Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Na vandaag te testen voor ik begon te streamen merkte ik dat ik een heel trage upload snelheid had met Fiber, ping is 3ms, download is 129Mbs, upload is 0,8Mbs (normaal tussen 17 en 20Mbs), na alles te hebben nagkeken en drivers nagekeken te hebben en modem herstart te hebben nog steeds hezelfde probleem, iemand enig idee wat het kan zijn?
heb momenteel geen toegang tot +artikelshoe dien ik dit aan te passen?
Beste,sinds enkele dagen heb ik een heel slechte of zelfs geen mobile date verbinding.Kan dit eens bekeken worden? met vriendelijke groeten,
Dag iedereen,Sinds gisteren ben ik klant bij Proximus (kom van Telenet) en heb de V7 decorder ontvangen.Ik had daarover nog een paar vragen :Kan de tv-gids aangepast worden? Want deze is echt niet overzichtelijk.Is er de mogelijkheid om opnames langer te bewaren? Bij Telenet kon je de optie aanklikken langer dan 60 dagen. Ik weet ook niet hoe lang dit standaard is bij ProximusGisteren had de technieker laten zien hoe je het volume van de decorder apart kon aanpassen (niet van de tv) door een handeling met de afstandsbediening te doen. Dit lukt me helaas niet en vind daar niks over terug in de handleiding op de Proximus website. Weet iemand hoe dit te doen?Is er iets geweten wanneer zenders Zoals BBC 1 & 2, Comedy Central,...in HD beschikbaar zullen zijn? Alvast bedankt!
sim kaart alarm kan sinds 1 week enkel nog sms versturen maar niet ontvangen. sim kaart in een smartphone getest en idem.graag een oplossingkris
Sinds een 4tal weken ondervinden we hinder binnen met de ontvangst op onze gsm, meestal 1 streepje, met wat geluk 2 streepjes. Wij horen meestal de mensen aan de andere kant van de lijn maar zij horen ons niet. In de tuin is het een beetje beter op sommige ogenblikken. We wonen in 1750 Lennik. Al een paar keren gsm heropgestart maar maakt geen verschil. wat moeten we doen?
Hey iedereen! Wij hebben op ons appartement internet van Proximus. De modem hangt in de hal van het appartement waardoor het WiFi signaal IN het appartement niet zo super is. Dit kan niet direct kwaad want de TV zit aangesloten via ethernet en de gaming pc boven ook. Echter heeft mijn vriendin zo een leuke macbook waar geen ethernetpoorten op zitten (of met een adapter). Daarom hebben wij ons een router aangeschaft om WiFi te maken op de bureau boven met de ethernetpoort daar in de muur. Nu is het niet zo makkelijk om telkens van het ene netwerk (modem) naar het andere (router) te moeten overschakelen dus heb ik geprobeerd de router zo in te stellen dat deze het WiFi signaal ‘versterkt’, maar dan afkomstig uit een ethernet kabel. Ik heb hiervoor volgende zaken gedaan: Op de modem een ‘static IP adress’ toegekend aan het MAC adres van de router, dit om geen conflicten in de toekomst te hebben met andere toestellen. In de router DHCP veranderd naar static IP en de router een IP adres ge
Ik zou graag men Cloud 1TB willen opzeggenmoet ik daar voor aan shop of partner gaan of kan dat online dank u
ik ontvang sinds vorige week mails die ik niet kan lezen in mijn skynet mailbox Als ik vraag om die mails door te sturen naar een ander mailadres (niet skynet) dan zijn die wel leesbaar Heeft er iemand een idee wat er mis kan zijn? hieronder een voorbeeld van de mail "Received-SPF: None (mx101.skynet.be: no sender authenticity information available from domain of postmaster@mail.xxxcan.be) identity=helo; client-ip=194.78.36.46; receiver=mx101.skynet.be; envelope-from="xxx@xxxcan.be"; x-sender="postmaster@mail.xxxcan.be"; x-conformance=sidf_compatibleAuthentication-Results: mx101.skynet.be; spf=None smtp.pra=xxx@xxxcan.be; spf=Pass smtp.mailfrom=xxx@xxxcan.be; spf=None smtp.helo=postmaster@mail.xxxcan.be; dkim=pass (signature verified) header.i=@xxxcan.be; dmarc=pass (p=quarantine dis=none) d=xxxcan.beIronPort-SDR: DGGh5LuyZlWkfy4cIJMOjozZ3eP7igKfrpt2ZZ3x1th
De tv-gids stopt na vandaag. Ik kan geen programma's programmeren voor morgen want tv-gids is na vandaag blanco...
