Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Ik heb begin september mijn verhuis geregeld voor 1 oktober. Op 1 oktober hebben ze fiber binnen gelegd maar er zat geen signaal op de lijn. Na een week werd een kabelbreuk in de straat vastgesteld. Deze week werd een nieuwe gelegd. Nu kan er een installateur komen op 26/10 om de aansluiting te doen. Dat betekent dat proximus mij 26 dagen zonder wifi en TV zet. 11 keer heb ik met de klantendienst gebeld. Er werd mij extra data, een usb-stick en een ander telefoonkaartje beloofd. Ik heb telkens moeten terugbellen om te vernemen dat dit allemaal niet mogelijk was. 5 keer werd er beloofd om mij terug te contacteren, nog altijd niemand van proximus gehoord. Ik heb mijn abonnement van netflix moeten upgraden om op een ander zijn wifi enkele films en serie te kunnen downloaden, ik heb mijn gsm abonnement van proximus (!!!!) moeten upgraden om toch maar enigszins mails en schoolwerk voor mijn dochter te kunnen doen! Door deze onkunde/onwillendheid van uw (klanten-dienst) eis ik dus een compen
Ik probeerde vandaag de Proximus Picx app voor de eerste keer Op Chrome krijg ik volgende melding:Geen info beschikbaarGeen tv-programma beschikbaar Op mijn apple tv staan er over 0
Beste, Ik heb momenteel geen toegang tot kabel omdat Pickx steeds komt vragen naar mijn lijnnummer. Ik vul gewoon mijn klantennummer in van 9 cijfers (eindigend op 585) zoals dat op mijn facturen staat, maar blijkbaar is dat niet correct, want ik krijg telkens die foutmelding. Ik heb wel ter vervanging van een kapotte decoder een nieuw model gekregen vorig jaar, ik vraag mij af of mijn lijnnummer is veranderd terwijl op mijn facturen nog altijd het oude staat. Kan iemand mij helpen? Hoe vind ik mijn echt lijnnummer terug? Bedankt. B
Twee weken geleden is er een technieker langsgekomen voor het activeren van een Fiber Gigabit optie (van 250Mbps naar 1000Mbps). De technieker stootte echter tegen een vreemd probleem aan wat hij zelf niet kon verklaren: we halen namelijk maximum 500Mbps (al is het pakket van 1000Mbps wel actief en betaal ik hier dus ook voor). Hij ging de zaak ‘escaleren’, maar heb hier tot op heden nog steeds niets van gehoord. En haal effectief nog steeds maar maximum 500Mbps aan de router. Ik snap dat WiFi verlies oplevert, maar niet zoveel, zeker niet sinds ik met de snelste toestellen werk en vlak langs de modem zit. Een 50% verlies door WiFi is onmogelijk.Voor alle duidelijkheid: ook op rechtstreekse Ethernet verbinding ga ik niet boven de 600Mbps.Er moet dus wel een andere fout zijn ergens. Ik wil niet dat deze optie gedeactiveerd wordt sinds ik graag de verwachte snelheid van 1000Mbps zou willen halen en zou graag een oplossing hiervoor hebben.
Hallo Proximus Forum,Tegen ons oud gebouw, een huis met meerdere appartementen, loopt er een Proximus fiber tegen de gevel zoals hieronder afgebeeld. Hoe gebeuren de individuele aansluitingen?Gaan die rechtstreeks van die zwarte fiber box naar de woning (zoals de coax kabels)? Of moet er in het gebouw nog een installatie gebeuren?Groet, Peter. Proximus Fiber distributie gevel.
Net overgeschakeld op Proximus Fiber (voormalig Telenet klant). Wou mijn vaste toestellen (NAS, TV, printer, etc..) een vast IP geven in de Proximus router.Dit is voor 2 toestellen gelukt, voor een derde wil dit niet meer lukken.Als ik het adres tracht toe te kennen (toestelnaam + MAC wordt correct herkent) krijg ik enkel de melding “Fout bij het opslaan”. Enig idee? Begin eigenlijk een punthoofd te krijgen van die Proximus router. Als dit niet eenvoudig opgelost kan worden, zal ik terug mijn eigen Asus routers aansluiten. Wou de installatie echter “simpel” houden.
