Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
De laatste tijd gebeurt het vaker dat ik mijn eigen website http://users.skynet.be/pr789059/ niet kan openen.
Rood lampje van internet blijft rood branden na en herstart van de modem
Goedemorgen iedereen,Wij hebben onlangs een woning gekocht dat dateert uit de jaren 50.In de garage aan de straatkant vinden we een installatie die volgens mij ook ongeveer uit die periode komt (zie foto’s).De kabel die je er rondom ziet gaan verdwijnt in de vloer, vermoedelijk naar het ‘grijze kastje’ aan de straat.Onze vraag is of we dit gewoon mogen afkoppelen en of de kabel naar de straat nog kan gebruikt worden als aansluiting bij Proximus.Alvast bedankt voor jullie reacties.mvg Timothy
21 oktober heb ik televisie en internet besteld bij Proximus, de vroegste afspraak was 17 november tussen 8u00 en 12u30. Deze werd bevestigd per mail en sms. In tussentijd hebben wij drie weken zonder internet gezeten, alle begrip voor de drukte en hebben wij dus braaf gewacht. 17 november heeft mijn vriendin onbetaald verlof genomen. Om 12u30 niemand gezien en heeft ze dus de helpdesk gebeld. Hier hebben ze haar verteld dat de technieker tussen 15u en 16u zal langskomen. Om 16u weer niemand te bespeuren. Mijn vriendin belt weer naar de helpdesk en geven onze geen concrete reden. Ze zeggen dat de afspraak wordt verplaatst naar 18 november en verzekeren ons dat de technieker zeker zal komen. Weerom bevestigd per sms en mail. Mijn vriendin neemt dus weer een extra onbetaalde verlofdag. 18 november weer hetzelfde liedje. Niemand in de voormiddag. Mijn vriendin belt terug naar de helpdesk. Opnieuw krijgt ze hier exact hetzelfde antwoord de technieker zal tussen 15u en 16u langskomen en ver
Goeiemorgen, ik had graag mijn MyProximus geactiveerd voor mijn prive gebruik thuis (tv + internet). Mijn my proximus app toont enkel het verbruik van mijn mobiel abonnement dat via mijn werk wordt geregeld. Ik kan me persoonlijk niet inloggen op MyProximus omdat ik nog geen aanrekening heb ontvangen (ik heb 6 maanden gratis dankzij bouwfirma). Mijn welkomstbrief is te oud. kan iemand me hiermee helpen? Ik zou graag via dat prive account vervolgens een wifi repeater aanschaffen. groetjes, Jacoba
Beste,Vandaag kreeg ik de mededeling dat de Samsung Smart TV niet meer op voorraad is (voor €69) voor nieuwe Internet klanten Epic.Wanneer verwachten jullie een nieuwe voorraad van dit product zodat ik ook klant kan/zal worden?GroetjesT.
Gisteren 20/11/2020 een mail ontvangen dat ik het Pack FLex Netlix zou besteld hebben, en dat ik mijn bestelling kan voortzetten door op deze link te klinken, maar wil dit pack helemaal niet.Hoe kan ik deze annuleren.Met vriendelijke groetJessie
ik heb een Philips Hue hub , het aansluiten is geen probleem, maar.. als ik kijk wordt het in de app van hue weergegeven als verbonden met cloud.dit is volgens philips niet juist.enig idee hoe ik dit moet instellen dat het niet verbonden is met cloud?dank je
9 weken geleden gebeld naar proximus, géén aansluiting. Wachttijden van 25-40 min. en niemand telefonisch te pakken krijgen. Afspraak maken voor aansluiting van internet en tv in nieuwbouw woning. Geen reactie. Op deze 9 weken uiteindelijk 6 personen aan de lijn gehad met telkens loze beloftes: ze gingen me terugbellen, planning voor aansluiting zouden ze me laten weten, werd telkens van ‘t kastje naar de muur gestuurd. Maandag zou ik videogesprek hebben met een medewerker van proximus, een half uur gewacht, NIETS! Weeral telefoneren en weeral zooooo lange wachttijden!Zondag gaan we verhuizen naar de nieuwe woning en hebben we NOG GEEN aansluiting van PROXIMUS! Wat wordt een mens zijn geduld op de proef gesteld en al die tijd en moeite om iemand van proximus aan de lijn te krijgen! Echt triestig!
