Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Hallo, ik heb vandaag mijn bbox3 die defect was binnen gebracht in de proximus winkel te Eeklo. Bij het afgeven heb ik gevraagd voor een ontvangst bewijs te krijgen en de vriendelijke dame zegde dat die in mijn mail ging terecht komen. We zijn nu enkele uren verder maar heb nog altijd niks gekregen. Komt dit nog ?mvgPeter
Beste,De One-SSID functionaliteit van de proximus router waarbij je slechts 1 SSID hebt voor de 2.4 &5.0 kanalen ontbreekt de mogelijkheid om toch manueel de kanalen in te stellen.In een gesloten bebouwing (zoals de mijne) is het vaak nodig om manueel de kanalen in te stellen. Echter, in dat geval kan ik momenteel niet One-SSID gebruiken. De meeste andere routers laten dit echter wel toe. Graag dus de mogelijkheid toevoegen om 1 SSID naam te combineren met de manuele instelling van de kanalen.Mvgr,D.
Hoeveel euro bijzetten om het tegoed nog een jaar te kunnen blijven gebruiken ?
Mijn oude website “users.belgacom.net/lgRW” werkt nog steeds, en daar ben ik blij om. Maar hoe kan ik de /lgRW veranderen naar /dedinos? Alvast bedankt. Groetjes. Jean Gielen
Ik kijk via de Pickx app en Apple TV televisie. Dit werkt zeer goed op uitzondering dat ik vanaf het begin een bepaald foutje in het beeld waarneem voor bepaalde TV programma’s. Het foutje is een soort “verspringen van beeld”, soms om de 5 minuten, dan weer 10 minuten. Echt hinderlijk is het niet tenzij je d’r op begint te letten. MAAR: Het is enkel met bepaalde TV programma’s (vb. Dagelijkse kost, BBC reeksen,...). In andere programma’s is er dan weer totaal geen probleem. Ik werk met een nieuwe Apple TV 4K, splinternieuwe TV en degelijke kabels, daar ligt het dus niet aan.Zijn er nog andere die dit “foutje” hebben of d’r een oplossing voor gevonden hebben bvb in de afstelling van de Apple TV?
Hallo, Enkele dagen geleden kreeg ik een mail dat ik nog een openstaand bedrag had van de afgelopen 2 maanden. Door vergetelheid vergeten te betalen doen en dit meteen willen betalen na de mail. Nu moet ik perongeluk tijdens de betaling via de bankapp vroegtijdig op afgesloten gedrukt hebben waardoor de betaling niet is doorgegaan en heb ik dit gisteren pas opgemerkt. Meteen betaald! Maar vanmorgen kreeg ik een SMS dat het abonnement is omgezet naar een prepaid. Kan dit opnieuw veranderd worden? Dus, ik mijn abonnement gewoon terug krijg?
Ik heb sinds deze week de V7 decoder geïnstalleerd ter vervanging van v5 (niet compact).Nu heb ik sterk de indruk dar de beeldkwaliteit van de v7 slechter is dan die van de v6 die ook nog actief is ..(beide getest op zelfde UHD tv. ) Kleuren op v7 ,vooral rood en groen,zijn veel te sterk geaccentueerd. Is hier een verklaring voor en is hier iets aan te doen.?Kan dit te maken hebben met UHD?Groetjes.
