Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Stappen gevolgd zoals het hoort ..op einde geen Acces Point signaal en WPS blijft oranje.Bij opnieuw proberen ..zet power aan en WPS licht oñmiddelijk oranje ...modem WPS na twee sec knippert..doe stappen...weer hetzelfde ..raakt niet geconfronteerd.Reset..wifibooster staat aan...enkel WPS staat oranje en power op groen..de rest nada...druk met telefoon pinnetje voor sleuf 10 seconden op de reset knop...natuurlijk blijft enkel WPS oranje en power on .de rest stond nooit op groen!!PS: nieuw afgehaalde wifi- booster... what's the problem??? How to solve???Jan
hallo. Ik moet mijn prepaidaart opnieuw registreren maar het lukt niet. Ik krijg altijd een melding waar op staat dat mijn gsm nummer niet geldig is. alvast bedanktP Bastos
Beste,Ik heb een Internet Maxi abonnement. Volgens de website van Proximus is de gegarandeerde downloadsnelheid 27,9 Mbps en de uploadsnelheid 9,4 Mbps. Als ik een speedtest uitvoer (via een bekabeld netwerk) krijg ik de volgende snelheden: download: 34,45 Mbps, upload: 9,32 Mbps.Dat ligt heel dicht bij de minimum gegarandeerde snelheden. Graag had ik die snelheden wat hoger gezien.Kan u mijn lijn eens nakijken en mij eventueel tips gegeven over hoe ik de snelheid kan verhogen?Vriendelijke groeten.
Ik heb na 10 dagen mijn gratis maandall sports abo opgezegd en ondanks dat in de promopraat staat dat je sowieso een maand blijft genieten werd ik onmiddellijk afgesloten.
Op 15/2/2021 maak ik een ticket aan om een probleem op te lossen.2 medewerkers die mij bellen, kunnen niet helpen en zullen mijn vraag doorgeven aan de juiste persoon bij de technische dienst. Deze belt mij net op het moment dat er iemand aanbelt aan de deur. Hij spreekt een boodschap in dat hij die dag nog zal terugbellen. Tot op heden nog niet gebeurd.Op 20/7/2021 krijg ik een mail dat een flex pakket beter voor mij zou zijn. Ik vul in dat ze mij maandag 26/7 mogen bellen tussen 11:00 en 13:00 u. Geen voet buitengezet, evenmin telefoon gekregen.Mailen naar Proximus kan tegenwoordig niet meer, bellen is een ramp. Je hangt 20 tot 30 minuten aan de lijn en dan wordt er opgehangen.Sinds Corona en vermoedelijk thuiswerken van de medewerkers, is klantvriendelijkheid ver te zoeken.Ouderwetse brief sturen dan maar?
Beste,Ik heb twee V6 decoders, regelmatig heb ik op een TV geluid maar een zwart scherm (behalve de onderste balk waarop enkele seconden de zender wordt aangegeven. Als ik de stroom van de decoder (met de schakelaar) uit en weer aanzet werkt alles weer een paar dagen normaal. Dit gebeurt tweemaal per week, irriterend is ook dat ik op Netflix meestal opnieuw moet inloggen. De andere decoder (ook V6) werkt perfect.Weet iemand wat ik kan doen?????.
