Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
BesteIk heb zonet mijn simkaart ontvangen voor mijn epic abonnement. Ik ben momenteel bij Mobile Vikings en wil mijn nummer behouden.Hoe activeer ik mijn nieuwe simkaart? Iemand die mij verder kan helpen? alvast bedankt mvg Lieselot
Ik wil gsm aankopen sta organje
mijn beide kinderen hebben van april geen code meer gekregen om te spelen in de play and gold app.Is dit stopgezet?heb in maart een mail gekregen play&gold piratapult met als mededeling je wint een waardebonmaar weet niet of deze betrouwbaar is
Hallo,Ik heb sinds gisteren een decoder v7. Iedere keer ik mijn decoder uitschakel (via afstandbediening) en weer inschakel krijg ik ruis of sneeuw. Wanneer ik een reset uitvoer werkt hij weer voor 1 keer perfect. Wanneer ik hem daarna weer uit en inschakel, heb ik weer ruis of sneeuw.Het kan toch onmogelijk de bedoeling zijn dat ik iedere keer dat ik naar Tv wil kijken een reset moet uitvoeren en alles weer moet instellen?!Hij is aangesloten op een Medion televisie.Met de v5 nooit problemen gehad.Alles reeds gereset en ik gebruik kabels die bij v7 zaten.Mvg
Hallo,Ik heb recent Fiber laten installeren. Helaas hebben de installateurs de fiber lijn op mijn eerste verdieping geïnstalleerd waardoor ik op het gelijkvloers met een veel zwakkere connectie zit dan vroeger. En laat net daar TV, Sonos boxen en diverse andere toestellen geïnstalleerd staan waar 90% van mijn connectie voor dient,...Proximus heeft dit tijdens de installatie “opgelost” door mijn Develo stekkers te gebruiken die ik vroeger in de omgekeerde richting gebruikte (verdieping 0 => verdieping 1).Helaas is dit nu niet werkbaar. Ik heb beneden amper 10 a 20 MBPS wat veel te weinig is voor al die toestellen en belachelijk is nadat mij Fiber werd opgedrongen.Omdat ik via Proximus geen oplossing kreeg aangereikt ben ik zelf aan de slag gegaan met een mesh netwerk. Dit heeft het probleem grotendeels opgelost. Ik heb op de meestal plaatsen in mijn huis nu 200-300 mbps. (Ja, ik weet dat ik beter een kabel zou moeten laten trekken tussen de verdiepen maar ook daar wacht ik al bijna 2
Ik merk net dat de mails, verbonden aan het gebruik van dit forum naar een oud e-mailadres gestuurd worden en niet naar het e-mailadres aangegeven in MyProximus. In het gebruikersprofiel op dit forum zie ik dan weer geen e-mailadres vermeld.Hoe wijzig ik dit e-mailadres?Dank voor jullie antwoord.
Mijn V5-afstandsbediening werkt, na jaren goede dienst, niet meer naar behoren.Ik heb de batterijen vervangen, de afstandsbediening gereset, opnieuw ingesteld als universele afstandsbediening, de digicorder aan- en uitgezet, maar zonder succes.De digicorder kan ik er niet meer mee aan- of aanzetten enslechts met heel veel moeite mijn televisie. De menu-, ok- en vooral de backtoetsen werken ook niet goed meer.Ik heb momenteel de afstandsbediening van mijn andere (minder gebruikte) televisie/digicorder gereset en ingesteld op deze (meest gebruikte) televisie en digicorder.Dit werkt zoals het hoort.Hoe kan ik de defecte afstandsbediening inruilen voor een nieuwe?Dank voor jullie antwoord.
Hallo kan ik het afleveradres op mijn geplaatste bestelling iphone 11+ simkaart nog wijzigen ?
HalloHet lukt mij niet een mail te sturen via jullie contactformulier dus probeer ik het via deze weg...Ik ben al even klant bij Proximus voor (persoonlijk) internet en telefonie (van werkgever). Dit telefonie abonnement was op naam van mijn werkgever, maar zij zijn onlangs van telefonie veranderd. Nu ik onze persoonlijke internet-factuur wou betalen merk ik op dat deze ook op naam van mijn werkgever staat, ondanks dat zij hier niets mee te maken hebben. Ik heb dit al die tijd nooit opgemerkt en gewoon de facturen betaald. Er lijkt dus iets te zijn fout gegaan bij de uitvoering van de installatie? Is het mogelijk om dit abonnement over te zetten op mijn naam? Ik zou de maandelijkse betaling ook graag meteen domiciliëren. Kan u me vertellen hoe ik via mail de nodige gegevens kan doorsturen? Bedankt!
Hoe komt het dat in de wijk Heulebrug in Knokke-Heist tegenwoordig veel problemen zijn met proximus zaterdagavond was het weeral vandat zal niet te veel meer mogen gebeuren veel gebruikers misnoegd
Ik kan mijn producten en verbuik niet raadplegen in my proximus.Enkel van mijn smartphone. Ook is het niet mogelijk om een extra boeket voor de decoder te bestellen.Er is hier een ticket van maar ik hoor er niets over.Kan iemand hier status over geven?
