Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Beste, Sinds weken probeer ik nu pickx-app te laten werken op de Ipad van mijn kinderen maar niets lukt. Al tig keren de app opnieuw verwijderd en geïnstalleerd, Ipad opnieuw gestart, werkelijk alles ….Mijn Iphone is blijkbaar het enige toestel waar het op werkt.Iemand een idee? Peter
Een op het eerste zicht vrij simpele verhuisaanvraag:26 mei: verhuis aangevraagd via de website, “u wordt binnen de 2 uur opgebeld” 1 week later: toch maar zelf gebeld want niks gehoord van Proximus, verhuis wordt telefonisch geregeld door een dame van de klantendienst maar: “u wordt later teruggebeld voor een afspraak met de technicus want het systeem werkt nu even niet” Rond 25 juni: “hallo Proximus, wij verhuizen binnen een week, ik heb nog geen afspraak met de technicus” . Antwoord klantendienst: “meneer, ik zie hier staan dat hij volgende week maandag langskomt, u krijgt een SMS als hij onderweg is” Die maandag: niemand gezien De dinsdag: “hallo Proximus, waar zat die technieker”? Antwoord klantendienst: “meneer, ik zie hier niks staan in het systeem over een technieker” … en dan – na meer dan een maand – eindelijk te weten gekomen dat er zelfs nog geen kabel van Proximus in onze straat lag, 6 weken tijd verloren. Diezelfde dinsdag: telefoon met excuses van Proximus, en een aanbod
Playstation, Philips Hue bridge, pc’s, enz. De vraag naar internet is groot en het is voor veel toestellen toch nog steeds aangewezen om een stabiele internetaansluiting te hebben, waarbij WIFI niet volstaat. Als je streamt, als je gamet heb je een ethernetkabel nodig. Die Philips Hue werkt sowieso ook met een bridge die een kabel nodig heeft. Het aantal poorten op een modem is beperkt. Biedt Proximus een hub aan of andere oplossing? Wij gaan verhuizen en de modem komt in een berging te staan waar de WIFI allicht geen goed bereik zal geven. We komen zo al een poort te kort, omdat we ook de WIFI versterker zullen moeten bekabelen. Kunnen hier oplossingen voor uitgewerkt worden?
Beste, wederkerig probleem wifi zwak bij achterzijde woning en sterk aan overzijde van de weg
Hallo,Net via de chat geprobeerd maar ze konden me niet helpen.Dus probeer ik het hier maar eens; Ik heb een smartphone besteld en woensdag als leverdatum aangeduid. Men zegt me nu dat de levering indien dat zou kloppen donderdag zou zijn.Ik heb aan bpost gevraagd om toch op tijd te leveren want ik heb een dagske verlof voor aangevraagd maar zij zeggen tegen me dat ik de zendingnr nodig heb om aan hun te geven en via de chat zei men; ik kan dat niet zien, dit begrijp ik dus echt niet hoor dat die mensen die klanten moeten helpen zoiets niet kunnen zien zzzzz.Bestelnummer:R00000034011732209
Waarom krijg ik nog steeds geen BBC op de picks via PC maar enkel via de decoder? Wat is de reden? Zo is dat toch geen volwaardig alternatief voor je tv in de woonkamer?En nog iets: in plaats van steeds dat nietszeggende “oeps, er ging iets mis” wanneer er bvb. een DRM-plugin moet worden geïnstalleerd een iets meer duidelijke foutmelding geven, zou nuttig zijn.
I have an online order for a phone with an subscription:R4WEBSHOP011670124The delivery should have been on 02.Sep, but there is no update and I can’t find the order status on the website. In the chat and at the store they told me that they can’t find the order either, but I have already the phone. I tried to cancel the order on the website, but it shows an error message that a cancelling request was already done (that was not me). How can I get information on the status of the order and get the money back?
2 weken geleden verhuisd. Van tutimus overgeschakeld naar flex fiber. 10 dagen gebruik van e-press in orde. sinds 2 dagen geen e-press meer. uur aan de telefoon gehangen. Er is een glitch????dan naar hln gebeld. hun antwoord: w abonnement werd 2 dagen geleden manueel stopgezet.Wij hebben dat zeker niet gedaan. Op my proximus staat e press ook niet meer bij mijn producten. Graag op een oplossing.
