Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Wij hebben thuis een B-Box3 modem met 3 decoders .wij hebben af en toe het probleem dat de internet verbinding herhaaldelijk uitvalt.Gisteren 15/6 was weer zo’n dag toen ik om 23.00u thuiskwam van mijn werk beweerde mijn vader dat de tv’s zo’n 20 keer uitgevallen waren (‘t was voetbal en dan is het extra pijnlijk) en er was niet meer naar de tv te kijken.Hij heeft de modem enkele keren gereset (spanningsloos gemaakt) maar dat bood geen blijvende oplossing.Zou het om een probleem met de telefoonlijn gaan of zou mijn modem het aan het begeven zijn ?Kan je eens nakijken wat er op 15/6 fout gelopen is ?
Vorige week kreeg ik van Jonathan de toezegging dat hij ging zorgen voor de bezorging van 2 V6 decoders . Ging toekomen in de boekenwinkel dicht bij mijn deur. Ondertussen al 3 keer info gevraagd aan de uitbaatster maar er is nog niks toegekomen. Kan er iemand vragen of de verzending nog moet gebeuren of dat ondertussen toch al gebeurde
Hallo daar. Ik ben eens benieuwd door wie en in welk jaar dit opgelost gaat zijn.Mijn werkgever betaald mijn internet abonnement. Ik krijg een factuur van 0€ die volgens mijn MyProximus betaald is.Via mail krijg ik een bericht dat er nog 6€ te betalen valt. Leuk systeem. Niemand bereikbaar. Aan een chatbot heb ik niks. Laat maar weten hoe dit opgelost geraakt.
GoedemiddagSinds gisteren namiddag 14u00 heb ik geen internet en tv meer op de vaste lijn. Ik heb een fiberverbinding. Reeds telefonisch contact opgenomen met klantendienst maar hier word ik niet veel wijzer van: er zou een ‘incident’ zijn…Heeft iemand hier meer informatie over? Wanneer kan ik een oplossing verwachten? Zoals zovelen ben ik gebonden tot thuiswerk, dus dit komt nu zeer slecht uit!Mvg,Luuk Smits
Ik wil graag VOLTE activeren op mijn Samsung Galaxy S7 Edge, maar voorlopig zonder succes.De optie om het in te schakelen “Bellen via 4G” is niet zichtbaar in mijn “Mobiele netwerken” menu.Nochtans:Samsung S7 Edge is compatibel voor VOLTE Laatste firmware is geinstalleerd op mijn toestel, CSC code is G935FVFG8ETI2 VOLTE is actief op mijn GSM nummer (bevestigd door klantendienst) Toestel al meermaals herstart Surfen over 4G is geen probleemOndanks dit alles, blijft de optie “Bellen via 4G” verborgen.Iemand nog een idee?
Beste Indien ik mijn favoriete app wijzig via de site, zie ik dan de volgende dagen het verbruik er van onder favoriete app of is dit pas bij de volgende facturatie-periode?
Sinds vandaag zijn er twee nieuwe zenders (in HD) bij Family NL: Museum TV (kanaal 323), een zender over kunst, cultuur, musea, schilderkunst, fotografie en architectuur (Arte-achtig en zonder reclame) en de terugkeer na exact 5 jaar van My Zen TV (kanaal 340), die nu wat meer variatie brengt met yoga, meditatie en documentaires. Op beide zenders kan je de taal aanpassen naar het Engels en bij My Zen TV ook de ondertitelingen op NL via de OK-knop op de afstandsbediening (indien je het Frans niet wilt horen). Beide zenders kan je ook online live bekijken én met TV Replay. Deze twee zenders zijn ook in Family FR samen met de Franstalige e-sports- en gamezender Game One.Persoonlijk vind ik dit een leuke toevoeging, zeker als de taal kunt aanpassen. Er zijn nog zenders die zo ook van Family FR die in Family NL kunnen. Eerlijk gezegd vind ik dat ze Family NL en FR samen moeten voegen tot één groot zenderpakket. Qua zenderrechten en prijs kan er al geen probleem zijn.
