Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Beste,ik maakte zopas de overstap naar Proximus, ook voor gsm.Deze ochtend de sim kaart ontvangen en verwisseld, tot op heden nog steeds geen bereik e.d.Volgens jullie bijgevoegde brief zou het 15 min. duren (!!!!!). We zitten al aan 12 uren.Hoe kan dit?? mvg,Katrin
Hallo,ik zou graag mijn @skynet mailadres koppelen aan een nieuwe mailbox op een nieuw klantnummer. Kan je dit zelf (ik vermoed van niet) of kan iemand van support mij hierbij helpen?En kun je @skynet adressen koppelen aan een andere mailbox op hetzelfde klantnummer?Alvast bedankt voor de hulp.
sinds gisteren avond krijg ik geen é-mails meer binnen zowel op pc,telefoon,ipad, telefoon van mijn dochter.verzenden en ontvangen naar eigen e-mail adres lukt wel .Voor verdere details kan je kijken op mijn ander topic dat ik heb gestart onder mobile telefonie aangezien ik niet weet onder welke categorie dit valt.
Gisteren telefoonstuk dus simkaart in oude telefoon alles lukt behalve bellen en gebeld worden ook geen sms ontvangen komt steeds op niet aangemeld bij netwerk weet iemand raad bedankt
Is het normaal dat het lampje van WiFi op de Bbox 3 gedurig blijft pinken bij mijn schoonbroer is dat niet .GroetjesBeed
Hallo,ik heb onlangs een nieuwe V5c decoder ontvangen , maar heb nog een oude afstandsbediening (Belgacom V4)kan deze voor een nieuw exemplaar omgeruild worden?alvast bedankt groetenMarc
Beste,Ik ben er nog niet in geslaagd Proximus Pickx werkend te krijgen:- Website: Daar kan ik mijn voetbalpakket niet bekijken met de melding dat ik het pakket nodig heb om hier toegang toe te hebben, maar ik heb het voetbalpakket al jaren en kan op de TV gewoon kijken.- App: Wanneer ik de App installeer, krijg ik eerst een aantal vragen met betrekking tot het mogen verzenden van berichten en het connecteren met andere aparaten op mijn netwerk en vervolgens blijft de App laden, maar dit wordt niet voltooid. Als ik de app vervolgens sluit en terug open, krijg ik de melding dat men met het probleem bezig is. Dit is intussen reeds enkele werken zo. Ik heb gisteren telefonisch contact opgenomen met Proximus en daar werd gezegd dat ze het probleem gevonden hebben en dat het vandaag opgelost zou zijn, wat niet het geval is. De truc van de telefonische support dat mijn probleem de dag erna zal opgelost zijn, is spijtig genoeg een veel voorkomende situatie. Ik denk dat zo’n 50 tot 75% van de k
Wij hebben sinds een week een v7 decoder maar kwam opnames zijn hier toch wat problemen mee. Er worden programma's opgenomen die we niet geprogrammeerd hebben, als we die serieopname dan annuleren staat die er de volgende dag terug. In de pickx app zijn deze niet zichtbaar.Andersom is het ook waar, we nemen dingen op en die zijn niet zichtbaar op de decoder maar wel in de pickx app. Wat we al gedaan hebben:- decoder reset- lijnnummer gecontroleerd Zijn er nog andere suggesties voor dingen die we kunnen proberen?