Dag allemaal, Ik wil hier even mijn frustraties kwijt. Ik had dit zelf liever in een officiële klacht willen sturen naar Proximus, maar dat is helaas niet mogelijk. Op zaterdag 11 juli 2021 vraag ik bij het Proximus punt in Turnhout het TV abonnement aan. Gezien de wachttijden heel lang zijn en ik niet in de mogelijkheid ben om een technieker doorheen de dag te laten komen, besloot ik om de installatie zelf te doen. Niet moeilijk toch? Op woensdag had ik mijn decoder in ontvangst en wilde ik hem installeren. “De Decoder kan geen verbinding maken met het internet” Na een aantal telefoontjes (en dagen) later, kwam het er op neer dat het TV abonnement nog niet geactiveerd was en dat dit gedaan moest worden door een technieker bij de installatie. Er moest dus toch een technieker komen????!!! Met als gevolg dat deze pas op 2 augustus 2021 kan langs komen. Waarom??? De technieker gaat waarschijnlijk enkel de kabels moeten aansluiten, op 1 knopje moeten drukken en klaar. Het kleinste kind wee
Hallo, ik kocht een Pay&Go kaart voor de noodzender (géén gsm) van mijn moeder en heb deze geregistreerd via mijn MyProximus.Hoe kan ik het resterende krediet daarvan raadplegen aub ?
Beste,Waarom blijft mijn Mobile Flex 0496284066 in behandeling ? moet IKZELF iets doen om te aktiveren?Zondag kreeg ik de bevestiging van Proximus dat zij mijn overdacht van Orange naar Proximus hadden doorgestuurd. Ondertussen heb ik in Mobile Flex + allerlei gegevens over mijn aansluiting maar ik kan nog steeds niet telefoneren : als ik een nummer vorm en druk op de toets bellen krijg ik de reactie : “ niet aangemeld bij netwerk “ .Op de website MyProximus met alle gegevens over mijn aansluiting lees ik ook “ Uw bestelling is in behandeling . .Alle opties en instellingen, met uitzondering van de optie Extra Volume, zijn onbeschikbaar gedurende de behandeling van uw vorige aanvraag. Bedankt voor uw geduld.”Vandaar mijn vraag : “ Waarom blijft mijn Mobile Flex 0496284066 in behandeling ? Moet IKZELF iets doen om te aktiveren? “Ik heb geprobeerd hierover te chatten maar kreeg geen contact en ook de mail geprobeerd , maar ook dit is een hopeloze bedoening .Nu hoop ik op jullie om mijn
Jezus Christus, wat een rommel jullie ‘nieuwe’ herschikking van de site! 100% ergernis!Waar staan in hemelsnaam nu de knoppen om onmiddellijk te betalen? Dit trekt op niks, wat een amateurisme!Vroeger een paar klikken en factuur was betaald.Ik kan alleen ‘naar mijn facturen’ aanklikken, zie dan het openstaand bedrag maar nergens, nougatbollen een link naar betalen, alleen ‘naar instellingen’ waar ik dan blijkbaar nu verplicht wordt om via domiciliëring te werken. Ik WEIGER dat! Ben ik duidelijk?En waar staat de pdf van de factuur, ook verdwenen die link. Waar zijn jullie mee bezig?Los deze rommel op aub! Alle bedrijven investeren in digitale optimalisering en sites met intuïtieve lay-out, jullie keren terug naar de tijd dat de dieren nog konden spreken.Ik betaal mijn factuur niet zolang die betaalknoppen daar niet terug staan, plain and simple!