Wij zijn voor onze hoofdverblijfplaats reeds lang klant bij Proximus. Een hele tijd terug ook internet en tv aangevraagd voor 2e verblijf omwille van promo. en toen begon de saga:- Op bevestiging van bestelling staat als installatieadres onze hoofdverblijfplaats. Gezien we dit vreemd vinden bellen we tot 3x toe + 1 chat om uiteindelijk te vernemen dat installatieadres altijd = hoofdverblijfplaats (verwarring nr 1)- Afspraak 1: installateur kan kabels niet binnen brengen omdat hij niet mag boren. Adviseert om te wachten voor fiber die eind mei zou komen.- Nieuwe aanvraag voor fiber wordt gedaan na weer enkele telefoontjes- Nieuwe afspraak op 6 juni wordt vastgelegd.- Ik word dan plots gecontacteerd voor een afspraak op 16 juni. installateurs weten niks af van afspraak 6 juni.- We snappen het niet en bellen opnieuw nr klantendienst. Na een call van 35min. en veel opzoekingswerk vertelt men mij dat fiber niet mogelijk is omdat de fiber niet in de straat ligt. Maar van syndicus kregen we w
Omdat ik een oud GSM toestel in de lokale Proximus winkel inleverde kreeg ik een tegoedbon van 95 €.Ik keek op de Proximus webshop om te kijken wat ik zoal van accessoires kon krijgen voor de pas, bij Proximus gekochte, Samsung S21+, en vond 2 artikelen die me interesseerden. Bij poging tot aankoop via de webshop kreeg ik echter de boodschap ‘ongeldige code'. Blijkbaar kon de tegoedbon enkel worden omgezet in een Proximus winkel (????).Dus ik naar de lokale Proximus shop. Tot mijn stomme verbazing werden de twee beoogde artikelen niet in de winkel verkocht, ze zaten niet in hun gamma want ze konden niet alles in huis hebben. Begrijpelijk, maar bestellen ging (of wilde niet?) volgens de shopmanager niet. Ik moest maar iets kiezen wat in de winkel aanwezig was … Dus de ene Proximus is de andere niet?!?Ik bel dus naar de klantenservice. De eerste 2x doorverbonden naar een doodlopende lijn. De derde keer een zeer vriendelijke en behulpzame mevrouw, die het zelf niet kon begrijpen. Dus er w
Beste, Ik ben sinds enkele weken verhuisd maar heb nog steeds problemen om mijn verhuis door te geven aan Proximus.Dit komt door een kredietwaardigheidsprobleem. Uw financiele dienst kan mij namelijk niet van de zwarte lijst halen aangezien mijn klantenfiche overlapt met het fiche van een andere klant met dezelfde naam.Zijn geboortedatum (19/04/1971) staat gelinkt aan mijn klantnummer. Alsook mijn geboortedatum (28/03/1988) staat hieronder vermeld.Er werd me aangeraden een kopie van mijn ID door te sturen om een fraude dossier aan te maken zodanig dat dit kan opgelost worden. Graag zou ik zo snel mogelijk mijn installatie op mijn nieuw adres verkrijgen.Een collega met id 866985 is op de hoogte van alle stappen die al genomen zijn. Ik sta ook in contact met haar, u mag haar gerust contacteren vertelde ze mij.Kunt u aub mijn klantendossier in orde brengen en mijn verhuis correct inleiden? Hiervoor staat reeds een offerte klaar met mijn producten. Vriendelijk bedankt. Mijn klantnummer 604
Na problemen via een blikseminslag op een hoofdkabel of verdeelkast vorige week waren mijn 2 V6 decoders samen met de modem stuk alsook één van mijn 2 TV’s. Er is een technieker langs geweest en die heeft de decoders vervangen door een V5 compact decoder en ook de modem. Ondertussen nieuw TV toestel gekocht maar wat stel ik vast dat telkens je de TV hebt uitgezet en je nadien terug wil TV kijken dat je de decoder telkens eerst moet uitzetten zodat alles terug opstart. Dat is een probleem dat ik vroeger ook had met de V5 die dan vervangen is door de V6 waar ik geen problemen mee had. De technieker heeft hier mijn PC op draadloos gezet wifi maar die valt regelmatig uit wegens een te zwak signaal. Bovendien kon ik met de V6 radio spelen via mijn versterker dat is blijkbaar met deze V5 ook niet mogelijk. Dus wat mij betreft graag terug een V6
Beste Support, Ik contacteer jullie via deze weg want ik zit momenteel op vakantie in Azië al sinds half mei en nog tot 8 juli.telefoon kosten zijn hier heel hoog, gebruik hier altijd toeristensimkaarten. Ik ben al lang klant bij jullie voor mijn internet thuis en digitale tv maar sinds 13 mei ook voor mijn mobiel internet ( ben overgestapt van base want was daar niet tevreden over de ontvangst). Nu heb ik pas een factuur ontvangen ineens van mei en juni samen en t3 betalen tegen 17/06. Ik had hiet geeb rekening meegehouden en kan hiet geen geld storten op mijn rekening, ik kom namelijk nog 35 euro te kort om dit te kunnen overschrijven. Zodoende zou ik willen vragen of het aub mogelijk is dat ik deze factuur betaal na ontvangst van mijn loon. Ik kan op 03 juli deze factuur viz overschrijving betalen. Het betreft 20210601 factuur 7138299***.voor een bedrag van 135,60. Kunnen jullie dit aub opnemen met de dienst betalingen of facturatie en mij iets laten weten? Alvast bedankt. Met vrien
Hey daar bij Proximus , programmeurs , gaan jullie blijven onnozel doen met steeds het moelijker maken, kan niet meer inloggen, alles is weg in de app , alleen nog mijn mobiel , op pc lukt het ook niet , EN IK VUL DE JUISTE GEGEVENS IN !!!!!!! , kiekens , kan ook niet meer in mail box , voor speciale reden, maar ik zal het zelf oplossen , ga een afspraak maken in de winkel te Eeklo , en alles opzeggen ! alles zal opgelost zijn , want sedert mijn vrouw , ja hier draagt ze de naam Anita , maar dit schrijft hier haar echtgenote , is 2 weken overleden en wilde naams verandering doen, maar Proximus , schijnt dit niet te begrijpen, zodus alles opzeggen is de oplossing , want tv kan mij toch geen moer meer schelen met die k^tprogrammas , vaste heb ik ook niet meer nodig , alleen mobiel+ internet en dit kan je bij andere providers ook bekomen .