Al 2 maanden laat de snelheid en bedrijfszekerheid van mijn internetaansluiting te wensen over. Eind juli heb ik de eerste vaststellingen gedaan en begin augustus de klantenservice gecontacteerd.De eerste medewerker was nog het behulpzaamst, gaf me instructies om de modem te resetten en beloofde dat hij ‘s avonds ging terugbellen, wat ook gebeurde, al was hij het zelf niet meer. Hij sprak ook over het eventueel vervangen van de modem.Zijn collega ‘s avonds was al minder inschikkelijk: modem inruilen, neen dat ging zo maar niet. Ik moest een happy house afspraak maken om iemand langs te laten komen. Zo gezegd, zo gedaan: via de tool kon ik meteen een afspraak maken voor de volgende dag,. We zijn nu 2 maanden verder, maar die happy house-man is er nog steeds niet geraakt…Daarna heb ik nog 3 of 4 maal de klantenservice gecontacteerd. Eén keer vroeg men mij geduld te hebben omdat in het systeem stond dat men ermee bezig was. De andere keren liet men mij weten dat alles in orde zou komen e
Beste, is het mogelijk om mijn factuur rond 29 oktober te betalen in plaats van 23 oktober?
Op 12/10/2021 verzocht ik per telefoon bij het Business Center om mijn business pack om te vormen naar een Flex abonnement.Bij de ontvangst van de bevestiging van wijziging (Ref. R00000034012109023-1 stelde ik vast dat mijn vaste lijn niet vermeld werd.Onmiddellijk heb ik terug telefonisch contact genomen met voornoemde dient om te melden dat de vaste lijn niet mocht opgezegd worden. Dit werd mij door de persoon aan de lijn bevestigd.In de namiddag stelde ik echter vast dat mijn vaste lijn niet meer in dienst was.Onmiddellijk nam ik opnieuw contact de uw dienst waar zij deze lijn opnieuw in dienst hebben gesteld, wat werd bevestigd met uw Ref. R000000110000K3DUN-1.Met verwondering stelde ik daarop vast dat de weder indienststelling mij werd aangerekend aan € 59,00 (eenmalig).Uiteindelijk heb ik deze lijn nooit opgezegd (ik heb die inmiddels meer dan 50 jaar !!! ) en verzoek u dan ook deze kost van weder indienststelling te willen annuleren.
Hoe kan ik een leesbevestiging instellen aan mail?
Probleem sedert zondagmiddag : kan niet meer overschakelen naar andere post : blijft op zelfde post staan. Cijfertoetsen of pijltjes toetsen werken niet, ook programma gids komt niet op. Toetsen voor volume en muts werken wel.Harde reset gedaan decoder : functioneert terug maar na onbepaalde tijd terug vast.3-tal maal via harde reset probleem opgelost maar sedert zondagavond helpt ook dit niet meer. Tv nu vast op 1 zender. Decoderreset, xboxreset, afstandsbediening : batterijen vervangen en gereset : geen oplossing.Helpdesk gebeld, blijkt algemene storing te zijn. Zullen mij op 16u30 bellen om te vragen of storing is opgelost. Iemand hier nog problemen mee ?
Dit gaat over een Proximus business account in Sint-Gilles. Techniekers komen langs en die zeggen dat er geen plek meer is in de ROP en dat de koperdraad direct met de centrale verbonden is. Mocht er een VDSL klant wegvallen dan kan die klant misschien nog eens proberen een deftige aansluiting te krijgen.Is het normaal dat hier premium geld gevragd word voor een wel bijzonder slechte lijn?
Gisteren had ik plots problemen met mijn aansluiting. 1) Vaste lijn permanente kiestoon kon niet telefoneren en niet bereikbaar .2) Wifi Booster die geen connectie meer had met de modem.3) Wifi signaal gestoord . Wifi actief maar kon niet verbinden ( geen internetconnectie was de melding)Modem herstart heeft lang geduurd voor ik terug verbinding had.Wifi Booster gereset , doch deze wilde niet meer synchroniseren met de modem. ( deze word nu vervangen)Vaste lijn werkte opnieuw normaal alsook Wifi terug verbinding.Na uitmeten van lijn zei de medewerker dat het goed was. Maar dat oxidatie op de koper kabels soms voor een storing konden zorgen.Ik heb hem geïnformeerd over de toestand van de verdeelkast hier in de technische ruimte.In de technische ruimte is er nog steeds geen nieuwe verdeelkast geplaats ondanks dat de eigenaar dit heeft aangevraagd in 2017 , toen alle appartementen hier gerenoveerd werden .Is al meerdere malen door techniekers die hier zijn geweest gemeld alsook ik heb he
Ik stel vast dat wanneer het selectie vakje naast een e-mail wordt gevinkt de gevinkte e-mail automatisch wordt geopend, wat een paar dagen geleden niet het geval was.Het is dus ook niet meer mogelijk verschillende e-mails te ‘selecteren’ om ze dan samen te verwijderen.Door het selectievakje in de hoofding te selecteren kan men slechts ‘opeenvolgende’ e-mails selecteren.
