Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Iemand heeft Het proximus account van men buurvrouw gehackt, ze krijgt meldingen over bestellingen dat zij niet heeft besteld maar wel moet betalen.. ik ga niet via haar gsm hulp vragen want die gsm is hoogwaarscheinlijk ook gehackt..Dit is allemaal gebeurd met de gsm die gestolen is van men buurvrouw, daar stond de informatie in dat de hacker kon gebruiken in zen voordeelKan men buurvrouw die meldingen gebruiken als bewijs dat zij die niet heeft besteld? Ze moet al een rekening betalen van €700 +.Dit moet dringend aangepakt worden en hopelijk krijg ik snel antwoord, dat vrouwke is al enorm bezijkt geweest door haar goedheid. alvast bedankt.Ps, als je wilt contacteer me op messenger, pieter moens en men profielfoto is zwart wit, en zwarte piercings in het gezicht, alvast bedankt voor het te lezen.
Ik heb bericht geplaatst getiteld fraude waar men buurvrouw de dupe van is.als je een oplossing weet contacteer me op messenger, pieter moens, zwart witte foto van men gezicht en piercings.
Na heel de mediacampagne die proximus heeft opgezet om fiber aan te bieden (mails ontvangen, telefoontjes gekregen en overstelpt via sociale media) het besluit genomen om in te gaan op het aanbod.Tijdens mijn keuzemoment viel het me plots op dat je als nieuw klant een promo krijgt. Nieuwsgierig als ik ben dit eens vergeleken met wat men tov een trouwe klant dan wel aangeboden krijgt. Groot is mijn verbazing dan ook dat je als nieuwe klant 45€ korting krijgt gedurende het 1ste jaar.Voor mijn pack betekend dit dat je ipv 106,99€ slechts 65,99€ moet betalen. Dus rap bekeken bijna 500€ korting.Heb daar slechts 1 bedenking bij SCHANDALIG.Proximus bedankt om u trouwe klanten af te zetten
Beschikbaarheid van TV bij u thuis checkenDe TV-check in Cornimont 5555 Bièvre geeft voor meerdere huisnrs foutcode.Ik stel de vraag namens vriend met buitenverblijf in Cornimont met interesse voor HDTV
Recent gekozen voor Flex pack omdat dit samen met netflix voordeliger uitkwam. Ik heb even tevoren twee V6 decoders ontvangen maar bij het pack netflix kon ik kiezen voor een android decoder V7. Ik heb gekozen om één decoder V6 te vervangen door 1 decoder V7. Normaal heb ik recht op 2 decoders V7 maar omdat mijn echtgenote meestal de tweede TV gebruikt en ze gewoon is aan het menu van de V6 heb ik dus één V6 behouden. Nu moet ik dus die andere V6 terugsturen maar er was geen formulier bij de verzending van de V7 om dat te doen. Bovendien weet ik ook niet of men mij nu 3 decoders aanrekent. Hoe bekom ik dat factuur en hoe krijg ik info over de aanrekening. In My Proximus kan ik dat blijkbaar niet controleren. Is het nodig als je netflix kijkt via proximus om een wachtwoord in te stellen. Ik gebruik het niet op PC en heb geen smart Phone
Op mijn nieuwe gsm heb ik een verderzetting van mijn abonnement.Ik wilde nu echter op mijn reserve telefoon een prepaid simkaart installeren.Ik heb de kaart al proberen identificeren via myproximus, via opladen en via eid kaart (over 3 dagen tijd). Telkens krijg ik wel een bevestigingsmail van de uitgevoerde identificatie.Ik kan op dit moment wel telefoon en sms krijgen / aannemen, maar niet zelf sms'en en bellen.Wanneer ik probeer te bellen krijg ik de boodschap dat mijn simkaart is geblokkeerd omdat ze niet werd geïdentificeerd.Op myproximus is ook niets terug te vinden van deze simkaart.Is er nog een andere manier, want op dit moment is het voor mij niet mogelijk om in een shop te geraken?Bij voorbaat dank voor de antwoorden!
