al 10 ongevraagd afgesloten van tv en internet.
Beste, Ik weet niet meer wat ik moet doen. Door jullie incapabele personeel zijn wij ongewild afgesloten van tv en internet. En ja, we betalen jullie facturen altijd netjes op tijd.Op donderdag 1 april 2021 belde ik naar jullie diensten om de tv en internet pack van privé naar mijn zaak over te plaatsten. Dus eigenlijk blijft alles het zelfde maar komt de factuur op mijn btw nummer.Hoe moeilijk kan het zijn?Sedert dien hebben we geen tv en internet meer. Alleen de gsm abonnementen werken nog.Dit is voor mijn kinderen, zeker in corona tijden een ramp. Maar wat dit voor mijn zaak betekent is nog erger dan een ramp. De 4g is op, hebben nu extra kosten door jullie. Jullie extra 500mb werd alleen om mijn gsm nummer geplaatst en niet op die van de kinderen. Ten eerste, 500 mb is echt belachelijk weinig en ten tweede, waarom kregen de kinderen dit niet terwijl dit beloofd werd. Al 1000 x gebeld naar jullie diensten. Iedere keer horen wij d