Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Iemand enig idee waarom mijn lijn snelheid lager is of vroeger? Wanneer ik op de proximus site kijk naar de lijn snelheid, is dit nu 37.2 Mbps en dit is ook de snelheid die ik verkrijg via speedtest.Vroeger was dit op de proximus site 46Mbps en dit was ook wat de speedtest aangaf bij een test. Heb nu wel geen idee hoelang dit al zo isMet vriendelijke groeten
Ik heb een bestelling gedaan op 13 mei tot op heden niets in huisordernmerR4WEBSHOP010605377
Ik wou tv gids bekijken voor vrijdag en de dagen daarna, maar er is niets. Volledig leeg na donderdag middernacht.De geplanifieerde opnames zijn er nog. Ik heb de V5 decoder herstart door de switch uit en terug aan te doen, maar het heeft niet geholpen.
Beste,Wij hebben thuis een b-box3 die de laatste tijd dikwijls uitvalt zonder reden. Soms als veel mensen het internet gebruiken, maar ook als maar 1 iemand internet gebruikt... Wat kunnen we hieraan doen? Als de modem uit is dan duurt het toch enkele minuten (5 tal) voor hij terug aangaat. Soms valt hij meerdere keren na elkaar uit, maar ook vaak per dag!
Al de hele dag niets van tv of Wi-Fi te Erembodegem, brusselbaan
November kopen wij voor de 2 kleinkids een toestel. Mijn man voor de kleinzoon , ik voor de kleindochter; Facturatie man eigen toestel+ aankoop promotie nieuw toestel en abonnement kleinzoon dataphone 10euro dataphone (1GB) 10 euro mobilus S 15,99 mobilus S full control 15,99Totaal factuur = 51,98Hetzelfde voor mij en de kleindochter rekenen ze , dataphone (2,5GB) 25euro geen dataphone mobilus M 26,99 mobilus S full control 15,99Totaal factuur = 67,98!!!Wetende dat mijn toestel geen internet heeft ( oude nokia) , altijd een abonnement van 15 euro heb gehad(nooit gevraagd om dat te veranderen)Omdat dit 6maand gel
Iemand nog problemen met Proximus? Al de hele dag niets , Erembodegem
Voorstel is dat Proximus een up-to-date lijst publiceert van goedgekeurde modems voor VDSL/vectoring. Iedereen spreekt hier over een zogenoemde "whitelist", maar waar is die whitelist? Hoe kan een klant weten welke modems (inclusief Firmware, DSL data pump) nu echt op de (geheim gehouden) whitelist staat? Zelfs ben ik volledig tegenstander van zo'n whitelist, en voorstander van een volledige vrije routerkeuze (zoals in Duitsland), maar dat is een andere discussie. Zolang Proximus met een "whitelist" werkt, zou die lijst toch ergens officieel moeten kunnen geraadpleegd worden (en niet alleen via een of ander Forum) 😉
hallo, Ik merk dat ik reeds meer dan 9euro over mijn budget zit bij de vaste telefoon, waar kan ik zien door wat/wie het komt?Vroeger kon ik het zelf opzoeken, dat was veel beter.Deze week enkele keren opgebeld geweest door 0044 en 0030 nummers, ééntje had ik opgenomen (miss 5 seconden lang) de andere 4 niet. Zou het daaraan kunnen liggen?Nu heb ik dus helemaal geen zicht meer op de lopende factuur, jammer dat jullie dit nu op zo’n manier doen, waarschijnlijk om minder klachten te hebben op voorhand én om zeker te zijn dat het eerst betaald wordt.Maar geen nood, ik ga de settings terug veranderen zodat ik terug de facturen krijg via de post. Zo kan ik klacht neerleggen vóórdat ik betaal. Jullie website is er zeker niet op verbeterd, we kunnen dus niets meer controleren van wat in de huidige maand gebeurt.
VoWifi thuis werkt perfect, echter op kantoor niet. Navraag leerde me dat er enkel poorten diende open gezet te worden op de firewall. Echter onze IT-admin wenst dit niet zomaar te doen omdat deze poorten veel voor malware gebruikt worden.Ken iemand naar welke IP adressen , range of FQDN deze applicatie (VoWifi) connecteert? Zo kan er een uitzonderingsregel gemaakt worden.Bedankt!
Sinds gisteren ontvangen we soms een foutmelding “P025” op onze Android-V7-decoder. Deze kwam te voorschijn bij het uitgesteld kijken, nadien stopte het uitgestelde programma. Ook hebben we om de zoveel tijd een seconde (of twee) zwart beeld. Soms wel nog geluid, soms niet. Dit komt voor op elke zender. We hebben al een andere internetpoort en kabel geprobeerd maar dit blijft hetzelfde. We hebben nochtans een snelheid van rond de 60mbps download. Enig idee waaraan dit kan liggen?
