Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Ik kan Pickx kijken op mijn smartphone, laptop en PC, maar niet op het moduletje dat ik er voor gekocht heb: een X96mini.Hoe komt dat?
Wanneer ik via mijn Proximus pickx app mijn opnames wil bekijken gaat dit perfect. Wanneer ik deze opnames via de app op de gsm naar de Google Chromecast wil casten start de aflevering nooit van het begin. Ik kan dit ook niet terug spoelen. Hoe los ik dit op?
disney + in op mijn v7 decoder send niet uit in UHD .is dit bij iedereen zo? netflix is wel in UHD . danny
beste, Een poging hier, na diverse pogingen (sinds 6 april) via mail (geen antwoord meer sinds een week) én Messenger via Proximus-facebookpagina (waar ik vandaag eindelijk antwoord kreeg… Dat zij het niet kunnen oplossen)soit… Mijn “probleem”: Ik had de Enjoy-wedstrijd voor de Paasbrunch aan huis gewonnen dus op Paaszondag braaf zitten wachten (mét zeurende kleuter die vol spanning al het beloofde lekkers afwachtte) want levering zou “tussen 10 en 18 uur” plaatsvinden.Het werd later en later… Om 18:15 nog steeds niemand gezien dus helaas, voor niets hele dag binnen gebleven en dan maar take away besteld 🙄Mijn adres was correct doorgegeven en ik had zelfs via mail nog bevestiging gekregen dat men zou doorgeven aan de leverancier...Dus contact opgenomen via mail, flauwe uitleg dat er iets fout was gelopen (alé ?) en dat men de medewerker ging aanspreken (wat ben ik daarmee… die zal dat allicht niet expres hebben gedaan bovendien) en dan als “alternatieven” keuze tussen rode Duivels sup
Hallo,sinds vandaag probleem met pickx tv app,om te kunnen kijken lukt dit niet meer krijg steeds de melding “ stream onbeschikbaar “ dit is op een ipad air 1,gisteren werkte alles nog perfect.op onze tweede ipad air 2 werkt alles nog perfect,alsook op de iphone.Heb al een reboot gedaan op ipad,de app weg gedaan en opnieuw erop geplaatst,op tv gekeken hoeveel toestellen er zijn aangesloten en niet gebruikte verwijderd.wat kan de oorzaak zijn?graag jullie mening,waarvoor mijn gemeende 🙏
Dag,Mijn mails voor 17 februari zijn vandaag opeens verdwenen. Ook op Myproximus vind ik ze niet meer terug. Op mijn iPhone ook niet en op mijn laptop ook niet. Kunnen jullie mij helpen? Ik heb niks veranderd, niks gedaan.. En toch zijn ze plots verdwenen. Ze zitten niet in de prullenmand. Nergens. Frederika
Hallo.Binnenkort zijn we van plan om te verhuizen. Het is de bedoeling om het huis volledig te voorzien van internet, aangeboden door de Proximus diensten. Op dit moment zijn er twee DSL-poorten in de garage en in onze kantoor.Het is wel de bedoeling om één DSL poort in de woonkamer te plaatsen waar de modem zal staan voor een directe verbinding met onze V7-decoder (TV).Dit moet mogelijk zijn, maar we hebben wel een lastige probleem als we ook boven internet willen hebben.De vloer van de bovenste verdieping is gemaakt van puur beton. Radiosignalen zoals Wi-Fi kunnen er nauwelijks tot onmogelijk doorheen dus hebben we geen andere keuze dan bekabelde internet naar boven te brengen gezien het feit dat WiFi versterkers zoals de WiFi-booster van Proximus ook geen mogelijkheid is.Een ethernet kabel aangesloten op de modem, naar boven brengen is ook geen fijne keuze omdat we dan een zeer lange kabel via de trap naar boven moeten brengen. Onze trap naar boven zou zeer ver liggen van de modem d
users.skynet.be - wachtwoord reset aub fa573133
Hallo,Telkens als ik mij inlog bij “MyProximus” krijg ik de melding hieronder: Ik wil dit wel doen, doch welk e-mailadres bekom ik dan en welk telefoonnummer stelt men mij voor ?Zijn er geen verwikkelingen aan verbonden met het versturen en het ontvangen van e-mails ??Loop ik geen kans op verslechtering van mijn telefoongesprekken of van mijn e-mailverkeer ?Graag een seintje a.u.bRoland Moens..
