Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
12€ voor 3Gbdata?? Bij Orange 5€ bewaarde omzetten krijg je 1,5 Gb. Maar de prijs per MB is bij Orange véél goedkoper. Bezint eer ge begint. Ik heb mij laten vangen met een Proximus deal: smartphone Oppo Reno 4 Pro 799€ winkelwaarde, voor maar 9€ mét abonnement 24 maanden. De gsm: 12 Gb RAM, 256 Gb harddisk SSD. 48 MP camera met digitale en optische zoom, turbo 65 Watt lader, gratis oortjes, backcover etc.. Het toestel op zich is fantastisch, maar enkel hun internet mag goedkoper. You tube = een killer! Data vreter! Downloaden doe ik via de free Wi-Fi. Anders ben ik bankroet eind vd maand grtz
ik lees dat Proximus het aanbod aan zenders wil uitbreiden. ik zou graag zien dat er meer nederlandstalige zenders komen en bv ook meer engelse zenders. de franstaligen hebben er al veel te veel!!!
BesteWij probeerden al een aantal keer om een studio go pass, via de actie ‘gratis voor een maand’ aan te vragen. Telkens we doorgestuurd worden naar de webshop blijft deze pagina ‘hangen’ … ze laadt totaal niet in! (zie afbeelding hieronder) Hebben dit al op verschillende toestellen geprobeerd, maar steeds hetzelfde resultaat. Meer nog … via mail krijgen we de melding dat er nog iets in onze webshop staat, maar wanneer we de link volgen die in deze mail staat, komen we opnieuw terecht op de pagina die niet laadt. Graag een oplossing voor dit probleem!
ik lees hier dat mijn probleem heel vaak voorkomt en al jarenlang... lijkt erop dat proximus nog steeds niet weet hoe nummers over te dragen en te activeren. Ik heb mijn smartphone gekregen dat ik besteld heb bij een abonnement met nummeroverdracht. Niks geen enkele communicatie over de nummeroverdracht. Ik bel de klantendienst dat ik zeker wil zijn dat het in orde is voor ik de smartphone ga uitpakken en doen. Na hele discussie wordt klantendienst agressief en laat ie mij niet eens uitspreken en hangt ie op. Ik hoop het dus hier te regelen. Want meestal worden oplossingen pas gezocht als je de problemen online plaatst. Dus ik heb een contract aangegaan smartphone met abonnement en nummeroverdracht maar ik heb geen netwerk. Nr staat nog bij vorige operator WAT MOET IK DOEN VOOR WAT UITLEG
Ik ben onlangs verhuisd. Wegens een fout in de communicatie aan de kant van Proximus werd mijn internet en tv stopgezet.Na veel gedoe op het nieuwe adres eindelijk terug internet en tv, natuurlijk met nieuw klantennr waardoor ik mijn apparatuur moet terugsturen.Ik heb proximus op de hoogte gebracht dat ik het niet voor de gestelde datum kon doen wegens ik toen nog gen internet had en omdat ik ook nog niet kon printen. Voor proximus geen probleem, er zou geen aanrekening gedaan worden.Open ik nu mijn app en zie ik dat er toch een aanrekening is.Ik ging vandaag mijn apparatuur binnenbrengen maar omdat dit op mijn oude klantnr is kan ik niks van barcode en dergelijke terugvinden.Reeds vraag gesteld via fb pagina en messenger maar het duurt lang voor ik antwoord krijg.Dus, gelieve mijn bedrag te crediteren en een nieuwe factuur voor het gewone gebruik op te maken en gelieve mij te laten weten waar ik nu een barcode en wat nog kan teurgvinden zodat ik dat eindelijk in orde kan maken.Ik kan
Schadegeval is aangegeven en zou nu om vervanggsm mogen gaan. Kan dit in elke proximusshop?Of moet ik terug naar de shop waar de gsm gekocht is?
