Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Beste, Ik was gisteren gewoon aan het scrollen door mijn Reddit-app toen ik deze plots 2 berichten kreeg: Dus ik ging snel naar de MyProximus-app om te kijken of dit wel klopte en toen kreeg ik dit te zien : Er staat duidelijk dat ik nog maar 1.25GB verbruikt heb. Maar ik heb wel +20.32euro in het rood erbij staan bovenaan doordat ik zogezegd buiten mijn bundel gesurft heb. Terwijl ik normaal altijd een bericht krijg dat ik bijna aan mijn 2GB zit, heb ik nu helemaal geen bericht gehad. Dus ik heb gebeld met de klantendienst en daar vertelden ze mij dat ik inderdaad over mijn 2GB zit. Dat de MyProximus-app op mijn gsm verkeerd is/ niet goed werkt en hem opnieuw zou moeten installeren.Dus… het verbruikt zou de app niet goed registreren/updaten? Maar hoeveel ik plots moet meer betalen registreerd/update hij zeker wel….?Ik heb het mobiel verbruik op mijn gsm zelf (dus niet op de MyProximus-app) nagekeken en daar staat het zo: Ook hier staat dat ik niet eens 2gb verbruikt heb. Ik krijg
Als ik via het internet, op mijn PC, naar pickx wil kijken, dan gaat de PC in slaapstand. Ik gebruik chrome als browser. Hoe los ik dit op?
Sinds vorige week geen tv meer, wél internet. Proximus opgebeld en na een half uur wachten een technieker aan de lijn gekregen. Die liet me uitvoeren wat ikzelf reeds ondernomen had, namelijk: alles heropstarten en resetten. Hij beloofde me na een kwartier terug op te bellen om te weten wat het resultaat was van deze reset. Na een kwartier kreeg ik inderdaad telefoon van een vriendelijke dame die me vroeg wat ze voor me kon doen. Na mijn probleem opnieuw voorgelegd te hebben zou ze me doorverbinden met een technieker, maar dat kon wel even duren want het was druk op dat moment. Ik weigerde deze doorschakeling (omdat ik naar mijn werk moest vertrekken -we waren ondertussen reeds een klein uurtje verder- en ik geen zin had om mijn probleem nóg een keer voor te leggen). Met enige wanhoop in de stem beloofde ze me dan maar een nieuwe decoder op te sturen.Dat is intussen twee dagen geleden, maar nog steeds geen decoder ontvangen (vermoed trouwens dat het probleem niet bij de decoder zit, wa
Hey Proximus & support Ik heb nog een probleempje met mijn gsm nr,Ik kan er mee bellen smsen 4g alles werkt, maar ik sta niet in mijn proximus aan de telefoon zeggen ze dat ik nog zweef met mijn nr lijkt Harry Potter wel alle andere nrs en die achter waren werken correct,maar eigelijk bel ik nu gratis wand deze nr vinden ze bij proximus nergens terug ? maar bel wel met een proximus sim,nu is het de vraag weten jullie van proximus al wat meer ? er gaan altijd maar 48 uur voorbij maar het probleem blijft, het word iedere keer doorgegeven maar er veranderd niets, dossier enz. groeten aan het proximus team en support
Beste, R4WEBSHOP011866352, 19 sept 21 een preorder gedaan van iph pro max 13. Onmiddelijk gezien dat het adres verkeerd was en gevraagd of ze dit wouden aanpassen de dag zelf. Ze gingen dit doorgeven aan de IT dienst.Vandaag 23/9 is dit nog altijd niet aangepast. Het gaat hier om een stuk van bijna 1300euro!!!! Help
Sinds kort krijg ik wekelijks een aanrekening van 4,99 EUR van VR360. Hoe kan ik dit stoppen, ik heb mij hiervoornooit voor ingeschreven.
Ons abonnement is stopgezet wegens 1 factuur niet te hebben betaald omdat wij die via e mail hebben gekregen en niet gezien hebben krijgen onze facturen altijd via de post hoe krijgen wij onze diensten terug...
