Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
In september komt de streamingdienst Disney+ in België. Zou het mogelijk zijn om dit te kunnen ontvangen via Proximus decoder , net zoals Netflix. Ik ben tevreden over Netflix via Proximus en zou er graag Disney+ ook bijnemen. Het zou echt groot voordeel zijn via Proximus. kunt u dit navragen of dit mogelijk word in de toekomst en ze er mee bezig zijn.
goedemiddag...dit is nu de Xtal keer dat ik hier een storing meld...ook per telefoon en zelfs per brief heb ik dit gedaan.Mijn problemen dateren al van vorig jaar ergens in de zomer...er is vanalles gedaan door de techniekers op afstand of hier ter plaatse maar dit alles zonder resultaat en dit over verschillende maanden!!!de laatste maal dat men hier is geweest heeft de technieker ALLES veranderd, de decoder, de modem verwisseld met nieuwe toestellen, de wi-fi booster op een andere plaats gezet, alle onnodige kabels(volgens hem) verwijderd en ook de vrouwelijke stekker in de muur vervangen...dit was super want gedurende ± 2 weken was het tv kijken zonder storingen tot het opnieuw begon...terug aan de telefoon met als resultaat dat ik niet Eén persoon aan de andere kant van de lijn kreeg maar DRIE personen en die zouden het oplossen...helaas zonder resultaat...dus terug een technieker van het hulpcentrum aan de lijn en die stelde echt ‘DOMME’ vragen, vragen die de andere personen ook g
Beste,Zelf heb ik ondertussen wel al een V7 ontvangen maar op kanaal 58 wordt de melding gemaakt “Je apparaat is niet compatibel met deze versie”. Komt dit nog in orde voor start uitzendingen?
Beste,Ik heb mijn abonnement stop gezet op 1/9/20. Op 16/10 heb ik gevraagd mijn nummer terug in dienst te stellen, met het oog op een pay and go later. (Ik heb dit tot heden nog niet gedaan). Vandaag krijg ik een aanrekening van 59 euro (wederindienstname van mijn nummer !!!) en nog eens 8,12 euro abonnementskost (waar ik nul service voor heb gekregen, want geen mogelijkheid om te sms’en of te bellen, noch 4G te gebruiken… Ik ben student, heb geen inkomen momenteel dus dit is veel geld voor mij, waar ik niets voor ontvangen heb. Ik hoop oprecht dat u dit ongedaan kunt maken.Met vriendelijke groet, Alma Braeckman
Sinds woensdag geeft mijn modem geen Wifi 5.0 signaal meer, enkel nog het 2.4.Ik ben in de settings van de modem gaan kijken, en er staat enkel nog de 2.4. Hoe kan ik het 5.0 signaal terug krijgen ? Ik heb de modem al een paar keer af en weer aan gezet, maar dit helpt niet.