In januari heb ik een samsung S21 aangekocht online in combinatie met een abonnement.Nu sinds een week heb ik een volledig zwart scherm, terwijl mijn telefoon nog opstaat (alarm gaat af etc).Ik ben zaterdag al in de winkel geweest en zij hebben me aangeraden om meteen contact op te nemen met samsung maar dan heb ik mijn factuur van aankoop nodig. Ik vind deze niet meteen terug.Jullie collega van de winkel (bist wilrijk) heeft hiervoor een mail gestuurd naar 1 van jullie diensten en ik ging maandag zeker een mail ontvangen.Tot op vandaag nog niets ontvangen.Kunnen jullie mij dit bezorgen zodat ik mijn gsm kan binnenbrengen bij Samsung.Met vriendelijke groeten Tatiana Daem
Beste Vandaag mijn bundel tv en internet besteld.Nu is mijn vraag hoe lang duurt het voor de technicus alles komt aansluiten, nu in corona tijden. Mvg Enzo
Aansluiting bij verhuisMijn verhuis werd meer dan 5 weken op voorhand medegedeeldDinsdag ll kwam de Proximus medewerker langs om onze aansluiting op fiber uit te voerenTot daar geen probleem Toen bleek dat er op het aansluitingspunt binnen ons appartement iets verkeerd was gelast en er eerst een andere Proximus medewerker moest langskomen om dit te herstellen vooraleer de eigenlijke installatie kon doorgaanDan begint onze miserie en laat Proximus ons volledig in het ongewisse hoe dit nu verder zal verlopenIk krijg enkel na langdurig en ik bedoel echt langdurig telefonisch contact met de klantendienstde mededeling dat er een ticket is opgemaakt of zal opgemaakt wordenThat s itIk moet nog vermelden dat op ons nieuwe adres de dekking van het Proximus netwerk abominabel is en ik met mijn toestel op het terras moet staan zwaaien om de vebinding te maken MAX 3GVandaar mijn vraag om hulp
Sinds vrijdag 16/07/2021 zijn wij telefonisch niet bereikbaar en kunnen wij zelf ook niet bellen. Op de uitzonderlijke sporadische momenten dat een verbinding toch tot stand komt is een gesprek onmogelijk door gekraak op de lijn.Via een chatsessie op 19/07 stelde men mij voor dezelfde dag een technieker te sturen, aanbod dat ik vanzelfsprekend aannam. ==> Niet verder geholpen.Op dinsdag 20/07 kwam een andere technieker en na vrij lange tijd en in samenspraak met een andere collega vertelde hij mij dat er een probleem was waar meerdere woningen bij betrokken waren; maar het zou in de komende dagen opgelost worden.Afgelopen kreeg ik dan een “goed nieuws” SMS bericht dat alle problemen verholpen waren en initiëel leek dat zo, behalve het vaste lijn probleem was nog springlevend; wanneer ik opgebeld wordt komt steeds het antwoord “Uw correspondent is op dit moment niet bereikbaar” - zelf kan ik geen telefoon oproep uitvoeren.Het resultaat vandaag is nog erger dan voordien : TV en inter
Op donderdag 22/07 verhuisden wij en verhuisde Proximus natuurlijk mee, de installateur kwam langs maar die concludeerde dat er geen Proximus-kabel beschikbaar was, er moest eerst een technieker komen voor een nieuwe toegang. Zeer jammer, maar begrijpelijk natuurlijk. Aangezien ik en mijn partner geregeld thuis werken was dit natuurlijk wel een groot probleem. Na contact op te nemen met de klantendienst werd ons een goede oplossing aangeboden; we kregen beide 1 TB mobiele data geactiveerd om als hotspot te gebruiken. Bij mijn partner was dit meteen in orde. Op 27/07 namen we opnieuw contact om dit bij mezelf eveneens te activeren, de persoon van de klantendienst verzekerde ons telefonisch dat dit binnen de 24u in orde zou komen. 24u later was er echter geen verandering dus nam ik opnieuw contact op via de chat: een medewerker diende de aanvraag opnieuw in en verzekerde opnieuw dat het binnen de 24u in orde zou komen, en ik citeer: ‘het ligt al bij een medewerker dus dat komt zeker vand
Wij verhuizen dit weekend naar een nieuwbouw appartement. Er is zowel een kabel voor proximus als telenet voorzien.Nu moeten wij 17 dagen wachten vooraleer de technicus dit komt installeren.Is er geen mogelijkheid dat alles wordt opgestuurd en wij dit zelf installeren?Vriendelijke groet
Ik heb een V5 decoder gekregen van mijn buurman die verhuisd is en die ik wil gebruiken als tweede decoder. Maar blijkbaar had hij een abonnement bij Scarlet want ik geraak niet verder als Scarlet welkom. Ik heb hem al gereset, maar dat helpt niet. Kan ik deze decoder toch geschikt maken voor Proximus?