Ik probeer al een sinds een paar maanden een Apple TV 4K te bestellen via de webshop, los van een abonnement, maar krijg telkens hetzelfde antwoord, “Apple 4K TV is niet op voorraad”. Na het bellen van de supportdienst kreeg ik als response dat ze me iets gingen laten weten maar heb er spijtig genoeg nog niets van gehoord. Heeft iemand anders hier ook problemen mee?Alvast bedankt!Met vriendelijke groet,Kevin
Eerst en vooral wil ik via deze weg de medewerker van de Technische Support van Proximus een zekere Mauro nog eens hartelijk bedanken. Hij heeft mij gisteren super geholpen op een vakkundige manier en mij effectief ook terug gebeld na de nodige lijntesten zoals beloofd.Er ging een WIFI Booster geleverd worden vandaag ter vervanging van mijn huidige.Doch niets ontvangen , als ik nu in My Proximus ga kijken en de status wil opvragen krijg ik deze melding :“Je hebt geen lopende bestellingen Je hebt de afgelopen drie maanden geen bestellingen geplaatst. Bekijk onze productcatalogus.Opens a new window.” Gisteren stond het er wel in .Ik heb het ordernummer / referentienummer toegevoegd in mijn profiel in het veld Ticket.Graag nazicht , bedankt, Patrick
Bij een poging om in te loggen op Pickx via Android (v11) krijgen we steeds de melding.Er lijkt een probleem te zijn met de instellingen van je account. My proximus app werkt Wachtwoord is correct app reeds opnieuw geïnstalleerd op PC is het wel mogelijk om aan te melden. Graag een oplossing
Beste, Wanneer kan je met een v7 decoder naar 4K disney+ films/series kijken?Op m’n Philips tv (android TV) en Apple TV is dit alvast mogelijk.Maar ik zou graag alles op één systeem willen krijgen.Is deze vraag al ééns gesteld of beantwoord?Graag een link naar dat artikkel want ik vond er voor de moment geen.
Ik merk op mijn factuur dat pas beschikbaar is een aanrekening voor film op aanvraag. Aangezien ik via Pay&gold een code gekregen heb voor een gratis film heb ik die gebruikt. Echter stelde ik hier al een tijdje geleden de vraag dat ik die code niet kon ingeven via een V7 decoder. Ik heb dus de code ingegeven via mijn tweede TV met een V6 decoder en daarna de film gestart om hem daarna verder te kijken via de V7 decoder die dienst doet voor mijn 65 inch TV veel aangenamer om een film te bekijken. Dat ging perfect. Echter nu krijg ik wel een aanrekening dd 2/10/2021 voor die film ..
Ik stuur vanop mijn gsm gemakkelijk zaken door naar mijn skynet-adres vanuit mijn gmail-account.Vandaag krijg ik op gmail de volgende meldingVan: Mail Delivery SubsystemVerzonden: dinsdag 12 oktober 2021 12:12Aan: eddy.de.maerschalck+caf_=eddy.de.maerschalck=skynet.be@gmail.comOnderwerp: Delivery Status Notification (Failure)Bericht geblokkeerdJe bericht aan eddy.de.maerschalck@skynet.be is geblokkeerd. Bekijk de onderstaande technische details voor meer informatie.De reactie van de externe server was:550 #5.7.1 DMARC unauthenticated mail is prohibited.Enige tijd geleden signaleerde ik ook al problemen met mail naar mijn skynet-adres. Toen bleken er problemen met de SPF-record van de verzender, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat google daar problemen mee heeft.Ik zou graag skynet als een betrouwbaar adres blijven gebruiken.Eddy
Beste,Hoe kan ik het 5GHz kanaal wijzigen. Ik heb niet meer deze mogelijkheid nu waar dit vroeger wel was.Een frequentie in de orde van 100GHz is niet interessant.Met vriendelijke groeten,Luc
Hallo, Welke decoder is er bij een flex abonnement? Ben bestaande klant bij proximus.Is dat gegarandeerd de v7, Android decoder?
Hoi, Dit is gewoon een testbericht. Een klant kon niet posten op het forum. Even checken of dit bij de klant zelf ligt of bij ons.
Ik heb 23 september een iphone 13 mini besteld, en deze is nog altijd niet verstuurd. Ik heb ondertussen ook al meermaals met de klantenservice gebeld alleen doen deze niets buiten een ticket openen. De iphone is al betaald sinds 23 september dus het enige probleem is dat deze niet naar mij wordt verzonden. Alvast bedankt,Shawqy Schenkels
Klantnummer 2126763 15/09/200236 minuten in de wacht. (080022800)Peter gesproken. (09:30)Wegens verkeerde inlichtingen een week geleden (VOOR het opsturen van een nieuwe modem en omzetten Familus → FLEX)PX zei : gratis bellen binnen EU Nu staat er 1.99 open ?Hij wil credit nota maken, maar kan pas bij factuur……MAAAARRRRR Zal die medewerker dan hetzelfde zeggen als Peter ?Moet ik dan weer 36 minuten in de wacht ?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.