Ik heb zaterdag een samsung a52 gekocht in jullie winkel. Ik probeer hem nu verder in te stellen en verwacht van mijn belfius app een code in sms, maar deze komt maar niet. En telefoonnummer in belfius-app is correct.
Al maanden valt mijn internet regelmatig uit, of is zeer traag.met de Ookla speedtest.Verleden week is er een medewerker geweest omdat tv ook niet meer werkte, maar toen ik hem vroeg om even een test van internet te doen zei hij dat het goed was. Weet natuurlijk niet of hij dat echt gecontroleerd heeft.Heb zelfs een booster maar niets helpt.Kan hier iemand een test doen aub?Mvg, Ria PING10msJITTER1msDOWNLOAD7.7MbpsUPLOAD14.4Mbps
Afstandsbediening Proximus universeel maken lukt niet
Na overstap naar een Proximus Business abonnement met behoud tel.nr. werd vanochtend de nieuwe SIM eindelijk geactiveerd - er staat Proximus op het startscherm. Maar helaas werkt het verder nog niet en zit ik sindsdien zonder telefoon; kan geen sms versturen, er is geen mobiel internet, … ik zou nochtans echt nog wat moeten werken vandaag én heb daarvoor gsm nodig Support is blijkbaar alleen via hier mogelijk Al heel de ochtend aan het zoeken en prutsen; keuze uit: Bellen, Chat, Mail, ForumBellen kan niet… telefoon werkt niet Chat-support werkt niet (of niemand beschikbaar),Mail sturen dan maar… eerst moet je opties aanklikken… dan krijg je als enige keuze ‘Bel ons’ of ‘Laat je terug bellen’ i.p.v. mail te kunnen versturen echt handig als je telefoon niet werkt Ik had precies toch andere verwachtingen van een Business service… het aanvragen/bestellen liep ook al niet zo vlot.
Mijn Bbox geefd sinds gisteren maar een wan connctie naar mijn dream machine van max 100 mbps. Hoe kan ik forceren dat forceren dat dat een 1GBPS is en blijft? Even voor de duidelijkheid.Ik heb een 500 mbps fiber connectie. Herstarten van de dream machine helpt voor 15 minuten maar daarna krijg ik terug een 100 mbps profiel. Wat zijn de ervaringen achter een bbox?Komt dit nog voor?Zijn hier tips en trics voor?
Ik heb nu al 2 dagen geen internet meer thuis. Als ik bel of stuur krijg ik steeds "dit is een probleem bij proximus zelf, we lossen het zo snel mogelijk op" ... na 2 dagen nog altijd niets. Geen internet, geen tv dus ook alle smart toestellen zijn onbruikbaar. Verplicht thuiswerk is dus geen optie meer
Hallo,Sinds een tijdje werkt de toets “1” van onze afstandsbediening niet meer. Ik heb het stappenplan op de website gevolgd, maar hiermee geraakt het probleem niet opgelost. Is het mogelijk om een nieuwe afstandsbediening te verkrijgen?
Sinds 18u op 14 mei geen internet, geen TV, geen telefoon.Bij de klantendienst krijg je niemand aan de lijn. Enkel een tekst dat je via SMS op de hoogte gehouden wordt. Nog steeds geen SMS gekregen. Chat geprobeerd, niemand beschikbaar.
Als ik de wijzigingen zou willen van: Galaxy S20 FE 5G Cloud Red (9euro eenmalig) + DATAPhone 2.5 GB Mobilus Unlimited (67.99euro/maand)kan ik dat dan nog combineren met de opties voor internationaal bellen? Call&SMS 4.12euro/m of Calls&SMS+ 8.26euro/mZo ja, kan dit uitgevoerd worden. Zo nee, welke opties heb ik om gunstig internationaal te bellen? Alvast bedankt
Wanneer worden deze opties actief op deze smartphone? Vindt het zeer vervelend dat ik slecht bereik heb in de meeste gebouwen, het bellen via WiFi zou mijn probleem oplossen.
hoe kan ik mijn gewijzigd nummer zien op mijn scherm ?
Nog een vraagje: Ik heb een IPTV functie op de router die ik achter mijn modem heb staan. Kan ik via dit mijn v7 decoder achter mijn persoonlijke router hangen? Het is namelijk niet zo makkelijk om nog een aparte ethernet kabel te trekken naar mijn modem. info:Router: TP-Link Archer AX50
Het lukt niet om Tp-link RE450 te verbinden met bbox3. Tips om de connectie te doen werken?Dank voor de hulp
Ofwel is het een idee ofwel heb ik er al overgekeken.Het zou zeer handig zijn mochten we kunnen zien (V7) welke opnames we al bekeken hebben. Want nu moeten we soms verschillende opnames starten even spoelen om te zien of we ze al gezien hebben. Om bij de juiste opname te komen.(
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.