Hallo iedereen,Ik heb een webserver en ssh server gemaakt maar ik kan hem niet gebruiken buiten mijn eigen HuisIk weet niet echt waat ik fout doe.Ik heb de router herstart en ik denk alle ports juist ingesteld. Alvast bedankt
Ik had onlangs een goed gesprek met een Proximus medewerker en die vertelde dat we de kabel tussen straat en huis altijd zelf mogen aanschaffen. Want alles boven (ongeveer) 2 meter zal op de factuur van de aansluiting komen te staan. Het betreft een nieuwbouw en er is dus nog niets aanwezig.Nergens vind ik echter welk type kabel dit hoort te zijn. Zelfs niet op de Proximus website. Kan iemand me helpen ajb ?
Beste, Momenteel loopt er een actie, dat je bij Epic Combo een “Kado” krijgt voor 69 Euro, Is dit ook voor bestaande klanten? Of enkel voor nieuwe? Alvast bedanktMvg,
Is Whatsapp gratis te gebruiken op mijn smartphone?Ben overgestapt van Pack Familus Minimus Mobilus M naar Mobile Flex Full ControlBij Familus Minimus Mobilus had ik als favoriete app Whatsapp aangevinkt.
De programmatie van BBC First loopt de afgelopen week volledig in het 100.De programmatie loopt achter op de eigenlijke uitzendingen. Hierdoor missen we momenteel alle series die we willen zien, zowel life (zijnde: Father Brown, Midsommer Murders, Shaekespare and Hatteway, DCI Banks, ... ) als in opname (het heeft geen nut naar deel 1 van een aflevering te kijken, als deel 2 niet volledig is opgenomen, enz ...). Alle opgenomen afleveringen van afgelopen hebben we dus gemist :-( Hiervoor betalen we niet. Gestart sinds toevoegen van reclame aan de zender?
HoiNu een weekje een v7 decoder. Gisteravond uitgezet met de afstandbediening. Sindsdien geen leven meer in te krijgen. Hij blijft hangen op de 4 animatiebolletjes en start dus niet door.Met de technische dienst alles gereset en herstart wat er kan, decoder en bbox, maar geen resultaat.Oplossing?Welk is de reden dat een splinternieuwe decoder niet kan booten of blijft hangen?Iemand?GrtjsJim
Ik heb vorige week online een GSM abonnement toegevoegd aan mij pack. 2 dagen later een SMS met m’n nieuw nummer, maar 1 probleem : we zijn ondertussen meer dan een week verder maar heb nog steeds geen sim kaart ontvangen ?!? Is het normaal dat dit zolang duurt ?
Hey,Omdat mijn vdsl verbinding wegvalt heb ik een achter bbox3 een huawei 535-232 gehangen, de router huawei 535-232 is een 4g+ backup modem dient om internet te leveren wanneer de vdsl wegvalt via 4g+ alleen hij schakelt niet automatisch over naar 4g terwijl die huawei router normaal zou moeten doen, wanneer vdsl wegvalt vraagt de bbox3 om een login via huawei router en als je daar op klikt dan krijg je de begin pagina van de bbox3 dus is de vraag is het mogelijk voorkomen dat bbox3 om een login vraagt wanneer de vdsl uitvalt?groetjes, Hugo
als mijn v7 decoder aanstaat heb ik een snelheidsverlies op mijn internet.normaal 470 op 48 . met decoder aan 430 op 46..(fiber )is dat bij anderen ook zo ?danny
Ondanks het wijzigen van de fabrieksinstellingen van de modem naar persoonlijke voorkeur netwerknaam en wachtwoord (wat ook lukt) blijft de 2.4 wifi netwerknaam fabrieksinstelling in het systeem. Mijn anti-virus (Norton) laat weten dat het onveilig is dit netwerk te gebruiken en dat ik VPN moet inschakelen. De aangepaste instellingen van de SSID zijn dan wel SAFE voor Norton. Hoe krijg ik de benaming WiFi-2.4 weg uit mijn wifi netwerk (heeft nog een zeer sterk signaalsterkte). Is dit de modem zelf die de fabrieksmatige netwerknaam draagt en kan ik dat dan wijzigen. Ik zit dus met twee netwerknamen. Wat zie ik over het hoofd?Sorry Martin maar ik kan uw reactie niet lezen dat u naliet achter mijn bericht op topic Bbox 3 netwerknaam wijzigen. Kan u nog reageren? Mvg., Mistyme