Op 2 november werden mijn diensten afgesloten , incl website .Op dat moment konden wij bewijzen dat de faktuur betaald was op 29 oktober . Alle diesten werden open gesteld .Nu werd ik opnieuw afgesloten op 10 november . We hebben een horecazaak welke verplicht is te sluiten en nu werken we met take away .Ik contacteer de boekhouding , welke de betaling terugvinden , op 2 november . Ik krijg te horen dat ik onterecht afgesloten ben , en dat ze de diensten onmiddelijk gingen open zetten .Op 10 november nog een 14 telefoons gedaan omdat de ene dienst niet kan activeren zonder een bericht van de andere dienst . Tot ineens de boekhouding gesloten was , en ik dan maar moest wachten tot de dag later . Dag later is natuurlijk 11 november , dus gesloten . Vandaag terug contact genomen rond 8 uur , tot op heden , 4u later nog steeds geen diensten .Aangezien de website ook gedeactiveerd is , zijn de gekoppelde e-mail adressen ook niet in dienst .Met als resultaat dat ik op 10 , 11 en tot nu geen
Ik was - wegens een onzettende trage verbinding op mijn 2de adres - al geruime tijd aan het overwegen om over te schakelen op een 4G modem, toen ik , na veel opzoekingen, ontdekte dat er voor mij blijkbaar een VDSL2 mogelijkheid beschikbaar was. Na contactname met Proximus, komt er nu volgende week een technieker langs om de bbox2 over te schakelen (?). Eerste opmerking terzake: waarom ik dit na 2 jaar zelf heb moeten ontdekken, ipv deze omschakeling gratis en direct aan te bieden, is mij een raadsel. Soit…Ik kijk nu nog altijd TV Vlaanderen, maar zodra ik een snellere verbinding heb, is het de bedoeling om dit abo op te zeggen en TV te kijken in mijn buitenverblijf via Pickx. (Google Chrome Cast).Thuis heb ik immers een All in pakket.Ik spaar de kost van het TV Vlaanderen abo uit en beschik hopelijk over een stabielere verbinding (met TV Vlaanderenn is er altijd wel iets).Ik vrees echter dat groter gebruik van internet mijn Internet Start pakket van 100 gb in het buitenverblijf zal o
beste ,enige tijd geleden telefonisch de optie free calls international aangevraagd!!!nu de factuur gekregen voor deze maand en de optie is gewoon niet zichtbaar op factuurnu ik telefonisch het al aangevraagd heb vraag ik het langs deze weg nog eens aan want ik heb geen goesting om nog eens een uur aan de lijn te hangen.
Beste, ik heb al 3x een klachtenformulier ingevuld. Tot op heden heb ik geen antwoord mogen ontvangen.Situatie: ik heb een bedrijfsgsm, doe zoals zovelen aan telewerk, maar heb gewoon geen of amper mobiele ontvangst. Vandaag heb ik in de gietende regen in mijn tuin mijn afspraken per telefoon +/- kunnen uitvoeren. Mijn werkgever heeft ook reeds een klacht bij jullie ingegeven, ook hier zonder gevolg. Blijkbaar zou een mobiele extender het probleem kunnen oplossen. Zowel mijn werkgever als ik zelf zijn van mening dat het abonnement waarvan ik geniet moet volstaan om voor een degelijke ontvangst te zorgen. Indien jullie diensten niet naar behoren werken en ik hierdoor mijn job niet kan uitvoeren, dan verwachten wij een oplossing van jullie, zonder de klant op extra kosten te jagen.
Is of komt er een affinity korting voor het nieuwe epic combo? Ook wil ik melden dat het onmogelijk is epic combo te bestellen . Loopt steeds vast met de melding dat je bestelling niet online kan verwerkt worden. Krijg dan een e-mail dat ik nog een winkelmandje heb. Ga ik naar dat winkelmandje dan krijg ik de melding dat het winkelmandje wordt leeggemaakt. Verschillende browsers gebruikt. Ik wil via het bestelproces te weten komen welke kosten er zijn om over te schakelen,misschien kan ik via deze weg te weten komen. Is er een activatie kost voor bestaande klanten? Klopt het dat de Nederlandse publieke omroepen niet te zien zijn via epic combo. mvg
Ben via my e press geabonneerd op HLN digitaal. Zie echter my e press niet staan onder "mijn producten" in my proximus. Of komt dat niet onder mijn producten.?
Beste, Ik kijk via de app tv. Deze loopt telkens vast. Moet steeds laden. Een serie of film kan ik nooit volldif zien. Dit is niet de eerste keer. Zeer storend.