sinds gisteren avond tot op heden krijg ik geen mails meer binnen dit zowel op mijn telefoon als op pc wat ik zeer raar vind aangezien mijn mail box voorheen dagelijks goed vol was zelfs met mails die dagelijks binnen komen op hetzelfde uur.(HLN,………..)tel instellingenimap.proximus.be ssl 993relay.proximus.be tsl 587op pc staat wel ingesteld pop3 echter met deze instellingen op tel+pc nooit problemen gehad.heb al een test mail naar mijn eigen gestuurd zenden en ontvangen geen probleem andere mails niet.b-box ook al eens zonder stroom gezet echter zonder resultaat.bijkomend probleem als ik prullenbak leeg maak zijn de mails wel weg maar als ik dan een nieuwe mail wis en mijn prullenbak open laad hij alle vorige gewiste mails van de voorbije dagen terug in alles terug gewist alles weg volgende keer weer hetzelfde( mails van 26 okt tot nu komen telkens terug)als ik prullenbak open zie je balk lopen tot die allemaal zijn ingeladen.Nooit problemen gehad aan de instell
Hi.. Ik heb foutieve adres op mijn factuur. Deze adres is 5 jaar geleden is veranderd. Ik heb vandag de klantenservice gebeld. Hebben alleen de huidige juiste adres gevonden. Ik heb net een online factuur ontvangen bestaat een foutieve adres in. In proximus aap en mijn proximus ik zie de foutieve adres. De foutieve adres is.. BrouwershofDe goede adres is .. GelindenstraatKunnen jullie dat aanpassen aub. Dank u
Enkele weken geleden heb ik mijn vaste nr 033220954 laten verwijderen van mijn factuur daar ik deze niet meer gebruik en ik daar dan ook niet hoef voor te betalen.Nu blijkt dat mijn factuur nog hoger is dan het vorige en veranderd is van pakket hier heb niet om gevraagd voor een ander abonnement. Ik zou graag het zelfde abonnement hebben dan voorheen enkel mijn vast toestel mag je verwijderen.Ik heb zelf 40 jaar bij proximus gewerkt (belgacom).Mijn pernr is 036660 want normaal moet ik nog van kortingen genieten.Hopend op een positieve afloop wil ik jullie al bedanken.Met vriendelijke groet Dirk Van Herck0477617225d.vanherck@skynet.be
Geachte, Ik zou graag twee mailboxen sluiten. Kan u me via pm antwoorden? Met vriendelijke groeten en dank, Andrea Cornand
Sinds gisteren 13hr geen internet meer. Bellen naar 0800 lijn geeft een bandje dat meld 'mogelijks een incident op het netwerk' en haakt dan in. Niet echt klantvriendelijk. Wat is er gaande en voor hoe lang nog?
Ik wou van onze huidige pack, tuttimus, nu omschakelen naar flex Netflix om te kunnen genieten van het voordeel voor de tv aan 69€.Echter bij aanvraag bleek de actie niet mogelijk te zijn voor ons.Nu overweeg ik een aansluiting te vragen op de naam van mijn vrouw en tegelijkertijd die om mijn naam meteen op te zeggen. Ik lees nergens voorwaarden dat je bijv. Om in aanmerking te komen de laatste tijd geen aansluiting mocht hebben op het adres dus mij lijkt dit te lukken niet? Als er vanzelf geen aanbod is voor bestaande klanten doen we het zo maar... Iemand een idee/tip/ mening?
Beste PXM,Zoals jullie ongetwijfeld weten is sinds kort iOS14 beschikbaar op Apple apparaten, 1 van de nieuwigheden is dat je verder kan kijken (op sommige apps) naar je programma terwijl je verder kan werken / social media raadplegen / chatten.. etcetera etcetera…Voor de moment merk ik op dat dit nog niet mogelijk is met de Pickx-app. Behoort dit tot een mogelijke update van de app? Ik zou het alvast heel fijn vinden. Hierbij een screenshot van een andere app die dit al mogelijk maakt. Met vriendelijke groeten,Matthias
Beste,ik probeer mijn skynet email de configureren in outlook 2016 professional.Na alle topics hier gelezen te hebben en uitgeprobeerd lukt het nog steeds niet.Na het ingeven van het emailadres en verbinden kom ik onmiddellijk bij de geavanceerde installatie terecht.Hier selecteer ik imapInkomende email: imap.proximus.be poort 993 ook geprobeerd met imap.skynet.beuitgaande email: relay.proximus.be poort 587Wanneer ik dan verbinden klik, paswoord ingeef begint hij voor te bereiden waarna ik de melding krijg dat er iets is misgegaanBij de versleutelmethodes heb ik al alles geprobeerd, geen van de keuzes brengt een oplossingHeeft het te maken met mijn ...@skynet.be adres? Iemand gelijkaardig probleem gehad? mvgBart
Hallo! Ik heb internet van proximus en ik surf via wifi op mijn HP Envy laptop (Windows10).De laatste dagen valt mijn verbinding vaak weg, soms na een uur, soms na een dag. Het wifi netwerk is niet meer te vinden in de lijst van beschikbare netwerken (wel andere netwerken van de buren). Wifi valt nooit weg op mijn smartphone/ pc van vriendin/ smartphone van vriendin.Als ik de modem (B-box 3V+) reset via de resetbutton onderaan dan komt het netwerk terug tevoorschijn in de lijst en is de verbinding hersteld. Tot die na een tijd terug onverwachts wegvalt. Volgende stappen heb ik al ondernomen:computer herstart modem herstart modem reset instellingen nagekeken op pc netwerkadapter op pc up-to-date nagekeken ipconfig , ipconfig /release , ipconfig /renew stappen in CMD venster Alvast bedankt voor de hulp,Laurens
Ik gebruik het programma blue Iris voor mijn camera’s te zien via mijn netwerkje.Hier zit een browser bij die automatisch een webserver aanmaakt, zodat je via een bepaalde poort op je interne netwerk deze site kunt raadplegen en kan zien wat er op de camera gebeurt (zie voorbeeld in het plaatje onderaan).In mijn geval 192.168.1.39:7070 De poort kun je zelf kiezen, ik had hier ook poort 81 kunnen pakken.In blue iris kan ik zeggen dat deze naar buiten gepoort moet worden, In dat geval moet ik op mijn bblox3 aangeven dat ik port forwarding wil gebruiken.Dat heb ik op deze manier gedaan Status Actief Dienst Protocol Externe poort Begin Externe poort Einde Interne poort Interne host Externe host Beschrijving OK Ja Geen TCP 7070 7070 7070 192.168.1.39 Om het even BlueIris Maar wat ik ook doe, via mijn externe IP adres op poort 7070 krijg ik altijd de melding: This site can’t be reach
Beste Ik heb mijn gsm al 2 maanden en sinds het begin doet mijn toetsenbord het niet zo goed.Als ik bv wil klikken op i k of n dan doet die het soms niet, maar de laatste paar dagen doet die het helemaal niet meer.