Ik heb de app geinstaleerd. Het zit in ons flex pack. Ik kan inloggen met e mail en wachtwoord of via its me. Maar beide gaan niet. Het icoontje blijft draaien bij het wachwoord en via its me blijft na invullen code het gewoon zo staan. Als je dan terug naar app gaat begin je weer met : aan de slag. En het begint het terug. Wat moet ik doen
Enige tijd terug werd ik gecontacteerd door een van de medewerkers uit Wijnegem, of ik niet geïnteresseerd zou zijn om Fiber te laten binnen brengen bij ons (in een appartement). Na wat items te bespreken werd een afspraak gemaakt op 19/07/2021 dat de technieker zou langskomen zodat we eerst alles konden bespreken (wat waar geplaatst diende te worden) en dat dan de technieker de installatie zou doen.Op 19/07 kwam effectief de technieker, na bespreking van de situatie en waar de plaatsing uitgevoerd diende te worden, kregen wij de melding dat dit toch wel even in beslag zou nemen en stelde hij voor opnieuw langs te komen op een latere datum, de afspraak werd gemaakt voor vrijdag 13/08/2021. De technieker heeft toen nog zelf met de planning gebeld en gevraagd om niet al te veel extra ‘jobkes’ die dag te zetten want bij ons zou wel wat tijd in beslag nemen.Op 11/08 werden wij 2 x gebeld vanuit Brussel, met een mij onbekend nummer, waar ik naar gewoonte niet op reageer, iemand die mij belt
Een aantal veelgebruikte toetsen van onze V4 afstandsbediening werken door slijtage niet meer of zeer slecht (bv. het cijfer 3, de toets om het volume te verhogen, toets om decoder aan/uit te zetten). Op welke manier kan ik een nieuwe afstandsbediening aanvragen? Op de website vind ik hierover geen info. Alvast bedankt.
Beste, Ik ben sinds vorig weekend verhuisd en heb geen pack meer nodig, dit wil ik opzeggen. In de plaats wil ik enkel een epic stories abonnement. Moet ik dan eerst mijn pack opzeggen en daarna een epic stories abonnement aanvragen? Zit ik dan tijdelijk zonder gsm en kan ik mijn nummer behouden? Bedankt,Ivan
12maanden gratis netflix gewonnen bij Enjoy,ikke blij….Heb mij aangemeld via kanaal 57 en netflix geactiveerd.Helaas werkt de code die ik moest inwisselen op mijn account bij netflix niet OMDAT ik nu een flex-Netflix abonnement heb en gefactureerd word door proximus.proximus stuurt mij naar Netflix en daar zeggen ze dat ik dat abonnement moet stopzetten en een nieuw account moet aanmaken zonder proximus.?????Wat voor een bedriegerij is dat allemaal .wedstrijd van Enjoy bij proximus en als je dan wint kun je er niks mee doen.,maar ze smeren u wel een abonnement op Netflix aan.
Ik probeer al voor ongeveer een jaar een aansluiting op het Proximus netwerk te krijgen in mijn 2de verblijf. Tot nu toe is dit niet gelukt, de medewerkers op de helpdesk blijven altijd vaag, maar de conclusie is steeds dat de woning niet aansluitbaar is op het Proximus netwerk.Ik blijf dit eigenaardig vinden. De woning mag dan wel in de Ardennen liggen, maar is midden in een dorp gelegen en alle huizen rondom zijn aangesloten op het Proximus netwerk. Boven bevindt de LEX van Proximus zich op een paar 100m van de woning. De woning bevindt zich in een zijstraatje op ongeveer 50m van de hoofdstraat én er staat een woning rechtover mijn woning die aangesloten is op het Proximus netwerk.Hieronder een overzicht van de situatie. Het rode vraagteken betreft mijn woning, de woningen rondom met “PX” zijn woningen waarvan ik bevestiging gekregen heb van de buren dat ze over een aansluiting op het Proximus netwerk beschikken.Wat niet in het voordeel van de Proximus-administratie speelt is het fei
We hebben een installatie met een vaste telefoonlijn/internet/TV (bbox3) en geen recente wijzigingen aan de installatie. Sinds enkele weken valt telkens het internet/TV uit als er gebeld wordt op de vaste telefoon én er wordt opgenomen.Zolang we niet opnemen is er geen probleem met internet of TV. Maar dat is natuurlijk geen houdbare situatie :-) Ik heb een zeer groot vermoeden dat de VDSL2-splitter zijn werk niet meer behoorlijk doet. Kan ik zo’n filter gewoon gaan afhalen bij een proximusshop of moet ik daarvoor eerst de helplijn van Proximus doorworstelen?Dat laatste had ik graag vermeden. Ik begrijp dat die mensen hun lijstje moeten afvinken, maar dat vraagt altijd zoveel tijd. :-(
Wat betekent Authenticatie,waartoe dient het en waarom krijg ik ,bij openen van het Forum,de melding dat ze ontbreekt?
