Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Ik had onderschriften weergeven uitgeschakeld gisteren avond.Echter blijkt nu elke keer ik de decoder aanschakel (en dus automatisch ook de TV) steeds ondertitels!Heel vervelend, nu dat ook nog!Het staat vast, het Picks systeem staat echt niet op punt, is onvoldoende uitgetest en dus komt de lancering van die Picks VEEL te vroeg. De kijkers worden gebruikt als proefkonijn!Waarschijnlijk weeral wachten tot morgen na de middag?Ronald.
Zaterdag 28 augustus een sim card opgehaald bij Proximus winkel te Herentals.Activatie zou slechts 1 uur duren.Na 3 uur wachten heb ik verschillende keren naar Proximus gebeld.4 keer werd er doodleuk opgelegd !Eindelijk iemand aan de lijn gehad die me zei dat de activatie een dag zou kunnen duren.Ondertussen zijn we 2 dagen/48 uur verder en nog geen activatie.Gelieve dit zsm op te lossen want het is 1) niet ok dat er valse beloftes worden gemaakt 2) verschillende keren heb moeten terugbellen omdat er 4 keer werd opgehangen ! Een zeer ontevreden klant !
In mijn nieuwe woning blijkt proximus onwillend te zijn om mij in een vaste verbinding te voorzien aan een redelijke kostprijs. De telefoonkabel loopt aan de overkant van de straat (ondergronds) en na enkele bezoeken van techniekers is het steeds hetzelfde verhaal. Zij kunnen/willen geen kabel voorzien tot aan de overkant van de straat. Als ik insisteer presenteet men mij een offerte ten bedrage van ca 3000 euro.Blijkbaar wenst proximus zijn kopernetwerk niet verder uit te bouwen, ook niet met 1 enkele abonnee. Alhoewel aan de overkant van de straat dit wel mogelijk zou zijn. Een huis wat 100 meter verder staat aan dezelfde kant van de straat als mijn woning, daar is dan wel weer een verbinding mogelijk en aanwezig.Alle acties met “gratis aansluiting” ten spijt moet ik het momenteel doen met een gebrekkige (en dure) 4G verbinding. Is er zicht op vernieuwde infrastructuur (fiber?) Proximus heeft momenteel een werf in het dorp (VAUCELLES).
Op de Proximus-modem/router zitten 4 ethernetpoorten, die bij ons thuis alle 4 in gebruik zijn voor bedrade verbindingen, waaronder de TV-decoder.Ik wil ons nieuwe TV-toestel dat op Android draait en heel wat apps heeft die niet door de TV-decoder gevoed worden, ook via ethernetkabel verbinden in plaats van via Wifi, maar heb dus geen poort meer over<Is het dan gewoon kwestie van een extra routertje aan te schaffen en die meteen achter de modem te zetten zodat die eigenlijk een “verdeelstekker” wordt? Of kan dat ook met een switch? Of zijn er andere manieren om dit op te lossen?
Hallo, Sinds een uurtje kunnen we geen tv meer kijken in de woonkamer.In de slaapkamers werkt het wel nog perfect.Ik heb al geprobeerd om alles opnieuw op te starten, maar dat werkt niet.We hebben een Android digicorder in de woonkamer, gewone digicorders in de slaapkamers, en over wifi booster overal. De wifibooster hier, branden maar 2 lichtjes ( power en acces point), terwijl in de slaapkamers alle lichtjes branden. Kan iemand me helpen? Thx!
Hallo, Onlangs verhuisde ik naar een huurappartement en plaatste ik een bestelling bij Proximus voor internet en televisie. Er werd mij bevestigd dat dit mogelijk is in het appartement. De vorige huurder was aangesloten bij Telenet. Nu kwam gisteren de technieker bij mij langs. Na enkele seconden besloot hij niets te kunnen doen omdat er geen aansluiting was van Proximus in mijn appartement. We gingen op zoek naar andere mogelijke aansluitingen en zagen dat er in de kelder onder mijn (gelijkvloers)appartement bekabeling van Proximus aanwezig is en ook in de gedeelde hal op het gelijkvloers is er bekabeling en hangt er een bakje. (Dit bakje draagt wel nog de naam Belgacom). De technieker liet weten dat er een kabel ging moeten doorgetrokken worden en er geboord zou moeten worden. Dit kon ik via Proximus doen of zelf een elektricien laten langskomen. Volgens mijn huisbaas is er in mijn appartement echter wel de nodige aansluiting tot Proximus en heeft een eerdere huurder al internet van
ik kan voor het ogenblik niet inloggen via my proximus in mijn mail, er komt steeds onbekende fout, via outlook zie ik mijn mails wel, via my proximus kan ik ook niet zien dat ik een email adres heb, ook niet de alias emails, ik kan ook niet in mijn cloud , zijn er problemen?