iOS 14.5.1 kan de pickx appniet meer afspelen op de iPad? Dit sinds 16/4/21wie kan mij helpen de app heeft prima gewerkt tot 16/4/21
Er wordt ons nog steeds elke maand abonnementsgeld aangerekend voor 9 E1-licenties, die reeds begin april opgezegd werden. Ze werden door onszelf opgezegd alsook vanwege onze nieuwe IT-er.Ik heb ondertussen al 5 keer telefonisch contact gehad met de klantendienst, maar die vinden ons niet meer. Op myproximus staat ook dat we “geen producten actief hebben”. Ik betaald dus voor….niks?Wij hebben geen enkele andere dienst die we bij u afnemen, geen telefonie, geen tv, geen internet… Daardoor geraak ik ook niet in de juiste dienst binnen denk ik?Ik wil deze licenties dus GESCHRAPT zien aub!!! Vandaag nog als het kan !!Waar moet ik hiervoor aankloppen bij jullie? Ik wil u ook melden dat deze laatste en alle komende facturen niet meer betaald zullen worden. Dank voor uw bericht
Na ik een esim heb aangevraagd werkt mijn nano sim niet meer
Beste mensen ik heb een wifi booster binnengekregen en nu vroeg ik me af of ik de ethernet kabel die bij de wifi booster is aangekomen ook mag verbinden op mijn ps4 ( ethernet kabel in wifi booster en ps4) of moet deze kabel in de modem?
Op 29 april aan vraag ingediend voor een aansluiting te jette , tweede verblijfzoon heeft les aan vub Brussel dus zeker aansluiting nodig online lessen moeten kunnen doorgaanwas geen probleem werd ons gezegd alles was in orde vandaag medewerker Proximus opgebeld blijkbaar is die aanvraag dezelfde dag terug geannuleerd te Kuurne .nu blijkbaar er voor 21 juni niemand deze aansluiting kan doen . Wat is dit een service .ga toch geen maand moeten wachten om deze aansluiting te maken.
Om internet en WIFI te hebben in de tuin en tuinhuis, heb ik een UTP kabel Cat 6 getrokken van elektriciteitskast naar het tuinhuis (ca 50m). Is het voldoende dat ik deze connecteer met de splitter of moet ik nog iets anders voorzien in het tuinhuis?Modem staat op bureau en kan daar geen kabelverbinding mee maken naar buiten toe.Alvast bedankt voor de info.
Als bestaande proximus klant met altijd volledige packs en niet de meest goedkope facturen, wil ik overstappen naar flex. Daarin bieden ze 3 verschillende cadeaus aan die je dan voor maar €99 moet betalen. Graag hadden wij de smart TV van samsung. Hier doen ze heel moeilijk over omdat we al klant zijn. Waar is de toewijding naar bestaande klanten? Moeten we dan echt eerst een klacht neerschrijven? Wij betalen die €99 net zo goed als een nieuwe klant. Hopelijk willen jullie nu eindelijk dat eens in orde maken. Groeten
In ons appartementsgebouw heeft Proximus onlangs glasvezelkabels gelegd. Vanuit de ondergrondse parking per traphal werden in spuuglelijke kabelgoten de verticale lijnen getrokken; Hoe dat verder de appartementen in gaat is mij nog niet duidelijk, maar waarschijnlijk met veel boorwerk/beschadigingen en weer die lelijke kabelgoten. Degenen die hun appartementen onlangs hebben gerenoveerd zullen niet staan juichen!! Het is duidelijk dat Proximus niet veel kaas heeft gegeten op esthetisch vlak en dat ze er ook niet mee inzitten. Snel en zoveel mogelijk metertjes leggen is het adagio, hoe het er uitzit is wel het laatste waar mee wordt rekening gehouden. Het mag natuurlijk niet teveel kosten. Dus als ze zich bij u aandienen, informeer u grondig hoe het zal worden aangepakt. En als iets niet volgens de afspraak gebeurd, het been stijf houden en eisen dat het wordt rechtgezet! Het is wel uw gebouw waar het om gaat.
Hallo, ik ga naar een nieuwe woning verhuizen en zou graag proximus internet/tv… aanvragen. (ik had telenet in mijn ouderlijk huis) Ik ben al jaren klant geweest bij proximus met mijn mobiel.Nu is mijn vraag: Kan ik mijn huidig abbonement gewoon toevoegin in mijn pack zonder een nieuw abonnement te neme en toch in aanmerking komen voor het cadeau? (Tv, xbox etc..) Mvg
Vorige vrijdag mijn order R4WEBSHOP010673821 besteld en betaald en bevestiging met bijlages van order is geplaatst en trackinling . Hier staat bij meer wel dat ze onderweg zijn voor levering met een smiley maar heb geen tracking . Ben benieuwd wanneer deze geleverd zal worden .
GeachteEr zijn op mijn cloud sinds december 2005 een 20 tal foto's blanco geworden en dus niet meer te zien.Heb dat over 2 jaar ook voorgehad dat enkele verdwenen waren.
halloals ik een snelheidstest doe via dan is er een latentiefoutGraag een antwoord waarom
Als communicatie firma wordt de bal weer helemaal misgeslagen Meer dan een half jaar geleden wordt er gemeld dat er binnenkort glasvezel wordt gelegd in de straat.Wanneer dat werd niet gemeldSuper, moderne technologie kunnen we alleen maar toejuichen.Gisteren , zonder enige voorafgaande verwittiging was de straat afgesloten en waren er mensen de glasvezelkabel aan het installeren op de gevels. Ik moest noodgedwongen mijn wagen verplaatsen.Wanneer de aansluiting naar binnen volgt hebben we het raden.Dit kan toch beter gecommuniceerd worden
Beste,Kan ik langs deze weg een aanvraag doen voor de decoder v7.Beschik al geruime tijd over een 4k beamer en zou mijn installatie willen uitbreiden met de decoderKan je mij helpen.GroetjesEric Smets
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.