxi en moest een uur wachten eer zi aan de beurt was.de taxi wacht Dan wou de winkelbediende dat ding niet aannemen dat moet opgestuurd worden met Bpost. kosten taxi 27 Euro en maandag naar de post met taxi kosten ?? ikzelf ben imobiel wegens kanker en mag geen auto besturen ;mijn vrouw is 83 en maakt gebruik van taxi om alle boodschappen te doen.Ik ben 88 en imobielwie gaat mij vergoeden vor de taxi die ze moest nemen naar Vilvoorde Ben klant sinds 1960 en zeer ontevreden over deze service
Hallo,Ik heb een externe hdd aangesloten aan mijn modem en op het adres: 168.1.1. is hij zichtbaar bij: usb aansluiting. Geen probleem dus.Mijn vraag is:Hoe die schijf zichtbaar maken op pc?Hoe kan ik nu bestanden plaatsen op die hdd?Hoe de inhoud zien/veranderen/wissen enz…?
Wanneer gaat de prijs van de iPhone 11 dalen hier op proximus? De iPhone 12 werd al 1 week geleden uitgebracht . Ik zou hem al graag willen bestellen met abonnement, maar de oude prijs staat er nog op.
Beste heb sinds vandaag probleem met afstandbediening, deze werkt niet heb vanalles geprobeerd, zelf batterijen nagekeken. ( de afstandsbediening van tv werkt wel) ik denk dat ik dus een nieuwe v5 nodig heb..: kan ik deze ruilen met huidige? Bedankt voor advies
Dinsdag 20/10 kocht ik bij Proximus Waasland een nieuwe GSM met nieuwe simkaart omdat mijn oude GSM gestolen is. Omdat ik mij identiteitskaart niet bij me had kreeg ik een ongeregistreerde SIM mee die ze dan snel zouden activeren nadat ik een scan van mijn ID zou doormailen. Dat heb ik dinsdagavond direct gedaan. We zijn nu vrijdag 23/10 en de nieuwe simkaart is nog steeds niet geregistreerd... Heb ook even gebeld met de technische dienst maar die verwijzen me door naar de winkel of commerciele dienst. Is het normaal dat de registratie van een sim kaart zo veel tijd in beslag neemt?
Cloud toegang langs gsm geeft telkens foutcode 2055 en toegang via my proximus geeft aan dat er een technisch probleem is ? Dit duurt reeds enkele maanden en na diverse mails en chats nog geen resultaat. Zou graag terug aan mijn bestanden kunnen dewelke zich in de cloud bevinden.
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.