Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Hallo,Zoals steeds betaal ik mijn factuur via rekeningnummer eindigend op 3118. Nu krijg ik de nieuwe factuur te betalen op nummer eindigend op 3017.Ik zag al eerdere posts hierover en maar wat is nu het juiste recente nummer en wat is de reden?Het 3118 nummer staat ook op de hulp pagina over hoe je factuur te betalen. De mail spreekt van het andere.Mvg.Dirk
Hallo,Ik heb op 16/10/2020 een decoder via Bpost terug gestuurd, Ik heb al een paar maal een bericht gekregen dat de decoder voor 13/11/20 terug gestuurd dient te worden ander volgt de aanrekening voor de decoder.Ik heb de decoder op 16/10/2020 binnengebracht bij Bpost en heb daar een bewijs van, ik kan de decoder ook volgen via “volgmijnzending”. En inderdaad, hij is nog niet aangekomen, maar het probleem zit niet bij mij,En nu??
Ik wou eens beginnen met NCIS kijken nu we een aflevering of 25 opgenomen hadden. Nu zie ik dat afleveringenS17-E1S17-E2S17-E3niet opgenomen zijn is er een manier om deze toch erop te krijgen? mvg phil
Beste,Sinds oktober 25, weer vandaag nov 4, er is een probleem met de tv-gids van TVE zender, alleen bij deze zender.Alle programma's worden 1 uur vertraagd op het TVE zender.Kunt u deze bug oplossen, alstublieft? Groeten
De laatste tijd is het internet ondermaats. We betalen voor 100 mbits en krijgen zelden 30 mbits met internetkabel rechtstreeks aangesloten op de bbox3. En ik heb al vaak contact proberen op te nemen met de hulp en het enige wat ze dan kunnen doen is mensen sturen die het probleem niet kunnen oplossen. De enige manier die ik kan bedenken is glasvezel leggen. Op 100 meter van ons huis kunnen ze in nieuwbouw genieten van snel internet. Nu met al de toestanden is het verbruik aanzienlijk toegenomen en kan de verbinding het verbruik niet meer aan. mvgeen ontevreden proximus klant
Had graag een beetje uitleg over de factuur van de telefonie.Ieder telefoontje, al is het maar voor 30 sec kost ons dus 0,82 euro (schrikkelijk duur, zeg maar)Vind geen uitleg over wat betekenis/verschil is van “nationaal naar vaste lijnen”, en “nationaal naar andere vaste netwerken”.Zijn “free calls nationaal” beperkt?Op onderstaande foto niet duidelijk hoe het komt dat de ene wél moet betaald worden en de andere gratis is. Graag wat uitleg, aub.
Hoe geraak ik op internet via mijn Samsung HD tv? Volgens de handleiding moet dat lukken.Heb een kabel aangesloten vanuit modem: Lan1...rechtstreeks naar Lan van tv.Lukt niet!De Lan1 is zeker goed, netwerk op tv geeft aan: alles ok!Ook geprobeerd op Lan2, zelfde resultaat. Netwerk ok.
Ik heb via de telefoon een nieuwe afstandsbediening besteld omdat mijn oude sommige toetsen niet meer werkten. Nu moest ik de oude terugsturen maar ik zie nergens gegevens naar waar ik dit moet doen.
Mijn buren zijn 15 min geblokkeerd op “myProximus” door foutieve inlogpogingen, maar als ze 30 min later, éénmalig proberen mét juiste paswoord (gevonden in een email), krijgen ze nog steeds dezelfde text op het scherm.Ze geraken er dus niet op om hun facturen na te zien!
Sinds twee dagen bevriest het televisiebeeld, maar enkel als we naar BBC Entertainment kijken. Uiteindelijk wordt het beeld zwart. Van zender wisselen, een tijdje wachten en we kunnen terug verder kijken, maar niet voor lang.Decoder (V4) is via een wifi-bridge verbonden met de B-BOX3. Herstarten van alle apparaten heeft niet geholpen.Alvast bedankt!
Terug hetzelfde probleem met een model die telkens herstart. Sinds september blijft het probleem terugkomen. Ondertussen de 4de technieker die is langsgekomen. Telkens lijkt er dan een verbetering te zijn, maar na een 10 tal dagen komt het probleem terug. De laatste technieker heeft me met de neus op de feiten gedrukt dat 5% van de problemen nooit opgelost kunnen worden omdat “oorzaak onbekend” is. Werkelijk bijzonder frusterend omdat het werkelijk op elk moment van de dag kan voorvallen. Ik ben meer dan 35 jaar klant bij Belgacom/Proximus. Altijd een super tevreden klant en ik sta nog steeds 200% achter hun producten maar spijtig genoeg ben ik momenteel richting Telenet aan het kijken. ECHT NIET omdat ik het wil. Zij zullen ook problemen hebben, maar de situatie met de RESTART MODEM is zo irritant dat ik gewoon geen andere oplossing weet. Werkelijk alles al gedaan : nieuwe modem, kabels, toestellen 1 voor 1 aansluiten om te zien waar het probleem kan zitten, enz, enz… Ben
Via de browser (en op decoder) kan je dus EuroNews bekijken.Waarom in Vlaanderen alleen de franse versie en niet de Engelse?Daarnaast hebben de franstaligen ook al de NL24, France24, TV5Monde, alles franstalig.