Het is echt triestig hoe jullie met nieuwe klanten omgaan.Op 1 april kwam de technicus, die vond de kabel niet dus nieuwe afspraak (-1 dag verlof).Op 12 april zou de lasser komen en onze kabel leggen en nieuw pack aansluiten.Schitteren die lasser kwam al op 9 april maar enkel om de kabel te leggen (trouwens zonder mondmaskers) (-1 dag verlof). Op 12 april (-1 dag verlof) gewacht op de technicus voor de aansluiting.Niemand gezien. Gechat met klantendienst, er ging zeker nog iemand komen.Twee uur later (19 u) gebeld met klantendienst (blijkt dat er geen afspraak gepland stond.Ticket aangemaakt, ze gingen binnen de 48 uur bellen. NIET DUS!!!!Jullie willen precies geen nieuwe klanten?Graag had ik dit ASAP opgelost!!!!!!! IK HEB HET GEHAD!!!!!
Hallo, na bijna een maand (activatie laatse week maart) sta ik nog altijd op startprofiel 30/10 hoewel lijnwaarden zeker nog ruimte voor een verhoging laten.Kan het zolang duren vooraleer DLM reageert? Kan dit eens nagekeken worden aub?
Als ik op de My Proximus site naar Mijn facturen of Mijn verbruik ga, kom ik op een foutpagina “404 - Not found”.Ik vermoed dat ik momenteel mijn internet quota heb overschreden, maar op deze manier is dat onmogelijk na te gaan. Kan dit in orde gebracht worden dat My Proximus weer werkt?
is die fiber flex wel aan te raden, ik lees veel negatiefs erover.ik wil een afspraak maken maar twijfel erover om me dan weer gemoeten opjagen dat de zaken niet zijn zoals de verkoper ze voorstelt.er is veel probleem rond adequaat internet op dit moment , en ik heb veel dips in de toevloed van mijn wifi. ik ben allesbehalve tevreden over de kwaliteit van het internet op dit moment
Ik heb een probleem voor in te loggen op de proximus cloud.Ik gebruik de zelfde email en wachtwoord als op dat van Myproximus maar ik raak er niet op ..Al gebeld met de technische dienst maar hebben ze mij ook niet echt geholpen Wie kan mij eigelijk helpen?? Ik wil graag gebruik maken van de cloud In mijn My proximus tss mijn produkten staat de cloud ook niet tss En via de cloudapp raak ik niet aangemeld Help aub
Met de oude app Proximus kon ik tv programma’s opnemen met tablet of smartphone en nadien bekijken van thuis via de modem. SInds Pickx is dit niet meer mogelijk. Bestaat er toch nog een mogelijkheid om dit dan te bekijken, zonder te moeten streamen of zo. Dank
Ik heb een vraag, hoe is het mogelijk dat je 3 trojans en gehakt word via pc en GSM, terwijl je een Noton abonnement hebt????Mvg Fam. Maes
Waarom rekenen jullie mij al drie maanden 11 euro aan terwijl er in de brochure duidelijk staat Flex Fiber 6 maanden gratis i.p.v. 85,99 euro/maand.Op de factuur wordt er maar 75,99 euro afgetrokken voor de bouwpromotie.Ik zou maar 1 euro voor Netflix hoeven te betalen gedurende 6 maanden. Zie bijgevoegde brochure.Er is vorige maand een case aangemaakt door de winkel in Brasschaat die mij gelijk geven, maar toch krijg ik weer een factuur terwijl ik een terugbetaling zou moeten krijgen voor wat ik in januari en februari al teveel betaald heb.Als jullie brochures met kortingen in de brievenbus duwen om nieuwe klanten te lokken, zorg er dan voor dat jullie personeel ervan op de hoogte is en kom jullie beloftes na.Ik ben het beu om al weken van het kastje naar de muur gestuurd te worden, terwijl het enige wat jullie moeten doen is jullie brochure bekijken…
Ik ben het beu om telkens een andere operator aan de lijn te krijgen en om van het kastje naar de muur gestuurd te worden. Wat ik dan ook nog het toppunt vond was dat jullie een tevredenheids enquête doorstuurde om ons nog beter van dienst te kunnen zijn terwijl we na een week nog steeds geen technische ondersteuning kregen voor ons probleem. MVG FAM. MAES
