Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Hallo,Ik heb zojuist Proximus laten installeren met een Epic Full Exp abonnement. Ik kom van Telenet waar ik een 300Mbps lijn had. Op mijn adres is nog geen Proximus Fiber beschikbaar en dus maar genoegen genomen met de 100 Mbps lijn. Alle aparaten in huis zijn met kabel verbonden. Momenteel haal ik met moeite 40Mbps op mijn pc waar ik 280Mbps haalde met Telenet. 100 zou goed zijn, 40 is maar zwak. Zeker om met Shadow te gamen, wat het plan was. Ik zag op een andere post ook de link waarop je de gemiddelde snelheid in je buurt was en dit lag ook rond de 40 Mbps. Jammer dat ze dit niet adverteren op de website bij het bestellen, dan had ik al afgehaakt. Gezien de snelheid zo tegenslaagt, waarom gaat men niet verder met de uitrol van Fiber? Kan men een richtdatum geven wanneer Fiber uitgerold wordt? Valt er nog iets te doen aan de huidige snelheid? EDIT: hieronder de output van de tool:code:B-Box 3 Sagem Tool v0.13.0--------------------------Device: B-Box 3 SagemDo
Ik heb 2 afstandsbedieningen die niet meer fatsoenlijk werken, sommige toetsen werken niet. Kunnen deze gratis omgeruild worden ?
Als ik een email verstuur met het adres van mijn domein (via relay.proximus.be) gebeurt het regelmatig dat ik een foutmelding krijg (time out of could not resolve domain).Met een ander emailadres van een ander domein lukt het wel naar dezelfde SMTP server.Als ik dan een tijdje nadien terug probeer met het eerste adres lukt het wel, dus lijkt mijn geen fout in de instellingen te zijn. Iemand een idee wat de oorzaak kan zijn ?
Sinds vanmiddag wil onze modem geen verbinding meer maken met onze decoder. Al alles uitgehaald en weer ingestoken. Al een reset gedaan enzovoort, niks helpt!!Wie kan mij helpen?
Ik heb een nieuwe gsm en vraag me af hoe ik in deze coronatijden gemakkelijkst een nano-simkaart kan verkrijgen (in plaats van mijn huidige microsimkaart) met behoud van mijn telefoonnummer? Kan deze opgestuurd worden of dien ik effectief naar een proximuswinkel te gaan? ik heb een mobilus S abonnement...
Ik neem iedere aflevering (‘serie opnemen’) op van MasterchefUSA op Play5. Een tijd geleden stonden er nog afleveringen van seizoen 8 tussen de opnames. Ik heb geen opnames verwijderd en toch zijn er afleveringen verdwenen; de eerste aflevering die er nu staat is aflevering 5 van seizoen 9. De afgelopen dagen zijn er dus meer dan 15 afleveringen verdwenen …Graag een uitleg voor dit probleem en een structurele oplossing. Ik had een aantal weken geleden een gelijkaardig probleem. Na een lang en moeilijk contact werden de opnames teruggeplaatst. Het lijkt me heel onlogisch om telkens op deze manier te werk te moeten gaan. ik anticipeer al op mogelijke zogezegde oplossingen:de digicorder werd reeds zonder stroom gezet Ik deed reeds een reset in de app zijn de opnames ook niet beschikbaar de afleveringen waren nog geen 60 dagen oud In instellingen (mijn voorkeur/ opnameopties) staat er bij ‘aantal te behouden afleveringen’ <alle>
Beste,Ik heb momenteel een lopende bestelling voor een nieuwe sim-kaart, met bestaand gsm-nummer.Er is iets misgegaan bij de overdracht van Orange (via m’n oude werkgever) naar Proximus ivm het sim-kaartnummer, dat ik nu niet meer heb/ken. Is het mogelijk om mijn huidig gsm-nummer te behouden? Of heb je hiervoor het sim-kaartnummer sowieso nodig? Dan is het misschien makkelijker een nieuw gsm-nummer te voorzien? Kan dit dan op mijn huidige bestelling? (Ik heb de nieuwe sim-kaart al gekregen via de post)Met vriendelijke groeten,Marijn
Rond 30 maart ging ik in de Proximus winkel langs voor een nieuw gsm toestel. Men raadde mij daar aan om een Samsung S21 5G aan te kopen, aangezien er een cashback van 100 euro was op dat toestel. Het toestel was toen niet voorradig in de winkel en men had mij een bestelling online klaar gezet. Ik zou deze bestelling thuis vervolledigen, door mijn adres in te vullen en het toestel zou me worden toegestuurd. Na de levering probeer ik de cashback aan te vragen en krijg ik de melding dat het toestel dat ik heb gekregen geen deelnemende EAN code heeft. De ean code van mijn toestel staat niet in de volgende lijst: https://api.my-samsung.com/UploadImages/terms/TermsConditionsLegal_29647.pdfSamsung laat me weten dat Proximus me een toestel heeft bezorgd dat niet deelneemt aan de cashback, wat ook blijkt uit het bovenstaande document. Ik voel me in het zak gezet omdat zowel in de winkel als op de website me werd belooft dat ik een cashback van 100 euro zou krijgen.
