Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Waar kan ik het e-mail adres invullen of wijzigen die de optie phonemail meldingen per e-mail gebruikt welke ik heb ingesteld via het 1969 nummer phonemail instellingen ?
hallo,Ik zou mijn internet abonnement willen wijzigen van maxi naar start.In mijn internet maxi heb ik nu 3 mail accounts, in internet start slechts 1. Kan iemand me zeggen welke van die drie accounts ik behoud in start ? Kan ik dit zelf bepalen en hoe ?Kan ik in internet start een (betalend) mail account toevoegen ?Heb deze vragen gesteld aan 080022800 maar na 4x doorschakelen naar de verkeerde dienst heb ik het opgegeven :-(dank Steven
Er werd een nieuwe aansluiting gemaakt in mijn 2de verblijf. De lijn zou OK zijn. Getest door Proximus. Maar de router heeft geen ADSL signaal. Dus ook geen TV en geen internet.Op aanraden van Proximus heb ik de router gereset. Eerst door de stroom uit en aan te schakelen. Daarna door op het knopje achteraan te drukken. Meer dan 20sec, zoals gezegd.Wanneer komt het in orde?
Op 15 oktober is men Flex Fiber komen installeren op mijn nieuw adres. De eerste dag had ik een download snelheid van 350MB. Nu 5 dagen later heb ik maar 50MB meer. Is dit normaal?
Geachte Proximus Mijn Proximus Cloud werkt totaal niet Ik heb hier voor al gebeld naar de klanten dienst van Proximus Ik gebruik het zelfde wachtwoord en logeren als de login als dat van mij My Proximus en dit werkt dan wel Betreft: klantnummer: 806286
Bij het inloggen op ‘Cloud’ (10GB inbegrepen in abonnement) krijg ik telkens een foutmelding ‘2055’, ik heb hierover reeds telefonisch contact opgenomen waarna ik op mijn beurt gecontacteerd werd door spearIT, die mij enkel koen meedelen dat zij er niet konden aan doen, omdat zij niet genoeg rechten hadden op het systeem zelf (sic) ik kreeg het nummer van een intern(?) ticket Mijn emailadres ptxxxxx@proximus.be evenals de twee aliassen die hierop gecreëerd werden zijn niet bereikbaar; de afzender naar die mailadressen krijgt bijna onmiddellijk een non-delivery. Ik stel ook vast dat ik via myproximus webmail niet kan inloggen ttz. Ik log in en er gebeurt gewoon niets, ik blijf op het inlogscherm zonder foutmelding
Sinds enkele dagen werkte mijn cloud niet meer. Heb de software verwijderd en opnieuw geinstalleerd en nu krijg ik wel het inlogscherm maar dit flikkert voortdurend (komt op en verdwijnt terug, komt opnieu wterug op en verdwijnt weer, enz...). Ik kan dus mijn logingegevens niet invoeren. Opnieuw gedesintalleerd en herinstalleerd maar het probleem blijft. Weet iemand wat de oorzaak hiervan kan zijn ? Franki
Sind enkele dagen krijg ik geen syncronisatie meer met mijn cloud. Als ik het dashboard open van 'mijn cloud' zegt men mij: "0,0b gebruikt van de 0,0b". Wat is hier verkeerd?
We hebben steeds meer problemen met internet.Het signaal is door het hele huis vaak slecht geweest. We hebben geprobeerd dit op te lossen door enkele wifi-boosters toe te voegen. Dit hielp maar bood niet altijd een sterke dekking. Het enige deel van het huis waar de wifi goed en sterk is, bevindt zich direct naast de B-Box 3.Nu ervaren we echter ook regelmatige wifi-onderbrekingen van 2-3 keer per dag. Dit gebeurt nu ongeveer een maand. Het rode lampje zit ook vaak op de doos.Kan iemand alsjeblieft helpen?