Ik heb een jaar dik jaar geleden, via een abonnement, een Samsung aangeschaft. Hierdoor ben ik overgeschakeld van Apple naar Samsung. Niet mijn beste idee want ik ben nu mijn gsm al beu waardoor ik dus meer gefrustreerd en elke dag een grotere afkeer krijg van Android. Als ik hierop een jaar moet wachten, heb ik geen gsm meer...Ik vroeg me af of ik de restwaarde die ik nog dien te betalen, in 1x kan betalen en dan direct een Iphone kan kopen met een abonnement?Zoja, hoe word dit dan in werking gezet? Is dit onmiddellijk of kan dit op een datum die ik beslis? MvgB
Er is een nieuwe internetaansluiting geplaatst van Proximus. De aansluiting bevindt zich in de inkomhal. De aansluiting is gebeurd, maar de installateur zei dat er nog iemand zou komen om alles af te werken. Het is heel slordig, de aansluiting is er , maar de kabels hangen er door elkaar. Ik heb reeds gebeld en gemaild hiervoor. Met zou het doorgeven en iemand sturen. Helaas zonder resultaat.Tot wie kan ik me richten met dit probleem ?
hoe kan ik de overschrijven tonen? want nu zit ik internet schorsen@
Hallo, Telkens als ik naar myproximus wil gaan of via mail mijn rekening wil betalen dan openen de pagina’s niet.Pagina dat ik krijg als ik een rekening wil betalen via mail: Pagina dat ik krijg als ik wil inloggen op myproximus, da pagina blijft maar laden: Ik heb al verschillende dingen geprobeerd maar niets werkt. Hopelijk word dit opgelost. Met vriendelijke groeten, Kenneth.
Na tientallen telefoontjes, messenger berichten en een topic aangemaakt te hebben, dacht ik dat het probleem eindelijk opgelost was toen ik vorige maand een creditnota kreeg.Maar opnieuw krijg ik voor de vierde maand een te betalen factuur terwijl de promotie waar we op intekenden in december voor 6 maanden gratis was. Ik word hier echt moedeloos van.De historie van het probleem staat te lezen in onderstaande link.
Hallo, ik heb een vervelend probleem. Wij zijn onlangs verhuist en had een afspraak gemaakt dat ze Proximus gingen verplaatsen naar ons nieuw adres. Deze ging door op 15 maart. Er zijn die dag mensen gekomen om Proximus te installeren buiten(een lasser) en later die dag ging er nog iemand komen om dan binnen het internet te installeren. Die persoon had die dag blijkbaar een tijd tekort en is niet komen opdagen. Ik heb al meerdere keren gebeld en er werd iedere keer een belofte gemaakt dat we gingen gecontacteerd worden voor een nieuwe afspraak te maken, maar tot heden nog niks gehoord. Ik ben het een beetje beu om terug te bellen en heel de situatie iedere keer uit te moeten leggen om dan toch geen positief resultaat te kunnen bekomen. We hebben nu nog steeds geen internet wat heel vervelend is, want ik heb het nodig voor mijn werk. Vanessa
Beste, Ten einde raad richt ik mij via deze weg tot jullie : Mijn klant id = 48497****Ik heb geprobeerd om via de website mijn abonnement te laten aanpassen want ik zit nog met een verouderde dat stamt vanuit de tijd dat ik nog een zelfstandig bijberoep had. Ik heb het gevoel dat ik daar door ook te veel betaal.Wanneer ik via de website kies voor het Flex S pack en dit wil bestellen krijg ik altijd een kader te zien met de tekst : “Dit product Flex S kan enkel besteld worden door de eigenaar van de klantenrekening” waarna het winkelmandje terug leeg gemaakt wordt en ik terug bij af sta.Gans die website van jullie is een ramp, zelfs een simpel mailtje sturen waarin je het probleem wil melden of een aanpassing wil aanvragen is een kluwen door een immens doolhof. Ik heb het uiteindelijk maar voor bekeken gehouden.Om dan nog maar te zwijgen over die Chat is dat een machine of een mens die daar zit !? Ik ben onder tussen nog aan het wachten. Weet niet waar hij die agent die mij gaat helpen
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.