Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Na de bestelling en ontvangst van mijn eerste gratis wifi Booster kreeg ik al na enkele dagen een bericht dat deze niet ‘ok’ zou zijn wegens technische problemen die zich onregelmatig zouden kunnen voordoen - ik had dit echter gedurende die enkele dagen nog niet ondervonden. Daardoor werd er mij een nieuwe opgestuurd en mocht ik de oude naar een recyclagepark brengen (wat ik natuurlijk nog niet heb gedaan ).Na opnieuw een succesvolle installatie ontdekte ik echter een fundamenteel verschil tussen beide toestellen het 1e (‘not ok’) toestel biedt namelijk de mogelijkheid om binnen ‘Networking’ te kiezen tussen DHCP en Static IP, wat het 2e toestel echter niet meer aanbiedt. In de veronderstelling dat het 2e toestel dan toch recenter zou zijn dan het 1e, merk ik bovendien op dat het copyright jaar net andersom laat uitschijnen … Ik vind het sowieso erg jammer dat het met de nieuwste toestellen niet meer mogelijk zou zijn om voor een vast ip-adres te kiezen. Via mijn kinderen verneem ik t
Het zou handig zijn mocht je ook via online (Pickx) je favorieten kunnen instellen. Is altijd iets handiger met een pc en muis dan met een afstandsbediening. En dan ook nog eens je favorieten kan zien, want nu heb je telkens alle zenders.Dat is zeer rot als dat zenders zijn die je niet bekijkt die dan in de weg zitten.Tijdens het aanmaken van favorieten op tv dan, kan je niet zien of het kanaal franstalig is of HD of niet; Dus dat is wel ambetant dat je eerst alle zenders moet overlopen en dan die dat je niet moet hebben er nog eens van tussen moet halen.
HalloZaterdag ga ik in een proximuswinkel om een simkaart voor een nieuw nummer voor mijn dochter.Ik krijg een kaartje mee met de melding dat het na 2 uur of sneller actief zou moeten zijn en dat ik nog een bevestiging-van-activatie-sms krijg op mijn nummer en op het nieuw nummer. Na 4 uur wachten blijft de simkaart enkel voor noodgevallen melding en geen sms ontvangen op mijn nr.Ik bel de klantendienst en die vertellen me dat de aanvraag fout gegaan is in de winkel.Ze gaan de bestelling annuleren, een nieuwe aanmaken en een simkaart opsturen want ik geraak niet zomaar tijdens de week in een proximuswinkel. De kaart zou dinsdag toekomen maar ik heb ze vandaag woensdag nog steeds niet. Ik ontving maandag wel een mail ivm een wijziging.Voor de zekerheid bel ik vandaag naar de klantendienst. Daar vertellen ze me dat de simkaart nog niet is opgestuurd maar ook dat het telefoonnummer nog niet is geactiveerd. De bestelling/activatie van maandag werkt dus ook niet. Ze beloven opnieuw dat het
I got a new bbox3+ modem installed but the DNS keeps giving errors.on the workPC which is connected via cable, I intermittently keep getting the NO DNS / DNS probe no internet messagesafter the while the connexion is reset automatically…. (?) I can logon to the modem and verify the values if I knew what to look forany ideas or suggestions ?
Normaal worden wij morgen aangesloten in onze nieuwe woning maar voorlopig hebben we er nog geen werkende elektriciteit. Nu vraag ik me af of ik nu mijn afspraak moet uitstellen tot we wel stroom hebben?
I got a new bbox3+ modem installed but the DNS keeps giving errors.on the workPC which is connected via cable, I intermittently keep getting the NO DNS / DNS probe no internet messages I can logon to the modem and verify the values but what should I enter to get this to work correctly ? Enable Status Provider DynDNS/StatDNS/Custom/No-IP/DtDNS ? User Name Password Host Name Server Port Requestthanks !
Beste mensen bij Proximus,Wanneer gaan jullie nu eens eindelijk jullie afspraken naleven…….??????Ik had een afspraak voor vandaag tussen 8:00 u en 12:30 u, om mijn fiber aansluiting te realiseren, nu krijg ik bericht dat de technicus zal langskomen tussen 12:00 u en 14:00 u, dat zijn geen afspraken he en als ze dan om 13:50 u komen is mijn ganse dag naar de knoppen.En dan ben ik nog bijna 100% zeker dat ze niks gaan kunnen doen, want de glasvezel ligt wel in de straat maar nog niet naar onze kelder……..
