Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Na installatie nieuwe pickx app Android vraag ik om opnieuw mijn wachtwoord in te stellen.Na ontvangen mail met link kan ik geen nieuw wachtwoord instellen.
Ik was aangesloten op een ADSL box van een andere stad omdat er geen vrije VDSL slot in mijn dorp aanwezig was. Vorig jaar januari beloofde mevrouw Gina de Maeght dat er uiterlijk maart 2020 een nieuwe VDSL kaart zou worden geplaatst in mijn gemeente. En daardoor zou ik een veel hogere snelheid bereiken dan de huidige downloadsnelheid van 10 Mbs/sec. Inmiddels is een jaar verstreken en heb ik een mail gezonden aan mevrouw de Maeght hoe de stand van zaken was. Dat is inmiddels 1 maand geleden maar ik mocht helaas geen antwoord ontvangen. Ondertussen is er een technicus van Proximus gekomen en die stelde vast dat er nog altijd geen vrije slot was. Mij is niet bekend of de kaart al dan niet geplaatst is en of er anderen zijn aangesloten op de vrije slots. Belofte maakt schuld en men kan toch niet een trouwe Proximus gebruiker in de kou laten staan?
Beste Iedere keer dat ik verander van tv-zender krijg ik de eerste 20 sec. geblokt en gestoord beeld te zien. Op Netflix heb ik dit niet. Ik heb al alles eens opnieuw opgestart, maar dit helpt niet. Ook kabels uitgetrokken en opnieuw verbonden, maar ook daar geen succes mee.Wat kan ik nog doen?Mvg Valérie Goossens
sedert 1 juli 2021 is gratis webhosting op users. skynet gestopt. Daar ik het hosting van mijn website niet opgezegd heb kan ik voor 2 Euro/mnd mijn website op een andere webhost bij proximus behouden. Nu heb ik al via verschillende wegen bij proximus gevraagd naar de link van de nieuwe host maar nog steeds niets concreets gekregen. Deze dienst kan ik ook niet terugvinden in mijn producten bij Myproximus. Kunnen jullie mij helpen?
Beste, Hoe kan ik onze oude website verwijderen en uit de google zoeklijst krijgen?→ http://users.skynet.be/fa066953Alvast bedankt.
Beste Graag wil ik mijn account verwijderen, omdat ik nu een ander klantnummer heb en ik dus graag een nieuw account wil aanmaken met hetzelfde e-mailadres. Ik heb intussen wel een e-mail ontvangen van Proximus hoe ik een account kan opzetten, maar zolang mijn oud account nog werkt, kan ik er geen nieuw aanmaken! Dit lukt niet.GroetenChris
Heb reeds viatelefonisch contact betalende nummers laten blokkeren op GSM 0474****** maar op factuur juni staan nog 3 betalende nummers van funcel , weet zelf niet wat dit is
Beste, de Proximus Pickx app is zeer onstabiel op een nieuwe iPad Pro (software up to date). Herinstalleren en heropstarten van app en iPad helpt niet. Live kijken lukt soms, maar vooral opnames bekijken is onmogelijk. Dan crasht de app meteen. Hoe valt dit te verhelpen? mvg
hey,Sinds begin vorige week een virtueel nummer geactiveerd, ging redelijk allemaal redelijk vlot en duidelijk.Maar er is een foutje in het systeem geslopen, jullie hebben me een nummer toegewezen die reeds in gebruik is bij Mobile Vikings.Ik kan dus bellen met het virtuele nummer, maar als klanten terug bellen naar dit nummer komen ze bij een klant van Mobile Vikings terecht..Ondertussen al een week in contact met de klantendienst en word steeds doorgeschakeld.. volgens mij al heel de klantendienst aan de lijn gehad, maar niemand die het kan oplossen..weet er iemand raad?
De fiber werken in onze straat zijn net achter de rug en we kijken met plezier uit naar een afspraak voor de aansluiting ervan. Toch 1 opmerking: de voorbije dagen stond voor ons huis het werkmateriaal dat gaande weg gebruikt en verplaats wordt alsook vuilniszakken (zwart zak). Het materiaal is vandaag opgehaald maar de vuilniszakken zijn blijven staan, het zou fijn zijn als die ook worden meegenomen.Ik wil die gerust in een officiële vuilniszak steken maar we kennen de inhoud er niet van. Gezien Limburg.Net regelmatig controles doet qua inhoud, zeker nu we zijn overgeschakeld naar een nieuw ophaalsysteem, bestaat de kans dat bij controle kan blijken dat er glas of andere inhoud inzit wat niet mag. Hopelijk mogen we de boete dan vervolgens naar Proximus doorsturen?!
