Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Ik ben sinds 14/4 klant bij Proximus met Flex S pack voor TV en internet.Sinds de installatie is gebeurd, heeft het nog niet deftig gewerkt.Mijn Apple toestellen (iPhone, iPad, MacBook) hebben moeilijkheden met connecteren met wifi. Gewone websites lukken vaak wel, ook websites met groot dataverbruik (youtube, netflix, ...). Maar strenger beveiligde websites, zoals webmail, myEbox, myPension, MinFin van de overheid, de site waar mijn loonstrookjes op staan, … kan ik niet raadplegen. Als ik de url ingeef, blijft de pagina laden tot er na een paar minuten de melding komt dat er geen veilige connectie kan worden gemaakt. Afstand tot de modem is niet het probleem, want ik zit er echt vlak naast als ik het probeer. Als ik van mijn iPhone een hotspot maak en naar die sites ga, ben ik er op 2 seconden. Ook bij familie (met proximus) lukt het wel. De oorzaak van het probleem ligt dus wel degelijk bij mijn verbinding of mijn modem. Ik heb al meerdere keren gebeld naar de klantendienst om het p
Goedenavond, ik ben 5 dagen te laat met mijn pay&go kaart te herladen nu is deze gedeactiveerd. Is het nog mogelijk deze terug te activeren met dezelfde nummer?
Hallo,vandaag heb ik mijn nieuwe decoder, Android TV box, in ontvangst mogen nemen. Is er een mogelijkheid om de kleur van de ondertiteling, welke nu blauw is, van kleur te wijzigen? Ik lijk het maar niet te vinden. Hartelijk dank voor de hulp.
Ik kreeg een oproep van een Franstalige man die zich uitgaf als een medewerker van Proximus.Ik vond het aanspreking niet professioneel en vroeg om in het Nederlands verder te gaan aangezien ik in Vlaanderen woon en een Nederlandstalig abonnement heb.Dat was niet mogelijk en er was niemand anders die dat wel kon.Omdat ik dan niet verder in gesprek wenste te gaan sloot de man het gesprek af.Het lijkt me zeer vreemd dat dergelijke slechte kwaliteit vanuit Proximus zou komen.Graag duidelijkheid of dit een geval van (poging tot) phising is of een waarachtig gesprek.De nummer was 081 84 26 05
Ik beschik over 3 Pay&Go kaarten, allen bestemd voor installatie in alarmsystemen en ik heb enkele problemen met het Pay&Go systeem, nl. :je kan geen kaart kopen of je moet je identiteit opgeven. Deze is identiek aan de identiteit van mijn TV en 2 GSM abonnementen. Gegevens welke in mijn MyProximus verschijnen. Waarom kan ik de Pay&Go kaarten niet bij de ‘Produkten’ in MyProximus ingeven ? Temeer dat ik in MyProximus wel de oplaadbeurt kan regelen ? Vreemd genoeg kreeg ik vandaag een melding van Proximus dat mijn nieuwe P&G kaart, gekocht op 11/04 bij Proximus Wijnegem à 10 Eur, bijna opgesnoept was en dat ik moest herladen. Ik weet dat het alarm in testfase een 30-tal SMS gestuurd heeft, maar dat de 10 Eur reeds opgesnoept zou zijn (10 Eur = ± 80-tal sms’jes !) is abnormaal. Ik bel dus naar de klantendienst om te vragen wat er fout is, en men meldt me dat mijn kaart helemaal niet opgesnoept is en dat mijn krediet 42,28 Eur bedraagt !!!!!! Ongelooflijk maar waar
Beste meneer/mevrouw,Tot op heden heb ik de gratis airpods nog niet ontvangen. Ik heb een abonnement met one plus nord genomen waar deze bij zitten. Het account is gelinkt aan 0496******. Ik zie staan dat deze op voorraad zijn maar worden niet verstuurd.Ik had ook gevraagd via facebook maar krijg gewoon geen reactie.Kan dit zo snel mogelijk verstuurd worden?Alvast bedankt.Mvg,Michaël Cappellen
Hallo, Ik heb sinds eind vorig jaar een decoder 7, die ik gekregen heb nadat mijn vorige decoder het had begeven. Onlangs heb ik mijn TV terug opgezet na deze enkele weken niet gebruikt te hebben. Ik merk nu dat er een desynchronisatie is tussen het beeld en het geluid, van 1 à 2 seconden. Ik heb mijn decoder ondertussen gereset, maar dit heeft het probleem niet opgelost. Uit de sticky van de moderator en enkele andere draden maak ik op dat dit zich bij meerdere mensen voordoet. Is er al een oplossing? Dit is uiteraard zeer vervelend. Bedankt/
Dag iedereen, Op mijn modem wens ik zowel mijn 2.4 GHZ als mijn 5.0GHz SSID van naam te veranderen. Hoe kan ik dit doen? Alvast bedankt, Chris.