Beste,Sinds enkele dagen heb ik gemerkt dat er plots huurbedragen staan vermeld bij bijvoorbeeld Plopfilms in de Studio100 Go "app". En nu wordt er gemeld dat je nog maar op 1 toestel (dus of mobiel of tv) de content kan zien waarvoor je maandelijks betaald? Terwijl je ALTIJD met 3 (of toch zeker met 2) verschillende toestellen kon kijken.Dus nu zou dat bij ons op de tv nietmeer gaan omdat het op mijn gsm geactiveerd zou zijn. Dit klopt toch niet?
als ik in my proximus mijn producten wil bekijken komt er op “oeps er ging iets fout.. “ , heb nogthans vele producten opm ijn factuur staan?
Nu woensdag 23/06 werden er werken uitgevoerd bij onze onderburen door een Proximus-medewerker. Nadat deze werken uitgevoerd waren bleek er bij ons niets meer te werken: geen digitale televisie en ook geen WiFi en dus ook geen internet, wat zeer vervelend is voor 2 personen die genoodzaakt van thuis uit moeten werken. Na lang wachten kregen we een oplossing, waarbij er op dinsdag 29/09 pas iemand kon langskomen. Via de klachtendienst heb ik gisteren (24/06) de ernst van de situatie (geen mogelijkheid tot werken, loonverlies tot gevolg, vertragingen op het werk...) geduid en werd er vandaag (25/06) iemand gestuurd. De technieker stelde vast dat er door de werken van woensdag jl. een onterechte afsluiting van het netwerk was gebeurd wat dus de oorzaak van de onderbreking bleek te zijn. In het contract stelt Proximus duidelijk 5.4. Proximus zal de diensten leveren overeenkomstig de algemeen aanvaarde regels van goed vakmanschap en hiertoe alle redelijkerwijs aangewezen middelen in het wer
Goeiedag, normaal gezien heb ik boven de 80 mbps maar nu heb ik maar net onder de 60, is er iets wat ik hier aan kan doen?
Ik wil graag studio 100 go 1 maan gratis proberen en vroeg dit aan. Het lukte om te registreren en op MyProximus staat die ook op actief. Als ik me echter wil inloggen op studio 100 met go pass staat er "Inloggen mislukt, u hebt geen geldig Studio 100 go pass" Reeds app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, gebeld met proximus etc... het lukt maar niet om in te loggen.
Ik heb de laatste tijd veel problemen met mijn verbinding . Soms komt er op no signaal of onverwacht probleem .soms als ik iets opzet komt er deze media is niet beschikbaar op. Soms het beeld dat slecht is . Als ik zen programma op mijn tablet opzet zit het ook soms vast . Hij blijft dan “laden” terwijl ik volledige WiFi verbinding heb . Als ik de WiFi uit en aan zet werkt die wel weer maar dat kan toch niet de bedoeling zijn . Mijn digi box is nog maar 1jaar oud en heb sinds een maand of twee een WiFi booster . Wat kan het probleem zijn ?
Wanneer bel je met vaste lijn naar vaste lijn gratis? 19u of 17u
Hallo,kan een nummer overgezet worden op een Proximus simkaart die ik hier nog heb liggen waar mijn nummer ooit op geactiveerd geweest is maar inmiddels overgedragen is naar een andere provider?
Beste, Wij hebben internet abonnement Maxi, hierdoor zouden we 100Mbs down hebben. Alleen is dit niet het geval en halen we maar +/- 30Mbs. Dit zorgt er voor dat de WIFI traag en niet stabiel is. Verder vallen ook steeds de verbindingen tussen de Wifi booster en de modem weg.Helpdesk al gebeld, zij hebben een update van firmware gedaan (die zou blijkbaar verkeerd gelopen zijn). Dit heeft echter niets verholpen. Het kan toch niet dat wij een abonnement betalen voor een gegarandeerde snelheid en dat die dan totaal niet gehaald wordt?? Thomas
Hallo, Ik heb momenteel een abo met een fysische sim in mijn gsm. Is het mogelijk om ook nog een e-sim te krijgen op hetzelfde abo om de e-sim in mijn ipad te gebruiken en zo mijn data bundel te gebruiken op mijn 2 toestellen?tnx
Ik heb Proximus Cloud geïnstalleerd, maar het werkt niet, het knippert voortdurend en dus kan ik niet in loggen. Het heeft altijd goed gewerkt voordien.