Hallo, iedere maand krijg ik een vermelding op mijn factuur dat ik “recht” heb blijkbaar op een extra simkaart voor laptop en/of tablet.Maar ik heb die simkaart in al die jaren nooit ontvangen. Nochtans is er een telefoonnummer aan verbonden.Ik ga dit nummer hier niet openbaar zetten maar wil dat wel aan een medewerker in privé doorgeven.Is er een mogelijk om die simkaart op te sturen naar ons of hoe gaat het in zijn werk?Dank bij voorbaat.
Ik stelde in (‘aflevering opnemen’, niét ‘serie opnemen’) om The Daily Show op te nemen op Comedy Central; op 13, 14, 15 en 16 april, en dit telkens om 18.30u.Deze afleveringen werden niet opgenomen (of zijn intussen verdwenen). Wanneer ik in de app kijk naar ‘geplande opnames’, zie ik 4 geplande afleveringen. 3x (!!) vandaag - 16 april - om 18u30, en 1x op zondag 18 april om 07u40. Allebei even vreemd; de afleveringen vandaag aangezien de aflevering 3x gepland staat, en de aflevering van zondag aangezien ik die niét instelde om op te nemen.Graag een oplossing en een uitleg voor dit probleem, en hoe jullie dergelijke problemen in de toekomst zullen proberen te vermijden. Ik ben pas een aantal maanden klant en heb al een aantal dergelijke problemen gehad.
Vorige week begaf het WiFi gedeelte van mijn 5 jaar oude Fritzbox 7490 het. Ik gebruik de Fritzbox voornamelijk omwille van de combinatie router en telefoonfunctionaliteiten (DECT basisstation, antwoordapparaten, etc.). Ik heb dan maar even mijn BBOX 3V+ opnieuw op de lijn geplaatst, kwestie van niet zonder internet en telefoon te zitten. Geen probleem alles startte op zoals verwacht.Ik heb mij een nieuwe Fritzbox 7590 aangeschaft en deze op de lijn geplaatst. Geen probleem voor internet, maar wel voor de telefoonconnectie, die krijg ik niet aan de praat. De Fritzbox geeft aan dat er een verbinding is, maar wanneer ik probeer te bellen krijg ik de melding “geen kanaal”. En wanneer ik mijn telefoonnummer oproep vanuit een ander toestel, krijg ik direct een snel pulserende toon.Dan maar weer de BBOX erop en alles weer normaal. Ik heb aan de Proximus helpdesk het paswoord gevraagd voor de connectie, maar deze loste het probleem niet op. Ook wanneer ik mijn oude Fritzbox 7490 terug
Hallo,Sinds januari heb ik mobiel internet op mijn smartphone. Als ik op 4G wil surfen lukt dit niet. Heb contact gehad met proximus en die hebben gezegd dat heb de sim kan zijn. Nieuwe simkaart gaan halen in de proximuswinkel en die vertelden dat als dit nog niet moest lukken van een nieuw toestel aan te schaffen. Het lukte nog niet en met een nieuw toestel was het nog niet ok. De simkaart in het toestel van iemand anders geprobeert en het lukte nog steeds niet. Zou het niet kunnen dat er iets mis is bij een instelling bij proximus?Groetjes Filip.
Mini GPS tracker gekocht.Heeft minisim zonder pin nodig.Ik heb geen gsm meer voor minisim dus kan de pin niet uitschakelen.Kan dit via myproximus of andere manier?
kan ik PVconnect zonder problemen verwijderen?
Ondanks men gsm abonnement onbeperkt (tot 35 Gb ) en dan vertraagd .Kan ik vanaf 20 gb niet meer streamen..heel vervelend .Juist abonnement veranderd om dit te kunnen doen.Hotspot delen om zo op ipad te kunnen..iemand oplossing of ervaring?
