Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Beste,Ik krijg geen toegang meer tot mijn website.Gaat het niet meer via users.skynet.be?Alvast bedankt voor uw toelichting,Vriendelijke groeten,Willy
Onderste deel van scherm onzichtbaar waardoor bepaalde knoppen onbereikbaar zijn. Kan app aub update krijgen waardoor hij wel bruikbaar is met Galaxy tab 7? Galaxy tab 7 is toch een vrij vaak voorkomend toestel. Opnames bekijken onmogelijk nu.
Beste , sedert geruime tijd zie ik geen beschrijving meer van de opgenomen programma’s of reeksen op harde schijf !vreemd is dat de opgenomen programma’s in de cloud wel de inhoud weergeven …Geen wijze raad zoals restarten booten van modem en decoder want dat is reeds meerdere keren gebeurd en brengt echt geen aarde aan de dijk !vervelend als men een opgenomen reeks wenst te bekijken (ruime tijd na opname) en men geen spoor meer terug vind van de inhoud ;
Kan Outlook van Microsoft 365 niet instellen voor mijn xxx@skynet.be email , ik gebruik de volgende instellingen (zoals aangegeven in het Proximus hulpje):Server voor inkomende e-mail (IMAP):Adres: imap.proximus.be Poort: 993 Beveiliging: SSL Server voor uitgaande e-mail (SMTP):Adres: relay.proximus.be Poort: 587 Beveiliging: STARTTLS, TLS of SSLNota : de Beveiliging kan ik niet kiezen in de Outlook app (versie 4.2131.1 de laatste)Nota : Op een Galaxy A72, Android versie 11Ik krijg een foutboodschap dat er iets niet klopt met het certificaat van Proximus en dat ik mijn provider moet contacteren, bij deze:“In order to resolve this issue, please contact your email provider or IT administrator. Notify them that the server identity and trust chain listed in your provider's SSL certificate does not match the domain you're connecting to.”
Beste,Omdat contact via chat te lang duurt voor er een agent aan de andere kant is en telefonisch contact ze me 15min in wacht laten staan probeer ik het via deze weg.Ik wil een prepaid kaart bestellen (nieuwe nr) maar als ik wil betalen komt er altijd een melding dat er een technische fout is dan dat ze het zo snel mogelijk oplossen. Na een week is dit nog altijd niet opgelost. Ik heb geprobeerd in verschillende browsers , een andere pc, andere bankkaart,...altijd hetzelfde probleem, die technische fout.Kan je dit eens oplossen aub.
het laatste jaar op TV beneden (en ook boven, 2e decoder op wifi) regelmatig onderbrekingen, tv beelden bevriezen even, op radio eveneens zelfde symptomen. Met wifi voor laptop en smartphone minder problemen (ogenschijnlijk). De modem en decoder zijn intussen al vervangen maar het werkt dan een weekje redelijk goed en dan komen die problemen gewoon terug en worden erger. Resets van devices leveren geen resultaat. Is er iemand die dit op vlak van de lijn nog eens kan controleren of ziet iemand hier nog een oplossing …?
