Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Als ik op mijn pc tv wil kijken krijg ik de melding ‘geen tv-programma beschikbaar’. Ik heb de Familus pack, wat normaal toch ook toegang moet verlenen om tv te kijken op de pc, niet? Heb dit probleem ook al eens proberen te melden via facebook op 8 september (!). Mijn vraag zou doorgestuurd worden naar de correcte dienst, maar ik heb niets meer vernomen… Dit lijkt me een zeer simpel probleem met mijn profiel dat snel opgelost moet kunnen worden. Kan dit zo snel mogelijk nagekeken worden?
Goedemiddag, Zou het mogelijk zijn mij een nieuwe afstandsbediening op te sturen? Heb deze op alle manieren proberen in te stellen maar helaas zonder resultaat. Het gaat om een v5 afstandsbediening.Bedankt.
Is het normaal dat de decoder zeer warm word?regelmatig valt TV uit en moet dan verschillende keren alles uittrekken en opniew aansluiten.Het valt dan op dat decoder zeer warm is.
Beste , Een buur vraagt een aansluiting op fiber aan . Vanuit een putje in het voetpad wordt er een voorlopig buisje gelegd over het voetpad , naar de gevel toe . Het putje bevindt zich voor mijn voordeur , het voorlopige buisje wordt “ beschermd “ met 2 paaltjes en blauw werfafbakening . Deze situatie is enkele maanden blijven staan , totdat uiteindelijk de voorlopige fiber defect raakte . Bij de herstelling wordt het voetpad opnieuw opengebroken op 2 plaatsen . Enkele dagen later komt er een ploeg het voetpad “ herstellen “ . Op 1 plaats werd er voegzand geplaatst , op de andere niet .De teruggelegde tegels liggen te diep . De bout die het putje afsluit wordt niet ingedraaid en steekt dus uit , met valgevaar voor de vele kinderen die hier in de buurt school lopen . Ik begrijp dat deze werken nodig zijn , maar vind het niet kunnen dat daarvoor de kwaliteit en veiligheid van de voetpaden in gedrang worden gebracht . Graag in orde brengen van deze gebreken aub .Locatie : Vaderlandstraat
Sinds deze ochtend kan niet meer inloggen op men skynet e mailik krijg geen fout melding maar geraak niet verder dan het aanmeld schermprobleem doet zicht voor op men computer, laptop en smartphonezowel in outlook als via webmail.wat kan het probleem zijn
Vanaf 1 april is de domein naam betalend voor mij. Ik heb een internetpack flex (internet maxi).Hoe dien ik dit op te zeggen daar ik hier geen gebruik van maak.Mvg. Roland
Sinds minstens een week hebben wij het probleem dat geen enkele zender op de Pickx app voor Android en iOS werkt.Krijgen continue de melding “Stream not available”. De Pickx applicatie voor webbrowsers werkt wel.Volgende dingen al tevergeefs geprobeerd op beide toestellen (Android en iOS):Herstarten decoder Ander WIFI netwerk Via 4G Herinstalleren Pickx app Lagere Pickx app versie op Android (5.5.0 ipv 5.5.3)
Hallo. Ik heb een vraag over de compatibiliteit van de Wifi Bridge van Proximus met een mesh systeem. De Wifi Bridge communiceert nu rechtstreeks met de Bbox (en de tv-decoder met de Wifi Bridge via hdmi). Vanwege een zwak wifi-signaal in huis zou ik echter een mesh willen installeren achter de Bbox, waarbij het mesh-basistation als accesspoint fungeert en de wifi op de Bbox dus moet worden uitgeschakeld. Mijn vraag: verbindt de Wifi Bridge van Proximus zich met de tweede mesh-node zoals bvb. smartphone of tablet of is de “bridge” enkel mogelijk met de Bbox van Proximus? Bedoeling is natuurlijk dat ik (zonder kwaliteitsverleis) nog tv kan kijken…. Alvast bedankt voor eventuele reacties! Groeten. Peter
wij zijn sedert december 2020 bij proximus, onze decoder zorgt al van bij het begin voor problemen, hij start niet op, deze week reeds de 3e keer, we hebben al alles meerdere keren gedaan wat ons gezegd is, zonder succes, kunnen we aub een andere decoder krijgen, ik denk dat dit de enige oplossing is, mvg Raeman