Ik heb al veel klachten gekregen van mensen die op de vaste lijn willen bellen en die direkt Phone Mail basic krijgen . Ik dacht eerst dat dit op een van draagbare telefoons lag maar dit schijnt niet het geval te zijn. Graag zou ik door uw diensten deze functie uitgeschakelt zien en dat in het vervolg de beltoon die deze personen krijgen gewoon kunnen laten verder bellen zonder dat die via andere kanalen ons willen bereiken. Dus graag die Phone Mail Basic volledig uitschakelen aub.
Beste,Is het mogelijk om een proximus account beheerder te maken, en toch je rekening via post te blijven krijgen? Of gaat de rekening dan ineens digitaal? Ik zou graag een proximus account voor proximus pickx maken.En nog een 2e vraagje: is het de bedoeling dat ik dan met het beheerdersaccount ook bij mijn kinderen inlog? Groetjes Joris
Waar kan ik ergens een datum vinden, wanneer er een nieuw interface of software bij Proximus is gebeurt. Vroeger bij Belgacom was dit allemaai gemakelijker, en was dit ook op een duidelijke plaats terug te vinden zoals bij Telenet. Je had dan ook vroeger een boekje, maar alles is verdwenen nu. Bij Belgacom waren die updates vooral in Mei, maar er waren er ook kleine tussen in.
Beste,Onlangs had ik via het contactformulier(8/08) een klacht ingediend met betrekking tot mijn factuur. Er was nationaal data buiten mijn bundel aangerekend. Ik was hier niet mee akkoord en heb dit gemeld.Ik kreeg als antwoord dat ik meer dan de inbegrepen data had verbruikt. Ik heb dan mijn factuur nog eens goed nagekeken maar volgens het factuur heb ik maar ± 85% van de inbegrepen data verbruikt. Ik heb dan terug gemaild (11/08) en week later nog een tweede mail gestuurd. Maar tot op heden heb ik geen antwoord meer gekregen.Kan iemand van Proximus nagaan waar het blijft hangen en waarom ik geen antwoord krijg? Alvast Bedankt! PS: het niet-betwiste bedrag is betaalt.
Beste, We hebben in onze woonkamer een bbox3, dat internet wordt door een “devolo magic 2 wifi” naar de bovenverdieping gebracht en opnieuw uitgezonden (onder dezelefde naam als onze 5.0 GHz-wifi waardoor ons wifinetwerk uitgebreid word). Eerder hadden we ook een probleem met de decoder die op de bovenverdieping aan de “devolo magic 2 wifi” verbonden ()is maar dat probleem is al heel lang weg (waarschijnlijk door een update van een apparaat). Wat nu ook al heel lang een probleem is, en nu nog altijd is: is dat de wifi regelmatig ongeveer een minuut weg valt. Dit betekend dat de proximus-tv stil staat, het lampje van de “devolo magic 2 wifi” boven verdieping en woonkamer rood wordt en dat je in games ook stil staat. Dat gebeurt met momenten, sommige dagen is dit heel vaak en is de wifi niet bruikbaar voor games. Mijn ping is altijd zeer redelijk, als de wifi weer stil staat word die maar een klein beetje verhoogt, en staat er een wifi symbool met een uitroepteken bij. Het wegvallen van
We zijn net overgestapt van Telenet. Wij hebben thuis 1 Android digicorder en 2 'gewone' digicorders. Nu als mijn zoon in zijn kamer opnames heeft gepland of al opgenomen, komen deze bij onze opnames in de woonkamer. Is er een mogelijkheid dat wij zijn opnames niet meer bij ons zien? Bedankt!
Goede middag wij schakelden enkel maanden geleden over van telenet naar proximus, maar moeten vaststellen dat de internetverbinding ondermaats is.Kan u hier iets aan doen of verander ik beter terug van provider?mvg Erik Cryns
Gelieve hier iets aan te doen? Kan mij gewoon niet inloggen zonder foutcode
Weer een rare, hoor: Ik open via een e-mail link mijn topic waar een reactie op gekomen is, en ik krijg de welbekende pop-up die zegt dat “Jouw mening telt”: In vijf vragen wil Proximus mijn mening vragen.Als ik besluit om eens te bekijken wat ze van me willen weten, dan krijg ik de vraag of ik Proximus-klant ben. Ik antwoord, naar waarheid, “Ja”, en ik ga door… en de vragenlijst is meteen afgelopen ?!?!?Ik krijg een bedankje voor mijn antwoorden (???), met het bericht dat ze mij binnenkort zullen contacteren.Als je het mij vraagt, dan kan dat toch niet helemaal de bedoeling zijn?
Hallo, als we een programma herbekijken (geen opnames) dan blijft het beeld regelmatig haperen. Dit is soms gewoon stilstaand beeld en het geluid stopt of soms is het beeld in blokjes en met haperend geluid. Als we even een klein stukje terugspoelen en weer verder kijken gaat het beeld dan weer gewoon verder. dit kan tijdens het programma dat we herbekijken toch een aantal keren voorkomen, ongeveer 4 á 5 keer op een programma van een goed halfuur. ik heb de decoder al doen herstarten maar het is nog steeds zo. Iemand een oplossing?