Beste,In november problemen met internet en tv dat steeds uitvielen. Modem dat zomaar heropgestart werd,… met fulltime thuiwerk was ik hier al zeer geëneveerd over!Na enkele telefoontjes waar ik goed geholpen werd, nieuwe modem ontvangen en instellingen werden gewijzigd en mijn probleem was opgelast. BEDANKT aan de technieker!Dan op één van mijn laatste facturen gezien dat op 01/01/2021 de prijzen voor het Tuttimus abonnement opslaan.Op 12 november naar de Klantendienst gebeld, na 50 minuten in wacht, toch een medewerker aan de lijn gehad. Ze stelde mij het FLEX abonnement voor. Internet, TV 2 gsm’s, .. 94,99 EUR.Voor nieuwe klanten 84,99 EUR + welkomscadeau 69 EUR (Tablet, Smartphone of TV).Ik ben al 15 jaar TROUWE klant bij Proximus, ik had mijn ongenoegen geuit en gevraagd wat er voor ons trouwe klanten dan werd gedaan?Ze beloofde me een korting van 10 EUR voor de komende 24 maand. Maar dit kon ze nog niet in het systeem zetten daar ik net veranderd was van pakket en dit eerst in he
Beste,Ik ben sinds vandaag overgestapt van orange naar proximus,met een gewoon herlaadkaart. Ik wou een aankoop doen in play store, er komt wel op factureren op proximus,ik klik erop maar dan lukt het niet. Hoe kan ik dit oplossen zodat ik toch aankopen kan doen in play store?
Hallo als ik voicemail wil beluisteren werkt het niet het is heel moeilijk hoe je het kan beluisteren Ze zeggen ik moet telefoonnummer invoeren maar ze zeggen onjuist terwijl het juist is Groetjes Ignace
Ik heb hier nog een aantaal P&G+ kaarten liggen met geldigheidsdatum fot 31/12/20Ik probeer er zonder succes te identificeren & op te laden Pogingen tot eerst identificeren of eerst opladen geeft hetzelfde resultaat: ongeldig nummer met edge of firefox (cookies uiteraard gewist)Info oproepnr en SIMkaartnr bevindt in ticket profielGraag een controle/oplossing
Beste, Sinds 2 maand woont de dochter van mijn vriend bij ons in. Zij heeft het syndroom van Down en is 24 jaar. Komen we in aanmerking voor een sociaal tarief?MVGSonja Baten
GoedendagIk ben een epic combo abonnement aangegaan, maar ik had nog niet geactiveerd en ik kijk nu in mijn proximus app dat mijn gsm abonnement wel al is veranderd, maar wij wouden ons abonnement pas over 2 weken starten, weet er iemand wat we moeten betalen de volgende facturatie, alleen mijn telefoon of het volledig abonnement?Bedankt
Beste,Ik wacht al 3 weken op een offerte voor een eventuele overstap naar flex.momenteel korting via werkgever (pack for employees)zou opteren voor een pack dat het beste aansluit met het pack dat ik nu heb; er werd mij ook een korting van 8 euro beloofd gedurende een jaar;maar waarom moet je nu bijbetalen voor vaste telefoon als die nu in mijn huidige pack is inbegrepenmet vriendelijke groetJessie
Gisteren een technieker op bezoek gehad om een internet aansluiting te doen in mijn nieuw aangekocht magazijn.Gezien er nergens een aansluiting binnen kwam kon dit niet gebeuren en moet er terug iemand langs komen om de bestaande aansluiting te zoeken en vrij te maken.Tot zover heb ik daar geen probleem mee.Ik ben zelfstandige en ben in principe niet aanwezig in mijn magazijn. Ik heb dus gisteren al een halve dag werk verspeeld gewien er gene exacte afspraak kan gemaakt worden.Nu krijg ik terug een afspraak toegezonden en ditmaal komt de tehcnicus langs tussen 8 en 17u.Uiteraard kan dit niet voor mij.Ik probeer dan ook vruchteloos om een email te sturen of via MyProximus een bericht te sturen dat dit voor mij onmogelijk is om daar een hele dag te zijn, maar dit lukt mij niet (de originele email is een no-reply; de link in MyProximus voor contact werkt niet; via hulp moet ik uiteindelijk bellen en dat wil ik niet).Ik snap niet waarom het zo moeilijk is om Proximus te contacteren.Ben al
HalloWe zijn recent verhuisd. De originele decoder en bbox zijn meeverhuisd en net geinstalleerd (door iemand die nog rondliep met een belgacom tas)Toch zijn wij alle opgenomen programma’s kwijt (die stonden vroeger op de server). Nu wil de decoder altijd op de eigen opslag opslaan. Echter, programma’s op deze manier opgenomen verdwijnen om de haverklap, willen niet afspelen of vallen uit na vijf minuten afspelen.Hoe kunnen wij de opnames opnieuw op de server zetten? Dan kunnen we via de tv app deze opnieuw raadplegen, wat nu niet kan mvg, Nele en koen