Hallo.Na een tweetal weken afwachting en hopend op beterschap komen we tot de conclusie dat we helaas zullen moeten leren leven met tweemaal per dag alles uit de stekker te halen en en of te ressetten. Nieuwe modum.Drie nieuwe wifi boosters verder… NOG STEEDS STORINGEN. Jammer dat we geen filmpje kunnen plaatsen van de storing op de tv momenteel. 😡😡😡
Hallo, Zou het kunnen dat er capaciteitsproblemen zijn bij Proximus nu dat iedereen “in zijn kot” zit en er dus mogelijks meer TV gekeken wordt ? Gedurende meer dan een maand heb ik perfecte TV gehad (decoder v5c). Zondagavond, ineens, nadat de TV al een uurtje ofzo opstond, gehakkeld beeld, vastlopen, blokken, freezes en stotterend geluid. Lijkt op streaming problemen. Decoder 2x herstart, geen avans. Van puur miserie TV uitgezet en een uurtje later terug aangezet: alles weer perfect. Gisterenavond en vanavond quasi direct na het inschakelen weer van datte. Beeld freezet, hangt vast en loopt verhakkeld en is voornamelijk paars. Valt niet naar te kijken. Bij het zappen blijft er nog een half beeld van de vorige zender hangen. Opnieuw alles af en terug aangezet, inclusief reset. Geen resultaat. Decoder en Bbox staan naast elkaar met een ethernetkabeltje van 50cm tussen die vorige maand al eens werd vervangen. Dan maar de laptop genomen en de hdmi kabel hierin geplugd: werkt de Pickx w
Hallo, hier ben ik weer, ik probeer in te loggen via mijn PC op public wifi maar verder dan 502 Bad Gateway geraak ik niet, kan iemand mij a.u.b. verder helpen.Grtjes, Lieve
Hallo,Ik probeer een TPLink router AC1200 te installeren met volledige routerfunctionaliteit achter de bbox3.Als basis gebruikte ik deze handleiding:https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_router_install/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/je-priverouter-instellen-als-draadloze-router.htmlVoor ik aan de slag ging stelde ik vast dat ik niet over het paswoord van mijn internetverbinding beschikte (paswoord van internet zelf, dus bijbehorend bij de login zoals psXXXXXX@SKYNET.Via myproximus > Mijn producten > internet > instellingen heb ik dat paswoord dan gewijzigd.Stom van me: ik vergat dit aanvankelijk ook in de bbox3 aan te passen (misschien werd dat automatisch geupdated, dacht ik nog?). Nadat ik de bbox opnieuw had opgestart, werkte het internet dus niet. Dan maar de 0800-helpdesk gebeld: zeer vriendelijke man die alles terug resette. Nadat ik mijn plan had uitgelegd zei hij dat ik niets aan de eigen router of bbox3 moest veranderen,
Ik heb sinds een een hele tijd Fiber Start + TV pakket met 120Mbps download.Ik zie juist op Proximus dat “GIGA” via fiber 1Gbps zou kunnen leveren.Mijn hardware thuis kan dit ook aan (overal 1Gbps interfaces en cat5e kabels)Ik wil eens kijken wat de meerkost is maar vind dit nergens terug. Enkel blogs, blogs, blogs als ik zoek naar iets fiber gerelateerd.Maanden geleden vond ik dat ik ergens kon upgraden naar 350Mbps maar ook dit vind ik niet terug. Enkel normale internetpakketten krijg ik te zien.Hoe ga ik van Fiber Start + TV naar GIGA pakket? Wil dus enkel internetsnelheid boost hebben, niks meer.Ook een URL zou handig zijn of website toch optimaliseren zodat dit makkelijker te vinden is want ik achter een uur te zoeken, nergens iets gevonden. Mvg
Omdat ik binnenkort ga samenwonen met mijn partner heb ik alvast een opzegformulier ingevuld zodat tegen het einde van de maand mijn (pack) abonnement stop te zetten. De opzegdatum stond dan ook heel duidelijk op het einde van de maand ingevuld! Door één of andere interne fout is alles al op de dag van het insturen van het formulier al stopgezet. Nu zit ik hier zonder internet, tv of telefoon terwijl dit essentieel is voor mij aangezien ik van thuis uit werk. 1ste keer bellen naar klantendienst: De medewerker ziet dat er een fout is gebeurd en excuseert zich. Er wordt mij beloofd dat dit binnen de 4uur opgelost zal zijn.5u later, 2de keer gebeld: De medewerkster start een “annuleringsproces” en beloofd dat ik binnen de 30min terug gebeld zal worden om alles te heractiveren.1u later: ik word terug gebeld door een medewerker die geen idee heeft wat er gaande is zegt mij dat hij het probleem niet kan vinden en dat dit naar de IT dienst verstuurd zal worden. Maar ze hebben geen idee hoevee
Beste,Ik had in de configuratie van de router bij de ethernet apparaten de omvormer die met een UTP kabel verbonden is als apparaat in de configuratie eens verwijderd, omdat we een connectie probleem hadden. Nu komt deze er nu niet meer in terug. We hebben zelfs een reset uitgevoerd en nog verschijnt hij niet. Hoe krijg ik deze opnieuw in de lijst?Mvg,
Mijn vader (83) heeft een nieuwe tv, en ondertussen is er nieuwe decoder V5 compact bijgekomen.Hij is de laatste tijd wat slechtziend, en konstant zit hij vast met zijn TV. Hij loopt verloren in het menu van Proximus, weet niet op welke toetsen hij juist moet drukken, om terug te keren naar de gewone tv, etc…Bijna dagelijks moet ik hem uit de nood gaan helpen, wat ook niet plezant is; Nu de vraag : bestaat er een simpele afstandsbediening waar hij alleen het geluid en de kanalen kan verzetten, en eventueel een kanaalnr kan kiezen . En waar hij met 1 knop de tv en/of decoder op en aan kan zetten. Eventueel dat hij ook de radio kan doen spelen via de tuner (optisch verbonden). Dus met zo weinig mogelijk knoppen , maar waarbij hij gewoon tv kan kijken. Want het wordt voor die mensen steeds ingewikkelder.