Wij hebben een bbox 3 met een UniFi switch waarop 2 UniFi AP’s zijn aangesloten. Er zijn ook 3 TV decoders. Op het moment dat één van de decoders zijn aangesloten dan hebben de toestellen het moeilijk om de DHCP server te vinden en krijgen hierdoor op willekeurige momenten een adres 169…..ik heb dit probleem al een paar jaar maar heb het omzeild door een eigen router te plaatsen en de tv decoders zo de splitsen van het netwerk. Er zijn onvoldoende kabels om extra decoders aan te sluiten. Vandaar dat ik de router heb verwijderd en opzoek ben gegaan naar het probleem. Helaas zonder succes. ik zou ook een aparte Vlan kunnen configureren maar dan ben ik weer het probleem aan het omzeilen. heeft iemand dit meegemaakt en kunnen oplossen? groetjes Christian
BesteDe Proximus Pickx app werkt niet meer. Telkens verschijnt “stream niet beschikbaar” op het scherm van de smartphone.Heb app al verwijderd en opnieuw gedownload, maar dit werkt niet. Toestel Samsung s10.
Even vlug een vraag om niet onverwacht in onvoorziene problemen te geraken … (ik kan op het forum/archief geen antwoorden vinden op die vraag) Indien ik mijn huidige TV vervang door een andere/nieuwe … vallen er dan lijken uit de kast ivm de ingebruikname/initialisatie op een bestaande installatie?TIA!
Heb all sport aangevraagd en kan dit kijken op tv en op mijn smartphone.Op mijn laptop lukt dit helaas niet.Andere jaren heb ik hier nochtans geen probleem mee.Heb al verschillende browsers geprobeerd maar het lukt mij niet.
Onlangs nieuwe decorder gekregen maar nu merk ik op dat mijn opnames maar voor 60 dagen blijft staan. Ik vind het jammer dat we die instellingen niet kunnen veranderen. Ik wil zelf kunnen beslissen welke films ik hou en welke niet. Het is niet omdat het wordt opgeslagen in een cloud dat we daar zelf niet meer kunnen over beslissenTelefonisch contact gehad met proximus maar daar konden ze mij niet helpen. Toen ik vroeg voor een klacht in te dienen zeiden ze dat ik het via de website moet doen. Maar op de website geraak ik niet op de klachtendienst want dan moet je ervoor bellen.
Hoi mensen, De lassers zijn langs geweest en de kabel is gelegd. ik heb nog geen PPPoE login gekregen, maar ik merkte het volgende op. De noise margins lijken me best hoog? Ik heb weinig verstand van DSL. vanaf de NTP2007 loopt een 12m lange cat5e kabel met rj12 aansluiting.
Beste,Ik merk op van mezelf staat correct. Bij de ex partner staat nog niet correct. Mijn nr. staat nog een volledige maand (juli 2021) op zijn factuur 15,99 € terwijl ik ergens begin juli nieuw adres en nieuw abonnement die volledig klopt nu. Maar mijn ex-partner heeft recht op een creditnota op mijn gsm nr abonnement op vorige adres aangezien die bij hem moet gestopt zijn per 09.07.21. Voor extra gegevens van mijn ex-partner wil ik die gerust meegeven per Privé. Want in mijn profiel zijn mijn gegevens Bedankt !Groetjes,Laika
Momenteel ontbreken de Nederlandstalige ondertitelingen op de livestreams van enkele recent toegevoegde zenders die we live kunnen bekijken via de Pickx website en app. Het gaat om:BBC First BBC Entertainment E! Entertainment NL Discovery Science History Nat Geo Wild NLBehalveE! Entertainment NL (basisaanbod) gaat dit om zenders uit het pakket Family NL. Via de decoder krijg je de ondertitelingen standaard te zien. Kan dit doorgegeven worden om toe te voegen ?Alvast bedankt.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.