Nu fiber ( glasvezel) toch hier en daar op komt te duiken zullen er ook wat nadelen van boven komen.Ik heb nog een oude telefoon van Disney die een animatie geeft als deze een inkomend gesprek ontvangt dit toestel heeft na 4 batterijen ook een analoge lijn nodig.Jammer genoeg is bij fiber de analoge lijn niet meer mogelijk ( dit volgens de klanten dienst ) het enige ik voorgesteld dat ik krijg is een voip telefoon van proximus of een Dect van proximus aan te schaffen maar ik wil dit niet ik wil wil mijn oude analoge telefoon terug zien werken .Plan B was een Voip naar analoge converter maar hier weet de klanten dienst geen raad mee dus blijf ik achter zonder antwoord. graag hulp bij mogelijke oplossing voor een analoge lijn voor een fiberklant. mvg Jason
Hallo,Sinds een drietal weken hebben wij helemaal geen internet (wifi) en tv meer. Het dsl lampje op onze bbox2 blijft ook voortdurend knipperen. Het begon waarschijnlijk 3 maanden geleden al, toen ons wifi signaal regelmatig wegviel op zowel tv, laptop als smartphone, maar we hadden nog wel tv en internet, weliswaar met regelmatig wegvallen toen. Heel irritant. Sinds 3 weken is het signaal echter volledig weg. Wij kunnen enkel nog op internet via het 4G netwerk van onze smartphone. Ondertussen 3 weken geen tv en wifi in coronatijd is geen pretje.We dachten eerst dat het misschien aan een KVD of ROP kastje in de straat lag (vandalisme of misschien binnen geregend) en wachtten even af, maar nu na 3 weken lijkt dat toch niet realistisch.We hebben ondertussen echt alles geprobeerd (meermaals herstarten, rebooten en resetten van zowel modem, decoder als tv, zelfs alle kabels eruit getrokken en er weer in, wifi kanaal veranderen in instellingen modem, mijn man is zelfs de kruipruimte ingega
Heb je enkele minuten voor een korte test in verband met het HelpCenter op proximus.be? Met jouw feedback kunnen we de structuur en navigatie van onze hulppagina’s verbeteren. Voor de test, klik hier! Hartelijk dank voor je feedback!
Ik heb hetzelfde probleem als wat in het vorige topic beschreven staat. Sinds 20/11/2020 heb ik een SMA-omvormer, en die is verbonden met mijn BBOX-3 modem via de bijgeleverde UTP kabel. Mijn TV is verbonden met de V6-decoder.Sindsdien krijg ik om de 4’30” op mijn TV een blauw scherm met de melding “onverwacht probleem”. Het probleem verdwijnt zodra ik van zender verander (of als ik de UTP kabel van de SMA omvormer uittrek, maar dat is niet echt de bedoeling).Kunt u mij verder helpen?
Beste Gelieve mijn oude site te verwijderen :http://users.skynet.be/luc.franssen/ Mvg,Luc Franssen
De wifi bridge die op repeater mode staat (die ik al zo 2 jaar gebruik) begon ineens héél lage snelheden te geven (100kbps down, 0,20 mbps up). Recent heb ik opeens een limitering van 60mbps gekregen, waardoor ik niet boven geraak, en opeens dit. Ik heb momenteel alles geprobeerd, maar niets werkt. Ik ben nu via Wi-Fi bezig en de snelheid ervan is normaal. Maar ik ben verward hoe opeens dat kan gebeuren en hoe valt dit te fixen?
Reeds vorige week Donderdag een Smartphone & abonnement via de Proximus E-shop besteld voor men zoon. bestel nummer R4WEBSHOP010892572. maar nog steeds geen nieuws, Hier staat bij meer wel dat ze onderweg zijn voor levering met een smiley maar heb geen tracking nummer, en ook niks op de Bpost app. Ben benieuwd wanneer deze geleverd zal worden. via telefoon constant niks van informatie van Proximus.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.