Geachten,Ik bezit nu een handenvrije telefoon van Proximus - Twist 359.Ik heb een FLEX-abonnement.Bij onze verhuis, moeten we deze telefoon in de berging van ons appartement plaatsen, wegens een te korte voedingskabel (+/- 1 meter) - met het gevolg, dat we een oproep zeermoeilijk horen.De aansluiting voor deze telefoon bevindt zich trouwens in deze berging.Moest ik dit toestel vervangen door een Twist 304 duo - zien jullie daar een oplossing voor ?Ik zou dan, het tweede toestel ergens anders plaatsen in mijn appartement, waar ik de oproepbeter hoor.Doch, mijn contacten in mijn Twist 359, zijn die gemakkelijk over te zetten naar de Twist 304 ??Graag een seintje a.u.b. op beide vragen.Met vriendelijke groeten.Roland.
Reeds van bij de installatie (anderhalve maand geleden) ervaar ik problemen wanneer ik decoder aanzet. Ik heb telkens 4-5 pogingen nodig alvorens deze opstart. Als ik hem aanzet heb ik steeds gewoon ruis en krakend geluid als beeld. Ik moet deze telkens aan en uit zetten en na x-aantal pogingen lukt het dan toch. De decoder is bekabeld via snelle powerline, het zijn zelfs reeds nieuwe, dus daar zal het niet aan liggen. Iemand een idee wat de oorzaak en remedie is ?
Kan iemand van Proximus bevestigen dat VoWifi wel degelijk opstaat voor mijn nummer? Bij Telenet ook aanslepende problemen gehad daar werkte zowel volte en vowifi niet, waar klanten en technische dienst het ook niet meer wisten tot het bij specifieke dienst kwam die nieuwe sim kaart opstuurde en toen werkte ineens alles.. Dit is nog maar juist een nieuwe sim/abbo bij Proximus en VoLTE werkt echter wel, dus de ims instellingen zijn goed, sim kaart in een iphone 7 gestoken en ook geen vowifi dus ligt ook niet aan mijn toestel s21..
De proximus V7 decoder stuurt altijd een UHD signaal naar de TV, terwijl alle zenders in SDR uitzenden.Laat AUB de TV de upscaling doen in plaats van hem foutief te doen denken dat hij een UHD signaal krijgt.
Mijn mobiele diensten werken op dit moment niet meer. Ik ben in orde met mijn facturen en op de myproximus app kan ik niet op de toepassing om te chatten met een medewerker. Kan iemand mij hierbij helpen?