Ik heb de RF functie op mijn Proximus-afstandsbediening kunnen activeren. Het enige wat niet lukt is de decoder (en tv) aanzetten met de afstandsbediening sinds ik deze functie heb geactiveerd. Ik moet de decoder via de knop op het apparaat aanzetten (de tv gaat dan aan door de HDMI-verbinding).Hoe kan ik toch de Proximus-afstandsbediening gebruiken om de apparaten aan te zetten, maar ook de RF functie blijven gebruiken?
Beste,Vandaag een nieuwe tv Philips (android-tv) 50PUS8545/12 en een nieuwe proximus decoder (android).Werkt naar behoren buiten het feit dat er constant een “knetterend” bijgeluid aanwezig is in het geluid.Dit krijg ik slechts weg als ik de hdmi-kabel (nieuwe bijgeleverd bij decoder) uittrek en terug steek TIJDENS dat de tv en decoder spelen.want als ik nadien de toestellen uit doe en terug aansteek is het probleem daar terug..TV staat juist afgesteld en dit geluid is er niet als ik overschakel naar andere bron.heeft iemand dit ook al voor gehad of is dit een gekend probleem ?
Hoi, Wie weet hoeveel men via proximus kan betalen in de playstore?Ik wil iets van 59 euro betalen maar dan zegt hij dat de limiet is overschreden.Kan dit ergens ingesteld worden? Ik heb een flex abonnement… Alvast bedankt voor uw reactie.Groeten,Danny
Ik krijg sinds enkele dagen de melding dat ik een nieuwe b-box kan bestellen,maar raar maar waar zoals altijd werkt het boeltje weer niet ,bellen naar het 08 00 nr hahaha even (1u) wachten aub en boem geen contact meer ,zit nu al bijna 4 dgn zonder deftig internet met de box 2 gisteren over een hele dag mss 1u online kunnen zijn via wifi ,bedankt proximus ,werk van thuis uit zeggen ze dan ,geweldig goed als je internet niet deftig werkt,mss nu toch tijd om over te stappen naar een andere provider,of anders los dit aub op en anders doe ik het zo,geen deftige wifi ,jullie geen geld,betaal ik mijn factuur niet tot het in orde is
Beste forum-leden,Ik zit met een probleempje wat nog al vrij irritant is. Het betreft een probleem met de 2de tv op mijn kamer. Bij ons thuis hebben wij 2 tv's 1 in de woonkamer en 1 op mijn kamer zodat ik tv kan kijken als mijn ouders tv aan het kijken zijn. Echter duiken er regelmatig problemen op op de 2de tv, de problemen duiken op wanneer ik op mijn gsm iets binnen krijg van vrienden of als ik iets naar u stuur (bv een snap) + als de tv in de woonkamer aanstaat. Dan hapert de 2de tv niet normaal. Echter als de tv in de woonkamer uitstaat of ik niks op mijn gsm doe dan verloopt alles goed. Op de website van Proximus stond dat we met 2tv's gelijkertijd naar hd zenders konden kijken dus ga ik ervanuit dat ik dan ook wel nog op internet kan als de 2 tv's aanstaan. Technische informatie:-Vdsl2 (volgens PX 30mpbs lijn al heb ik speedtesten gehad dat ik rond de 50mpbs zat maar meestal tussen 30 en 40mpbs)-Bbox3v+-2× v7 decoder-1ste decoder aangesloten op bbox3v+-Wifi bridge voor 2de deco
Waarom heb ik zo’n beroerde snelheid met fiber. resetten van modem helpt niet, pc is verbonden via wi-fi
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.