Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Hallo mijn smartphone Samsung s9 met abbonement verloopt op 11 dec 2020 ,graag had ik die nieuwe Samsung die je kan ontvangen met Black friday met abonnement al hebben of kan dat pas na 11dec als de huidige verlopen is Grtz
Beste Proximus, De doorverbinding op de lijn van mijn schoonvader moet heel dringend worden stopgezet (wat normaal al in orde zou moeten zijn!). Deze man is 86 jaar en betaalde al meer dan 2 jaar (dat wij nu kunnen zien) voor een vaste lijn bij Proximus en eentje bij Orange. Deze bij Orange heb ik op 30/4 stilgezet. Op 30/4 heb ik ook gebeld naar de klantendienst van Proximus en daar wisten ze me te zeggen dat mijn schoonvader reeds zijn telefonie bij Proximus was. Er zouden zich dan ook geen problemen voordoen wanneer ik het contract bij Orange zou stilzetten. Niks is minder waar. De man moet wanneer hij wil bellen eerst een prefix van het nummer 1551 drukken en daarna het nummer die hij wil bereiken. Deze man is 86 en heeft een telefoon met allemaal voorgeprogrammeerde nummers, als gevolg kan hij nergens naartoe bellen. Dit is nu reeds van donderdag 7/5 dat me beloofd werd dat dit in orde was. Vandaag nog steeds niet in orde. Wanneer ik naar jullie bel dan sturen ze me van het kast
Ik heb een paar dagen geleden de cloud app weer op pc kunnen installeren en gebruiken. Heerlijk!Maar... Nu merk ik dat de foto's van mijn nieuwe gsm niet meer gesynchroniseerd worden. Wel de foto's die ik via Social media krijg en post, maar niet die ik zelf maak. In de cloud app op mijn gsm worden ze ook niet getoond. Zou het kunnen dat de app niet zoekt naar de DCIM folder en stopt bij de pictures folder?Herkenbaar voor iemand?
Beste Ik kan de Philips Hue bridge niet aansluiten aan de router. Er komt geen verbinding tot stand.Komt dit omdat wij een router hebben voor Fiber of heeft dit er niets mee te maken? Enkel bij de eerste poort op de router (verbonden met de modem) branden er lampjes bij de drie andere gaan er geen branden.bij voorbaat dank mvg Stefan
Hallo, ik vraag mij af of een wifi booster echt nodig is om een tweede decoder aan te sluiten als de afstand tussen beide toestellen maar een paar meter is, weet iemand dit?
sinds ik mijn v7 decoder uiteindelijk heb mogen ontvangen ging de installatie vanzelf. Maar nu is de zender TLC verdwenen. Contact gemaakt in de winkel (wijnegem) en hier vertelde ze me dat dit niet zou mogen. Ik ging opgebeld worden door de technische dienst. belletje gekregen maar geen gepaste oplossing. Zou toch niet mogen. Dus nu al verschillende weken geen TLC en vrouwtje ontevreden dat ik decoder heb gewisseld. Hoe los ik dit op??
Ik zou graag de SIP-ALG uitschakelen op mijn router. Ik kreeg van Proximus instructies hoe ik naar de settings geraak maar om meer uitleg te krijgen waar ik deze setting kan uitschakelen moet ik blijkbaar betalen? Weet iemand hoe dit moet? Ik werd geadviseerd om dit uit te schakelen omdat dit mogelijks de reden is waarom Voice Chat in bepaalde apps niet werkt. Iemand advies over hoe ik dit moet doen? Ik vind deze setting niet direct terug bij de router settings. Alvast bedankt!
Ik had uit veiligheid mijn mails van mijn proximus e-mail naar Google mail gezet omdat ik geen mails kon versturen, nu zou dit probleem van het verzenden in orde moeten zijn en had ik graag mijn mails terug willen zetten naar mijn proximus e-mail, maar het lukt mij niet zou er iemand mij eens kunnen helpen aub want ik zou dringende mail moeten kunnen beantwoorden, hartelijke dank voor de hulp.Groetjes,François De Smedt.
