Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Allen, Omdat ik mijn buik vol heb van dat hoopje bugs genaamd Proximus b-box 3v+, wil ik overstappen op mijn eigen Asus router.(Deze ochtend slaagde de proximus router er in het vaste IP van mijn NAS toe te kennen aan mijn mobiele telefoon :-) ) Ik zIe in de DHCP config van de router dat range192.168.1.2...63 gereserveerd is voor eigen toestellen192.168.1.64...127 voor TV IPs (mijn enige TV decoder krijgt dan ook IP 192.168.1.64) Kan ik de DHCP van de Proximus router gewoon uitschakelen en 192.168.1.64 zelf toekennen aan de TV decoder via mijn ASUS router?
Ik heb al een paar keer meegemaakt indien ik probeer in te loggen op Proximus Webmail de boodschap verschijnt dat ik een foutief e-mailadres en/of wachtwoord zou hebben ingegeven. Terwijl ik 100% zeker was dat dit niet het geval kon zijn. Na enige tijd lukte het dan weer wel om in te loggen.Is dat probleem bekend ? Want het is telkens toch schrikken.Met vriendelijke groeten,Patrick
Hallo,ik heb een laptop met Debian en deze verliest de verbinding met de wifi regelmatig, maar enkel in het weekend als ik bij mijn vriendin ben.De log zegt ‘reason=2 "Previous authentication no longer valid"’Dit probleem doet zich nooit voor als ik thuis ben (FritzBox), en ook nooit op het werk(Telenet). Maar dus wel om de 20 a 60 minuten hier op deze bbox3 van Proximus. Heeft er iemand een idee?
Ik heb sinds gisteren een nieuwe Iphone 13. Ik had op mijn Iphone XS een e-sim en krijg deze niet zelf overgezet naar mijn nieuwe Iphone 13. Iemand ervaring mee of er wel in geslaagd om dit te doen? Thx Wouter
Deze morgen opgebeld door nummer 00441867055497opgenomen en direct neergelegd (waarschijnlijk terug Microsoft, spraken engels), direct nadien werd ik opgebeld door mijn eigen nummer : ook opgenomen (zonder nadenken) maar ook direct neergelegd, niemand gehoord.Moet ik mij nu zorgen maken ?
Beste,We hebben onlangs een nieuwe modem gekregen voor ons internet, deze gaat nu heel goed.Sindsdien hebben we probleem met TV; We hebben ook de afstandsbediening laten veranderen.Als we van zender willen veranderen, hapert deze, en het wifi signaal op deze decoder TV, knippert dikwijls. Zie deze hieronder Elke avond gaat de decoder Tv uit en s’morgens herstarten we hem.Kan dit nagekeken worden en omgeruild worden?Hoe gaat dit in zijn werk?Alvast bedankt,Brandon
Hello, Gisteren mijn modem/router eens opnieuw opgestart toen internet wat vreemd deed, en sindsdien is m’n snelheid vertraagd van 330mbps naar 90mbps. Heb fiber liggen. Voor de rest gaat het internet wel ok maar daar betaal je uiteraard niet voor.Al naar de klantendienst gebeld maar daar zien ze geen problemen en zeggen ze dat dit de maximale snelheid is *zucht*. Daarna wilden ze me doorverwijzen naar een betalende IT-dienst om me verder te helpen. Begrijpen wie begrijpen kan.Kan iemand me helpen om dit op te lossen? Heb al de basic zaken al geprobeerd. Alles dat interferentie zou kunnen veroorzaken is verwijderd, ethernetkabel aangesloten, kabels vervangen, heropgestart, … Misschien moet ik gewoon geduld hebben, maar kan iemand me dan uitleggen wat de oorzaak hiervan is? Alvas bedankt!
Ons netflix account werd opgezegd kregen we vandaag via mail.Zou dit kunnen doordat alles overgezet werd van mijn papa naar mama?