3 weken verder, 5 oproepen naar de helpdesk, 9 keren mijn verhaal opnieuw te doen (had geluk de laatste keer, had direct iemand van 1st lijn), sta ik nog even ver.. zucht…Aan gemiddeld een half uur per oproep, een mens wordt er toch wat hopeloos van.Nog steeds geen oplossing omtrent mijn probleem, dat ik niet meer kan inloggen op MyProximus, noch een nieuw account aanmaken. Paswoord opvragen: Foutmelding: Email wordt niet terug gevonden.Nieuwe account aanmaken met activeringscode van de factuur: Foutmelding: Foutieve factuurdatum en/of activeringscode. Tweemaal werden er nieuwe codes opgestuurd, tevergeefs. Zelfde foutmelding als hierboven.De mensen van de helpdesk krijgen ook steeds dezelfde foutmeldingen indien ze een account proberen aan te maken met mijn gegevens. MAAR !!….. Tot VIER keren toe werd er mij beloofd, dat ze zo vlug mogelijk, terug contact met mij zouden op nemen. NIETS, NOPPES, NADA !Ik kan best begrijpen dat een technisch probleem opzoeken tijd vergt, alsook een oplo
Enkele knoppen op mijn afstandsbediening (ok + pijlentoets er rond) werken niet meer. Ik heb ondertussen de batterijen al vervangen en het hercoderen ook al eens geprobeerd maar niets werkt. Ik denk dat het gewoon een slecht contact is tussen de toetsen…Zou het mogelijk zijn om deze om te ruilen, aub?
ik betaal 10 euro per maand voor 1 TB cloud te gebruiken op mij n vast computeral maanden probeer ik regelmatig om in te loggen maar krijg als enig reactie,,FOUT”ik zou dit abonnement willen opzeggen, maar het staat niet tussen de producten die je online kan opzeggen. of wel wil ik waar voor men geldtussen de online hulp staat de oplossing niet
met de cloud app op pc heb je in de action bar - waar al je actieve apps staan - cloudéén van de opties is : go to the cloud websiteclicking deze : geeft geen actie : waarvoor dient die dan ?groeten Guy
Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen opdat mijn Sonoff apparaten terug te benaderen zijn via eLink. Deze apparaten ondersteunen wel geen 5 GHz
Sinds een aantal dagen is het signaal van de decoder op de TV zeer slecht: een dubbel en trillend beeld met groene strepen, al was er wel nog geluid, maar nu is er ook geen audio meer. De volgende ingrepen verhielpen het probleem niet:opnieuw opstarten van de modem, decoder en Wi-Fi bridge; resetten van de decoder volgens deze procedure: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/je-decoder-resetten.html#/dcdv5; hersynchroniseren van de Wi-Fi bridge en zender volgens de procedure onderaan deze pagina: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wfb_led/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/controlelampjes-van-proximus-toestellen/controlelampjes-op-je-wi-fi-bridge.html; een HDMI-kabel gebruiken tussen de decoder en TV in plaats van een scart-kabel (resultaat: eerst gekleurd beeld, na uitschakelen en opnieuw inschakelen van decoder en TV geen beeld); andere scart-
Goedemiddag Hoe kan ik een bestelling annuleren? Mvg
Hallo Als opnamestudio willen we graag onze voicemail aanpassen naar een audio-fragment. Is er een manier dat we dit bestand (MP3 of WAV) kunnen uploaden naar onze voicemail? We hebben een BIZZ abonnement.De telefoon tegen de luidsprekers houden is ons iets te amateuristisch en de kwaliteit is daardoor ook heel slecht. Alvast bedankt voor de hulp!
klantnummer 623226584.in de my proximus app probeer ik tevergeefs mijn profiel aan te passen. op de pc online is er sinds vanmiddag een nieuwe login gemaakt en kan ik het overzicht bekijken.dit was via de helpdesk na de nodige wachttijd. mijn vriendin haar nummer heeft een verbruik buiten bundel. als ik op de knop ‘meer data kopen’ klik gebeurt er niets. op de gsm geraak ik niet aan mijn gegevens . de app verwijderd en gedeïnstalleerd. cache gewist . opnieuw gedownload , geïnstalleerd. opgestart…. de app zegt terug “hallo” op mijn oude login????? helpdesk laat je in de Bizz omgeving 20minuten muziek horen. dan zegt een computerstem “de voicemail van deze medewerker is vol , einde oproep” ???!!!! ZEEERR FRUSTREREND; als ik zo mijn bedrijf zou doen…… ik aanvaard niet dat er dagelijks buiten de bundel 10tallen euro’s bijkomen en ik geen toegang heb tot extra data kopen.