Beste Op mijn laatse factuur staat 3 euro voor tv replay heb ik niet besteld!!! wil u dat verwijderen aub en terug storten.heb dat niet nodig en nooit gehad in mijn vorige facturen.groetjes johankl nr122*****5 fact nr71441*****
Hallo,ik heb problemen met mijn internet b-box3,op geregelde tijdstippen valt deze volledig uit 2maal kort na elkaar,de eerste maal een drietal minuten en een tweede maal een 30 seconden.Doordat deze volledig uitvalt heb ik uiteraard geen wifi,geen internet en dus ook geen tv,wat uiteraard heel vervelend is.Na deze uitval start hij terug opnieuw vanzelf op.Zijn er nog klanten met dit probleem en wat valt er aan te doen?Dit probleem komt het meest in de avond voor,maar kan ook ‘s morgens dus niet altijd op hetzelfde tijdstip.Kan de b-box defect zijn? Of eventueel omgeruild worden?Kan iemand van de technische dienst of klanten me verlossen van dit probleem?Mijn gemeende dank!Vriendelijke groeten
Iemand verwittigde me dat zij me via mijn skynet-mailadres wilde bereiken, maar dat er een foutmelding terug kwam. De communicatie wordt nu gevoerd via een hotmail-adres. Ik heb gevraagd naar de foutmelding en heb onderstaande ontvangen. (Ik heb wel de namen vervangen door ….) Het bericht aan …...@skynet.be is niet afgeleverd. skynet.be kan niet bevestigen dat uw bericht is verzonden vanaf een vertrouwde locatie. ….. Office 365 ….. Actie vereist Geadresseerde SPF-validatiefout Oplossing De e-mailbeheerder van uw organisatie moet problemen met de e-mailinstellingen voor uw domein vaststellen en herstellen. Stuur dit bericht door naar de e-mailbeheerder. Ik kan
Vraagje… Moet de decoder van Proximus aangesloten zijn om Pickx app op tablet te kunnen gebruiken? Ik heb de app geïnstalleerd, maar krijg zwart scherm met ronddraaiend icoontje.
Vandaag proberen de pickx op webbrowser op mac te gebruiken.‘Pickx+ is er’ ….. maar blijkbaar geen ‘Live’ zenders meer.De website lijkt veranderd. “Live TV” biedt nu nog 0 , 0, …. 1, 0 , 0 , …soorten zenders. Ik ben nochtans ingelogged en gisteren of eergisteren de normale zenders opgelijst.Nu, ...’ de tijdloze ‘ (is dit radio?) …afin; niet zeer aangenaam.
Omdat de wifi booster het niet goed deed op onze eerste verdieping (via wifi en elektriciteitsnet geprobeerd), heb ik besloten om een UTP-kabel te gebruiken om de modem met de wifi booster te verbinden en deze laatste als access point te gebruiken.Nu weet ik niet hoe dit in zijn werk gaat… Ik vind hier niets van informatie op de proximus-website over.In welke poort in de modem (bbox) moet ik de UTP-kabel steken? En moet ik nadien gewoon de booster op de functie “Access point” zetten? Alvast bedankt!
Op de online tv gids van pickx staat er geen info meer mbt welk nummer van seizoen en aflevering van een programma of serie dit is, noch de titel van de aflevering. Dit gaat over alle series op alle zenders. Ik meen dat dit er vroeger toch altijd bijstond? Op de tv en in de pick app wordt dit wel nog vermeld. Zou wel veel handiger zijn om te weten of het nieuwe afleveringen zijn moest dit (opnieuw) ook vermeld worden in de online tv gids.
vandaag een wifi booster ontvangen. apparaat op auto gezet, en in de ruimte waar de modem staat in het stopcontact gestoken. Aangezet, gewacht tot wps lampje uit was en daarna wps ingedrukt en wifi lampjes knipperen. meest linkse lampje op modem kniippert ook. maar dan gaat wps lampje uit en komt er geen lampje aan bij signal quality, alle lampjes gaan gewoon uit en alleen het powerlampje brandt nog. wat doe ik fout?
Bij d soap de dingen des levens is het weer eens raak. De uitleg van de aflevering is van een 3-4 maanden geleden. Proximus zal wellicht de schuld op de zender schuiven. Maar ik denk dat dit al lang achterhaald is omdat het bij andere operators juist is en bij andere programma’s hier ook gebeurd.
vroeger was het domeinnaam gratis angeboden en kon dat niet overgedragen worden naar andere provider. Nu dat je er voor moet betalen, is dat dan nu wel mogelijk ?Groeten Guy
Ik consulteer mijn IMAP verzonden postbus op verschillende pc’s. In tegenstelling met de INBOX waar ik op elke pc alle binnen gekomen berichten terug vind, geeft elke pc afzonderlijk enkel de verzonden berichten weer die vanop die pc zijn verstuurd.Hoe kan ik de VERZONDEN postbus ook synchroniseren tussen de verschillende pc’s?
Hallo,Kan mijn nummer toegevoegd worden zodat ik ook VoLTE kan bellen ?Bedankt,Paul.