Kan maar naar een paar sportkanalen TV kijken op PC via all sports (Pikcx) De andere gewone TV-zenders zijn wel allemaal te bekijkenAndre
Ik heb onlangs de account van mijn overleden vader op mijn naam gezet. Kort daarna ben ik verhuist. Nu stel ik vast dat ik geen toegang meer heb op de opgenomen uitzendingen. De series die geprogrammeerd waren voor opname worden ook niet meer op genomen. Op het scherm staat enkel een vermelding dat het beschikbaar is op de harde schijf, maar ik kan er niet naar kijken en het ook niet verwijderen. De harde schijf is nog voor 41% vrij. Weet iemand hoe ik terug toegang krijg tot het gene op de HD staat of hoe ik de niet toegangkelijke opnames kan verwijderen?MvgPhil
Ik ben klant sinds 01/09/2021.myproximus is actief, pickx app staat tss mijn producten maar de app werkt helaas niet. Ben al enkele dagen aan het proberen. Logo blijft draaien en uiteindelijk na lang draaien krijg ik melding onverwachte fout.ik heb een iphone 8 die up to date is. Al app gewist, reboot phone, herinstall app maar niets helpt…. Wat is hier aan de hand??
Beste Als we via pickx willen kijken naar tv of opnames, dan hebben we geluid maar blijft het een zwart scherm. Is zowel op onze gsm als laptop. De serie zelf live op via opnames met de decoder lukt meteen.Hoe zou dit komen?
Proximus webmail zit in een nieuw kleedje!Probleem Webmail:Gisteren, 09/09/2021 om 12u04 verzend ik een e-mail naar mijn buurman.Om 19u belt de buurman dat hij geen e-mail heeft ontvangen(zit evenmin in SPAM), Bij mij zit deze wel degelijk bij “verzonden”.Via doorsturen verzend ik deze opnieuw om 19u13. De buurman wacht tevergeefs.Opnieuw doorgestuurd om 19u15: deze e-mail ontvangt de buurman om 19u16.Deze morgen ziet mijn buurman dat hij de e-mail, verzonden om 19u13, ontving om 00u21.Nog steeds geen spoor van de e-mail van 12u04.
Ik ben sinds vorige vrijdag aangesloten op Proximus nadat ze eindelijk een VDSL RoP dicht bij ons geinstalleerd hebben (na 6j op ADSL). Nu zie ik op de Sagemtool dat we op een 30/3 profiel zitten en dit is nog niet gewijzigd oiv DLM. De max bit rate zit op 56339/4526 volgens Sagemtool. Echter toen de techieker langskwam zag ik lijnwaardes van ongeveer 85k (upload niet gezien).Volgens mij zijn de lijnwaardes goed en zit ik dicht bij de ROP (240m). Wat ik raar vind is dat de max upstream bitrate zo laag is, verhinderd dat de DLM om een hoger profiel te geven?Iemand een idee, of moet ik gewoon nog een weekje geduld hebben om DLM zijn werk te laten doen?[code]B-Box 3 Sagem Tool v0.13.0--------------------------Device: B-Box 3 SagemDownstream current bit rate: 29.969 kbpsUpstream current bit rate: 3.000 kbpsDownstream max bit rate: 56.339 kbpsUpstream max bit rate: 4.526 kbpsDownstream attenuation: 9,3 dBDownstream noise margin: 35,3 d
Een tweetal maanden geleden hebben we onze account van business naar privé omgezet.De facturering liep vlot. In MyProximus echter staat de account nog altijd op business. Alle hulp (via Messenger of via de app) hebben tot nu toe niets gegeven.Zou het mogelijk zijn de MyProximus account te verwijderen, zodat ik een nieuwe kan aanmaken?Bedankt
Heden streamt Pickx app niet meer naar Chromecast (versie 2)gisteren en eerder wel nog. andere apps (Spotify, Netflix, ...) wel nog.verschillende OS en apparaten geprobeerd, alle idem. (iOS, macOS, win10)[nog niet proberen streamen naar ATV (2,3,4)]help...?WillW
Mijn website op users.skynet.be/sky67891 kan niet meer worden geopend (foutcode 503 - temporarily unavailable). Biedt proximus nog gratis webruimte (ik had deze website reeds sinds 1996) aan of is dit vanaf nu betalend geworden?