Je kan hier de naam kiezen die je het beste vindt. Als je een andere naam wil voorstellen, kies je ‘andere’ en kan je je voorstel posten in het originele topic
Hey proximus,Wij zijn al 13 jaar klant bij jullie. Niet echt problemen gehad met de service die jullie bieden en de bereikbaarheid maar wat ik wel jammer vind is dat ik lees dat andere mensen cadeaus tot zelfs korting omdat ze trouwe klanten zijn bij jullie. Daarom vraag ik me af als je 10 jaar klant bent bij jullie kom je dan in aanmerking voor iets?Alvast Bedankt!Yassine
goede morgenIk zou graag mijn mobiel tariefplan M willen wijzigen naar S.Dat kan via My Profimus , ik voer dat zo uit bevestig men aanvraag en krijg het berichtwij werken er aan en u krijgt een e mail of een smsna herhaalde lijk dit gevraagd te hebben wordt er geen actie ondernomenwat gaat er fout , ik heb hier men nummer in men profiel gezet047098xxxxxdank om mij te willen helpen
Goed, hier gaan we weer (zucht).enkele maanden geleden koopt mijn vriendin een nieuwe GSM (samsung G A12) via jullie duoverkoop. Zij sluit zich meteen aan op mijn Flex S-abonnement. Hierdoor krijgt zij korting op haar Samsung Galaxy A12 (op voorwaarde dat ze minstens 2J op dit abonnement blijft). Enkele weken geleden moest ik ook een nieuwe GSM hebben: ik deed exact hetzelfde. Ik kocht dezelfde GSM met dezelfde verbintenis. Hiervoor betaalde ik “slechts” 149 euro. Zo zaten we op 1 Flex S-abo met 2 toestellen gelinkt. Toen ik meteen na mijn aankoop (shop in Leuven) een mail kreeg dat ik een opzegvergoeding (een boete zeg maar) moest betalen voor het vroegtijdige beëindigen van het contract t.b.v. € 177,52 euro wist ik meteen dat er een vergissing in het spel was (om nog maar te zwijgen van het feit dat ik weer een nieuwe modem mocht ontvangen en de oude moest indienen). Ik ging meteen terug naar de winkel, tot 2 maal toe wist men daar te melden dat het om een vergissing ging en deze boe
Hallo,Ik kreeg dit weekend een sms dat ik over mijn maximum verbruik van mijn abonnement al was gegaan voor meer dan 10 euro, wat nooit gebeurt, maximum in gigabyte is al 15 en ik zit vaak genoeg op wifi, bellen en sms’en doe ik al bijna niet meer.Na na te kijken deze morgen op de app blijkt dat mijn verbruik effectief nog geen 3GB is maar er bij mijn extra betalingen een dienst staat onder de naam ‘Planet Flix’. Ik heb geen idee wat het is, en gaf ook geen toestemming om mijn proximus te gebruiken voor andere zaken of derden. Ben al jaren bij Proximus maar heb nog maar onlangs domiciliëring aangezet.Na het bellen naar het 0800 nummer werd me gezegd dat ‘derde partijen hierin heel slim zijn’ en dit ‘zonder dat ik het opmerkte’ zal toegelaten hebben. Ik zie niet in hoe of waar, en toen ik vroeg naar eender wat van contactgegevens van deze 3e partij bleek de dame na nazicht da ter ook geen zijn opgegeven. Ik heb gevraagd om de mogelijkheid naar tertiaire diensten en e-commerce per onmidd
Ik zie dat je een abonnement moet hebben om een Xiaomi 11 Pro met gratis televisie te kunnen aankopen. Er staat wel niet bij welk abonnement het juist moet zijn en wat de kosten dan juist zijn. Vorige vrijdag zag ik dat precies wel op jullie website.
Zoals ik bij zovelen hier al las krijg ik ook de melding dat mijn account niet langer verbonden is met de pickx app. Het had al wat voeten in de aarde om de app simpelweg aan het werken te krijgen. Hoe los ik dat op?