Beste, ben sinds kort klant bij proximus.Klantnummer 26804621Internet werkt, maar heb problemen met de proximus tv service. De decoder v7 is aangesloten op de modem met utp . Heeft een dhcp gekregen van de router, heeft ook internet (youtube werkt, google diensten werken op de decoder), maar de pickx applicatie werkt niet op de tv. Krijg steeds de melding : “proximus tv service niet beschikbaar: valideer dat je geconnecteerd bent met het proximus netwerk ….” De decoder is zeker verbonden, want deze heeft internet. Wat heb ik al gedaan:-Modem herstart, decoder herstart en gereset.-Decoder in dmz geplaatst, firewall op low gezet (je weet nooit dat proximus hun eigen diensten blokkeert) Niets helpt. Ik sta reeds 38 min in wacht voor de servicedesk een zaterdag is niet ideaal. Heeft iemand een idee? Heb het gevoel dat mijn tv account niet gekoppeld is aan mijn account. Met vriendelijke groet
Hallo, ik wil een alias verwijderen van mijn belgacom.net e-mail account. Hoe kan ik dit doen ?mvg
Hoi, heb een probleem met mijn nieuwe sim-kaart namelijk ik zou graag mijn M-pay or M-Commerce willen activeren maar niemand tot nu toe bij Proximus via telefoon en chat of Proximus center kon mijn probleem oplossen. Dat vindt ik echt wel absurd ik probeerde het zo gemakkelijk mogelijk uit te leggen aan hun wat er aan de hand was. ( Had namelijk mijn GSM kwijt gespeeld een week geleden ben dan een nieuwe toestel gaan halen en een nieuwe Proximus simkaart ik heb ook mijn oude nummer geblokkeerd het was een prepaid simkaart en op die simkaart kon ik wel gewoon van alles betalen als ik maar krediet op de kaart had.) Nu ik een nieuwe nummer heb moet ik dit terug activeren maar niemand bij Proximus kan mij precies helpen heb al in totaal 3 uren mee bezig gezeten dat vind ik maar absurd.Kan iemand van Proximus hier mij wel helpen en dit probleem voor me oplossen ?
Ik heb een raar probleem met Netflix via de Proximus TV. Één van de drie profielen wilt niet laden. De andere twee werken perfect.Elke keer als ik mijn profiel wil starten, krijg ik de melding dat er een fout gebeurd is, maar als ik om meer uitleg vraag, zegt hij niets over de fout en geeft hij gewoon uitleg over de account.Opnieuw proberen helpt niet.Netflix heropstarten helpt niet.De connectie laten controleren zegt dat alles in orde is.De TV box heropstarten helpt niet.Op de computer of op een smart TV start dat profiel wél op zonder problemen. Alleen niet als ik via de Proximus TV naar Netflix wil zien.Hoe los ik dit op?
11x 0800lijn gebeldResettingsNieuwe modemNieuwe decoderBloed zweet en tranen....Allemaal hopeloos. Probleem blijft...5 minuten normale TV en dan plots stilstaand beeld met foutmelding onverwacht probleem,geen verbinding.ECHTE ELLENDE en als er dan wordt beloofd dat een technieker gaat bellen op een bepaald uur en dit dan niet doet.…Ik heb er geen woorden voor, wat voor een slecht gevoel ik bij proximus op dit moment heb.Ik geef ze nog 24u de tijd om voor een degelijke oplossing te zorgen maar ik ga geen 0800-telefoontje meer doen. Gewoon terug naar Telenet, dat was goed maar vrij duur. Omwille van de prijs ben ik naar proximus gegaan. Heb ik daar spijt van zeg!' even goed als Telenet' zeggen ze dan !!!
Ik kan online wel een ticket voor de bus (De Lijn) aanschaffen maar bijvoorbeeld niet bellen naar een betalend (0904-04517) noch aankopen doen middels sms, nummer terwijl ik beide eerder wel konAlle blokkeringen staan af en de optie mobiele betalingen staat aan. Meermaals gebeld maar tot op heden geen oplossingen..
Afgelopen week ben ik van telenet overgestapt naar proximus. Aangezien we een flex-pack hebben, krijgen we een jaar Disney+. Om de activeren heb ik een code nodig, maar deze vind ik niet terug (ik meen me te herinneren een bericht/mail te hebben ontvangen, maar ik vind deze dus nergens meer terug). Is er een mogelijkheid om deze code opnieuw te ontvangen?
Ik kreeg net een mail op mijn hotmail account zogezegd van bnp parisbas fortis en als provider proximus.beKunnen ze bij proximus deze persoon mss verwijderen?Sommige mensen proberen alles om aan geld te komen.
Beste, VoLTE optie staat geactiveerd in settings, maar helaas werkt het niet. 2 uren in de chat gezet en geen oplossing.Recent van Orange gewisseld, helemaal geen probleem daar...Proximus - doe iets aub....