Ik slaag er niet in om mijn bestaande Skynet email adres toe te voegen aan Outlook op mijn smartphone (OnePlus - Android). Wat ik ook doe, ik krijg een foutmelding die ofwel verwijst naar een ongeldig certificaat, ofwel onmiddellijk een time-out van de server weergeeft.Ondertussen zowat alles geprobeerd (skynet, proximus servers), verschillende poorten, password resets, andere accounts, … Niets werkt. Op andere forums verwijst men naar ongeldige certificaten bij de mail provider (Skynet dus), en diverse procedures om dit te resetten. Echter, nergens bij Proximus/Skynet is ook maar enige setting terug te vinden die ik zou kunnen aanpassen, niet op mijn PC, niet op de smartphone, niet via MyProximus, niet ergens anders op de website van Proximus.Op mijn PC werkt mijn account al jaren zonder problemen, toevoegen in andere mail apps (zoals GMail) werkt vlekkeloos …Iemand enig idee ? Reeds bij voorbaat dank ...
Ik werd attent gemaakt op het feit dat ik niet reageerde op bepaalde mails die men naar mij stuurde. Nader onderzoek gaf echter aan dat de afzender een tikfout gemaakt had in het mailadres. Hij beweert echter bij hoog en bij laag dat hij geen foutmelding gekregen heeft na verzending.Ook ik heb nu geprobeerd om een mail te sturen naar dat ‘foutieve’ e-mailadres. Ik krijg geen foutmelding. Ik had in de tekst geschreven om aub te reageren naar mij. Maar geen reactie. Ik heb mail tweede keer verstuurd met vraag tot leesbevestiging. Maar geen leesbevestiging ontvangen. Ik weet dat de ontvanger niet verplicht is te reageren en ook de vraag tot leesbevestiging kan negeren.Of bestaat er ergens een blackhole waarin mails naar bepaalde skynetadressen verdwijnen? Ik weet dat er vroeger iets bestond als zijnde een bericht van aflevering, maar ik vind dat niet terug in mail mailprogramma van W10 en ook niet in de webinterface van proximus mail. Hoe kan ik evt een mail versturen met een reactie van
HalloIk heb al een tijdje twee specifieke problemen tijdens het televisie kijken.Tijdens het zappen blijft het beeld vaak even ‘hangen’ op de vorige zender en raakt het beeld verstoord. Anderzijds doen er zich tijdens het kijken van opnames geregeld allerlei verstoringen en haperingen voor bij het opstarten en bekijken.Voor het overige werkt alles (internet, ‘live’ televisie kijken, YouTube/Eurosport Player/Red Bull TV kijken via app op televisie, ...) perfect. Decoder en televisie zijn bekabeld aangesloten. Meting (draadloos) van de snelheid van m’n internetverbinding geeft geen vreemde resultaten (ca. 350 Mbps download, ca. 30 Mbps upload, 4 ms ping voor een fiberverbinding). Heb ook al fibermodem, Bbox en decoder v6 al gereset/gereboot volgens aanwijzingen van Proximus support maar dit maakt eigenlijk geen verschil. Zou de decoder een defect hebben?
Uw loyaliteitsvoordelen: muziek, sport, cinema... en een flinke dosis plezier! Enjoy! vind je hier
Met een MyProximus-account kun je je producten beheren, het verbruik raadplegen en opties instellen. Een account maken is eenvoudig. Houd je e-mailadres en je gsm-nummer bij de hand. Hier vind je de procedure
Je hebt een vraag gekregen in de MyProximus-app om een bestelling goed te keuren? Je wilt iets bestellen maar je hebt toestemming nodig? Antwoord een paar vragen en we helpen je op weg.
Ik installeer een TP link TL_SG1016PE zwicht aan mijn bbox.Hoe moet ik de DPC instellingen in orde krijgenDe instelingen van het artikkel `je priverouter instellen als router` lukt niet gezien mijn switch deze instelingen niet heeft.Kan iemand me helpen?
Mijn Fold 3 (aangekocht via Proximus nr. SM-F926BNog steeds (20/09) op JULY security level.Wil niet updaten naar SEPT, “u heeft de laatste software update”
mijn 2 Apple TV’s hebben tvOS versie 14 en Pickx start wel maar het is niet mogelijk om naar een stream te kijken. Pickx geeft geen enkele foutmelding maar blijft gewoon in “loading” Is er nog iemand die al versie 14 van tvOS heeft en kan bevestigen of Pickx al dan niet werkt? Dan weet ik of ik verder moet zoeken naar een oplossing of gewoon geduldig moet wachten op een nieuwe versie van Pickx.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.