Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Ik heb onlangs de optie “All Sports” aangekocht. Ik ben in het bezet van 2 decoders, doch kan ik maar op 1 decoder de sportkanalen bekijken. Wat kan het probleem zijn en hoe kan ik dit oplossen? Alvast bedankt!
Hallo, vraagje, niet voor mij maar mijn moeder.Zij heeft zopas een nieuwe V6 afstandsbediening gekregen, daar de hare stuk was.Zij heeft een v5c decoder, maar nu kan ze niet pauzeren, noch live, noch bij opgenomen dingen.Decoder werk normaal voor de rest en afstandsbediening hier bij ons thuis op onze v6 decoder getest en deze werk ook normaal.Kan het dat deze 2 niet compatibel zijn?Heb haar decoder al gereset als ook de afstandsbediening.… Mvg
ik wil graag mijn abonnement omzetten in een winkel en een nieuw toestel meenemen. Kan dat . Mijn abonnement loopt op 28 november af
In mijn verblijf & 2de werkplek in Petite Somme (Durbuy) heb ik slechts zeer sporadisch 4G bereik. Blijkbaar zit ik daar net op het randje van het bereik, waardoor het soms wel meer meestal niet werkt. Dat is bijzonder vervelend aangezien ik die plaats ook als kantoor wil gebruiken. Kan Proximus hier iets aan verhelpen?nb: mijn partner heeft op haar smartphone met BASE wel continue verbinding.
Ik zit met een aantal problemen die opgelost moeten worden, maar het is onmogelijk om de klantendienst te bereiken. Ik ben werkzaam als freelancer, en heb geen tijd om telkens opnieuw heel lang te wachten op een mogelijk contact. Als je belt naar klantendienst, moet je eerst 3 minuten menus doorlopen waar je niet meer weet wat je eigenlijk wilt doen. Dan krijg je lang een wachtmuziek, meer dan half uur wachten is geen uitzondering. Om dan afgescheept te worden: - slecht internet bereik: “we zullen er eens naar kijken” om nooit meer iets van te horen - Sms’en “Info. dit nummer belde u zonder een bericht na te laten” Dat ligt aan uw telefoon. Nu word ik constant gebeld door nummers uit Roemenië, Polen of Tsjechië en probeer ik tevergeefs de klantendienst te bereieken. Ik heb dan een afspraak gemaakt met een Bizz Expert voor een video call en heb tevergeefs 15 minuten zitten wachten.Kan er iemand mij contacteren om mij te woord te staan? Is dat nu zo moeilijk?
Hallo! Ik heb sinds vorige week de Fiber S (350/50). Super blij ben ik hier mee! Op zich werkt alles perfect, maar ik kreef steeds exact 330/30 binnen i.p.v. de geadverteerde 350/50 via de UTP kabel rechtstreeks aan de modem. Proximus doet mensen nog steeds geloven dat er ‘snelheidsverlies’ optreedt bij fiber. Aan iedereen, dit snelheidsverlies is praktisch verwaarloosbaar en er gaat niet ‘zomaar’ 20Mbps verloren in de lucht. Ik heb even met de klantendienst aan de lijn gehangen waar ze hebben moeten toegeven dat de snelheid kunstmatig iets lager wordt gehouden dan de geadverteerde snelheid. Toegegeven, ze doen legaal niets verkeerd. Staat gewoon in de kleine lettertjes. Maar ik hoop dat mensen begrijpen dat als uw buur op internet zit, dat dit geen tegenwoordig via fiber geen invloed meer heeft op uw snelheid. Groeten.
Vorige week een technieker hier geweest die mijn connectie probleem heeft opgelost maar nu kan ik blijkbaar geen programma’s opnemen.Opnames die nog beschikbaar waren gaven een foutmelding bij het afspelen Deze dan volledig verwijderd alsook de planning Dan opnames terug ingepland en vandaag de opnames bekeken Krijg een zwart scherm, als ik hieruit ga zie ik nog heel snel een boodschap met , serverfout, wegflitsen Bij het nakijken van instellingen kwam ik HD zenders activeren tegen en als ik dat probeer te selecteren krijg ik de boodschap dat mijn bandbreedte onvoldoende is. Geen idee of die dingen gerelateerd zijn.
