Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Als we met 2 gezinnen tickets reserveren? Kunnen we dan naast elkaar zitten?
Hallo allemaal, Ik was tv aan het kijken en opeens komt er te staan dat iemand ‘screen share’ wil doen. Dit is men buur namelijk, omdat ik zn naam herken. Moest dit niet via hetzelfde wifi netwerk zijn om te werken? Of kan dat ook anders? Enige info is welkom. Bedankt!
Sinds een paar weken heb ik een probleem met een V5 Compact decoder.Soms blokkeert de decoder (reageert bvb niet wanneer ik van zender wil veranderen, maar wel op de functie “TV Guide”) enige oplossing is dan een reset van de decoder, maar dit werkt niet altijd van de eerste keer.Sinds een 3-tal weken is de decoder dagelijks wel eens geblokkeerd. Soms opgelost door de stroom van de decoder uit te zetten, en weer op te zetten. Maar soms dien ik een paar maal reset te doen. Onvoorspelbaar.Sinds gisteren is het me nog niet gelukt om de decoder weer aan de praat te krijgen (Oook modem en dergelijke reeds aantal malen herstart).
Heb recent een nieuwe decoder gekregen met de vraag de andere terug te sturen. Hiervoor heb ik evenwel geen retourgegevens gekregen per mail zoals de instructies bij de nieuwe decoder zeiden. Hij ligt hier in zijn doos te wachten. Nu krijg ik melding dat ik een factuur krijg voor die decoder. Erg teleurstellend. Ik zou graag dan retourgegevens krijgen en geen factuur.
HiAfgelopen vrijdag hebben we All Sports aangevraagd met de 1 maand gratis proef. Tot op vandaag hebben we nog steeds niets kunnen bekijken. De zenders worden niet toegevoegd op de TV en ook online kunnen we niets bekijken. Telkens wanneer ik klik op een match wordt er gezegd dat we het pakket moeten activeren om te kunnen kijken en wanneer ik dan doorklik staat er dat het pakket al geactiveerd is. Wat kunnen we hieraan doen? Met vriendelijke groeten
Kort na de ruil v5 naar v7 hebben we regelmatig last van haperingen in het beeld, zwart beeld kortom onkijkbaar. Heb er al vanalles over gelezen op het forum. Wanneer komt proximus met een fix? Reeds reset, herstart, modem etc nagekeken…Apps werken prima. Voorlopig kijk ik pickx via de chromecast functie op mijn v7 welk beter lijkt te werken... mvg en dank,
Beste Ik kocht voor mijn dochter een Iphone 12 en er was sprake van een black Friday cashback. Het toestel is ontvangen maar nergens is er info over het verkrijgen van de cashback.Waar kan ik die cashback aanvragen? Mvg Filip
ik heb nu fiber boost 1 gb maar ik haal maar 700mbps.iets mis ? ik werk met kabel.danny
Dag forumleden,Proximus heeft onlangs een fiber aansluiting binnengebracht en een nieuwe bbox 3v+ geïnstalleerd..Dit resulteerde in het opnieuw configureren van mijn beveiliging en randapparatuur. Echter lukt het mij niet om mijn (2wire lowi) digitale meter uitlezer te configureren. Ik zie hem wel terug in mijn router als ik inlog en die is ook geconnecteerd. Het probleem zit er hem in dat ik hem niet rechtstreeks kan benaderen door zijn IP adres in te voeren. Voorheen lukte dit probleemloos.Is er misschien een extra veiligheid ingebouwd in de bbox 3v+?Is er iemand van jullie die hetzelfde heeft voorgehad en hoe werd dit opgelost?Alvast bedankt.Fijn weekend.ONDERTUSSEN IS HET OPGELOST!
Hallo, Vandaag contact gehad met Proximus met de vraag als ik ook pickx tv kan kijken op mijn smarth tv zonder decoder van Proximus, eigenlijk zoals op mijn smarth iPhone, maar ik vind geen applicatie in play store van Google.
Voorheen haalde ik gemakkelijk 90+ Mbps. Sinds enkele weken haal ik maximaal 25+ Mbps.Zie afbeelding; Ik gebruik altijd een UTP-netwerkkabel. Ik heb reeds naar Proximus gebeld, ik heb alle kabels opnieuw ingestoken, de reset van het apparaat uitgevoerd en de lijntest werd alsook door Proximus uitgevoerd. Hieruit bleek echter dat er inderdaad iets niet klopte. Ik heb ook de B-box 3 Sagem tool 0.13 geprobeerd maar zelfs daar geraak ik niet in. Zie afbeelding; Wat wel vreemd is, is dat mijn Ethernet verbinding een WiFi naam heeft. Misschien verklaart dat iets?
Beste,Wij hebben zeer slechte tot geen verbinding op de eerste verdieping en zeker op de 2e verdieping ook geen verbinding.Een idee om dit te verbeteren.Onze buren hebben wel telenet. Misschien dat dit ook wel kan een oorzaak zijn van de slechte verbinding. Niemand een oplossing voor dit probleem?
Als ik de cloud app voor desktop download, installeer en probeer op te starten krijg ik alleen maar een knipperend (aan-uit) inlogscherm. Ik kan dus geen inloggegevens invoeren. Ik heb de app al verschillende keren verwijderd en weer gedownload en de computer weer opgestart, zonder enig effect. Wie kan mij helpen?