Op 26 oktober heb ik een epic abo besteld voor mijn zoon. Tot op heden is zijn mobilus S nog niet gewijzigd naar epic. Wanneer zou dit geactiveerd worden? Ordernummer R4WEBSHOP008876692. Klantnummer 616862***. Is voor GSMnr 0497 87 3* **.Dezelfde vraag reeds gesteld via Epic Messenger maar geen duidelijk antwoord gekregen. Reeds 2 maand ferm aan het sukkelen met proximus in het algemeen....en dat voor een telecombedrijf...
Hallo, Vorig weekend flex pack geinstalleerd gekregen via technieker. Echter kregen wij de v5 compact decoder ipv de beloofde v7. Technieker zei dat deze nog in de testfase zat en niet aan iedereen werd meegeleverd. Ik heb dus op maandag zelf een v7 decoder besteld via de webshop.Wat doe ik nu met de v5 decoder? Kan ik deze gewoon binnenbrengen in een proximus shop? mvg
Internet enorm traag. Mensen die ik ken ervaarden dezelfde problemen. Technieker Proximus is daar geweest om een 4G-modem (XDSL) bij te plaatsen... Ze halen nu normale snelheden qua internet.Kan ik dit als klant aanvragen?
Ik heb na 20 minuten bellen het opgegeven, dus daarom via dit forum.Ik woon op een adres waar nog een professionele aansluiting is (internet, tv en 1 gsmnummer).Ik zou dit graag op mijn eigen naam zetten, dus een particulier, met behoud van de aansluitingen, zodat de facturen juist aankomen en ik zelf dingen kan aanpassen.Welke stappen dien ik daarvoor te ondernemen? Betreft dus het overnemen van een bundel en deze op een andere naam te zetten, niet langer als zelfstandige. Dank voor jullie antwoord! GroetLouis
sinds 2 dagen krijgen we met de cloud app op pc : unable to contact configuration serverenig idee ?groeten Guy
Weet iemand hoe snel de iphone 12 pro geleverd wordt indien het op voorraad is? Ik heb een bestelling gedaan om hem los te kopen + nieuw abbonement maar vraag me af hoelang het duurt. Heb ook geen factuur of dergelijke gekregen. Wel gwn een mail met mijn ordernummer
In de app kan ik mijn verbruik niet zien.
Paypal vraagt om een sms te sturen of te bellen te einde me te identificeren. Dit lukt niet. Ik bel naar Paypal en deze verwijzen me door naar Proximus. Weet iemand wat het probleem is? VPN is af, nummer is niet geblokeerd … betreft samsung a40.
Ik heb mijn wachtwoord (via MyProximus) gewijzigd. Nu moet ik volgens een bericht op de site ook mijn modem wachtwoord ook aanpassen aan dit nieuwe wachtwoord, ik weet echter niet hoe ik dit moet doen.
Wanneer worden er verbeteringen aan de V7 decoder in het vooruitzicht gesteld?
Verbruik van een vroegere maand. Op dit moment kan je enkel het verbruik van de lopende maand zien in detail. Dat is irrelevant bij het begin van de maand.
op 22 oktober kwam een technieker bij ons langs. Deze bracht een modem aan en installeerde een b-box? ook een bakje voor de TV staat hier. Midden in de installatie is de technieker vertrokken en nooit meer teruggekomen. Ondertussen staan hier half geïnstalleerde zaken en hebben we NOG STEEDS geen internet! Jullie gingen ons contacteren, maar nog steeds niets gehoord….Als we bellen naar de klantendienst om een afspraak te maken, lijkt dit onmogelijk… Nu we allemaal van thuis uit werken, is onze wifi een noodzakelijk goed. AUB PROXIMUS LOS DIT OP!!!!! Wat moeten wij doen om dit eindelijk opgelost te krijgen???
Hallo,Even m’n set-up toelichten. ik ben zeker geen technisch expert.Beneden heb ik de Bbox3 staan van Proximus. Deze geeft braaf een Wifi-signaal.Boven heb ik een Xbox staan die wired is via volgende opstelling:De naam ontgaan me: twee dingen voor in het stopcontact die van beneden naar boven via elektriciteitskabels het internet ‘versturen’. Boven gaat er een kabel van het bakje aan het stopcontact naar een TP-Link wireless router, die ook een draadloos signaal geeft, en waarvan een kabel naar m’n Xbox gaat.Alle connecties werken,, beide WLAN’s geven internet en Xbox is aangesloten via LAN.Maar de Xbox geeft aan dat er een Double NAT is. Ik heb hier veel over gelezen maar geen oplossing tot nu toe gevonden. Idealiter heb ik geen Double NAT en een Open NAT.Is iemand tech-savvy genoeg om te weten wat ik hier juist aan kan doen? De sites van o.a. Portforwarding van Proximus zijn… experimenteel.Einddoel is om Console Streaming naar smartphone zoveel mogelijk te optimaliseren. Alle tips h
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.