Ik hang ondertussen al een half uur aan de lijn (en dit voor de 3de keer deze week). Er is niemand van de klantendienst die de telefoon opneemt! Lange wachttijden? Akkoord maar dit is echt belachelijk.
Beste, Ik heb meermaals geprobeerd een nieuwe GSM te bestellen door middel van mijn abbonement aan te passen. Nu struikel ik over het probleem dat dit niet mogelijk is. Ik krijg melding dat dit enkel lukt door de rekeninghouder. Maar de rekeninghouder ben ik. Hoe los ik dit op of wat kan ik er aan doen?
Het detail van mijn verbruik is niet beschikbaar en krijg dit op het scherm. Via Proximus chat zeggen ze dat ik beheerder moet zijn, maar dit ben ik, dus daar ligt het probleem niet. Iemand die weet wat het probleem kan zijn?
Beste Proximus, Kan het MyProximus-account met klantennummer 623930811 verwijderd worden? Alvast bedankt!
Hallo,Er stond iemand aan de deur met een contractor badge van Proximus, die mijn contact gegevens nodig had (telefoon en naam) omdat Proximus een afspraak wou maken voor de aansluiting van fiber in het gebouw. Hij zei dat Proximus dan nog contact zou opnemen voor een afspraak om in het gebouw te kunnen en de aansluiting te bekijken/veranderen.Mijn vragen: - Is dit daadwerkelijk iemand van Proximus?- Kan ik dit gewoon weigeren? Er ligt een oudere Proximus aansluiting, maar ik ben geen klant meer bij Proximus. Ik zal dus toch niet gebruik maken hiervan. alvast bedankt,
Beste,Ik heb 2 vragen...Betreft: bestelling 1 R4WEBSHOP012171869Vandaag mijn pakket ontvangen. Helaas zit er enkel de gsm in, de Samsung Buds 2 ontbreken?Mag ik vragen hoe jullie dit gaan oplossen? Betreft: bestelling 2 R4WEBSHOP012171905Deze bestelling had ook vandaag moeten geleverd worden. In jullie app zie ik enkel dat jullie de bestelling hebben ontvangen. Wanneer kan ik deze zending verwachten? Mvg, Stef
BesteProximus bbox 3 wifi bereik reikt thuis niet ver genoeg, beneden geen probleem maar boven niet voldoende.2e router geplaatst, maar die maakt boven een “apart” netwerk.Zou graag hebben dat doorheen heel het huis 1 en hetzelfde netwerk gebruikt wordt.Ik zou daarvoor blijkbaar een aantal gegevens moeten hebben van de Proximus b.box3 router, maar ik vind deze niet terug als ik kijk op 192.168.1.1 IP adres van router boven moet binnen hetzelfde “subnet” van de bbox vallen: waar vind ik dit “subnet”? Het enige wat ik terugvind is de DHCP range van 192.168.1.2 tot 63. Het IP adres van de router boven mag blijkbaar ook niet binnen deze DHCP range vallen. Ik moet router boven op een ander “kanaal” zetten dan de b.box. Ik vind het kanaal van de bbox echter niet terug op de modem instellingen.Kan iemand helpen? Danku,Vincent
Beste. ik ben al een tijdje aan het crome casten opeen tv buiten in tuinhuis. dit lukt vrij goed maar kan nu de laatste twee weken geen Belgisch voetbal meer casten. Heeft ervoor wel gegaan. en voor de rest kan ik vrij wel alle zenders via de picx app opgsm casten naar tv . maar dit weekend voor Belgisch voetbal te kijken opeleven ging weer niet. in mijn tuinhuis hangt een tp link router waar ik WiFi van neem. Is aangesloten opeen utp kabel die naar het huis is getrokken en in is gestoken in de modem van Proximus.
Vandaag weer 3 keer na elkaar de decoder opnieuw moeten opstarten. Beeld en klank vallen constant weg, opnames lopen constant vast of vallen uit. Elke dag opnieuw problemen met dat ding.