Geachte Ik wordt nu al even offline geboot. Dit weet ik want diegene heeft me een foto gestuurd met mijn ip op.Hoe kan ik mijn ip veranderen? mvg -Dorain
Blijkbaar is klantvriendelijkheid de laatste tijd ver te zoeken bij Proximus? Een mail met 2 simpele vragen - over de android decoders en mijn fidelity korting bij een potentiele overstap van Tuttimus naar Flex - werd verstuurd naar de klantendienst op 22 maart, tot op heden zonder enige reactie. Ook geen reactie op mijn reminders d.d. 28 maart, 6 april, en 12 april. Ook de Facebook chat met die dwaze chatbot die enkel vragen verstaat die je zelf ook in de FAQ’s kan vinden werd gewoon afgesloten. Ik ben 17 jaar klant van Belgacom / Proximus, maar moet misschien toch maar eens bekijken wat andere providers mij voor hetzelfde geld kunnen aanbieden.
hoi.hoelang duurt het eer mijn gsm met de kaart verzonden word?dat stond er nl nergens bij
Ik probeer een nieuwe NAS een statisch IP adres te geven. Ik vind de NAS, ik vind de settings in de modem ik vul een IP adres lager dan 63 in (heb al 192.168.1.2 / 192.168.1.63 / 192.168.1.8 geprobeerd), maar ik krijg steeds dezelfde error, terwijl mijn IP adres wel in range ligt. Heeft iemand een suggestie?
Beste, sinds gisteren ben ik opnieuw klant bij Proximus. Er ligt fiber bij mij in het appartement en ik haal via kabel 300mbit down en 25 up. Echter had ik een jaar geleden ook Proximus en toen was er een optie “Fiber boost”, hierdoor haalde ik tot 900 down en 50 up. Graag zou ik hier opnieuw voor willen betalen, maar de myproximus app en web interface laten dit niet zien als optie. Ik krijg ook errors bij snelheid in instellingen.
geen signaal meer op vaste lijn,waar kan ik terecht voor hulp want is een doolhof ?
hallo,ik heb disney+ gratis normaal maar nu blijkt dat er 8,99 euro van mijn paypal is gegaan hoe komt dit aub? mvg sandy
Beste, Ik weet niet meer wat ik moet doen. Door jullie incapabele personeel zijn wij ongewild afgesloten van tv en internet. En ja, we betalen jullie facturen altijd netjes op tijd.Op donderdag 1 april 2021 belde ik naar jullie diensten om de tv en internet pack van privé naar mijn zaak over te plaatsten. Dus eigenlijk blijft alles het zelfde maar komt de factuur op mijn btw nummer.Hoe moeilijk kan het zijn?Sedert dien hebben we geen tv en internet meer. Alleen de gsm abonnementen werken nog.Dit is voor mijn kinderen, zeker in corona tijden een ramp. Maar wat dit voor mijn zaak betekent is nog erger dan een ramp. De 4g is op, hebben nu extra kosten door jullie. Jullie extra 500mb werd alleen om mijn gsm nummer geplaatst en niet op die van de kinderen. Ten eerste, 500 mb is echt belachelijk weinig en ten tweede, waarom kregen de kinderen dit niet terwijl dit beloofd werd. Al 1000 x gebeld naar jullie diensten. Iedere keer horen wij dat dit in orde komt maar er veranderd helemaal niets
Sinds 00:30 geen netwek meer dsl lampje knippert. Modem herstart, kabels nagekeken, geen oplossing.Is er een storing gekend?Dit gebeurt jammer genoeg heel frequent de laatste weken.MvgMichel1
Dit is ondertussen de tweede decoder met hetzelfde probleem sinds eind januari 2021.De decoder (versie 9) geeft altijd geluid bij het live kijken van eender welke zender. Geen probleem dus met het geluid van de tv en soundbar.Er komt geen geluid in alle volgende situaties, allemaal tegelijkertijd:Bekijken van opnames Herstarten van een programma Gebruik maken van de apps (zoals bijv. Netflix, Disney+, Youtube, Twitch) Casten naar de decoderDit komt meermaals per week voor en soms kan het enkele dagen lang duren vooraleer het zichzelf oplost tot de volgende keer.We hebben het volgende reeds geprobeerd om het probleem op te lossen, maar dit werkt zelden:Checken van systeemupdate Via apparaat voorkeuren → Opnieuw opstarten Via apparaat voorkeuren → Resetten Via interne gedeelde opslag → verwijderen van “Gegevens in het cachegeheugen” De decoder uit- en aanzetten met de afstandsbediening De decoder uit- en aanzetten door de fysieke knop op de decoderGebeld met Proximus support voor de eer
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.