Al drie maand wacht ik op uitleg voor mijn eerste factuur.Reeds meermaals gebeld naar de klantendienst en zij gaven mij door dat de factuur op hold werd gezet en ze mij zouden contacteren.Tot op heden nog steeds niet gebeld geweest, maar nu opeens sturen ze een administratiekost van 10€ terwijl de daarop volgende facturen steeds correct betaald zijn geweest.Is het zo moeilijk om gewoon te doen wat je belooft aan telefoon en mij gewoon uit te leggen waarom de factuur hoger is dan het afgesproken bedrag? (3 de maal dat ze zeggen dat ze mij gaan opbellen, noot gebeurd)Ik verander naar proximus met een belofte van een bepaald bedrag per maand en mijn eerste factuur is bijna het dubbel en als dat zo is ok maar wat uitleg waarom mag toch niet teveel gevraagd zijn.Is toch de normaalste zaak van de wereld dat je niet zomaar facturen betaald die mogelijks niet correct zijn….Hopelijk kan via het forum ik wel geholpen worden want ben niet van plan deze factuur of administratieve kosten te betalen
ik heb een telefoon besteld via jullie webshopdit staat als "afgeleverd" maar de bestelling werd nooit geleverdbpost weet dit en is een intern onderzoek gestartik kan blijkbaar zelf geen klacht indienen want jullie moeten dat als leverancier doen (?)Ik krijg dus geen nieuws waar mijn pakket momenteel is, hoewel het betaald isDit kan nog een tijdje duren, heb ik de indruk, dus wat mij betreft is dit een bestelling waar ik geen behoefte meer aan hebIk koop online wel een ander toestel of ga naar de winkelwat moet ik nu doen ? het geld is van mijn rekening, bpost heeft niet geleverd en geeft dat ook toe, maar ik kan geen klacht indienen want jullie moeten dat doen ? maar bpost heeft het toch als “afgeleverd” genoteerd, hoewel ze toegeven dat dat een vergissing was, en blijkbaar hebben jullie het ook zo doorgekregenHoe kan ik zo mijn geld terugkrijgen ?bpost = slechte service. Al 4x naar de klantendienst gebeld en veel beloftes gehoord maar niemand belt mij terug en niemand kan mij helpen
Afgelopen maandagnammidag heb ik een “normale” sim laten overzetten naar een e-sim.Tot nu is deze nog niet actief.Iemand ervaring hiermee? Hoe lang zou dit in principe duren?
Hi, De laatste tijd ervaar ik enorm vervelende ping spikes bij het gamen, zowel op m’n dedicated PC die ik via twee TP Link RE450’s aan de modem heb verbonden (wireless dan uiteraard), maar ook als ik met m’n laptop letterlijk ofwel naast de modem zit of er zelfs met een ethernet kabel aan vastzit. Elke 5-10 seconden max ervaar ik gewoon out of nowhere 1000+ms, wat trouwens ook mijn zoon zijn werk goed in de weg zit soms. Kan ik alleen als unplayable verklaren natuurlijk. Soms ervaren we ze helemaal niet, soms non-stop. Geen externe downloads, hebben al allerlei troubleshooting gedaan… Ligt niet aan updates, downloads, onedrive sync, afstand van de modem tot extenders, meerdere kabels gecheckt, alles behalve 1 enkel device losgekoppeld, etc. Bij een traceroute zie ik de hop met hoogste ping (70ms+ soms) aan een belgacom adres fyi…. Suggesties? Kan het aan de lijn liggen?
Beste, Mijn moeder zou graag enkele keren videochatten met familieleden tijdens de coronacrisis. Nu is het wel moeilijk dat zij niet over wifi beschikt in huis. Wij vinden het dan ook niet echt nuttig om een wifi installatie bij haar thuis te installeren omdat zij het ook amper zal gebruiken. Wij dachten om een prepaidkaart te gebruiken waarbij we telkens om de maand 15 euro opladen en die ze dan gebruiken voor data. Natuurlijk is mijn moeder ook al van leeftijd en beschikt ze nog niet over een simkaart. Is het ook überhaupt mogelijk om enkel met een prepaidkaart data te verbruiken of is er nog een andere manier? Optie die wij dachten:https://www.proximus.be/nl/id_cr_prepaid_cards/particulieren/mobiel/prepaidkaarten.html#/databoost Om telkens 15 euro op de kaart te plaatsen en met die 15 euro nog 3Gb bij te kopen en zo bekom je 6Gb per maand. Natuurlijk is dit voor haar tijdelijk, want na de coronacrisis heeft ze dit niet meer nodig. Met vriendelijke groeten,Rik
Als ik op mijn smart tv pickx wil gebruiken vraagt proximus of hij mijn huidige lokatie te gebruiken, na drie maal op bevestigen drukken geeft hij fout melding aan, pickx heeft ervoor altijd gewerkt.Hij geeft aan oeps, er kan geen verbinding worden gemaakt. omwille van uitzendrechten kunnen we enkel toegang geven toto de app binnen de europese unie. geef de app toegang tot (geo) lokalisatie. anders heb je geen toegang tot de app behalve als wifi geactiveerd is.Ervoor heeft ie altijd gewerkt en hij neemt de toestemming niet aan.De rest van het internet zoals netflix enz werkt wel.
Beste,Sinds oktober 25, er is een probleem met de tv-gids van TVE zender, alleen bij deze zender.Alle programma's worden 1 uur vertraagd op het TVE zender.Kunt u deze bug oplossen, alstublieft?Groeten
Goedemorgen,sinds deze maand stel ik vast dat er s nachts veel download verbruik is. Mijn tablet schakel ik uit vanaf 23u. Enig idee wat de oorzaken kan zijn? Mijn maandelijks volume totaal opgebruikt halfweg de maand…. nog nooit voorgehad, wat loopt er fout?
