Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Heb al lang problemen Proximus. Internet viel constant weg en hoge ping. Iemand langs geweest en dat lijkt nu beter te zijn. Valt niet meer weg. Maar nu heb ik de helft van de tijd, op alle toestellen een wifi snelheid dat tja nog geen 1mb soms zelfs geen 10de ervan. Word veel wifi verbruikt thuis. Maar zelfs als er maar 1 opzit ook. Gsm toestellen springen ook dikwijls op 4g bij de kids. Heb 5 gsm nr betaal ook genoeg, geloof me vrij. Die technieken zegde als er iets is stuur maar een sms. Tja vorige week gedaan hoor er niets van, enkel een sms aanrekening EU. Zal met verlof zijn denk ik.
Ik zou graag mijn groepgesprekken willen activeren, bij mijn vorige provider orange was dit wel in toepassing. Zou irmand mij hiervoor kunnen helpen?
Is er ergens een lijst van de belgische HD zenders met hun uitzendresolutie?(vb 720P, 1080I .. ). en is dat @50hz of @60hz? Wat uitleg bij de vraag:De proximus V7 decoder doet voor alles een (slechte) upscaling naar UHD.Op de V7 decoder kan je de outputresolutie van ‘auto’ (wat dus upscaling naar UHD is) verzetten naar een vaste outputresolutie (bvb 1080p@50hz ).Aangezien ik netflix etc rechtstreeks op de tv heb zitten (voor 4K) wil ik de decoder vastzetten op de ‘standaard’ resolutie van de meeste zenders zodat de tv de upscaling voor zijn rekening kan nemen.
mijn abo eindigde eind maart dus vraag ik via my proximus mijn opzeg en over te kunnen schakelen naar prepaid 23 maart eindigen ze mijn abo zoals gevraagd maar word deze niet omgezet in prepaid dus ik neem contact op met klantendienst en zij beloven mij dit zo spoedig mogelijk in orde te brengen volgende dag activeren ze mijn abo terug had dit niet gevraagd en rekenen ze mij 55 euro aan en op 31 maart schorten ze terug mijn abonnement ?? nu heb ik prepaid maar ook een factuur ontvangen van 55 euro owv wederindienststelling , daarna alweer gebeld ging men dit crediteren wat tot heden niet is gebeurd vandaag gebeld alweerrrrr en nu zeg men dat ik het toch moet betalen !!!! spijtig dat we altijd met proximus deze problemen hebben
Sinds 26/04/2021 een aanvraag ingediend tot nummeroverdracht van Mobile Vikings naar Proximus. Op 28/04 brief met SIM card ontvangen met aankondiging dat de aanvraag tot overdracht bij de oude provider op 30/04 werd ingediend. Geen overdracht. Klantnummer Proximus verschillende malen gebeld, emails verstuurd; er was een technische fout, het zou in orde komen. Op 11/05 tweede brief gehad, opnieuw met SIM card. Nu 19/05 nog steeds geen overdracht. Proximus gebeld, Mobile Vikings gemaild. Dit is "wachten op Godot".
Ondertussen al een 4-tal jaren zijn er constant problemen met ‘Proximus Cloud’ zowel op Windows 10, IPhone en en Android GsmNet zoals zovelen bewaar ik daar enorm veel data zoals foto’s, documenten en andere die ik niet kwijt wil en mag geraken.zijn jullie als deels overheidsbedrijf niet beschaamd om zo’n slechte service te leveren als men belt naar jullie servicedeskmedewerkers is het al een helse job om iemand aan de lijn te krijgen die het begrip “Proximus Cloud” kennen En laat ons heel duidelijk zijn : Dat ligt niet aan die arme service desk medewerkers die gigantische inspanningen doen om boze, ongelukkige gebruikers te helpen.Dit ligt aan jullie, het grote bedrijf Proximus SHAME ON YOULOS HET OP OF STOP GEWOON MET DIE ZOGEZEGDE SERVICE Een jarenlange, geduldige gebruikermet de meeste hoogachting voor jullie service desk medewerkers MAAR niet langer voor het bedrijf PROXIMUS
Hoi Ik las op de website dat de eerste Wifi booster bij de meeste Flexpakketen gratis is. Ik vind niet dadelijk terug bij welke pakketten dit niet is.Ik heb een Flex S pakket. Heb ik daar dan ook recht op?
