Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Als je in tv gids bent of je bent in favorieten overzicht of ergens anders dan zie je eigenlijk niet op welke zender je staat. Is wel vervelend.Misschien best de naam van de zender toevoegen.
beste,Tijdens het zelf bellen of gebeld worden horen ze mij de eerste seconden tot zelfs 20 seconden niet na 20 seconden is het wel in orde. Ik heb een huawei p30 pro en mijn vrouw heeft het ook voor ze heeft een huawei mate 20 lite. Heeft er nog iemand last van want weet niet aan wat het ligt?vriendelijke groeten Bart
Hallo allemaal,Ik merkte het op tijdens het zappen, Studio 100 Hits is nu blijkbaar voor iedereen te bekijken op kanaal 40 + de Studio 100 Go Pass tem 18/4.Meer lezen jullie hier:https://www.proximus.be/pickx/nl/2028791/extra-veel-paasplezier-met-studio-100-hits-en-de-studio-100-go-passOngeveer net hetzelfde als vorig jaar, toen was Studio 100 hits ook even gratis te bekijken, toen nog tijdelijk samen met M&S, maar nu enkel Studio 100 hits.Timm1983
De laatste tijd valt mijn internet soms uit. Ik kan het vlug herstellen door op de wifi-internet toegang teklikken. Het doet zich soms enkele keren per dag voor. Sommige dagen niet. Kan Proximus de verbinding eens testen aub.
sinds deze morgen kan je geen mail meer versturenheb op beide laptops geprobeerd en hetzelfde symptoom..iets verandert in settings ?Guy
Tv stopt regelmatig . Soms herbegint hij vanzelf, soms even veranderen van kanaal . Hebben dit al enkele keren gemeld, zelfs een andere decoder gekregen. Nu stopt hij zelfs bij het bekijken van een opgenomen film. Ook als we een opgenomen film bekijken en we verder gaan met de pijltjes, stoppen om verder te kijken komt de tekst soms niet overeen met de mimiek van de mond.
‘s morgens - voor 8u en ‘s avond haal ik snelheden tot 80 MBPS.Maar vanaf 9u valt dit terug tot 15 MBPS - en dan enkel via ethernet. Via de wifi daalt dit tot 5-6 MBPS en zelfs tot 1-2-3 ….Dit is al maanden zo, en ik zou graag een structurele oplossing krijgen - want het abo is zeer kostelijk en zou een minimum van 25 MBPS moeten garanderen. Kan Proximus mij helpen? Kan ik vragen om een technieker voor een controle? We hebben al modem herstart e.d. gedaan.Mvg Kris
Mijn snelheid is van 70/20 naar 50/15 gegaan op edpnet, toen ben ik veranderd naar proximus en nu is deze nog verder gezakt naar 40/10 B-Box 3 Sagem Tool v0.13.0--------------------------Device: B-Box 3 SagemDownstream current bit rate: 40,000 kbpsUpstream current bit rate: 10,000 kbpsDownstream max bit rate: 49,540 kbpsUpstream max bit rate: 10,210 kbpsDownstream attenuation: 21.9 dBDownstream noise margin: 16.6 dBUpstream noise margin: 7.5 dBVectoring down: yesVectoring up: yesModem vectoring compatible: yesROP vectoring compatible: yesDSL standard: VDSL2 Annex BDSL profile: 8bEstimated distance: 648 mProximus profile name: 40/10Proximus DLM profile: yesProximus repair profile: no
ik heb al gemeld in “tv gids klopt niet” dat de TV gids NPO3 van morgen niet klopt, de laatste aflevering van Beckx, staat niet vermeld zoals ik al melde, maar nog geen antwoord gekregen
Ik weet niet of het ook bij andere series is, maar mij is het nog maar enkel opgevallen bij Masterchef USA op Play5.Ik heb ingesteld om de serie op te nemen. Er staat tevens ingesteld dat alle afleveringen mogen bewaard worden (dus niet de standaard ‘20 afleveringen bewaren’) en de afleveringen zijn nog geen 60 dagen oud.Toch zijn er plots een aantal afleveringen verdwenen (de laatste 5 van seizoen 7). In de app zie ik ze ook niet meer staan. Een reset van de decoder deed ik intussen ook, maar dat bracht geen oplossing. Wel opvallend: op de digicoder staan er 19 afleveringen, in de app staan er 20.Hoe komt dit, en hoe kan ik deze afleveringen, die ik nog niet gezien had, terugkrijgen?