Ik zou graag een pay en go kaart aanvragen online, maar ik zie nergens staan welk grote kaart je kan kiezen hier “”https://www.proximus.be/nl/id_cr_prepaid_cards/particulieren/mobiel/prepaidkaarten.html””iemand hulp aub
Kan niet inloggen met chrome Versie 87.0.4280.88 webpagina https://www.proximus.be/ypa/ blijft draaien met melding “pagina wordt geladen”cookies, cache en geschiedenis gewist pop-ups toegestaan op https://www.proximus.beGeprobeerd met firefox alsook de apt : alles werktIs er soms een instellingparameter in chrome dewelke veranderd moet worden ?mvg
Beste,Wanneer is de dienst Happy House weer beschikbaar voor particulieren ? https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_happyhouse/particulieren/blog/news/service/gratis-analyse-internet-tv-telefonie.html
Ik heb mijn toegangscode om mijn voicemail te beluisteren niet aangepast maar toch werd mijn voicemail geblokkeerd nadat ik drie keer mijn code had ingevoerd. Sindsdien hoor ik enkel een automatische boodschap die meldt dat de toegang geblokkeerd is en ik met tot mijn klantendienst moet contact opnemen. Waar kan ik dat doen? Was wel gemakkelijker geweest als de boodschap me zou doorverwijzen naar een mailadres of telefoonnummer.
Ondertussen 6 jaar op dit adres en zie stelselmatig onze lijnsnelheid terug geschroefd worden, heeft iemand een idee waarom we blijven zakken ik vind het niet normaal?Het is zeker al 3x gezakt je zou verwachten dat het netwerk verbeterd word en niet minder word.Maximumsnelheid beschikbaar voor 64% van de lijnen met jouw configuratie23,3 Mbps download - 3,8 Mbps uploadGegarandeerde maximale snelheid. Dit is ook de minimale snelheid15,4 Mbps download - 1,9 Mbps upload
Hoewel ik dagelijks mijn skynet-mail via webmail lees, heb ik daar problemen mee sinds gisteren.Ik krijg nu steeds de melding:Teveel mislukte inlogpogingen. Probeer het na 5 minuten opnieuwTerwijl ik niets gewijzigds heb aan mijn paswoord of zo.Is dit een algemeen probleem van webmail of is er bij mijn mailadres persoonlijk iets fout gelopen?Alvast bedankt voor het antwoord.
Hallo Allemaal, Mijn vraag is zeer specifiek, vandaar dat ik ten rade kom op dit forum.De helpdesk heeft mij proberen te helpen, maar zonder succes.De situatie: Het Shadow abonnement was een doorslaggevende factor om over te schakelen naar Proximus. Ik gebruik dit abonnement voornamelijk om PC VR games te spelen op mijn Oculus Quest 2. Jammer genoeg is dit momenteel onspeelbaar door de enorme latency op netwerk niveau.Mijn configuratie:Proximus Modem geconfigureerd met DHCP 2de router geconfigureerd met fixed IP van Proximus (IP steekt in DMZ van modem/router Proximus) (DHCP voor mijn hele netwerk) AX Access point: 5Ghz band van deze router is volledig gereserveerd voor Quest 2. (Om troubleshooten makkelijker te maken)Troubleshooting:Ik heb elk element er al vantussen proberen nemen ==>KO Rechtstreeks op wifi van modem/router proximus ==> KO AX Access point aangesloten op modem/router proximus ==> KO AX Access point aangesloten op een andere lijn van proximus, op een ander adr
Beste,Ik ben sinds vandaag overgestapt van orange naar proximus,met een gewoon herlaadkaart. Ik wou een aankoop doen in play store, er komt wel op factureren op proximus,ik klik erop maar dan lukt het niet. Hoe kan ik dit oplossen zodat ik toch aankopen kan doen in play store?
Heb hier eens een check gedaan van snelheid Dit is het hoogste gemeten, via de gsm dan nog wel… als ik het via pc doe, bedraad, kom ik maximaal op 20mbps uit… dit kan toch niet meer, ik zit zelf in de IT, voor ik bij Proximus kwam had ik een ock check gedaan en hier stond dat mijn bandbreedte op mijn straat 70mbps zou zijn. Nu die ik die (1 jaar later) en die geeft maar 30mbps aan, hoe kan dit zo verlaagd zijn??? de minimaal snelheid zo boven de 30mbps moeten liggen volgens jullie site, maar jullie medewerkers op de klantenservice beweren maar 20mbps… MAAR HIER BETAAL IK NIET VOOR HÈ JONGENS!!! Wat kan hier nog aan gedaan worden??? Kzou willen bij Proximus blijven, maar aan deze snelheden, kan ik niet verder en zal ik toch genoodzaakt zijn om te veranderen van provider, bij Telenet had ik dit probleem nietgraag dringende hulp
Is het normaal dat ik slechts één wifi kanaal kan ontvangen met mijn Bbox 3V+?Ik kan enkel het 5Ghz kanaal zien, het kanaal van 2,4Ghz kan ik niet instellen.
Omdat ik verander van werk en m'n mobiele nummer van het werk wens over te nemen, werd m'n nummer omgezet van abonnement naar Pay & Go. Ik heb gisteren Proximus sms ontvangen om deze online te identificeren. Maar dit werkt niet, ik krijg steeds melding terug "Geen geldig nummer". Terwijl het nummer wel degelijk juist is (ook gecheckt met #122#) Kan iemand me helpen aub? (Ik heb geen tijd om naar een proximus winkel te gaan)
hallo ik bestelde vandaag gsm met abonnement om te leveren in een proximus winkel.ik geraak nergens binnen via de klantendienst ik maak mijn proximus account aan om de bestelling te volgen en daar zie ik mijn oud adres opduiken voor de levering . was vroeger klant op dit adres.die gsm gaat daar toch niet geleverd worden ???
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.