Beste,Ik zie in mijn boekhouding dat er een bedrag betaald werd aan Proximus van 369 EUR op 2/1/2020. Ik vermoed dat dit foutief betaald werd, want ik vind hiervoor geen factuur terug.Ik ben begin dit jaar klant geworden en heb toen samen met een abonnement ook een smartphone aangekocht. Hiervoor is er nog een betaling gedaan van 462,53 op 3/2/2020 en is er wel een factuur. Alle overige betalingen en facturen zijn ook correct.Ik vermoed dus dat deze betaling ook voor de smartphone bedoeld was, maar dat hier iets is misgelopen.Kan u dit nakijken en mij het bedrag terugstorten?Ik heb geprobeerd dit telefonisch te regelen met de helpdesk, maar de eerste keer werd ik te woord gestaan door een incapabele en botte persoon die mij om het factuur van die betaling vroeg en dus nog maar de vraag niet kon vatten en de telefoon heeft neergelegd. De tweede keer was het een vriendelijke en behulpzame persoon die de vraag verder stuurde intern en mij in wacht heeft gezet, maar na in tijd dan heeft ne
min B box 3 valt tot 3 maal per dag volledig uit.een volledige reset haalde niks uit.heel vervelend met het vele thuiswerken
Ik heb per 1 december mijn contracten (tv en internet) opgezegd wegens een verhuizing naar het buitenland. Omdat ik na 1 december niet meer in België ben, wil ik graag voor die tijd mijn decoder inleveren. De klantenservice zegt echter pas na 1 december instructies te kunnen geven voor het opsturen van mijn decoder. Op het moment zijn de proximus shops alleen op afspraak open en bovendien hoor ik wisselende verhalen over of proximus shops een decoder/modem zomaar aannemen. Ook is het me niet duidelijk of ik alleen m'n decoder of ook m'n modem moet inleveren (staat geen huurprijs voor op mijn factuur). Wie kan mij helpen met duidelijke instructies?
Sinds enkele weken geleden valt af en toe het internet weg, dus ook wifi en beeld op de televisie, het beeld wordt dan blokkerig of bevriest.We hebben alle stappen ondernomen met onze bbox: heropstarten, resetten,… het helpt dan voor enkele uren om daarna terug op regelmatige basis uit te vallen. Wij zijn pas nieuwe klanten bij proximus, de bbox is dus ook gloednieuw. We zijn ten einde raad… iemand die oplossing weet?
Vorige week vrijdag telefonisch verandert van Tuttimus naar Flex premium. Maar tot op heden vinden wij daar in ons dossier niets van terug ?
mijn krediet van mij pay en go kaart verdwijnt zonder gebruik ervan te makenheb gratis verbruik en toch wordt dit niet gebruikt en gaat het van mijn tegoed afheb al geprobeerd om mobiele data af te zetten maar dan nog gaat er geld van mijn tegoed hoe kan ik dit oplossen vroeger andere gsm gehad en nooit problemen
Waarom heb ik in November 2 aanrekeningen?
Hallo, We hebben een tweede verblijf in de Ardennen. Ondanks ik het melde bij de bestelling werd de V7 decoder geleverd met Waalse zenderlijst.Gezien op de V7 decoder de optie om individuele zenderlijst aan te passen er niet is vroeg ik mij af of de Vlaamse zenderlijst kan ingesteld worden? Menu’s al doorlopen maar niets gevonden. Dus hoop ik dat Proximus dit zelf kan instellen. Er werd ook een tweede decoder besteld, hopelijk kan daar direct de goeie zenderlijst ingesteld worden.
beste, ik heb een half jaar geleden een iphone 11 met abbo gekocht via de online webshop.plots reageert de touchscreen niet meer.is het mogelijk ergens mijn factuur of garantie te verkrijgen wegens ik deze nergens kan vinden.