Voor de 2de maal in enkele maanden krijg ik de mededeling dat een email geweigerd wordt door Skynet.Het is nochtans een mail die ik zelf verzonden heb via de outlook-account van mijn echtgenote.Deze keer deed ik het op deze manier, omdat er vorige maand reeds een email werd geweigerd die verzonden was via mijn eigen hotmail-account.Heeft iemand hier een zinnige uitleg voor?...
goedemorgen, zoals gepland was is er een technieker hier geweest ivm het internet dat eergisteren (30/03/2021)was weggevallen door een stroomonderbreking….via tel met jullie diensten kon men mij niet helpen dus was er een afspraak met een technieker voor hedenmorgen 1/04/2021..ook kreeg ik een nieuwe wi-fi booster toegestuurd die ik gisteren 31/03 mocht ontvangen.vanmorgen om 8h16 kreeg ik tel. van de technieker dat hij onderweg was, om 8h44 kreeg ik terug een teltje van de techieker met de vraag welk huisnummer het was en of het adresnummer(54) naast het huisnummer 55 was??om 8h48 kreeg ik terug een teltje met de vraag of het vlakbij de winkel Selection was en richting Buggenhout?? of richting Mechelen???,...Nogmaals uitgelegd waar het was, welke richting te rijden en duidelijk gezegd dat er een witte bestelwagen voor de deur stond. 8h57 was deze technieker hier….maar wat een arrogantie...jonge gast, schat zo een 25jaar...echt heel arrogant….stelde echt domme vragen, zoals waar staat
Zoals vele andere heb ik sinds enige tijd, in mijn geval sinds de verhuis 4 weken geleden, last van continue herstartende modem met als gevolg wegvallend internet.Ik heb hiervoor al meermaals gebeld naar de technische dienst van Proximus met verschillende antwoorden maar zonder een echte oplossing, want het blijft gebeuren.Het wegvallen gebeurt meestal op maandag avond van 18 u 30 tot ongeveer 21 u 00. Maar het gebeurt ook vrijdagavond vanaf 21 u 00 tot middernacht.De gegevens van mijn modem: Serial Number LK19161DP450292 Software Version 8c.412B GUI Version 7.3.8 Hardware Version 1.0 WAN MAC Address 2C:79:D7:70:48:F3 Datapump Version A2pv6F039f3.d24n Ik kan helaas zelf geen logs zien op de modem, maar het begint mij serieus tegen te steken zeker gezien de 59 eur verhuiskosten.De technische dienst kan zien dat het wegvalt en ik heb al meermaals realtime resets gemeld, maar het blijft gebeuren.Volgens de logs aan Proximus-kant is alles goed, waardoor het aan de modem moet ligg
Hoi. Ik heb enkele dagen geleden online via de proximus site een smartphone met abbo besteld. En ik heb gezien dat er een 14 dagen bedenktijd van toepassing is. Hoe gaat dit concreet in zijn werk. Stel dat ik de nieuwe smartphone na enkele dagen toch niet is wat ik ervan verwachtte. Kan ik dat aanspraak maken op die 14 dagen bedenktijd? Of kan je enkel van dit recht gebruik maken als de doos nog verzegeld is?
Is het mogelijk om het originele emailadres (ab123456@skynet.be) bestaande uit 2 letters en 6 cijfers te verwijderen ?Op dit adres dat krijg ik namelijk geregeld phishing mails.Ik gebruik enkel een alias.