Op 31/10/2020 zijn wij verhuisd. Begin oktober belde ik reeds de Proximus klantendienst om zeker te zijn dat we op de dag van onze verhuis een actieve internetverbinding zouden hebben. Gezien het een nieuwbouwwoning betreft werd de Proximus kabel ook al reeds geruime tijd geleden binnengebracht. De eerste medewerkster die ik aan de lijn kreeg legde mij uit dat er 2 manieren waren om een verhuis aan te pakken: via een technieker, of via de optie “do it yourself” (zonder technieker). Ik had mijn oude modem en decoder nog, dus ik koos voor de optie “do it yourself”. Gezien ik geen bevestigingsmail kreeg belde ik terug waarna bleek dat er effectief geen verhuis was aangevraagd. Enkele weken later belde ik nogmaals terug om de laatste status op te vragen. Deze medewerker zou mij de dag zelf nog een bevestigingsmail sturen. ‘s Avonds ontving ik een e-mail dat er op 19/11/2020 een technieker zou langskomen. Hiermee was ik absoluut niet gediend gezien ik op 31/10/2020 verhuisde en in tijden va
hallo proximus als ik in nederland ben werkt mijn internet op mobile en als ik in belgie ben niet met verlaagde snelheid in nederland werkt het wel goed en in belgie niet ik begrijp het niet
Omdat ik op kanaal 1 geen goede wifi heb door verschillende Telenet modems die op kanaal 1 zitten zet ik mijn kanaal op 8. Dit garandeert een goede ontvangst verder van de modem. Het probleem is dat het kanaal na een paar uur weer op 1 staat. Dus als ik weer eens slechte ontvangst heb met de wifi dan weet ik dat het weer naar kanaal 1 gezet is. Het staat niet op automatisch dus waarom gaat het altijd terug naar 1. Dit is al bezig van wanneer ik deze modem in gebruik heb en ik begin dit een beetje beu te worden om telkens in te moeten loggen in de modem om mijn kanaal terug op 8 te zetten. Vroeger met de b-box 2 had ik dit niet. Wat kan ik hier aan doen zodat het kanaal blijft staan waarop ik het zet? mvg
Als ik naar Enjoy Deals wil gaan springt het scherm op mijn PC steeds terug. Experience kan ik wel openen. Ligt de fout bij PX of bij mij?
Beste,De aannemer heeft een fout gemaakt en trok geen “Proximus” data kabel naar het appartement vanuit het lokaal met proximus aansluiting, er ligt wel een coax kabel.Is het mogelijk om via een Hirschmann Inca 1G te werken.Aan de kant inkomende proximus connectie (DNS signaal) 1 module voor “vertaling” DNS naar COAX signaal, in het appartement 2de module van COAX signaal naar DNS, hier verbinden met modem.Bedankt voor je antwoord.
Hallo,Ik zoek hulp met betrekking tot NAT op BBox 3v+.Proximus heeft onlangs mijn BBox 3 (Technicolor) vervangen door BBox 3v + (Sagemcom) om problemen met VoIP op te lossen. Met de nieuwe box is er inderdaad betere ondersteuning voor VoIP, inclusief DECT. Maar de nieuwe BBox 3v+ breekt al mijn lokale servers. Er is geen meer toegang an de lokale servers. De box ondersteunt goed DynDNS, dus u kunt een FQDN toewijzen aan uw openbare IP; evenals NAT port forwarding. Maar die NAT-regels hebben geen effect op lokale apparaten (bijvoorbeeld je gsm over thuis WiFi) in het geval van BBox 3v+. Het werkte goed met de BBox 3 (Technicolor) maar niet meer met de nieuwe BBox 3v+ (Sagemcom). Als ik op de forums kijk, heb ik veel anderen zien klagen over hetzelfde probleem. En niet alleen voor Proximus, maar ook voor Telenet. Het technische probleem wordt beschreven in de wiki als “hairpinning (NAT loopback)”:https://en.wikipedia.org/wiki/Hairpinningen ziet eruit als een must-have optie op alle resi
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.