Hallo proximus en supportIs het mogelijk om van een Flex account dat stopgezet is waarvan de Emails adressen nog 18 maanden tellen over te nemen op nieuwe account onder andere famillie naam ? is dat mogelijk.Het is de bedoeling daarvoor stond dat op mijn vrouw hare naam we zijn tijdelijk even naar telenet gegaan wegens een internet probleem dat nu zou opgelost zijn, maar wij willen terug naar proximus maar onder mijne naam omdat ik invalide korting kan krijgen op internet. groeten andy
Beste, Is er geen mogelijkheid om de zenders te hernummeren in plaats van het als favorieten te zetten vind dat te omslachtig Met vriendelijke groet Rafn
Ik heb een oudere GSM met één pay@go (geen +) nummer. Die GSM wil ik blijven gebruiken.Ik heb nu een gloednieuwe smartphone gekregen van iemand die deze niet gebruikt en zou daarvoor een tweede pay@go (+) willen aanschaffen (promotie à 5 euro). Kan dit?Bij de aankoop moet ik blijkbaar het nummer ingeven van mijn bestaande GSM. (Heeft dit invloed op dat nummer?)Dus in feite is de vraag: mag één en dezelfde particulier twee verschillende pay&go’s (nummers) gebruiken bij Proximus?
geachte ik weet niet goed waar ik dit moet posten, maar betreft het volgende… ik had meegedaan aan het grote EK-pronostiekspel van proximus genaamd “prono pickx” en hoera, ik had prijs gewonnen… maar ondertussen nog altijd niks van gehoord, en de website bestaat blijkbaar niet meer ( https://prono.pickx.be/ )dus ik vraag mij af of ik mijn prijs nog ooit ga zien, of is dit puur bedrog? en zo ja, bij welke instantie klacht indienen? alvast bedankt met vriendelijke groeten,het goddelijk monster
BesteWij hebben alle diensten voor klantnr 608****** opgezegd op 3/10/2016(!) Ik heb hiervan een bevestiging. Toch werd er tot op heden onterecht maandelijks internet aangerekend! Ik heb reeds gechat met een collega deze avond en men kon mij niet helpen om dit met terugwerkende kracht stop te zetten. Ik bracht de decoder en ook de modem terug. Wij willen graag een creditering van deze ten onrechte aangerekende periode. Alvast bedankt.
Mijn v6 decoder is momenteel rechtstreeks aangesloten op mijn bbox v3. Omdat ik mijn tv ook wil verbinden via de kabel heb ik een switch gekocht die ik wil tussen de bbox en decoder hangen.Maar dit werkt niet. Zodra ik alles aansluit werkt het voor enkele momenten maar als ik de decoder na bijvoorbeeld een uur terug aanzet blijft het laadscherm laden.Schema:bbox -utp-> switch -utp-> v6 decoder -utp-> tv
Goedemorgen, na terug komende problemen met mijn oude V4 heb ik toch maar een omruiling gedaan naar een V6, het is een hele aanpassing en zeker voor 70 plussers. Hetgeen ik al mis is het programmeren van 7 dagen vooruit, m.a.w. als ik v.b.: op mijn oude V4 thuis programmeerde op maandag 30 augustus kon ik via het menu, TV gids, al thuis programmeren 7 dagen verder op maandag 6 september.Op mijn V6 werkt dit niet meer of vind ik het niet.Via TV Guide kan ik wel 7 dagen verder gaan (naast OK de pijl rechts inhouden) maar dat is niet praktisch en duurt heel lang per dag en uur.Ik kan natuurlijk alle afleveringen programmeren maar dan neemt hij ook de herhalingen op die ik niet wens.Mijn vraag is er een andere mogelijkheid om 7 dagen verder te programmeren zoals op de V4Nog een fijne dag verder.Met vriendelijke groetenAntoon
We zijn momenteel in vakantie op Rhodes/GriekenlandBij aankomst kregen we een melding/sms van Proximus > welkom in GriekenlandDaarna kregen we een melding van Proximus > welkom in Turkijewaardoor we nu extra roamingkosten moeten betalen. Dit is niet correct en zal ons aangerekend worden op het factuur augustus en september.Dit moet Proximus corrigeren. Dit probleem is gekend op Rhodes.
Ik heb gisteren meerdere keren geprobeerd mijn abonnement "pack" aan te passen, maar kreeg telkens een melding dat het online niet verwerkt kan, en dat ik een afspraak moet maken om terggebeld te worden. 3 keer heb ik een zogezegd afspraak gemaakt voor een specifiek tijdstip, 3 x een aanvraagreferentienummer per mail ontvangen, 3 x geen oproep gekregen.Ik ben reeds 20 jaar onafgebroken klant bij belgacom/proximus. Ik begrijp niet 1. waarom ik geen aanpassingen aan mijn abonnament online kan uitvoeren?, en 2. waarom ik niet teruggebeld wordt na het maken van meerdere afspraken?Kom op proximus - je kan beter doen!
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.