Hallo,ik woon Gent (Geitstraat) en heb een vaste lijn + internet (Internet Start).Download speed momenteel is ± 58 Mbps, en upload speed ± 8 Mbps (soms ook 5 of even 10).Vorig jaar met de lockdown is dit gedurende een aantal maanden verhoogd waarbij ik toen boven de 100 Mbps down en boven 20 Mbps up uitkwam, dus ik weet dat dit kan met mijn huidige installatie.Ik wil voorlopig nog geen fiber, maar wel weer hogere snelheid via mijn VDSL setup (zoals vorig jaar). Dit zal dan allicht met een meerprijs zijn nu, maar dat is OK.Maar blijkbaar bestaat Internet Comfort of Maxi niet langer (of ik vind het toch niet?).Als ik een test doe hier: https://www.proximus.be/nl/id_cr_intspeedt/particulieren/internetabonnementen-voor-iedereen/kies-jouw-optie/speedtest-internet-connectie.html?v1=shorturl&v6=internetsnelheid#/inputdan kan ik 2 dingen kiezen:kies ik Internet Start dan zie ik:Geadverteerde snelheid: tot 120 Mbps download - tot 20 Mbps upload Maximumsnelheid: 106 Mbps download - 9,1 Mbps
voor de zoveelste maal is de tv gids voor bbc first niet in orde!! in de tv gids morgen begint dead in paradise om 16h00 maar dat moet 15h00 zijn. weer 1 uur verschil . ik mis weer al mijn opnames.kan dit nog eens nagezien worden???
Ik wil mijn laptop via een (private) VPN verbinden met mijn server. Die staat echter achter een bbox3. Iemand enig idee hoe dat te doen en welke VPN de meest geschikte is?
Is podium 19 een tijdelijke vervanger tot er een waardige zender gevonden is?
Ik heb mijn Proximus internet Maxi abonnement opgezegd, kreeg daarvan bevestiging en op 5 maart werd internet afgesloten. Ik kreeg echter een factuur voor de hele maand maart (50,99 ), betaalde daarvan prompt 8,25 (5/31 van de 50,99 €) en informeerde Proximus via website-email.Vandaag krijg ik tot mijn verbazing een herinnering om het uitstaande saldo van 42,74 te betalen!?Moet ik dan nog voor een hele maand betalen terwijl ik maar 5 dagen Proximus Internet heb gebruikt?Frustrerend ook hoe Proximus op geen enkele email reageert maar wel al dreigt met 10 € administratieve kosten. B-box onmiddellijk terug gestuurd maar ook daarvan nog geen bericht ontvangen. Gelukkig heb ik een Bpost verzendbewijs.
Ik was hier aan het live kijken op mijn pc. Via Dus Pickx.Maar toen wou ik de uitzending en de komende uitzendingen opnemen, maar dat kon dus niet? Moest er eerst uit gaan en dan pas kon het.
Beste,Regelmatig krijgen we te maken met een "freeze" van ons TV beeld. Even van zender wisselen en we kunnen terug onmiddellijk verder kijken maar niet voor lang.Decoder (V6) is via een netwerkkabel rechtstreeks aangesloten op onze B-BOX3. Reset, updates alles passeerde reeds de revue en vandaag ontvingen we per post een swap decoder (opnieuw een V6) eveneens zonder resultaat. De controles die men van op afstand uitgevoerd heeft brachten geen anomalieën aan het licht maar het is duidelijk dat er iets niet klopt.Kan het eventueel nog aan de B-BOX liggen? Ander lumineus idee? Wanneer we radio luisteren via de Radioline app merken we trouwens geen onderbrekingen van het geluid op.Alvast bedankt!
Het lukt niet meer via MyProximus. Ik word teruggestuurd naar de login pagina.Ik kan niet meer op mijn originele account inloggen.Weet er iemand iets van?
zoals titel zegt… zijn er ergens login problemen met het forum ?
Gelieve mijn oude website http://users.skynet.be/wtc.kranigvooruit/index.htm te verwijderen.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.