Sinds we enkele maanden geleden Proximus TV hebben laten installeren, valt de TV verbinding vaak weg wanneer er een telefoon-oproep binnenkomt.Ik heb dit reeds aan de technische dienst gemeld, en vanop afstand hebben ze toen iets gedaan waarna men zei dat dit nu hoogstwaarschijnlijk zou opgelost zijn.Doch blijft het probleem zich voordien, niet altijd maar toch vrij vaak. Soms ook bij een uitgaande telefoonoproep: dan valt de TV verbinding soms weg.Wat kan hier aan gedaan worden ?
Beste,Deze week heb ik een besteeling geplaatst in jullie webshop.(ref: R4WEBSHOP012174877).Deze stond tot gisteravond in de status “pakket word voorbereid”.Echter merk ik nu dat er op mijn profiel bij bestellingen geen bestelling geregistreerd staat.De ervaring leert mij dat er redelijk wat fout kan gaan bij jullie orders (zie historie dec/jan 19-20).Graag had ik geweten of ik de telefoon morgen mag verwachten? mvg,Peter
Ik was overgestapt van herlaadkaart naar abonnement.kom niet naar oproepen van derde bellen of sms'en.il denk dat ik iets fout gaan gedaan en plots krijg ik melding dat alles is opgezegd.en ben ik plots ni meer bereikbaar en kan ook niemand meer bereiken.
Nog naar net zijn de problemen met de mail app opgelost of het volgende euvel is daar al…Nu kan ik geen programma's meer bekijken via de Pickx app. Bij live tv blijft het overzicht gewoon leeg en bij selecteren van een zender krijg je de melding "het tv-programma is niet langer beschikbaar".
mijn gsm vraagt steeds mijn pincode, reeds 10maal geprobeerd maar ik krijg mijn gsm niet aan de praat
Aanvraag aansluiting Proximus: Vandaag aansluiting gebeurt op Square ****************** door jullie techniekers. Plots kregen we een mail i.v.m foutief installatieadres en bij nazicht stond installatieadres op Rue en rhée **********. Maar hebben jullie meerdere keren ons juiste adres meegedeeld (zie bijlage onze aanvraag) onmiddellijk via chat met klantendienst contact genomen met melding dat Installatieadres wel degelijk Square *********Nu krijgen we na contact met de klantendienst een bericht van verhuis en melding van een bezoek van een technieker op 5/11 gelieve dringend op te lossen blijkbaar iets mis bij jullie diensten. Best contact opnemen met de techniekers die vandaag langs geweest zijn bij ons op Square ***********!!! We hopen dat dit opgelost geraakt. We zijn niet verhuisd en wonen op adres Square ************** en daar hebben ze dus ook ons als nieuwe klant proximus geïnstalleerd. klantennummer xxx (edit moderator : klantennummer in je profiel gezet ipv openbaar en adres
ik heb zondag een een gsm met abo besteld maar ik heb orderbevesteging gekregen. maar voor de rest niets meer wanneer kan ik het verwachten. het order nummer is R4WEBSHOP012160208
Order Number: R000000110000K2WUUBeste, ik heb een gsm besteld met bovenstaande ordernummer. Maar ik heb geen bevestiging e-mail ontvangen. Evenmin info over leveren. Als ik mijn order online kijkt, staat de orderstatus altijd “wordt klaar gemaakt.” Ik wil weten is dit gsm op voorraad of dit is gewoon een pre-order? Moet ik wachten tot de toestel op voorraad zijn? Dan zal ik bevestigen e-mail kregen? Ook de levering adres op de orderstauts pagina is niet volledig. Ik zie geen bus nummer. Maar misschien in je system van logistiek staat wel? Maar met de billing adress zie ik wel volledig adress met bus nummer. Laat me het weten of hoe long zal deze doorlopen met de bestelling. Als dit te lang moet wachten, dan zal ik de bestelling annuleren, Ik koop ergens anders waar ze die gsm op voorraad hebben.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.