hallo..mijn dataverbruik op myproximus app (android) en website klopt in de verste niet met de werkelijkheid..volgens de app en de website zou ik op dit moment 2.6gb/3GB data verbruikt hebben,deze hoge waarden zijn bij mijzelf en ook bij mijn ega (2.9gb/3gb) (beiden met het extra 3gb datapack)..mits wij ons zelf alle onnodige verplaatsingen besparen en we eenmaal per week naar winkel gaan (met waze) kloppen deze cijfers totaal niet..als ik in mijn telefoon mijn dataverbruik (mobiel) nakijk dan geeft deze keurig 250mb aan wat kan kloppen (paar uurtjes waze/mail per week in de auto).kloppen de cijfers in de app wel en worden deze gereset (wij hebben het gevoel van niet).screens bijgevoegt van de app en het verbruik op mijn telefoon)..mijn nummer heb ik gebluredScreen telefoonScreen app
Sedert 1 november kan ik niet meer inloggen op mijn Cloud 100 GB, niet met de PC-app, en ook niet met de android-app op mijn smartphone. Ik krijg altijd de foutcode 2055, en op mijn PC krijg ik regelmatig meldingen dat Cloud geen verbinding meer kan maken met de configuratieserver. Als ik kijk onder produkten in “my proximus” dan zie ik naast de oorspronkelijke cloud 100 GB ook een cloud 10 GB staan, met dezelfde login. Zorgt dit soms voor problemen? Ik kan wel nog mijn bestanden zien staan via de weblink, maar die worden niet meer automatisch bijgewerkt.
Hallo, Regelmatig valt de wifi op onze verschillende apparaten voor een paar seconden weg. De laatste dagen gebeurt dit meer en meer wat voor heel wat frustratie zorgt.Wat kunnen we doen om dit op te lossen? Met vriendelijke groeten, Jeroen De Munter
Graag ook online (proximustv.be en Pickx app) de TV Replay-mogelijkheid toevoegen voor de Studio 100-zenders Njam!, Studio 100 TV en Studio 100 Hits. De kinderen en koks zijn u dankbaar! :-) Mvg
Hallo, Even een korte situatieschets. Ik ben verhuisd naar een woning waar we verschillende kleine renovatiewerken hebben uitgevoerd. Bij het aanleggen van extra stopcontacten heb ik ook in iedere kamer internet kabels met een muurfiche laten aanbrengen.Gelukkig maar want vandaag is de Proximustechnieker langsgekomen om de Wifi/digibox aan te sluiten. De router staat nu in de garage geïnstalleerd, met praktisch geen signaal op de bovenverdieping. De poorten van de router zitten allemaal vol met de kabels voor de fiches op de kamer, deze zijn dus aangesloten. Hoe kan ik deze fiches nu gebruiken om de problemen op de bovenverdieping op te lossen?Ik dacht aan Access points maar dit blijkt nog niet zo een simpele oplossing te zijn? Meshsystemen vermijd ik in eerste instantie liever (tenzij dit gewoon de makkelijkste optie is) en Wifi Boosters/Powerlines lijken me dan weer overbodig door de muurfiches. Een ideale oplossing als leek leek mij een Plug-en play Access Point die je op de kast ka
Vandaag 10 november in TotaalTV : Aanbieders tv en internet willen van oudere abonnementen af. Om dit te doen gaat PX vanaf 1 januari 2021 de prijzen van oudere abonnementen met maximaal € 2,50 verhogen. En dit ondanks de Corona crisis. Kan goed begrijpen dat de federale regering PX niet verkoopt. Levert minimaal 230 miljoen euro per jaar op. Jammer dat PX deze klanten niet op een andere manier probeert te overhalen om een nieuw abonnement te nemen. Zelfde voorwaarden zoals nieuwe klanten deze krijgen 😷😥🤔🤗
ik heb een e mail adres van proximus gehad op mijn vorige pc, maar nu is deze pc weg en weet ik het ww van de mailbox niet meer. het lukt ook niet om mijn wachtwoord hiervan te resetten.