BesteIk heb zonet mijn simkaart ontvangen voor mijn epic abonnement. Ik ben momenteel bij Orange en wil mijn nummer behouden.Hoe activeer ik mijn nieuwe simkaart? Iemand die mij verder kan helpen? alvast bedankt mvg
Beste allemaal,ik heb de volgorde van een aantal zenders veranderd maar ik wil nu terug naar de standaard. In het menu om de zenders te hernummeren kies ik “standaardvolgorde” en dan OK, maar ze blijven op mijn gewijzigde volgorde.als iemand een idee heeft, graag.groet.yves
Het internet bij mijn ouders stopt op verscheidene apparaten met werken af en toe.Meestal zijn er maar 1 (of 2) apparaten geimpacteerd op eenzelfde moment.Dit komt voor sinds het upgraden naar de BBox3.Analyse van een apparaat waarvan het internet niet werkt:Het apparaat heeft een correct en werkend IP adres gekregen (geconfirmeerd via andere apparaten in het netwerk en BBox3 interface) Het apparaat kan niet meer pingen naar externe IP Addressen (bvb. console command "ping 8.8.8.8" faalt. Geen enkele browser op het apparaat kan nog naar een webpagina surfen Het openzetten van Microsoft Edge of de status bekijken via Netwerk beheer in Windows zegt "DNS werkt niet correct" Reproduceerbaar op Windows en Android apparaten, op zowel WiFi als bedraad internet. De modem resetten of netwerk kaart aan en af zetten verhelpt het probleem, maar het probleem kan binnen het uur al terugkomen Moeilijk reproduceerbaar, maar lijkt te maken met even geen internet te gebruiken voor een bepaalde periode e
Is er nog geen test versie? ik wil gerust testen. Dan kan ik misschien eindelijk tv kijken via tv scherm. https://nl.forum.proximus.be/jouw-ideeenbus-52/live-tv-kijken-via-android-tv-box-48376#post633318
regelmatig staat er weer volgend programma ………. en dan wordt het programma die geprogrammeerd is ook niet opgenomenhet komt regelmatig voor vooral op de VTM’s gisteren terug met Vaiana op VTM 3, ik het toen ik het merkte dan de naamloose opgenomen en je kan dan wel effectief kijken naar het programma, maar de programmatie is niet juist, en dit is niet de eerste keerhet wordt dan op VTM gestoken maar als ik lees in het forum is het wel juist bij telenet, dus volgens mij ligt het probleem bij proximusals je er vroeg genoeg op let kan je dus het programma opnemen zonder naam, bij de programmatie enkele dagen voordien staat de naam er wel open dan verdwijnt hetkan dit probleem nu eens voorgoed opgelost worden want het is niet een keer maar meerdere keren dat het voorkomtdringende oplossing gevraagd
Gisteren, zaterdag 28 juli, zou er een technieker komen. Donderdag was er ook al ene geweest, maar had alles slechter gemaakt dan ervoor.Zaterdagochtend kreeg ik een sms dat er zeker iemand moest thuis zijn voor de reparatie. Verder stond er nog in de SMS dat indien je niet thuis kon zijn je moest bellen naar de klantendienst.Dus een hele dag zitten wachten, niemand gekomen. Om 17 uur kwam er een mail dat alles gerepareerd was. Ik dus gebeld naar de klantendienst. Ze zeiden er dat de technieker autopech gekregen had. Alle begrip hiervoor, maar de klanten wachten thuis wel op hem. Geen telefoontje gekregen dat hij niet kon komen, en dat voor een telecombedrijf!!!! Wel heeft hij op zijn laptop ingegeven welke zogezegde service hij ons gegeven had. Dat lef had de technieker wel, daar stak hij zijn tijd in, liever op zijn laptop tikken dan de mensen opbellen, je moet maar durven.Als provider wel een sms ‘s ochtends sturen dat je zeker moet thuis zijn en anders bellen. Als bedrijf moet dat
Na verschillende keren contact te hebben opgenomen met de Proximus-helpdesk, is er een probleem nog steeds niet opgelost… we hebben tamelijk goede(ook niet heel goed) WiFi in huis. Zelfs de smartTV, de PS4, 3 iPads en 2 iPhones draaiden er goed op. Tot ergens halverwege april. De modem moest opnieuw opgestart worden. En alles was weer in orde. niet dus. Sinds toen zijn de problemen gekomen: Bij het uploaden van een nieuw item op iPhone of IPad, moet er heel dikwijls ingegrepen worden: het WiFi signaal is maximaal, maar uploaden gaat niet meer. Dan heb ik twee mogelijkheden: Wachten...uiteindelijk begint het uploaden terug. OF Het WiFi-icoontje op IPhone uit- en terug aanzetten. Dan gaat het weer,voor een poosje. Ligt het aan de “smart” WiFi ,die intern het signaal verdeelt ? OF Ligt het aan Apple met fouten in een update? Iemand die dezelfde problemen heeft?
Hallo, welke zijn de email outlook settings (incoming/outgoing) voor een vroegere yucom/scarlet email adres maar met Proximus als laatste provider.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.