Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Hey Er staat een 1 in der rechterbovenhoek van mijn Proximus app . Ik heb geen ongelezen berichten of meldingen maar kan de 1 niet verwijderen . App al opnieuw geïnstalleerd maar zonder resultaat. Wat nu ? marc
Kan men volgende omschakeling van Pack online via My Proximus doen?Tuttimus: TV zonder opties, internet, vaste lijn, 2 GSM’s Mobilus M (15GB, onbeperkt bellen en sms’sen), waarvan 1 met Data Phone(vervallen 16/3/2021 restwaarde??) en 2 GSM ‘s Mobilus full control S (5GB 120min bellen, onbeperkt sms’sen) Naar Flex pack:TV zonder opties, internet, geen vaste lijn meer, 4 gsm’s(2 full control) 5GB data + onbeperkt bellen en sms’sen. Zijn hieraan kosten verbonden en indien ja, hoeveel?
Beste voor mijn aan te melden bij HLN moest ik een e-mailadres geven om een code te krijgen maar in mijn e-mailadres is een letter verkeerd en kan ik mijn activatiecode niet ontvangen hoe kan ik mijn e-mailadres aanpassen
Ik heb een router gekocht om na de b-box de routing zelf te kunnen beheren. Na instelling ervan met in 8neming van volgende link: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_router_install/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/je-priverouter-instellen-als-draadloze-router.html krijg ik een nieuw ip adres via de router, maaer als ik dan webbrowser open heb ik nog geen internet. pppoe had ik ingesteld maar krijgt geen verbinding, ik gebruik de gebruikersnaam en men wachtwoord van proximus waarbij je hier moet inloggen: https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Account__/overview misschien is het de pppoe die nog moet werken of misschien is het iets anders? de Edgerouter X van unifi is vrij bekend dus misschien kent iemand deze en heeft hem verbonden via proximus?? Hopenlijk kan iemand hier hulp bieden.. Bedankt!
ik gebruikte mijn mailbox langere tijd niet. Bij poging inloggen krijg ik nu foutmelding "..geblokkeerd..". Ik probeerde reeds reset wachtwoord, zonder succes. Contact helpdesk via email (gmail box) lukt niet. Is de mailbox deblokkeren nog mogelijk ? Hoe? Of beter vergeten (=grotendeels slapende box)Alvast bedankt
Goedeavond, Aangaande klantnr 39*****. Tot nu woonde ik bij mijn moeder. Op 01/06/21 verhuis ik echter naar 8920 Langemark. Ik heb heel veel dingen opgenomen. Met mijn verhuis zal ik die blijkbaar kwijt zijn. Twee vraagjes dus: hoe snel wordt internet/tv geïnstalleerd op mijn nieuw adres (een nieuw abonnement dus) en kan ik mijn opnames recupereren ? Alvast bedankt. Michel Nimmegeers.
Momenteel staat er nog steeds een oud telefoonnummer vermeldt in MyProximus. Dit telefoonnummer is geblokkeerd aangezien ik vergeten was van een oplading te verrichten binnen het jaar.Ik heb reeds een nieuwe pay&go-simkaart aangeschaft, maar nu blijkt dat ik het nieuwe telefoonnummer niet kan koppelen met MyProximus en mijn emailadres.Ik kan bijgevolg geen bedrag opladen en ook de proximus-app werkt niet meer door het oude telefoonnummer dat vermeld staat.Is het mogelijk om dit te verwijderen zodat ik mijn huidige account en emailadres verder kan blijven gebruiken ?
Ik gebruik nog Windows 7, en gebruik een Mobile USB stick K5160 om op internet te gaan.Kan ik deze stick ook gebruiken met een MacBook Pro??
Hallo,Ik heb nu op verschillende adressen (allemaal PXS klanten met een BBOX) met Synology nas.Ik heb daarvoor verschillende port forwardings ingeschakeld en deze werken perfect zolang we niet op het intern netwerk zitten (dus bijv. via 4G).Echter als ik op het interne netwerk zit (via de wifi bijv.) dan werkt het domein opeens niet meer, omdat hij de server niet meer kan vinden. Jullie toevallig een idee wat het kan zijn?Hierbij een overzicht van de port forwarding. De dynamic DNS werkt via FreeDNS.Bij mij thuis (ook PXS) klant met eigen router (BBOX wordt enkel gebruikt voor de decoder) heb ik dit probleem niet.
goeiedag, mijn snelheid is een tijdje geleden van 87mbps naar 59.4mbps gedaald wat onder de gegarandeerde snelheid valt, in die tijd is er helemaal niks verandert in het huis, geen nieuwe inwoners, geen nieuwe toestellen, niks. ik las op meerdere forums dat sommige bevoegde mensen dit terug omhoog kunnen halen en ik vroeg mij af of deze mensen dit ook voor mij zouden kunnen doen, alvast bedankt!