Goedemorgen,Ik heb enkele dagen geleden het family pack (all-in) besteld. Wij hebben momenteel 2 GSMnrs in gebruik. Hiervoor heb ik ook de simkaartnummers moeten invullen. Na het plaatsen van de bestelling heb ik de dagen nadien nog enkele stappen moeten doorlopen om de bestelling definitief te maken.Bij het doorlopen van de laatste stap heb ik opnieuw een overzicht van de bestelling gekregen waarbij vermeld wordt bij over te zetten GSMnrs: niet van toepassing. Dit is niet correct. In de oorspronkelijke order zijn alle gegevens wel correct opgenomen. Vooraleer de laatste stap te bevestigen heb ik tel. contact opgenomen met de klantendienst. Het was nogal onduidelijk, eerst leek het beter om de bestelling volledig te annuleren en nadien bleek dat toch niet nodig. Men wist mij te zeggen dat alle nodige gegevens om de GSMnrs over te zetten wel degelijk in jullie bezit zijn, enkel in het laatste overzicht zijn ze vreemd genoeg niet overgenomen. Blijkbaar had de laatste stap enkel te maken
Welke gevaren voor kinderen schuilen op het internet? Nadat we tips gaven aan jonge ouders over het aanleren van veilig internetgebruik, graven we dieper in de echte gevaren waar je kroost op het web mee geconfronteerd kan worden.Het is niet allemaal slecht; het Internet is vooral een handig hulpmiddel om informatie, diensten, delen, spelen, kopen, ... en meer te vinden. Maar helaas, ja, we moeten aandachtig blijven en vooral jonge gebruikers helpen zichzelf te beschermen tegen negatieve aspecten zoals:1. CyberpestenFace to face gesprekken ruimen steeds meer plaats voor de virtuele alternatieven, zeker de dag van vandaag. De hoge snelheden van ons internet maken vlotte gesprekken mogelijk. Maar net zoals in de echte wereld, schuilen in online games en sociale netwerken ook mensen die als doel hebben om anderen psychologisch de vernieling in te brengen.Om spot, onophoudelijke aanvallen of zelfs chantage te voorkomen, is het van belang om kinderen advies te geven over met wie ze online o
Na 1 j Disney te winnen ben ik overgestapt van V5 naar Android V7 (anders kon ik Disney niet kijken op tv-scherm). Sindsdien al eens alle opnames kwijt en contact opgenomen met technische dienst. De medewerker toen bracht alles in orde. Dit duurde niet lang: alweer alle opnames die ik maakte met de V5 verdwenen bij “opnames). Online op mijn pc (Chrome) kan ik zij bij mijn Proximus wél zien staan maar: niet bekijken online (als ik op het afspeelpijltje druk gebeurd er niets). Het zijn opnames die ik met de oude decoder V5 heb opgenomen en lange tijd bewaard. Ik kan ze ook niet casten noch via Picx cast noch via chrome cast. Trouwens ook al verschillende keren foutmelding P131 gekregen en op en afzetten modem en decoder wordt hier een gewoonte. Ellendig en graag hulp, Daniëlla.
ik heb een tuttimus ab.waarin 1000 minuten bellen naar mobiel nrs.via phone linegisteren belde ik om 17u45 naar een binnenlands mobiel nr en er werd mij 0,82 euro aangerekend bij oproepen nationaal buiten bundel .van de 1000 gratis beschikbare minuten naar mobiele nrs gingen evenwel geen minuten af.