Vorige maand boekte ik een technieker voor langs te komen voor het installeren van een telefoonlijn zodat ik mijn Fiber kon upgraden naar Gigabit. Dit is niet geheel vlekkeloos verlopen, zo kwam de technieker de eerste keer niet opdagen, ook al was ik hier speciaal voor thuis gebleven van mijn werk. Via de klantendienst konden ze mij toen ook niet veel verder helpen, enkel dat ik een nieuwe afspraak moest maken.Ik heb toen meerdere keren gebeld, gemaild en gechat voor een nieuwe afspraak, ook deze tweede afspraak verliep niet vlot. Er was me namelijk beloofd via chat dat er een nieuwe afspraak gemaakt was, echter kwam er op de dag zelf weer geen technieker opdagen (weer speciaal voor thuis gebleven!), ditmaal omdat blijkbaar door een fout in het systeem de afspraak niet werd doorgevoerd/bevestigd. Derde keer was goede keer en de technieker kwam langs zonder problemen. Echter stoot ik nu wel op mijn nieuwe factuur op een extra kost van maar liefst €59 wegens “late annulatie bestelling”.
lijkt erop dat gisteren proximus hun mailbox volledig heeft aangepast en sindsdien enkel ellende..op laptop :oude mails van jaren geleden die opeens de kop opsteken.de melding dat er xx nieuwe (ongelezen) mails zijn maar die zijn nergens te vinden.. ook niet als men de pagina vernieuwd.ook onoverzichtelijk geworden.. als je reageert op een mail moet je nadien zoeken wat je erop hebt geantwoord want de mails volgen elkaar niet meer op zoals ervoor.op tablet moet men xxxx drukken op vernieuwen om binnenkomende mails te kunnen zien en in 80% van de gevallen krijg je enkel de melding dat de server in onderhoud is (wat niet klopt)..op mijn (oudere) smartphone : Windowsphone kan men zelfs niet meer inloggen en dat werkte perfect tot eergisteren.. eenvoudige melding dat Prox. de stekker uit Explorer heeft getrokken; het enige systeem waarmee de smartphone werkt… puur om die reden ben ik nu verplicht een nieuwe smartphone te kopen… te gek toch.. wij zijn nu al jaren klant(vanaf dag1) bij Proxi
Beste, Ik heb aangezien mijn lange reis naar het buitenland tijdelijk mijn abonnement pas telefonisch aangepast. Tijdelijk geen tv en minder snel internet. Maar ik krijg enkele dagen geleden een email met het verzoek de modem terug in te leveren voor 31 oktober. Ik vermoed dat dit fout is of dat de datum van activering niet is verwerkt. Ik kom terug op 6 november dus als kan terug activeren vanaf 1 november. Kan dit aub nagekeken worden? Dank bij voorbaat, Dirk Caers
Ik ben recent overgestapt naar het Flex pack met de Fiberboost optie inbegrepen maar ik zit nu aan 450 mbit/s ipv de 1Gbit/s dat ze zeggen….Mijn modem is al eens herstart geweest maar het blijft zo...
Hey, Ik zou graag mijn heel oude berichten willen verwijderen/ anonimiseren uit het archief van dit forum. Hoe kan ik dat doen? MVG
Waarom is mijn korting van 5 € naar 2,90 € gedaald. Nog even aan herinneren dat ik de korting gekregen heb wegens het niet kunnen gebruiken van het tv gedeelte in mijn epic combo light abonnement. Zoals hier al veelvuldig gemeld werkt het casten na 21 maanden nog altijd niet. Ik heb geen enkel probleem met het verliezen van een deel of zelfs de hele korting in ruil voor een werkend product.mvg
Enkele keren per week valt het internet uit. Alle lampjes op de decoder blijven branden, maar het duurt 10 tot 15 minuutjes voor we opnieuw internet hebben.We beschikken over toestellen op wifi, met kabel alsook gameconsole en decoder via plc. Op alle toestellen geen verbinding meer. Tot aan de voorgevel zijn we voorzien van fiber.Gebeld met technische dienst, op hun verzoek een reset uitgevoerd. Enkele dagen later opnieuw zelfde probleem en op advies technische dienst kreeg ik een nieuw BBox toegestuurd. Alles vlot geïnstalleerd en in werking, maar opnieuw enkele keren per week volledige uitval verbinding.Tijdens de telefonische contacten konden geen problemen met de lijn ontdekt worden, en was er ook geen opmerking over snelheid of kwaliteit verbinding.Vorige onderbrekingen waren woensdag 13/10 omstreeks 21u30, en opnieuw om 22u05.Zowel mijn kinderen als ikzelf zijn fervent gamer (online) en mijn vrouw grote fan van Netflix, dus de onderbrekingen worden ervaren als heel vervelend.99%
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.