Zijn er hier mensen die geregeld telefoon krijgen vanuit buitenland meestal vanuit Ierland, Italië, Engeland. Hoogstwaarschijnlijk oplichters.
Omdat ik me zo begin te ergeren aan de oplossing en antwoorden welke men krijgt van Proximus Support indien men geconfronteerd wordt met een storing, start ik deze topic met de bedoeling zoveel mogelijk gedupeerden te verzamelen. Ikzelf zit al negen dagen zonder telefoon, en steeds uitvallend internet en Tv. Tot op vandaag kan men mij nog niet concreet zeggen wanneer het opgelost zal zijn. Als we de klachten bundelen, kunnen we deze overmaken aan een derde partij die wel graag gehoor en aandacht zal willen besteden aan dit onprofessioneel optreden van Proximus. Alle klachten zijn welkom.
Wij hebben een actief abonnement Norton Security 5, maar ik krijg het bericht dat er een interne fout is opgetreden en dat het abonnement niet kan geverifieerd worden ik heb verschillende keren remove en reinstall gedaan via my proximus = werkt niet. Dan geprobeerd om reinstall te doen via norton en activatiesleutel in te geven = werkt nietal 2x naar proximus gebeld ze sturen mij door naar norton, norton gebeld die sturen mij terug naar proximus. In otaal bijna 2u in de wachtrij gehangen.Nu heb ik een mail moeten sturen naar de support, dit is echt niet meer serieus en het resultaat is geen oplossing voor mijn probleem.
Misschien een domme vraag, maar die mogen d.r ook zijn. Voor de keuze voor een bijkomend GSM abonnement heb ik me laten leiden door een abonnement unlimited. Blijkt echter dat de limiet 35GB is en dan naar 500mbs. Waarom noemt het dan unlimited? Het betreft dus een 35GB abonnement. Op zich is uiteraard veel, maar niet als je hierop moet telewerken.
Hallo , Op 17/11 bestelde ik een Smartphone via de website en stuurde de gevraagde documenten door.Ik kreeg een bevestiging van goede ontvangst van deze documenten.Het bestelnummer is: R4WEBSHOP009******Mijn Klantnummer is: 608******Op de volgpagina staat al de hele week “ Je pakket wordt klaar gemaakt “ Maar verder gebeurt er niets !Graag meer informatie aangaande de levering ? M.v.g Filip
Op 15 december verhuis is. Ik vond dus dat het op 7 november een goed idee was om klant te worden bij Proximus, zodat ik tijdig alles kon regelen en dat ik zeker internet/TV zou hebben als ik in mijn nieuwe stekje zit.Het heeft even geduurd maar ik ben klant geworden die dag (wel via de telefoon want onze ‘online’ afspraak is niet opgedaagd). Ik bestel een nieuwe iPhone, Microsoft Surface, een abonnement met vanalles en nog wat.Normaal moest het zo lopen: ik zou een mail krijgen ter bevestiging (heb ik ontvangen), daarna een mail om mijn persoonlijke gegevens (identiteitskaart...) door te sturen en dan een afrekening waarna we een technieker konden inplannen en ik mijn toestellen zou toegestuurd krijgen.Dat ging minder vlot. Ik heb de mail voor mijn identiteitskaart ontvangen (op maandag 9 november) en onmiddellijk beantwoord. De volgende dag nog telefoon gehad of ik dat doorgestuurd had. Op vrijdag krijg ik weeral deze mail… toen maakte ik me toch lichtjes zorgen want blijkbaar nog st
We hebben nu Familus met een 2de decoder en Netflix.We gaan een smartphone kopen en willen overstappen naar Flex Netflix , daar zit een mobile in.Kunnen we dat online doen ?Ik kom altijd op de pagina met de promo’s en kan dan een geschenk kiezen. Dat is voor nieuwe klanten.Wij zijn al jaaaaaaren klant.Met dank voor uw hulp.Christiaan.
Mijn cloud zit vol en zou graag eens wat plaats maken. Helaas kan ik niet op de cloud met error 2055.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.