Jammer genoeg moet ik melden dat na de installatie een 3-tal maand geleden wij nog steeds problemen ondervinden met onze Bbox. Nu zelf ben ik geen expert hierin dus geef ik zoveel mogelijk gegevens mee en hoop ik hier een verdere oplossing te vinden, aangezien het geen optie voor ons is dat het internet 2-3x per dag volledig uitvalt. Wanneer dit gebeurt krijg ik op mijn desktop de melding dat de Ethernet verbinding geen geldige IP-configuratie heeft. Op de BBOX zelf brand er enkel nog het power lampje maar voor de rest brand of knippert er helemaal niets. Alsgevolg hebben we dus ook geen Wi-Fi of TV meer. Hebben ook al eens een volledige reset geprobeerd van de bbox en andere troubleshooting opties die we op de proximus website gevonden hebben maar zonder succes. Ik heb hier reeds een paar keer de klantendienst voor gebeld en zij hebben mij verzekerd dat er geen storing op de lijn zit en hebben de laatste keer de decoder vervangen omdat de ethernet poort hierop geen signaal meer ontvin
Ik heb een iphone 12 met een epic abonnement gekocht maar heb alleen de iphone gekregen en niet de simkaart wat moet ik doen of wat kan ik doen?Mvg
Goeiedag, heb zojuist een email gekregen van wat lijkt toch een echte proximus afzender te zijn, van een wedstrijd dat ik zowaar aan heb deelgenomen (anders zou ik het niet eens vragen). Maar zit al lang op het internet dus vind snel iets verdacht als het met winnen te maken heeft, dus vroeg me af of een medewerker uitsluitsel kan geven of dit echt is. Vooral omdat de mail ook begint met ‘Beste klant’ ipv mijn naam. En omdat ik normaal gezien nooit iets win :) Dit is de mail: Beste klant,Proficiat! Je bent één van de gelukkige winnaars van onze Enjoy!-wedstrijd. Daarom win je een 50” Samsung TV (127 cm), een PlayStation 4 en FIFA 20.Gelieve voor 09/11 deze e-mail te beantwoorden en je thuisadres erbij te vermelden. Nadat we je bevestigingsmail ontvangen hebben, sturen we alles op naar jou thuis. De levertijd bedraagt ongeveer 3 à 4 weken.Veel kijk- en speelplezier en tot binnenkort!Het Proximus-team Bedankt!
is het normaal dat onze downloadsnelheid trager is dan onze uploadsnelheid? https://pxs.speedtestcustom.com/result/a2022cb0-2341-11eb-b2d9-831150b44c2c.ditprobleem doet zich enkel voor bij wifi verbinding. deze test was op een meter van onze modem en zonder andere gebruik van internet. Heb al de wifi geoptimaliseerd via jullie programma’s maar dat mocht geen hulp baten. via kabel aangesloten haal ik wel 80+ downloadsnelheid bij de test
Mijn afstandsbediening (V4 - Belgacom) werkt niet langer optimaal. Is het mogelijk om online een nieuw exemplaar te bestellen?
Via de server van proximus tv zijn er meer dan 40 opnames verwijderd van 4/9 tem 15/9, waaronder films en episodes van series, te veel om op te noemen en ik krijg te horen, PECH, sorry we kunnen je niet helpen.Geen medewerking. Ik zou alle informatie over de verdwenen opnames moeten doorgeven. alsof ik niets beter te doen heb. Zij hebben het probleem veroorzaakt dus zij moeten het oplossen, als ze verwijderd zijn kan ik tenslotte niets zien, dus moeten ze mij eens uitleggen hoe ik dat kan meedelen wat er gewist is. Echt slim zijn ze daar niet echt.Hopelijk kan ik hier iemand vinden van de 2e lijn die uiteindelijk wat kennis van zaken heeft, want meeste mensen bij proximus hebben geen benul waar ze over spreken, ik ken er meer van maar helpen doen ze dus helemaal niet. En dit is dus zeker niet de eerste keer, maar wel de ergste. Er zijn al jaren problemen met proximus maar dit is echt de druppel. Er komt echt geen verbetering.Het is simpel geef de mensen meer ruimte om opnames voor la
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.