anneer we onze decoder opstarten, hebben we volgend beeld. hdmi kabel is origineel, er is niks gewijzigd aan onze setup, gereset, modem afgelegd ....na een tijd lukt het soms dat het beeld opeens beter wordt maar vaak ook niet. in het verleden hebben we dit al eens meegemaakt, kregen een nieuwe decoder toegestuurd en alles was opgelost.
ik moet de b-box nog terug brengen omdat deze kapot was. ondertussen een ander toestel gekregen, maar de mail met de retourstickers is niet aangekomen. zou je deze nog eens kunnen doormailen? klantnr 2******. ik mail in naam van mijn vaderThierry Lanneau
Sinds zaterdag kreeg ik geen mails meer binnen op mijn Skynet-account. Bleek dat er van buitenaf een vals forward-adres was ingevoerd in mijn account. Een breuk van de beveiliging, lijkt me. Helaas blokten twee Proximus-medewerkers elke vraag daarover af en verweten ze mij een gebrek aan beveiliging. Toch vreemd dat zij dat adres wel degelijk konden zien en uitschakelen, en ik niet. Nog straffer: twee keer smeten ze de telefoon dicht omdat het hen niet aanstond. Professioneel, zo’n Proximus business account.
HalloWat is momenteel de status van de V6/7 decoders?Ik heb nog 2 V5 compact decoders, die geen 4K ondersteuning bieden, terwijl ik wel al lang een 4K tv heb. Bovendien vallen mijn universele remotes niet te koppelen met de V5 decoders.De interface (programmagids, ...) is ook nog in de oude layout, en super traag. Scrollen door de programma’s van 1 dag of enkele dagen is onaanvaardbaar traag.Kunnen deze V5 decoders omgeruild worden voor V6/7 zodat ik waar krijg voor mijn maandelijkse huurprijs en niet met verouderde toestellen moet werken?
Beste Proximus, Een klassiek probleem te lezen hier op het forum: het dsl-lampje begint te knipperen gevolgd door een onregelmatige onderbreking van de internetverbinden. Deze onderbrekingen kunnen kort zijn tot meer dan 5 min (vervelend in meetings). Soms gebeurt dit niet voor twee dagen, soms meerdere keren per dag. Ik heb reeds verschillende resets uitgeprobeerd, fiches bekeken/teruggestoken, … Ik ben ook de enige in het appartementsblok die hier last van heeft. Bovendien is dit mijn tweede modem (bbox 3v+). Bedankt
Zijn er nog fiberklanten in Deurne zonder internet? Duurt al de hele dag. Telefoontje naar de klantendienst bracht niet veel op.Router: led wan is roodFiberbakje heeft maar twee opgelichte leds, power en ge1.
Wij hebben al enkele dagen een onstabiele verbinding met het internet. DslOp dit moment zelfs helemaal geen signaal en dat is toch het belangrijkste als alles via dat signaal moet gaan. Zijn er nog locaties (hier Ekeren) die hinder ondervinden?
Beste,Ik krijg elke maand bijna 40 euro extra door het aankopen van (films and series)Maar wij kijken helemaal geen TV en okm geen films en ook geen series dit noem ik oplichten ik zou graag dit willen stop zetten en mijn geld terug krijgen want dit vind ik niet normaal en ik denk andere mensen ook niet Grtjes
hoe kan ik mijn verbruik van mijn vaste lijn opvolgen
Wij krijgen de melding dat er teveel apparaten gekoppeld zijn aan onze app van Pickx maar krijgen dit niet opgelost.weet er iemand hoe wij dit kunnen oplossen?
Als de datalimiet overschreden is of afgelopen blokkeert de kaart. Je moet dan op een andere computer of telefoon je kaart bijladen.Uw collega’s van Swisscom en ook Orange.fr doen het anders. De verbinding verbreekt niet en bij het openen van een browser word je automatisch naar herlaadpagina geleid.Een idee?
Sinds 3/6 werkt users.skynet.be niet meer. Wat moet ik doen?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.