HalloVrijdag ll. werd ik als nieuwe klant aangesloten op het Proximus netwerk (Flex Fiber abonnement).Thuis heb ik een eigen router die ik zou willen configureren via een tweede PPPoE connectie.Echter heb ik nooit een welkom mail ontvangen waar ik deze gegevens kan terugvinden.Enkel kan ik terugvinden om een nieuw wachtwoord in te stellen via MyProximus, maar dan verlies ik waarschijnlijk een tijdje mijn connectie?Is er een mogelijkheid dat ik toch die welkom mail kan ontvangen met deze gegevens in?
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_qelp/particulieren/support/surf-en-e-mail-op-uw-gsm.html?page=device/samsung/galaxy-s20-fe/topic/esim/activeer-je-esim-profiel
Proximus heeft zelf een afspraak gemaakt zonder met mij te spreken hierover en ik zou deze graag willen annuleren omdat dit niet ok is. Ik heb door werken niet kunnen opnemen en hebben ze zomaar een afspraak voor mij gepland op een datum waarop ik niet eens thuis ben. Ik vind dit schandalig. Ik wil deze bestelling ook niet meer maar er is geen enkele manier om te annuleren online. Kunt u mij hiermee helpen?
Ik heb de aanvraag al via de winkel gedaan .Maar tot nu nog geen antwoordt gehad hoe en hoeveel moet ik nog betalen om dit contract te stoppen van mijn data phone ik gebruik namelijk de 2.5 gb niet en vind het nogal prijzig om dit samen met mijn gewone abonnement te hebben .Als het mij nu niet lukt hoe dit moet is het simpel dan stap ik op met mijn drie abonnementen .
beste sinds zaterdag heeft onze zoon een gsm nr. Vandaag ging ik kijken (dat de factuur betaald was van vorige maand). Nu zie ik dat hij een Mobilus S abonnement heeft en niet bij ons op het pack staat. Mobilus S is 15,99€ en slechts 2gb. Wij hebben bij ons pack alle andere nrs voor 9€ en wij hebben 5gb
Via de tv (decoder) kan men de optie belgisch voetbal voor 9,95e nemen, maar je kan deze niet aanvinken of bestellen, ik had deze optie stopgezet en wou nu terug activeren, maar de klantendienst probeert de optie all sports vo 15,99 mij te verkopen, ik zeg neen ik wil wat u aanbiedt op decoder zoals vroeger. ze zeggen letterlijk dat ik niet duidelijk ben in de chat en chat wordt geslotenhier de chat:Goeiedag met Sammy, We hebben enkel de optie All Sports.21:48user :hallo21:50user :als ik via de tv de optie wil nemen daar staat wel nog juist belgisch voetbal op21:51user :vo 9.95e21:51user :maar ik kan het niet aanvinken21:51user :als het daar nog te koop staat 21:52agent :Proximus HelpdeskZou ik uw klantennummer kunnen krijgen?21:52user :moment 21:52user :61178277721:53user :ik zit op mijn werk nu en moet even weg, u mag sturen ik zal het wel lezen21:56agent :Proximus HelpdeskIk heb het nog even nagekeken en we hebben enkel nog maar All Sports, hierbij zit alles erin, ook het Belgisch v
Hallo iedereen!Ik ben onlangs overgestapt van Telenet naar Proximus. Alles verliep vlot… dacht ik.Ik realiseer me nu echter dat op mijn "Persoonlijke informatie" de geslachtstitel staat vermeld als “Mr.”, waarvan ik zeker weet dat ik dat niet ben. Vreemd genoeg, toen ik mijn simkaart kreeg, was de geslachtstitel correct: "Mrs."Ik heb geprobeerd contact met Proximus op te nemen om dit te laten corrigeren (via de website), maar telkens als ik een foto van mijn identiteitsbewijs probeer te uploaden, wordt dit geweigerd met een nogal nutteloze melding ("Sorry, wij hebben het bestand niet kunnen toevoegen.") Ik heb al geprobeerd met jpeg (56 kB) en pdf (168 kB), tevergeefs.Suggesties?Alvast bedankt!
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.