Een tijd geleden een probleem gelogd op ‘Cloud Problemen’, nog geen reactie gezien vandaar deze nieuwe topic, graag een reactie ajbBetreft Proximus Cloud: gebruik van de Cloud App pc optie om ‘Proximus Cloud’ folder op PC (W10) te synchroniseren met de 10G Cloud van ProximusIk gebruikte de App om een automatische sync te hebben tss pc en cloud tot op bepaald moment ik niet meer in de app kon inloggen. Niet met PSWD of ITSME . Zie Fig 1.Na het invullen van mailadres, PSWD krijg ik een draaiend wacht-cirkeltje. Contacten met Proximus via 080022800 (keuze 4,2)- op 16/11/2020 om 16:28: leidde tot niets- op 24/11/2020 om 16:16 tot 16:26 leidde tot niets/ gaan mij terugbellen tss 16:26 en 18:00, niet gebeurd- op 1/12/2020 10:38 Mail van Proximus support met vraag naar de logfiles Fig 2- op 1/12/2020 11:13 opsturen van de gevraagde logfiles Fig 3- op 1/12/2021 11:14 auto antwoord van Proximus met verwijzing naar 0800 22800. (Fig 4) Dus terug naar vertrekpunt- 31/12/2020 om 16:46 moest r
IK heb al meer als 4 dagen problemen met mijn Laptop, als ik probeer van op een site, in dit geval de overheid in te loggen duurt het zo maar even oneindig voor ik een verbinding krijg, en ik van armoede zeg verekt.Leuk is heel anders, maar ben dat al gewoon van Proximus.anitta
ik heb over een maand een ander pakket genomen maar er zit gene netflix bij en heb altijd netflix gehad nu jij de aanrekening april is het er niet bij graag wil ik terug netflix hebben wat moet ik nu doen
Beste,Ik wil mijn logingegevens wijzigen. (heb abonnement Tuttimus met mobiele telefoon - abonnement Mobile 10)Het probleem: inloggegevens (emailadres en mobiel telefoonnummer) van mijn overleden echtgenote stonden op haar naam en ik wil die wijzigen in mijn gegevens.Het emailadres kan ik zonder problemen wijzigen.Haar mobiel telefoonnummer (Mobile 10) wijzig ik mijn mobiel nummer (Pay & Go), kies “wijzigingen opslaan” en krijg ik de boodschap: Profiel met succes bijgewerkt.Wanneer ik de volgende maal terug inlog zie ik dat het mobiele nummer niet gewijzigd is.Mijn vragen:Is dit omdat mijn mobiel nummer een Pay&go is dat dit niet werkt? Of is er een andere oorzaak?Kan ik op mijn mobiel nummer een abonnement Mobile 10 nemen en op het mobiele nummer van mijn overleden echtgenote (dat ik graag nog een tijdje wil behouden) een Pay&Go?Of is het eventueel mogelijk die 2 mobiele telefoons van abonnement te switchen?Indien niet: kan de belwaarde die nu op mijn Pay&Go staat te
Beste, is er ook een getrouwheidskorting voor mij weggelegd? Na 15j kan er dat wel van af, toch? Wou omschakelen naar een ander tariefplan en zelfs dan kreeg ik de korting niet die nieuwe klanten wel krijgen. Kunnen jullie iets voor me doen?Grtjs Maarten
Beste, Ik kreeg vandaag een sms dat ik nog 80% van mobiele data overhad. 10 minuten later kreeg ik een sms dat ik er 10€ overzat en slechts enkele minuten later 25€. Ik had het pas opgemerkt tijdens de 2de sms en heb dan ook mijn data afgezet. Maar toen ik checkte op mijn profiel was dit al opgelopen tot 32,9€ (terwijl het al afstond). Dit kan toch niet normaal zijn, toch?
Beste Ik heb gemerkt dat er structureel elke maand (al maanden lang blijkbaar) gesprekken naar de voicemail via mijn vaste lijn op het nummer 1969 worden aangerekend tegen 0.82 euro per gesprek, terwijl dit bijmijn weten gratis hoort te zijn.Ik heb via de Proximus chat dit aangekaart en ik krijg nu normaal voor de huidige factuur een credit nota volgens de medewerker, waarvoor dank.Kan dit ook structureel aangepast worden dat zoiets niet meer gebeurd aub?Ik heb persoonlijk geen zin om elke maand mijn gespreksdetails na te gaan en ik vermoed dat ik niet de enige klant ben in deze situatie. Alvast bedankt.