Hallo, Ik heb zojuist mij decorder gereset aangezien ik geen verbinding meer kon maken. Op mijn andere toestellen had ik wel nog internetverbinding. Mij´ decorder is nu reeds al 1u aan het resetten en er gebeurd helemaal niks. De verschillende lampjes springen wel nog steeds aan en uit, maar verder geen beeld of niks. Wat kan in doen? Bedankt
Tot vorige week hadden wij het probleem dat onze wifi voortdurend weg viel. Daarenboven haperde de tv voortdurend, en viel deze regelmatig uit met de melding dat er een onverwacht probleem was. Er kwamen enkele techniekers langs die ontdekten dat er problemen waren met bekabeling enkele straten verder, en hebben deze dan gerepareerd. Op het einde van de dag hadden wij opnieuw goed werkende wifi. Het haperend tv beeld blijft echter bestaan. De technieker in kwestie vertelde me dat ik best nog even zou afwachten, een week later doet zich echter nog hetzelfde probleem voor. De TV valt niet meer uit, maar hapert nog voortdurend. Opvallend: bij Netflix doet deze hapering zich niet voor.Onze decoder BBOX3 is verbonden via wifi bridge, die overigens het volle signaal aangeeft. Op dit forum vond ik al enkele oplossingen die ik zonder enig succes uitprobeerde:One SSID uitgeschakeld Modem, decoder en bridge herstarten Modem geresetZouden er nog andere suggesties zijn om dit probleem op te lossen
hallo e mails met een grote bijlage , kan ik niet ontvangen, ik krijg zelfs geen bericht, maar de afzender verzekert mij dat hij ze doorzendt, maar ik ontvang hier niks;
Ik begrijp NIETS van “Mijn verbruik” op Mijn Proximus.Ik zou, nu al ruim 4Gb hebben verbruikt. Het totaal over December, deze maand juist net begonnen, 0 verbruik aangeeft.Het details gedeelte is helemaal leeg.Ik zou graag een verklaring willen voor “Mijn verbruik” en tevens wil ik een lijst zien van alle data die Proximus van mijn aansluiting heeft. Dus Proximus IP(4/6) naar IP(4/6) data send Kb data received Kb.
Ik heb, telefonisch, een afspraak gekregen in de namiddag van 18/12 vooe de installatie in mijn nieuw huis. Alles ok daar. In de bevestigingsmail staan de gegevens juist... Maar als ik in MyProximus kijk staan de adressen omgewisseld. Moet ik best even met de klantendienst bellen? Of is dit een fout in MyProximus? Het nieuwe adres, waar de technieker nodig is, is in Nieuwrode. Mvg, Nick Wolfs
ik heb een tekst midden op het scherm bij bbc first. is dit bij iedereen zo?zie foto
Beste,Na een tiental maal gebeld te hebben met de klantendienst en nog steeds geen oplossing te hebben voor mijn probleem stel ik de vraag via deze weg.Ik deed een eerste bestelling online op 5 november voor een flex abonnement ik kreeg een bevestiging voor deze bestelling en moest deze valideren door een datum te kiezen voor de installatie ik stelde deze datum vast op 27 november dan moest ik nog de betaling doen voor de TV echter door een technische storing op jullie website kon ik deze betaling niet uitvoeren daarop nam ik de 1ste maal contact op met de klantendienst men meldde mij dat er een storing was en ik het even moest afwachten en dan terug proberen dit deed ik een aantal keren de daarop volgende dagen en ik nam ook steeds contact op met de klantendienst bij het zevende contact ofzo opperde men dat ik beter langs een shop kon gaan dit deed ik op 12 november daar werd mij gemeld dat ze mijn aanvraag niet daar konden valideren maar dat ze deze zouden cancelen en een nieuwe aanv
Beste Ik bezit momenteel een Tuttimus pack maar zou graag overstappen naar Flex.Kan dit gewoon via de webshop en daar de nodige aanpassingen doen qua opties en daarna “bestellen”?
Goedendag,Ik ben mijn garantiebewijs kwijt, maar ik zou mijn gsm moeten binnendoen voor herstelling.Kan ik dit doen zonder mijn garantiebewijs? Alvast bedankt.
Sinds vanavond krijg ik één ondertitel midden op het beeld telkens er iemand spreekt. Steeds dezelfde ondertitel. Is op alle drie mijn schermen. Decoder uit en 1 minuut gewaxcht. Geen verbetering na opstart. Iemand een suggestie?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.