Klantnummer: 6*********Naam: Josine FOLIE Geachte Mevrouw, Geachte Heer, Er zijn aantal punten misgelopen, waarvoor we zo snel mogelijk een rechtzetting nodig hebben. Hieronder de details: ° Begin December hebben we in de Proximus winkel te Tienen een tweede GSM nummer aan het abonnement van Mevr. FOLIE gevoegd (op naam van Dhr. ZERKOWITZ). Hierbij hebben we op aanraden van de shop, ook televisie en internet via Proximus gekozen (ter vervanging van onze Telenet nu). ° Na enige weken wachten was gisteren (18 JAN 2021) de installatie voorzien. De installateurs informeerden ons, dat het niet mogelijk was om de aansluiting te doen, mits we onze volledige oprit zouden openbreken en de kosten van +- 200,00 EUR zouden betalen. ° Aangezien wij een huurhuis hebben, deze additionele mogelijke kosten ons NOOIT vermeld zijn geweest EN omdat de huisbaas niet wil dat alles wordt opengebroken, moesten w