Hallokes,ik heb een 1Gbe Fiber internet connectie maar krijg maar +/- 480mpbs down en +/- 40mbps up.Normaal gezien zou het realistisch meer rond de 800mbps - 950mbps down en 70mbps - 90 mbps up moeten liggen (er is altijd wel wat verlies).Bij een speedtest blijkt de down snelheid even over de 500 willen te springen maar word snel meer omlaag gedrukt naar +/- 480 en blijft daar, zelfde gebeurt met de up snelheid die even tot 70 springt en dan weer naar +/- 40 word geduwt, ik denk dus meteen aan een limiet.Op de pagina van myproximus staat er wel 1000mbps down en 100mbps up limiet.Alles is via kabel thuis buiten de gsm’s natuurlijkAlle kabels zijn Cat6aAlle switches zijn gigabit switchesRouter in gebruik TP Link Archer AX73Als ik de bboxv3+ van proximus weer aansluit ipv de tp link archer zijn de speedtest resultaten nog steeds hetzelfde.Speedtests blijven hetzelfde ookal zet ik alle andere apparaten inclusief de servers uit.De ONT (fiber naar koper) en router all meerdere malen hersta
Beste, Kan er op mijn klantnummer voor alle GSM nummers VoLTE geactiveerd worden.Alle gegevens zijn ingevuld in mijn profiel. Met vriendelijk groeten, Luc Bednarek
voordeligst abonnement onbeperkt dataverbruik tot 30€per maand?
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_qelp/particulieren/support/surf-en-e-mail-op-uw-gsm.html?page=device/apple/iphone-12/topic/internet-thuis-of-op-kantoor/verbinden-met-wifi
In februari, kreeg ik een telefoontje van proximus om over te schakelen naar de nieuwe Flex packs. Er werd mij gegarandeerd dat al mijn kortingen geldig bleven, op dat moment had ik een tuttimus pack. Sindsdien heb ik echter de Netflix korting van 2 euro niet meer. Ik heb al meerdere keren de klanten dienst gebeld, en ze gingen dit in orde maken, maar is nooit gebeurd. Vandaag had ik de persoon van de klantendienst die zei dat de Netflix kortingen niet geldig meer zijn op de nieuwe Flex packs. Wat is het nut nog om Netflix via Proximus te betalen?
Als ik mijn abonnement wijzig naar fiber maar fiber is nog niet beschikbaar hoe zit het dan met de betalingen? De rest van mijn pack blijft hetzelfde hoop ik. Hoe weet ik wanneer fiber beschikbaar is in Ekeren.
Goede morgen iedereen, Antonella,Ik zal uw hulp nodig hebben. Ze gaan me wel bellen, maar de vorige keer is misgelopen met die Franstalige versie. Ik moet minder nieuws meegeven, ik en mijn partner zijn uit elkander. Ik heb nieuwe woning.Adres en klant nr. geef ik hier niet mee, ik heb wel reeds mijn klant nr. aangepast naar nieuwe hier in mijn profiel. Wil gerust dan privé meegeven wat nieuwe adres is. Er is veel mislopen in de communicatie in de winkel.Ik vroeg in de winkel mijn nr over te zetten naar een nieuw klant nr. Ze hebben daar oud nr. toegevoegd, mijn nr is nu is 05 op einde. Mijn contact gegevens kloppen ook niet en adres. Kunnen we daarvoor privé gaan ? Want via MyProximus kan ik nog niet want heb geen login om te activeren. Gisteren is een meneer gekomen, de TV’s & internet werken.All Stars NL staat er op (maar nog geen activiatiecode gekregen van Disney+ en Studio 100 en voor Netlfix (logisch aangezien ze geen juiste mailadres hebben). Terwijl ik in de winkel zei : A
Sinds meer dan een week is mijn internet snelheid (die ik al jaren zonder probleem bereik) gedaald van 34Mbit/s downstream /5.7 Mbit/s upstream naar 20Mbit/s downstream /1.7 Mbit/s upstream Ik heb daarvoor verschillende malen met de klantendienst gebeld (080014888), maar die mensen :zeggen dat mijn verlaagde snelheid normaal is, soms zelfs zonder mijn klantennummer en referenties te hebben gevraagd kunnen of willen niet zeggen wat er aan de hand is kunnen of willen niet zeggen wanneer er een oplossing komt zeggen dat een andere dienst het probleem oplost en ze daarom geen info hebben willen niet doorverbinden naar de bevoegde dienst willen niet vragen aan de bevoegde dienst wat de status van mijn probleem isEenmaal heb ik een zeer hulpvaardigde dame aan de lijn gehad, maar dat was een duidelijke uitzondering na recent en jaren contact met de Proximus klantendienstMijn vraag : heeft iemand een truk om klantvriendelijk door Proximus behandeld te worden?
Ik ben sinds kort klant van Proximus via mijn werkgever. Ik heb de app geïnstalleerd en kon mijn verbruik zien. Daarna heb ik een login aangemaakt en nu kan ik geen producten meer zien, zowel online als in de app. Ik heb de applicatie al eens 24 uur verwijderd en dan terug geïnstalleerd onder 4g, maar alles blijft hetzelfde. Hoe kan ik uitloggen op de app, zodat ik mijn verbruik weer kan zien?
Inloggen op de Proximus Pickx app via de smartphone werkt niet.Inloggen op Procximus Pickx via de laptop gaat wel. Echter live tv kijken, opnames inplannen en dergelijke is niet mogelijk.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.