Goeiemorgen.Dit week-end gaan we naar de Kust en op het appartement hebben we internet van Telenet.Ik zou echter enkele voetbalmatchen willen zien op mijn Proximus-livetv. Gaat dat werken?ik weet dat er vroeger wat zaken geblokkeerd werden maar het is al een hele tijd geleden dat ik dat nog geprobeerd heb.
Kan geen berichten versturen . Ik ontvang een vakje “ verbinding met externe server privalay.glb.ele.local overschreden de toegestane tijd enz;
ik kan momenteel geen email versturen. Mail ontvangen lukt wel voor zover ik kan zien.Nog iemand met dit probleem ?
Zijn er momenteel problemen met Proximus webmail?Ik kan wel e-mails ontvangen, maar verzenden lukt niet.
Ik probeer sinds begin september een aanvraag te doen om overdracht van een business pack van mijn firma naar mijn privé over te zetten. Reeds drie maal heb ik gemaild naar hbs.cessions.nl@proximus.com en twee maal contact gehad met service desk telefonisch en bezoek Meir AntwerpenNooit krijg ik respons op mijn drie mails en de overdracht is nog steeds niet in orde. Dit kunnen we als bedrijf niet blijven tolereren.Help wat kan ik doen?
Net zoals bij veel nieuwe klanten werkt de pickx app niet bij ons. kan een modertor dit oplossen? we zijn al 2 keer naar de winkel geweest voor andere problemen en heb de helpdesk ook al enkele keren aan de lijn gehad. is allemaal wat een domper op onze eerste ervaringen met proximus.
Ik probeer als proximusklant een smartphone te bestellen zonder mijn huidig nummer te veranderen. Als ik mijn huidig abonnement ingeef kan ik echter niet kiezen voot proximus als provider. Hierdoor kan ik de bestelling niet afronden. Hoe los ik dit op?
Hallo, Ik heb sinds kort een nieuwe V7 decoder (android). Ik heb een vervelend probleem dat ik niet opgelost krijg. Ik krijg om ± elk halfuur(zie foto) deze melding op mijn tv scherm. Heb al met mijn gsm ingelogd op mijn google account en met een code mijn tv gekoppeld. Ook als je naar instellingen op de decoder gaat sta ik ingelogd met mijn google account. Dus account nog eens verwijderd en opnieuw geprobeerd zonder succes. Heb de decoder al terug naar fabrieksinstellingen gezet, niet meer ingelogd met mijn google account en toch komt deze melding steeds terug. Wie weet hoe ik dit opgelost krijg want dit is zeer vervelend als je op tv iets aan zien bent en om de haverklap dit scherm krijgt. Ook als ik op volgende klik gebeurd er niks . Moet altijd op de home knop drukken om dit scherm weg te krijgen en dan ik wel verder kijken maar dit kan niet de bedoeling zijn. Heeft iemand dit al voor gehad of iemand die mij kan vertellen waar het probleem zit? Alvast bedankt.
Hallo,Sinds al enkele dagen geleden is mijn internet vertraagd.Zowel mijn ms en packet loss schommelt vaak intensief met het gebruik van een browser, games en schoolwerk. Dit is zowel met kabel en wi-fi.Ik heb al enkele keren de modem herstart, maar verder durfde ik niets te ondernemen sinds ik hier niet veel verstand heb en dus hier raadpleeg over deze situatie.Ik gebruik gebruik een laptop met LAN-verbinding, verbonden aan een o-box 3V (Is dat net zoals b-box 3V?) van Technicolor.Ik kan het lijnnummer niet aan mijn profiel toevoegen omdat ik in een studentenwoning zit.Alvast bedankt.
Op (ciber) maandag naar de proximus winkel in Neerpelt geweest. Daar wilde ik een black friday deal kopen nl de galaxy Aura note 10+ . De prijs was echter anders als op de website. Nl 399 ipv 329.Bij beide was een cash back van Samsung van 200 euro ( dat was de Black Friday deal) toch een verschil. het antwoord wat ik kreeg toen ik vroeg waarom zei ze” mijn wedde moet ook betaald worden, weet niet of het zo is maar dat zeg ik altijd maar “ Ik vond het verschil best groot en besloot dan maar on line te gaan bestellen. Dus na nog wat gebabbeld te hebben over andere service die ze bieden aan zakelijke klanten vertrok ik richting thuis. Daar de website geopend en bestellen maar! Tenminste dat dacht ik . Nu zat het verschil niet in het website of winkel maar in het soort abonnement! ( dat had de juffrouw ook wel tegen mij kunnen zeggen) ik ben nl een zakelijke klant en heb altijd Bizz mobile gehad, maar een paar weken geleden of mss wel iets langer ( time flies) belde mee een mevr op van
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.