Sinds verschillende weken kan ik mijn foto’s op de Cloudwebsite niet meer zien, enkel nog op mijn pc. Ik krijg de volgende melding “Gelieve in MyProximus na te kijken of u recht heeft op dit product en gelieve het via MyProximus te activeren. Ik betaal alle maanden voor 100 Gb. Is zo op pc, op smartphone en tablet.Kan er mij iemand zeggen wat ik kan doen aub?
Hallo, Ik zou willen weten of ik een tweede digibox/digicorder aan kan sluiten op een externe router/of modem.Ik heb thuis in de living wi-fi van proximus via de B-Box 3 en daarop een digibox aangesloten op de “hoofd-TV”. Deze hebben we uitgebreid, via een ethernet kabel, met een TP-Link AEP245 in het tuinhuis. Nu waren we aan het nadenken om hier een TV met een digibox te installeren. Alleen wisten we niet of het mogelijk was om de digibox aan te sluiten op een modem die niet van Proximus is.Een chromecast hebben we al geprobeerd, maar het minder technisch aangelegde deel van het gezin is toch meer fan van de ouderwetse manier ;)De technische dienst van proximus kon mij hier niet mee helpen omdat zij niks kunnen zeggen over producten die niet van hen zijn. Hopelijk is er hier iemand die mij verder kan helpen.Alvast bedankt
Ik krijg de public wifi niet geactiveerd via de my Proximus app. Als ik er op klik word mijn scherm gewoon wit en doet mijn gsm niks meer.
beste,kunnen jullie volte en vowifi activeren op mijn nummer aub? ik kan niet bellen via 4g terwijl dit aanstaat op mijn smartphone
Beste,gisterenmiddag via mijn eID een nieuwe Pay&Go SIM geactiveerd, alles leek te werken, bevestigingsmail ontvangen. Als ik uitgaande gesprek probeer, dan krijg ik de melding dat sim geblokkeerd is omdat ik mij zogezegd niet zou geïdentificeerd hebben.Wanneer zou deze actief zijn? Het toestel is na 24h nog niet bereikbaar, reeds verschillende keren opgestart.Is dit normaal?Groetjes,Bjorn
Hallo,Mijn probleem:Sommige mensen (winkels) proberen mij te bellen en kunnen me niet bereiken. (vast+gsm) Blijkbaar gaat het na enige tijd over op antwoordapparaat alhoewel ik dit reeds jaren geleden heb laten uitschakelen door proximus. (vast) Meestal maar één streepje op netwerk vo)) LTE1 van gsm. ‘s avonds laat 2 streepjes (gsm) Géén vermelding gemiste oproep (vast) of bericht van zogenaamd antwoordapparaat. (vast+gsm)Reeds paar keer gereset, niks verandert.
Sinds 14 dagen zijn de problemen begonnen. Eerst zaten er verschillende straten zonder beeld en internet en bij het inbellen waren er algemene problemen. Sindsdien valt regelmatig internet en tv weg. Kan er eens een P. medewerker kijken of mijn modem soms niet registreerd? Ik heb gezien dat er graafwerkzaamheden gebeurd zijn rond de kast waar ik op aangesloten zit.