Toen ik vandaag de gegevens wou ingeven voor de cashback-actie voor de Samsung S21 die ik via Proximus kocht, werd het EAN-getal niet herkend. Ik nam contact op met hun klantendienst, en zij wisten met te vertellen dat mijn toestel niet deelneemt aan de actie. Voor verdere informatie moest ik Proximus contacteren. Ik heb de GSM via de actie van Proximus besteld, en kan geen voorwaarden vinden waardoor ik plots niet in aanmerking zou komen. Via de chat-functie van Proximus krijg ik geen reactie. De 100€ cashback was voor mij de dealbreaker om dit toestel te kopen, i.p.v. een herstelling te laten uitvoeren aan mijn vorige Smartphone. Kan via dit forum iemand bekijken wat er misgegaan is, waardoor mijn toestel niet in aanmerking komt voor de cashback? Ik wil gerust meer info over klantennummer e.d. geven in een privé-bericht.
BesteIk heb al via de winkel, via de website, via de aangeboden telefoonnummer geprobeerd om men smartphone omnium stop te zetten. Mijn gsm is ondertussen zo oud geworden dat als deze kapot valt, ik hem vervang door een nieuwe.
Een smartphone toevoegen aan mijn bestaand mobiel abonnement wat houdt dit eigenlijk in.Gebruiken de 2 smartphones dan één en hetzelfde abonnement?
Beste, Ik weet niet meer wat ik moet doen. Door jullie incapabele personeel zijn wij ongewild afgesloten van tv en internet. En ja, we betalen jullie facturen altijd netjes op tijd.Op donderdag 1 april 2021 belde ik naar jullie diensten om de tv en internet pack van privé naar mijn zaak over te plaatsten. Dus eigenlijk blijft alles het zelfde maar komt de factuur op mijn btw nummer.Hoe moeilijk kan het zijn?Sedert dien hebben we geen tv en internet meer. Alleen de gsm abonnementen werken nog.Dit is voor mijn kinderen, zeker in corona tijden een ramp. Maar wat dit voor mijn zaak betekent is nog erger dan een ramp. De 4g is op, hebben nu extra kosten door jullie. Jullie extra 500mb werd alleen om mijn gsm nummer geplaatst en niet op die van de kinderen. Ten eerste, 500 mb is echt belachelijk weinig en ten tweede, waarom kregen de kinderen dit niet terwijl dit beloofd werd. Al 1000 x gebeld naar jullie diensten. Iedere keer horen wij dat dit in orde komt maar er veranderd helemaal niets
hallo ik ben al een tijdje aangesloten bij proximus maar ik wil graag gebruik maken van de myproximus appik kreeg een paar maanden geleden een mail voor dit te activeren maar die heb ik perongeluk gewistwaardoor ik niets kan zien op myproximus app kunnen jullie mij hiermee helpen alvast bedankt
Hier vernomen dat de laatste aflevering van Keeping Faith op vrijdag 26 maart op ėėn verkeerd geprogrammeerd stond. Ik moet nog beginnen kijken naar de serie maar mis dus blijkbaar al de laatste aflevering. Kan dit verholpen worden? Ik hoop het alvast...
Ik krijg steeds deze melding als ik Netflix wil openen: we konden geen verbinding maken met de Netflix-service. Probeer de Netflix-app opnieuw te starten (-115). Hoe kan ik dit oplossen? mvg
Is het normaal dat op onze decoder V6 het rode controlelampje signaal altijd brand Is het normaal dat het blauwe controlelampje HD vooraan altijd blijft brandenDus ook waneer de decoder in sluimerstand staatTevens word telkens we de decoder inschakelen onze verbinding gecontroleerd met als gevolg dat het enige tijd duurt voor we TV kunnen kijken(zeer vervelend!) De standaard aangegeven oplossing door Proximus alles heropstarten enz werd reeds meerdere malen uitgevoerd
Na aanschaf van een nieuwe TV werkt de afstandsbediening V6 maar half, de knoppen “Aan/Uit”, “Geluid” en “Mute” werken niet, alle andere knoppen wel (ook veranderen zenders).Na het resetten van de afstandsbediening blijft het probleem bestaan.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.