Hallo,In de handleiding van mijn tv vind ik deze text:Uw tv kan mogelijk geen verbinding met internet maken, omdat uw internetprovider een vast MAC-adres (een unieke identificatiecode) voor uw pc of modem heeft geregistreerd, die telkens wordt gecontroleerd wanneer u verbinding met internet maakt om ongeoorloofd toegang te voorkomen. Aangezien uw tv een ander MAC-adres heeft, kan uw internetprovider dit adres verifiëren en kan uw tv geen verbinding maken.Om dit probleem op te lossen, kunt u de internetprovider naar de procedures vragen die moeten worden uitgevoerd om verbinding met internet te maken via andere apparaten dan de pc (bijvoorbeeld uw tv). Mijn vraag is nu: hoe verkrijg ik dat ik kan surfen via tv of youtube of… Tv is verbonden via Lan-kabel (Modem lanpoort 1------>rechtstreeks in Lan van tv) , netwerk is alles aangeduid als correct werkend en toch kan ik niks doen.Tv is een Samsung UE32c6740ss model, zou moeten gaan!
De Proximus Pickx app werkt niet op mijn Iphone 6s met de recentste software: IOS 14.1Ik kan met hetzelfde Myproximus account wel tv kijken via Proximus Pickx op mijn laptop (HP Pavilion 15-cw1039nb) en op mijn Iphone XR.Op de Iphone 6s krijg ik echter steeds de volgende melding: “Er is een onverwachte fout opgetreden. Het is opgenomen in ons systeem en zal worden onderzocht.”Na meer dan een half jaar is het echter nog steeds niet grondig onderzocht blijkbaar.Alvast bedankt!
Beste, Is er ook een mogelijkheid om de cloud app op een Linux systeem (Mint 20 in mijn geval) te installeren?Via de zoekfunctie van dit forum blijkt dat er wél een Belgacom variant voor de cloud beschikbaar was, maar mijn vraag is of er ook een recente Proximus app beschikbaar is voor Linux? Uiteraard kan ik via een derde partij (WineHQ, etc) het draaiend krijgen op mijn Mint, maar ik werk liever met een directe app.Dit vraag ik omdat mij verteld is dat Proximus Cloud géén webDAV ondersteund. Dat zou het al makkelijker maken, omdat ik dan mijn cloud via mergerfs als een netwerk map kan toevoegen aan mijn Mint. Alvast bedankt,
Ik heb gelezen dat Flex mobile 5 GB data voorziet (boven je 5 GB data in abo) om te gebruiken als je Pickx tv wil zien via je 4G. Klopt dit werkelijk en hoe gaat dit in zijn werk ? Bij bekijken jn Pickx gaat dit dus niet af van je normale mobiele data?
Hallo Ik heb die de router een tijdsbeperking op onze WIFI gezet zodat mijn zoon niet tot een gat in de nacht spelletjes zit te spelen. Alleen heeft hij een truc gevonden om dit te omzeilen door zijn Mac adres steeds te veranderen van zijn devices (iPhone en PC).kan ik hier iets aan doen ? Nu koppel ik elke avond de router los en neem ik die mee naar onze slaapkamer.Zijn 4G maakt hij meestal op in de eerste week dus dat heb ik nog iet of wat onder controle. Groetjes Samuel
Beste, Sinds mijn Ipad is geupdate naar iPadOS 14.1 werkt mijn Pickx-app niet meer.Ik heb de app al eens verwijderd en terug geïnstalleerd maar zonder resultaat.Hebben jullie hier weet van ?Moet er een update van de App komen ?Wanneer zou dit terug in orde kunnen komen? mvg Johan Heylen
Beste, Wanneer ik de android pickx applicatie open en probeer in te loggen, krijg ik de melding: " this login is not linked to a Proximus pickx account" Ik had bij een andere topic starter gelezen dat dit relatief snel door jullie opgelost kan worden. Zouden jullie dit kunnen bekijken? Mvg
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.