Mijn zoon verlaat het ouderlijk nest om op eigen benen te staan en heeft gekozen voor een pakket bij een andere operator. Hij had graag zijn eigen nummer gehouden.Jammer genoeg heeft hij zijn nummer zelf al uit mijn pakket gehaald alvorens de overdracht kon gebeuren.Gisteren heeft hij naar de proximuswinkel geweest om dit te kunnen verhelpen (om dus zijn nummer weer kort te activeren voor de overdracht te kunnen voltooien) Daar werd hem gezegd dat een medewerker van Proximus mij gisterenmiddag zou opbellen hiervoor (omdat ze dit in de winkel niet konden oplossen). Nu is het ondertussen al een dag later en heb ik nog niets gehoord.Kan dit alsnog verholpen worden? P.S.: nummer van mijn zoon staat als tweede nummer in mijn profiel (als dit zo leesbaar is)
Hallo, ik heb vorig jaar via de proximus promo een ps4 gekocht. De controller begint steeds meer te driften en er kan hierdoor niet meer mee gespeeld worden. Ik wil deze graag laten omruilen. Hoe kan ik dit doen? Bedankt
Sinds vandaag geeft mijn smartphone bij het opstarten het gewone wifi netwerk ( 4g ) weer en niet mijn thuisnetwerk wat voorheen wel het geval was.Nu moet ik telkens als mijn tel opgestart is het wifi signaal even op en af zetten om mijn thuisnetwerk te kunnen gebruiken.Pc,tablet,tv werken perfect.Bij netwerken beheren vind ik ook geen opgeslagen netwerk terug wat voorheen ook wel was.Misschien heeft het onderstaande er iets met te maken.Vanmorgen is er wel een nieuwe update geweest van mijn smartphone.Ook heeft de WIFI-bridge een hele tijd zonder spanning gezeten wegens verbouwingswerken.Iemand een idee hoe ik terug direct verbonden ben met mijn thuisnetwerk als ik mijn tel opstart? PS ongeveer een jaar geleden hetzelfde probleem gehad,ik heb toen geluk gehad dat er juist een technieker van px aanwezig was wegens defect modem heeft toen iets aan mijn tel gedaan maar ik weet niet wat alleen dat het nog geen 5 sec heeft geduurd.
Ik probeer al 2 weken een extra mailbox aan te maken in My Proximus (Producten/Proximus Mail/rechts bovenaan Nieuwe Mailbox aanmaken). Alles correct invullen. Dan klikken op creëren. Telkens zelfde bericht: “Oeps. Er was een technisch probleem. Kom over enkele minuten terug om uw producten te zien”. Alles al gedaan wat wordt aangeraden (andere browser e.d...), brengt niks op. Een keer of 15 opnieuw geprobeerd, telkens zelfde resultaat. Die enkele minuten duren dus al 2 weken…. 2 x iemand aan de lijn gehad van Proximus: 1ste ging “meteen” probleem oplossen, zou opgelost zijn na een half uurtje wachten….niks van in huis gekomen, 2de kende er niks van en zou me doorschakelen naar iemand die er wel iets van kent….na minuten lang wachten zonder dat ik iemand aan de lijn kreeg heb ik zelf ingehaakt. Niet bepaald toonbeeld van degelijke behandeling van vraag van een klant…..maar goed.Kan iemand mij verder helpen zodat ik wel een nieuwe mailbox kan aanmaken?
proximus is duidelijk de weg kwijt. Vanmorgen mij gebeld om 7.30 dat zij fiber kwamen installeren ondanks dat ik geen bestelling gedaan en zelf geen mail gekregen hadik bel naar de helpdesk met de vraag hoe komt en ze zeggen dat ze mijn bestelling gaan annuleren. Terwijl ik er geen gedaan heb. wanneer je de helpdesk vraagt om meer uitleg krijg je nauwelijks een antwoord. bovendien werd er mij aangeboden om gratis naar fiber over te schakelen aan dezelfde prijs als mijn huidig abonnement . ik vertrouwde het niet en belde een 2de keer terug en mij meldde mij nu dat er 10 euro bijkwam. De installatie was gratis. Dus productkennis was er ook niet Bovendien werd er onlangs aangebeld met de boodschap dat fiber wel noodzakelijk was. ik had de indruk dat het ondernaannemers waren van proximus die een abonnement probeerden te slijten.ik probeerde een klacht in te dienen maar ja dat moet je eens proberen . Geen mogelijkheid via de website. Dus nu maar via het forum. ik snap ze niet en vraag
Afgelopen week heeft m’n V7 decoder een update uitgevoerd.Ik merk sindsdien dat de standaard zendernummering niet meer klopt vanaf nummer 25.Deze klopt niet meer tot een nummer 50 (movies en series).Ik heb hiervoor al gebeld en m’n ging dit bekijken maar heb niemand niet meer over gehoord.dit is ook niet dringend maar ik vroeg me af hoe ik dit kon oplossen.Alvast bedankt voor de response.
Kan een pxm medewerker op m'n 2de nr ingevuld bij ticket (0485xxxxx) ook vowifi activeren aub. Bedankt :)
Vandaag was het weeral raak. De gids van NPO 2 klopte van geen kanten hierdoor heb ik een deel van “het mes op tafel” gemist.Doen jullie dit vrijwillig de gidsen van deze zenders en BBC first en nog een paar andere verkeerd zetten???????????De enige goede zenders worden gesaboteerd. Doe dat dan ook maar zeker met de snertzenders zoals VTM en Play ... En het ligt wel degelijk bij PX, knoeiers!!!
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.