Beste Ik ben veranderd van decoder. Ik van de v6 naar de v7 gegaan.Nu werkt de v6 met de cloud en de v7 ook.Echter de opgenomen films die ik langer heb bewaart en opgenomen op de v6, staan wel in de app maar niet op de v7. Als ik de opnames wil bekijken via de app komt er op alleen te bekijken op de decoder en daar is het probleem dat enkel op de opnames die met de v7 gebeurd zijn er op staan. Wat kan hier aangedaan worden om dit terug in orde te krijgen?
sinds een paar maanden hebben wij heelslecht ontvangst voor zowel mijn gsm als die van mijn echtgenote. graag zou ik daar een oplossing voor zien want de mensen hebben problemen om ons te bereiken en wij kunnen ook bijna niemand bereiken.
Elke avond technische storing (zo gezegd) en kan ik weer op computer netflix gaan kijkenDaarvoor betaal ik geen maandelijks abonnement!
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_qelp/particulieren/support/surf-en-e-mail-op-uw-gsm.html?page=device/samsung/galaxy-note-20/topic/internet-onderweg/verbinden-met-mobiel-internet
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_qelp/particulieren/support/surf-en-e-mail-op-uw-gsm.html
Al 2 uur aan het proberen om mijn pay en go te identificeren. ID kaartlezer werkt en vraagt pin, maar. krijg dan bericht dat er geen veilige verbinding kan gemaakt worden met eid.proximus.be. Zijn er andere vormen om zich te identificeren? Ik heb geen mogelijkheid om me te verplaatsen (cuarentena maatregelen)
Ik hoor (op eenTelenet forum) dat Proximus ondertussen IPv6 supporteert op mobiele data.Is dit (ja/nee) correct? Zelf ben ik onlangsovergestapt naar Telenet maar IPv6 4G vind ik persoonlijk wel een belangrijk plus punt!
reeds 1 week en 10 telefoontjes met de klantendienst verder....nog steeds geen mogelijkheid tot het kijken van mijn proximustv...wat thans op het einde van de maand wel op mijn rekening staat. v7, v5’...blijkbaar is het makkelijker om iemand aan de draai te houden dan degelijk materiaal te voorzien. vriendelijk 100%, maar daar kijk ik nog steeds geen tv mee. na 5min staat mijn beeld stil en valt alles weg...iemand een idee? opnames bekijken gaat wel, live tv niet. Mijn laatste hoop tracht ik hier te vinden....en anders vaarwel proximus.
Kan ik het eenmalig bedrag voor het toestel met abbonement via de factuur betalen ?
Bestaat er al een webpagina van Proximus die regelmatig up-to-date wordt gehouden over nationale dan wel locale netwerkproblemen?Kwestie van deze mogelijkheid uit te sluiten bij het oplossen van storingen aan je installatie alvorens je hardware te verdenken.
Beste, nu vrijdag 9 juli komt een installateur langs tussen 12u30 en 17u. Krijg ik een bericht als de installateur onderweg is? Alsook hoelang het nog duurt voor hij voor de deur staat. Alvast bedankt
Wat moet ik doen
Tot enige tijd geleden was het mogelijk om naast het totale maandelijke internet verbruik ook de details per dag te zien. Ik zie deze optie niet meer. Is deze niet meer beschikbaar of verplaatst?
Contact genomen met dpg: zij raden aan contact te nemen met proximus. Sinds paar dagen krijg ik op de sites van dpg volgende boodschap: “Access DeniedYou don't have permission to access "http://www.hln.be/wetenschap/de-vaccinatieteller-zo-ver-staan-belgie-en-vlaanderen-met-de-vaccinatie-tegen-corona-en-zo-doen-we-het-in-vergelijking-met-het-buitenland%7ea1761406/" on this server.Reference #18.d703f251.1625582896.5d00c39al geprobeerd: cookies gewist, modem heropgestart, 5 verschillende browers geprobeerd, 2 verschillende laptops geprobeerd browsers opnieuw geinstalleerd. Het resultaat blijft: niet te bereiken. 2 smartphones via wifi: idem . Via dataverbinding 4G, direct toegang. Merk ook dat de proximusapp voor de cloud ook alweer niet meer werkt
https://www.proximus.be/support/en/id_cr_qelp/personal/support/surf-and-e-mail-on-your-mobile.html
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.