Deze morgen waren er werken in onze straat. Daardoor werkte er plots niets meer van proximus. En zonder internet kan je niet thuiswerken, noch lessen volgen… De modem opnieuw opgestart, gecheckt bij de buren, gecheckt bij de werklui,.. Niets hielp, dus Proximus moest verwittigd worden want de werken hadden normaal gezien niets met hen te maken. En niet alleen voor mij, maar voor heel de straat.Gelukkig had ik 4G, en kon ik nog via mobiele data opzoeken hoe ik Proximus moet bereiken.Probleem: via je smartphone kan je geen telefoonnummer van Proximus vinden, je wordt continu naar de app gestuurd.Dan maar geprobeerd te chatten, maar ja die robot die trekt op niets. De melding “internet ligt plat in de Zaubeekstraat en Fazantstraat in Zulte” bleek “oei, te lang, kan het iets korter?”. Na een “nee”, kreeg ik enkele toetsen te zien, waar ik “technische storing” kon selecteren. Dan was het antwoord “ok, ik zorg iemand die je kan verder helpen”. 10 minuten later was die iemand nog steeds niet
Hallo, Ik heb per ongeluk i.p.v. te verlengen de eerste aflevering van een serie gewist, is er een mogelijkheid om deze terug te zetten A.U.B.Het gaat over de 1st aflevering van de serie Godfather Of Harlem (op VTM 3)M.v.g.Lieve
Beste,Ik heb de pickx app op mijn tablet (Samsung Galaxy tab S6 - Android-versie 9).Maar wanneer ik een programma wil bekijken via de app, heb ik niet het hele beeld. Als er een ondertiteling is met 2 rijen, zie ik steevast de onderste rij niet.Heb al geprobeerd pickx opnieuw te installeren. Maar telkens hetzelfde resultaat.Quid ?
Beste Ik wil Wachtwoord Wifi fon veranderen hoe moet dat? Paar maal gebrobeerd gaat niet? grtjs joan
We zijn in december 2020 ingegaan op de promo tweede verblijf (25€ korting op pack tv + internet). Na ontvangst factuur blijkt de korting van 25 € niet te zijn toegekend. Heb al tweemaal daarvoor moeten bellen. Telkens werd het (zogezegd) definitief in orde gebracht. Groot was mijn verbazing toen ik vanmorgen van de helpdesk vernam dat je elk jaar moet bellen om deze korting te verlengen. De promo tweede verblijf liep van 01/07/2020 tot en met 31/01/2021,Hallo? Intekenen op een promotie in december en in januari moeten bellen om ze te verlengen? In de kleine lettertjes (voorwaarden) staat enkel “ Proximus behoudt zich het recht voor deze actie te verlengen of vervroegd te beëindigen.” Tot daar nog aan toe. Maar dan mag de klant wel gewaarschuwd worden! Een promotie al afblazen na een half jaar? Louter een coronamaatregel omdat de mensen meer thuis (en in hun tweede verblijf) zitten? Oké, maar wees dan wel zo fair dat ronduit te zeggen en te schrijven. Als ik een product (een tv-toestel
Onlangs bestelde ik ter verlenging van mijn Mobilus M een pakket met de Nokia 7 plus die ik via het net zou bestellen deze bleek niet te werken want de smartphone werdt er niet bij gezet .Na enkele telefonische contacten en gesprekken via messenger en enkele zaken in orde te brengen kreeg ik via messenger van Lorenz dat alles in orde zo zijn .Dus bestelde ik via click and connect het pakket kreeg een order bevestiging dat deze klaar lag in de shop in Ninove waar deze voorradig was en ik deze mocht gaan afhalen. Deze morgen naar Ninove naar de proximus center om daar te horen dat het niet in orde was .MOET IK VOOR DEZE NA 22 JAAR ZONDER PROBLEMEN OVERSTAPPEN NAAR PROXIMUS 😡
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.