De server van users.skynet.be waarop mijn website staat is al uren onbereikbaar. Is het probleem gekend, en gaat dit nog lang duren? Unix Shared Hosting 503The server encountered an error while processing your request Request: users.skynet.be/wtcwelle Response: The page you are looking for is temporary unavailable
Ik ben al een tijdje klant maar de laatste weken (10+) ervaar ik internetproblemen. Het lijkt alleen erger te worden.Ik haal nog amper 50mb terwijl ik er voor toch 60-70 haalde. Daarnaast heb ik gemiddelde packet verlies van 7%. Wanneer we met meerdere personen het internet gebruiken is dit merkbaar en moeten de streams continue gebufferd worden. Videocalls die steeds onderbroken worden.. Werken met 2 is op sommige dagen gewoon onmogelijk.Wanneer ik game verlies ik regelmatig connectie ook als er niemand anders gebruikt maakt van het internet. De Console en laptops zijn verbonden met de kabel. Ik heb deze reeds vervangen. Alsook de kabel tussen de modem en waar de kabel van proximus binnenkomt in mijn huis.Modem verschillende keren opnieuw opgestart. Sagemtool:B-Box 3 Sagem Tool v0.13.0--------------------------Device: B-Box 3 SagemDownstream current bit rate: 44.372 kbpsUpstream current bit rate: 29.003 kbpsDownstream max bit rate: 77.782 kbpsUpstre
Beste, Sinds klant te zijn krijgen wij bij opnames die “langdurig” bewaard worden de melding - serverfout Deze media is niet beschikbaar -. Enorm frustrerend daar het hele punt van opnames net is om deze na verloop van tijd pas te kijken… Na eerst alle voorgestelde acties en resets uit te voeren heb ik nu toch besloten om dit probleem verder te escaleren. Als ik zo kan lezen blijft dit echt een aanhoudend Proximus probleem! Bij andere providers nooit iets soortgelijks aan de hand gehad. Omdat we heel veel zaken uit pure frustratie gewist hebben schieten er nog maar enkele over: Thuis E4448 woe 19 mei - 13:50Thuis E5023 woe 19 mei - 20:06T.O.T.S. E207 za 29 mei - 10:45 Zou het mogelijk zijn om deze zaken te fixen? Alvast bedankt!
Hallo,Kunt u mijn website http://users.skynet.be/wsteinbockvrienden verwijderen a.u.b.is niet meer actueel. Dank u wel,willy
Beste mensen,Is het nu bij mij alleen, en zelfs na een totale reset van de decoder, maar in de tv gids zijn er meerdere zenders waarvan het logo niet te zien is en dat is niet echt praktisch….Nog iemand met dit probleem of hoe lossen wij/jullie dat op?JP
Het gaat hier om een en dezelfde mail die wel duizend maal binnenkortProbleem vrienden. Op laptop en Android smartphone??????proximus probleem???hoe kan men meerdere mailsverwijderen op huawei??
Hoe kan ik mijn forum e-mailadres wijzigen?
sedert deze morgen werken mijn wachtwoorden voor email niet meer.Het antwoord op mijn wachtwoord op mijn wachtwoord vergeten om een nieuw aan te maken gaat naar mijn email adres mar ik geraak er niet in. hoe kan ik dit oplossen??
dit is familus - 2de connectie op onze tweede residentie. Met deze snelheden (Ookla test, zowel voor 2.4 als 5) stuiten betalingen op een ‘time-out’ en op afstand werken is helemaal onmogelijk. Wat kan hieraan gedaan worden. Marnix
Beste,Wij zijn de serie "how i met your mother" aan het opnemen en kijken. Nu is het al een paar keer voor gevallen dat de aflevering die wij willen kijken verdwijnt zonder dat wij iets doen. De 60 dagen kijk tijd was nog niet verlopen, De instellingen staan goed (aantal afleveringen "alle") en we hebben alles al een keer op en af gezet. Toch blijven ze verdwijnen. Hoe kunnen wij de afleveringen terug krijgen? Het zou gaan om de afleveringen van seizoen 3.
Ik heb begrepen dat voor een 2de verblijf een FLEX S Pack wordt aangeboden door Proximus, voor 59,99 € maandelijks, verminderd met een promo van 25 € per maand. Er wordt op mijn “Bevestiging van uw wijziging” wel niet expliciet vermeld - zoals gezegd door de medewerker die mij dit Pack heeft voorgesteld als ideale oplossing voor een 2de verblijf - dat dit tarief van 34,99 € geldig is voor onbepaalde tijd. is dat werkelijk zo?Michel G
Gstrn een opname serie ingesteld (HUSS) op Ned3 - via de Pickx applicatie op mijn PC.Gecheckt zodra pgm begonnen ..en REC stond op.. dus so far so good.Deze morgend zet ik de TV op, doch kan betrefefnde opname niet vinden in mijn overzicht opgenomen pgm’s . Kijk ik terug op de PC in de Pickx applic. zie ik de opname wel staan - maar kan ze hier niet afspelen.. -Bij geplande opnames staat zowel op PC als op TC de reeds in planning voor verder opname..Dus heel bizar - Wie kan helpen aub.?Nu reeds dank.