Beste, Ik had in de week een nieuwe gsm + abonnement besteld (met nummer overdracht), er stond dat dit binnen de 24 uur zou in orde komen na de levering. Heb de GSM gisterenochtend ontvangen. Ik wou gewoon even polsen of het normaal is dat dit nog niet actief is, misschien is 24 uur wat snel als er nummeroverdracht bij is? Hebben jullie enig idee wanneer ik mijn nieuwe SIM wel zal kunnen gebruiken of had dit toch al in orde moeten zijn?Alvast bedankt voor de tijd. Mvg Sam
Sinds gisteren krijg ik de foutmelding middleware time out. Modem is b box 2 en decoder v5. Heb beide al meermaals gereset, zonder resultaat. Blijft precies hangen in een update ofzo. Wat moet ik doen?Bedankt, Mieke
Mijn mailbox is al bijna een week geblokkeerd,heb al verschillende keren dat formulier (voor verwijderen zwarte lijst) mijn ip adres en mail adres ingevuld maar niks helpt.Heb heel men mac gescand geen probleem gemeld, heb constant anti virus scanner aanstaan en die meld geen probleem. zal wel graag zo snel mogelijk mijn mailbox am255261@skynet.be terug willen.Graag een antwoord en een oplossing !!Begin dit wel beu te worden !!
Hallo, sinds maandag fiber klant bij Proximus. De decoder is aangesloten op mijn Denon receiver via HDMI. De klank gaat goed door ook als de versterker uit staat. Maar nu als ik de klank door de versterker laat gaan en deze dan uitschakel, gaat de klank terug door de tv maar het beeld blijft zwart. Daarvoor was ik bij Orange en op dezelfde manier aangesloten, zonder problemen. Ik heb de instellingen van de receiver niet gewijzigd. Ik zie niet in te stellen op de decoder. Iemand enige uitleg?Alvast bedanktMich1966
Hoi,Sinds enige tijd valt mijn wifi booster( dat met mijn tv decoder is verbonden via ethernetkabel) heel vaak uit. Enkel het lampje power brandt dan nog, maar niet de lampjes wifi en link quality. Wij kunnen dan geen tv zien. Het werkt pas weer wanneer we de modem-bbox uit en terug aan zetten.Dit gebeurt nu bijna dagelijks, waar het vroeger heel goed werkte.We hebben alles al geprobeerd: reset wifi booster, hersynchronisartie …Alvast bedanktgroetjes
Combinatie B-Box 3V+ met Wifi BoosterIk gebruik een portable via de Wifi: Smartschool/VRTnu/...Om de 16min is er een korte onderbreking van de internetverbinding - DNS server error: time out.Toestellen verbonden via de LAN-kabel hebben dit probleem niet. Dit probleem deed zich al eerder dit jaar voor.We kregen een nieuwe B-Box 3V+ en nu begint het probleem helemaal opnieuw.De nieuwe B-Box 3V+ heeft nu ongeveer 1 maand goed gewerkt.
Beste, Is het mogelijk om mijn simkaart terug te activeren. Ben vergeten om te herladen. MvgGommers
Indien je bij Proximus een GSM aankoopt waarbij een actie verbonden is via een partner van Proximus , moet je surfen naar:proximus.myactions.eu/actionActueel voorbeeld (20/04/21): bij de aankoop van een OnePlus Nord krijg je Wireless Buds. Deze dien je via deze link aan te vragen.Ik heb me hier tevergeefs suf op gezocht en ben uiteindelijk naar de fysieke winkel gestapt om dit na te vragen. Hopelijk bespaar ik jullie hier tijd en moeite mee!
Ik wou graag mijn limiet van mpay verhogen, maar kan dat blijkbaar niet zelf omdat je met pay&go kaart blijkbaar geen beheerder van je eigen nummer bent (ik vraag me af wie dat dan wel is...). Hoe kan ik deze limietverhoging dan wel bekomen?
Ik vind de stremio app niet terug terwijl deze wel op Google Play zit. Doe ik iets verkeerd? Ik heb een V7 decoder.
Sinds vandaag kunnen we niet meer terugkijken en krijgen we foutmelding P025.Modem en decoder zijn al uitgetrokken geweest maar niets helpt.Iemand een idee?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.