Hallo allemaal,Ik laat jullie weten dat vanaf 1/3 CAZ 2 een nieuwe naam zal krijgen, nl. VTM Gold.Te bekijken op kanaal 18.Meer info staat hier te lezen: https://tvvisie.be/nieuws/belgie/17februari2021/caz-2-wordt-vtm-gold-en-brengt-elke-dag-de-grootste-vtm-klassiekers_105998/Ik kijk er al naar uit!Timm1983
28 mei eindigt het abonnement van mijn werkgever (tevens via Proximus). Ik bel de dag zelf nog Proximus klantendienst om dit meteen over te zetten naar een Bizz Mobile M abonnement en geef mijn klantnummer, gsmnummer en SIM-kaart nummer door. Ik krijg meteen bevestiging via mail dat het abonnement voor 28 mei om 22u00 zal actief zijn en dat alles in orde is.Helaas.. dan begint mijn tocht. Na 24 uur is mijn abonnement nog steeds niet actief en sta ik op een prepaid kaart. Ik kan niet meer zelf bellen of smssen. Ik bel opnieuw naar de klantendienst, die me verzekert dat dit voor 15.00 uur de dag zelf in orde zal zijn.Daarna bel ik vervolgens ELKE dag (behalve zondag 30 mei) naar de Proximus klantendienst, ‘s ochtends en ‘s avonds. Telkens krijg ik iemand anders aan de lijn aan wie ik OPNIEUW heel het probleem moet uitleggen. Er worden meerdere tickets aangemaakt maar niemand kan me uitleggen wat het probleem is. Ondertussen zijn we 7 DAGEN VERDER en heb ik nog steeds geen werkend abonnem
Hallo, ik merk dat sinds een paar weken een aantal geprogrammeerde uitzendingen toch niet opgenomen zijn ( ook al stonden die bij “ geplande opnames” en stond er niets bij “ conflicten”. ( bv de “ friends-reunie” en sommige afleveringen van “blind gekocht”.)Vroeger hielp het soms om alles eens af en weer aan te leggen ( dan stonden die er plots toch op), nu helpt dit niet meer. Heeft er nog iemand dit probleem?
klant 1111371hallo kan iemand checken of mijn pogingen van gisteren zijn geregistreerd en mij het ticket meedelenben niet gemotiveerd om de case voor een 6de keer uit te leggen als niemand van support reageert op mijn casekort verhaalIk heb voor mijn 80 jarige moeder een proximus telefoon tv en mobiel pakket aangeschaft nadat zewegens verhuis geswitcht van telenet naar proximus.Alles werkte perfect tot 30 MaartBij een commercieel gesprek om de bundel verbruik te checken, en omdat ik haar gsm ook in pack wou, werd opgemerkt dat er een technieker moest langskomen rond 1 april om toch nog iets te fixen….Sindsdien werkt de 2de tv (op wifi) niet meer en kregen we herinneringen om de decoder terug te sturen “in een doos door de technieker achter gelaten,” zonet moesten we 298 eur betalen. Ondanks dat ik met de commerciële dienst had gebeld om dit even op hold te zetten zodat ik kan checken met mijn mama, is dit toch van haar rekening afgegaanDe technieker is op 30 maart ipv 1 april langsgeko
levering BBOX laat lang op zich wachten , de medwerker beloofde dit nieuwe item via de post te laten toekomen , ik koos dan nog wel voor jullie ….
Beste, ik hoop dat iemand bij jullie team mijn melding/oproep ter harte neemt.Wij wonen namelijk in de Ardennen. Op 1 kilometer van ons dorp staat een gsm mast van base. Dat is ook de enige provider die ons iets kan aanbieden. Vorig jaar heeft base 2 van de 4 antennes weggenomen, met alle gevolgen vandien.Massa's meldingen aan hun adres uit de 3 omliggende dorpen halen niks uit. Mijn buurvrouw nam enkele weken nogmaals contact op mer base omdat ook bellen niet meer lukt zonder steeds uit te vallen. Deze wisten dan haar te vertellen dat ze 2 van de 3 antennes wegnamen. Terwijl ze vorig jaar aan mij hadden gezegd 2 van de 4.Dat wil zeggen dat we 1 antenne hebben voor 3 dorpen.Is er een mogelijkheid dat proximus antennes kan plaatsen?Jullie halen ineens 3 dorpen klanten binnen!De meeste van ons zijn al aangesloten bij jullie voor tv en internet.Ik hoop dan ook van harte dat jullie iets voor ons kunnen betekenen.Betreft dorpen,Roy, Grimbiémont, Lignières, die alledrie bij Marche en Famenne
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.